Urgent
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende
Heverlee, Leuven, België
Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor in Leuven, zijn we op zoek naar een juridisch dossierbeheerder.
Hoe ziet jouw dag eruit:
Je staat in voor de voorbereiding, het beheer en de opvolging van collectiedossiersJe zal aangepaste vergoedingsvoorstellen opstellenJe hebt regelmatig contact met debiteuren en je eigen klantenportefeuilleJe volgt complexe procedures opJe zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende betrokkene partijenJe bent verantwoordelijk voor het goede verloop van de incasso namens uw klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een notarieel medewerker / juridisch bediende voor onze klant in Tienen. Onze klant is een notariaat.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als notarieel medewerker / juridisch bediende bestaat uit:
Zelfstandig beheren van courante dossiers zoals verkopen, kredieten, schenkingen, huwelijkscontracten en volmachten;Toezien op de correcte afhandeling van alle formaliteiten vóór en na het verlijden van de akte;Fungeren als aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen, naast de notaris;Beheren en opstellen van uniforme aktemodellen samen met juristen;Op termijn uitbreiden van je expertise naar meer complexe dossiers zoals vereffening-verdeling en successieplanning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een juridisch bediende voor onze klant in Lummen.
Onze klant is een notariaat. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als juridisch bediende bestaat uit:
Je beheert een brede waaier aan dossiers, zoals verkopen, kredieten, schenkingen, huwelijkscontracten en zorgvolmachten;Je handelt alle formaliteiten af voor en na het verlijden van de akte;Je bent het aanspreekpunt van cliënten, samen met de notaris;Je breidt je expertise verder uit naar complexere dossiers zodra je ingewerkt bent;Je draagt actief bij aan de verbetering van de dienstverlening van het kantoor.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende
Antwerpen, België
Voor een vakbond gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende/ Juridisch adviseur.
Het ontvangen en adviseren van leden over sociaal recht: arbeidsrecht en sociale zekerheidsrecht.Het behandelen van individuele juridische dossiers.Communicatie met verschillende instanties zoals werkgevers, curatoren en verzekeringsmaatschappijen.Ondersteuning van secretarissen bij sectorgebonden dienstverlening: collectief arbeidsrecht.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende
Antwerpen
Voor een gerechtsdeurwaarder gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een juridisch bediende / Dossierbeheerder/ Kandidaat grechtsdeurwaarder. Een uitdagende en afwisselende functie met diverse juridische dossiers, van invorderingen tot complexe maritieme zaken.De mogelijkheid om je expertise uit te bouwen en te specialiseren.Een professionele, maar aangename werkomgeving waarin teamwork en zelfstandigheid hand in hand gaan.Hierbij zal u aanmaningen opmaken, exploten klaarmaken, telefonische en schriftelijke contacten hebben met opdrachtgevers en debiteuren en streven naar het bekomen van een positief resultaat voor elk dossier. Een verscheidenheid aan cliënteel en opdrachten maken je job boeiend en afwisselend, van standaard invorderingsdossiers tot complexere dossiers.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende gerechtsdeurwaarder
Antwerpen, België
Voor een klant gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een juridisch medewerk(st)er voor een gerechtsdeurwaarder.
Takenpakket:
Opmaken van diverse dossiers Zelfstandig dossierbeheer met rechtstreeks advies aan cliëntenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Geschillendossiers, administratieve en commerciële geschillen betreffende schuldvorderingen opvolgenInformeren en juridisch advies verlenenStappen ondernemen voor cliënten of organisaties bij overheids- en privé-instellingenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenTijdschema's, data van inbeslagname, blokkeringen van bankrekeningen bepalen in het kader van uitvoeringsproceduresEchtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch bediende geschillen bouwsector
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt Legal specialist, jurist met ervaring in bouwgeschillen. VB. vastgoed, aannemingsrecht, 10- jarige aansprakelijkheid, ...
Takenpakket
Aanspreekpunt juridische dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, analyse aanbestedingen, dadingen, ... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties binnen de bouw. Jij zorgt ervoor dat alle bouwprojecten juridisch in orde zijn. (contractbespreking, onderhandelingen, contracten opstellen, juridisch advies mbt wet- regelgeving/risico's, geschillen/ vraagstukken, ...)Je bent het aanspreekpunt voor de directie voor alle juridische dossiers.Je wil alle lopende dossiers van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBehartigen dossiers zoals aannemingsrecht / aannemingscontracten, recht van opstal, omgevingsrecht, openbare aanbestedingen, ...
Technics EmployeesServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Interieur
LEUVEN
Oog voor detail?
Administratief sterk?
En kan je ook in de toonzaal staan?
Voor een specialist in raamdecoratie te Leuven zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende met een passie voor interieur.
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en stelt afhaalbons op.Binnenkomende bestellingen verwerk je.Als administratief bediende hou je de verkoopadministratie nauwkeurig bij.Ook de personeelsplanning opmaken behoort tot jouw takenpakket: verlofaanvragen, tussenpersoon medewerkers en HR-afdeling.Wanneer het druk is help je in de toonzaal met de verkoop.Uiteraard sta je ook 2 zaterdagen per maand paraat met een vrije dag op maandag.Je onthaalt klanten aan de balie of telefonisch en zorgt voor een vlotte service.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende syndicus
Heverlee, Leuven, België
Administratief sterk?
Kan je prioriteiten stellen?
Krijg je energie van sociaal contact?
