Urgent
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant gelegen te Schaarbeek zijn wij DRINGEND op zoek naar een Administratieve kracht met feeling voor technieken.
Je zal instaan voor:
Het verwerken van offertes en ordersHet bestellen van materialenDe prefacturatie van opdrachten en werkbonnenHet up-to-date houden van documentatie en archief
Naast deze administratieve opdrachten zal je ook meedoen en meedenken bij de opvolging van concrete projecten van A tot Z.
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Als administratief bediende boekhouding speel je een cruciale rol binnen ons team. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve taken en zorgt voor een nauwkeurige en tijdige verwerking van financiële gegevens. Tot jouw taken behoren onder andere:
Je staat in voor het onthaal van de klanten;Je staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox ;Communiceren met klanten en leveranciers over boekhoudkundige vragen;Verwerken van inkomende en uitgaande facturen;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van jouw collega;Als administratief bediende afdeling boekhouding assisteer je bij het opmaken van financiële overzichten en rapportages.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Zaventem
Wat houdt de functie in?Deze zeer hands-on functie omvat een reeks uiteenlopende taken die rond enkele hoofdpijlers draaien:Telefonische en fysieke ontvangst van bezoekersAdministratieve ondersteuning: Verwerking van inkomende en uitgaande fysieke en elektronische postBeheer van de mailbox accounting; verzending van facturen naar het boekhoudsysteemOndersteuning bij de organisatie van vergaderingen: reserveren van zalen, bestellen van cateringdiensten, enz.Ad-hoc ondersteuning voor verschillende teams (member affairs, communicatie, technische adviseurs)Logistieke ondersteuning: Inventaris en aanvulling van kantoorbenodigdhedenControle van kantoorfaciliteiten: koffiemachines, kopieerapparaten, conferentiesystemen; beheer en opvolging van technische interventies indien nodigAanvulling van de koelkasten, legen van de vaatwasserVoorbereiding en opruimen van vergaderruimtesInstructies geven aan onderhoudsteams voor schoonmaak, alarmsysteem, tuinonderhoud, beveiliging, enz.
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Merchtem, België
Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde
Technisch administratief bediende
ondersteuning ingenieurs
Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen:
Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
DUFFEL
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een office manager.
📍 Locatie: Duffel🪟 Specialisatie: ramen en deuren
Jouw takenpakket:
Volgen van reparaties en onderhoudswerkzaamhedenVoorraadbeheer en verwerking van bestellingenUitvoeren van nacalculaties en analyseren van kostenBeheren van facturatie en opvolgen van betalingenPersoneelsadministratie en ondersteuning bij HR-taken, zoals het tiksysteem bijhouden, verlof en ziekte doorgeven,...Diverse secretariaatswerkzaamheden ter ondersteuning van het teamOntvangen van bezoekers en afhandelen van inkomende telefoontjes
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende boekhouding
Overijse
Werk je graag met cijfers?
Ben je nauwkeurig?
Kan je vlot werken met Excel?
Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.
Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?
Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
AALST
Voor onze klant te 9300 Aalst zijn we op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende: Taakomschrijving:Beheren van de algemene en facturatie-e-mailboxen.Communiceren met leveranciers, onderaannemers, architecten, klanten en collega's, zowel telefonisch als via e-mail.Verzenden, organiseren en archiveren van diverse documenten.Opzoeken en beheren van technische documentatie.Aanmelden van werven en onderaannemers bij de sociale zekerheid en via check-in@work.Digitaliseren van werkprocessen en verbeteren van de online zichtbaarheid via website en sociale media.Bijhouden en aanpassen van de jaarkalender; organiseren van teamactiviteiten.Opstellen van offertes en bestelbonnen in samenwerking met de projectleider.Beheren en opvolgen van verzekeringsdossiers, inclusief het aanvragen van de tienjarige aansprakelijkheidsverzekering voor nieuwe projecten.Coördineren van het wagenparkbeheer: verzekeringen, tankkaarten, onderhoud en reparaties; verzamelen van identiteitsgegevens en rijbewijzen van nieuwe medewerkers.Regelen en opvolgen van werftoiletten; afmelden bij projectafronding.Opstellen, verzenden en archiveren van werkbonnen voor onderaannemers.Coördineren van IT-gerelateerde zaken en samenwerken met de IT-verantwoordelijke.Notuleren en eventueel leiden van vergaderingen.Structureren en onderhouden van de server.Opstellen en verspreiden van procedures, zoals het gebruik van specifieke software, en toezien op de naleving ervan.Samen met de projectleider afsluiten en archiveren van projecten.Archiveren van documenten van het afgelopen jaar bij de start van een nieuw kalenderjaar.Opvolgen van dossiers met betrekking tot complexe communicatie of afspraken, vooral met onderaannemers; opstellen van tijdslijnen en aanmaningsmails.Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en procedures.Ordenen van aankoopfacturen en bijhouden van de financiële planning.Werken met facturatiesoftware voor het toevoegen en verwerken van facturen; doorgeven aan de boekhouding en registreren van betalingen.Opstellen en verzenden van verkoopfacturen in samenwerking met de projectleider.Voorbereiden van de boekhouding voor indiening.Selecteren van nieuwe medewerkers in samenwerking met interimkantoren.Begeleiden en opvolgen van de opstart van nieuwe medewerkers.Samenwerken met het sociaal secretariaat voor loonverwerking en vragen rond verlof, ziekte, etc.Regelen en verspreiden van opleidingen.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende syndicus
Heverlee, Leuven, België
Administratief sterk?