Voor een syndicuskantoor in Heverlee zijn we op zoek naar een Administratief Bediende om hun team te verwerken.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat klanten, dossierbeheerders en leveranciers zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal te woord.Samen met jouw fieldteamgenoot ben je verantwoordelijk voor een aantal gebouwen.Je volgt de planning van herstellingswerken op van offerte tot budgetopvolging.Als Administratief bediende sta je vooral in contact met leveranciers, verzekeringsmakelaar, experten, deskundigen... over herstellings- en renovatiewerken.Je analyseert de behoeften van jouw contactpersoon en beantwoordt briefwisseling en mailverkeer.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel bediende syndicus
Heverlee, Leuven, België
Heb je een goede feeling met de bouw of technische sector?
Ligt jouw passie bij een job als dossierbeheerder?
Ben je graag in contact met anderen?
Dan is dit de ideale job voor jou! Een bedrijf actief in het beheren van gebouwen is op zoek naar een technisch operationeel dossierbeheerder. Bekijk al eens wat je taken hier zullen zijn:
Je beheert jouw dossiers uit de portefeuille en volgt die ook op.Als dossierbeheerder sta je in contact met eigenaars en onderhoudsfirma's om projecten op te volgen. Daarvoor ga je occasioneel langs ter plaatse.Dagelijks sta je in contact met klanten en leveranciers. Dat zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal.Jouw technische achtergrond helpt je om gerichte vragen te stellen en oplossingen te vinden bij defecten, schade of acute problemen.Je analyseert de behoeften van de klant.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Fleet en HR
HEVERLEE
Administratieve duizendpoot?
Interesse in HR?
En ook in fleet?
Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! We zoeken namelijk een administratief bediende die ondersteuning biedt in fleetbeheer en HR. Je gaat aan de slag bij een bedrijf in Leuven dat gespecialiseerd is in hoorzorg en audiotechnologie.
Wat dat concreet betekent? Hier een greep uit je takenpakket:
Je voert voornamelijk de vlootplanning uit en volgt die op van A tot Z.Ook onderhoud je het contact met leasemaatschappijen, garages en carrosseriebedrijven.Facturatie en administratie handel jij af.Je behandelt allerlei vragen van de medewerkers en helpt bij bestellingen.Als administratief medewerker sta je ook in voor de administratieve opvolging van opleidingen.Je bestelt catering en boekt zalen voor bv. vergaderingen.Leuke bedrijfsfeestjes? Die organiseer jij!Je ondersteunt de HR-dienst op administratief vlak.Bovendien ben jij verantwoordelijk voor juiste vertalingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Winkelbediende
Heverlee, Leuven, België
Voor een gezellige winkel in Heverlee zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor de versafdeling.
Je zorgt voor de algemene orde en netheid in de winkel en ondersteunt je collega’s waar nodig.Je werkt voornamelijk in de bakkerij, waar je verantwoordelijk bent voor de aanvoer van verse broodwaren en zoetigheden.Daarnaast combineer je dit met het werk in de vleeswarenafdeling, waarbij je de voorverpakte charcuterie bereidt voor de toonbank.Indien nodig, spring je flexibel bij op andere afdelingen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Winkelbediende doe het zelf
Lubbeek, België
Ben jij een aanpakker die houdt van een afwisselend takenpakket?
Voor een drukbezochte winkel in Lubbeek zijn wij op zoek naar gemotiveerde verkopers.
Je takenpakket is breed en uitdagend:
Lossen van vrachtwagens en verwerken van goederen.Hout op maat zagen voor onze klanten.Bedienen van de verfmenger voor aangepaste kleuren.Goederen scannen en in de rayons plaatsen.Klanten helpen met hun vragen en advies geven.Rayons inrichten tijdens seizoenswissels.Cyclische tellingen uitvoeren om de voorraad te controleren.Zorgen dat de rayons er piekfijn uitzien.Goederen inlezen in het systeem....
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief financieel bediende
Kampenhout
Ben jij nauwkeurig, klantgericht en geïnteresseerd in administratieve en financiële processen? Heb je daarnaast een commerciële instelling, ervaring met het opmaken van offertes en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie wellicht iets voor jou!
Als Administratief Bediende ondersteun je de dagelijkse administratieve en financiële activiteiten van het bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van processen en draagt bij aan een efficiënte en accurate administratie. Daarnaast help je bij het opstellen van offertes, waarbij jouw commerciële vaardigheden goed van pas komen.
Finance & Facturatie:Verwerken van facturen op basis van werkbonnen en opvolgen van openstaande facturen. Ondersteunen bij betalingsherinneringen en behandelen van disputen met klanten en leveranciers.Klantencontact en Telefonie:Professioneel beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste afdelingen.Mailboxbeheer:Beheren van de algemene inbox en zorgen dat e-mails tijdig worden afgehandeld.Contractbeheer & Registratie:Registreren van nieuwe servicecontracten en opvolgen van wijzigingen en verlengingen van bestaande contracten.Systeembeheer:Beheren van klant- en installatiegegevens in het ERP-systeem. Kennis van Business Central is een pluspunt.Opstellen van Offertes:Ondersteunen bij het opmaken van offertes en zorgen voor een correcte en tijdige verzending naar klanten.Algemene administratieve taken:Verwerken van binnenkomende en uitgaande post, archiveren van documenten en ondersteuning bij rapportages.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf te Zaventem, gespecialiseerd in de verzending van pharmaceutica, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Magazijnbeheerder
Wat zal jij doen als magazijnbeheerder?
Liaison met inkomende vrachtbedrijven voor het boeken van de ontvangst van voorraad;Ontvangen van ambient en koude producten en controleren op beschadigingen;Onderhouden van alle voorraadlocatienummers en secties;Beheren van voorraad replenishment, orderpicking, inpakken en facturering.Voldoen aan de wereldwijde standaard procedures (SOP);Toezicht houden op de gezondheid en veiligheid in het magazijn en zorgen voor een schone werkomgeving;Werken in shiften tussen 06u00 's ochtends en 20u00 's avonds.
InterimTransportFull-timeFixed contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.