Kan je prioriteiten stellen?
Krijg je energie van sociaal contact?
Voor een syndicuskantoor in Heverlee zijn we op zoek naar een Administratief Bediende om hun team te verwerken.
Je bent verantwoordelijk voor volgende taken:
Je staat klanten, dossierbeheerders en leveranciers zowel telefonisch, per mail als aan het onthaal te woord.Samen met jouw fieldteamgenoot ben je verantwoordelijk voor een aantal gebouwen.Je volgt de planning van herstellingswerken op van offerte tot budgetopvolging.Als Administratief bediende sta je vooral in contact met leveranciers, verzekeringsmakelaar, experten, deskundigen... over herstellings- en renovatiewerken.Je analyseert de behoeften van jouw contactpersoon en beantwoordt briefwisseling en mailverkeer.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Fleet en HR
HEVERLEE
Administratieve duizendpoot?
Interesse in HR?
En ook in fleet?
Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! We zoeken namelijk een administratief bediende die ondersteuning biedt in fleetbeheer en HR. Je gaat aan de slag bij een bedrijf in Leuven dat gespecialiseerd is in hoorzorg en audiotechnologie.
Wat dat concreet betekent? Hier een greep uit je takenpakket:
Je voert voornamelijk de vlootplanning uit en volgt die op van A tot Z.Ook onderhoud je het contact met leasemaatschappijen, garages en carrosseriebedrijven.Facturatie en administratie handel jij af.Je behandelt allerlei vragen van de medewerkers en helpt bij bestellingen.Als administratief medewerker sta je ook in voor de administratieve opvolging van opleidingen.Je bestelt catering en boekt zalen voor bv. vergaderingen.Leuke bedrijfsfeestjes? Die organiseer jij!Je ondersteunt de HR-dienst op administratief vlak.Bovendien ben jij verantwoordelijk voor juiste vertalingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende Interieur
LEUVEN
Oog voor detail?
Administratief sterk?
En kan je ook in de toonzaal staan?
Voor een specialist in raamdecoratie te Leuven zijn we op zoek naar een deeltijds administratief bediende met een passie voor interieur.
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en stelt afhaalbons op.Binnenkomende bestellingen verwerk je.Als administratief bediende hou je de verkoopadministratie nauwkeurig bij.Ook de personeelsplanning opmaken behoort tot jouw takenpakket: verlofaanvragen, tussenpersoon medewerkers en HR-afdeling.Wanneer het druk is help je in de toonzaal met de verkoop.Uiteraard sta je ook 2 zaterdagen per maand paraat met een vrije dag op maandag.Je onthaalt klanten aan de balie of telefonisch en zorgt voor een vlotte service.
OfficeTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
LIER
Vivaldis office Herentals is op zoek naar een allround administratief verantwoordelijke.
Locatie: LierEvenementensector
Jouw takenpakket bestaat uit:
Beheren van telefoonverkeer en bezoekersontvangstOpstellen en uitwerken van voorstellen voor evenementen en projectenCreëren van offertes en bevestigen van afleveringsdocumentenOpstellen van pakbonnen en voorbereiden van benodigde goederenBeheren van verhuurmateriaal en toezien op uitvoeringVerzorgen van de levering van kleinere goederen en bestellingenOpstellen van facturen en opvolgen van betalingenAf en toe uitvoeren van werkzaamheden in het magazijn
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht?
LierSector: Tuinbenodigdheden
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende?
Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Administratief Bediende
ZELE
Functieomschrijving
Documenten coderen, klasseren en archiverenTechnische documenten afdrukken (plannen, maquettes, technische fiches,...)Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderiingsstaten, tijdspaden,... doorsturenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenDocumenten invoeren en de lay-out verzorgenDocumenten doorsturen en klasserenBestellingen, stocks, terugzending van producten beheren en opvolgen
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.