Vivaldis Genk Office

Vivaldis Genk Office

Diesterstraat 17, 3500 Hasselt
+32 89 68 05 72genk@vivaldisoffice.be

Jobs from this office

Urgent

Business Development Manager

Genk, België

Voor onze klant te Genk zijn we op zoek naar een business development manager voor de regio Limburg en Antwerpen.   In deze functie ben je verantwoordelijk voor het in de markt zetten van onze dienst Consultancy en dit zowel op het vlak van procesoptimalisatie, safety als ons digitaal informatieplatform AppValvas. Dit doe je naast jouw collega, die als accountmanager de sales van de diensten Techniekers en Engineers voor zijn rekening neemt.   Je brengt de mogelijke klanten en prospects in kaart door middel van actieve prospectie, het uitbouwen van een netwerk en het identificeren van interessante leads.Je luistert naar de noden van klanten en prospects en linkt deze met de oplossingen die men als kennispartner aanbiedt. Je gebruikt ook jouw kennis en creativiteit om zelf nieuwe acties voor te stellen en uit te werken.Na een grondige marktanalyse en strategieontwikkeling zorg je voor het uitbouwen en beheren van je klantenportfolio.Je houdt zelfstandig prospectiegesprekken en brengt de missie, waarden en diensten op een enthousiaste en professionele manier over naar de potentiële klanten.Hierbij is het dan ook belangrijk om contact te kunnen leggen op verschillende niveaus van management tot directie.Je concretiseert de vraag bij de klant voor onze consultants, zodat ze verder in gesprek kunnen gaan en aan de slag kunnen in hun consultancy-opdracht.Je zorgt tenslotte ook voor een systematische opvolging van leads en prospects via ons CRM systeem Teamleader.De voortgang van jouw werk rapporteer je op regelmatige tijdstippen aan de Bestuurder.
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Preventie adviseur

Opglabbeek, Oudsbergen, België

Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportFull-timeFixed contract

QA Officer

Bree, België

Voor onze klant te Bree (sector productie / voeding) zijn we op zoek naar een QA officer   Welke taken ga je uitvoeren in deze functie:   Je bent verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit en veiligheid van de producten, vanaf grondstof tot eindproduct. Dit omvat de ontwikkeling, implementatie en onderhoud van het kwaliteitssysteem van de plant.Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en evaluatie van het kwaliteitsbeleid. Strategische doelstellingen vertaal je in concrete (jaar)actieplannen, in afstemming met het plant managementteam.Je leidt relevante stakeholders op en enthousiasmeert hen om een cultuur van voedselveiligheid te bevorderen. Dit in alle lagen van de organisatie.Je evalueert en monitort de naleving van het kwaliteitsbeleid en -procedures in de organisatie.Je zal instaan voor het identificeren en bespreken van knelpunten/trends, mede in het licht van veranderende eisen en normen.Je communiceert met klanten in verband met kwaliteitskwesties en verbeteringsplannen.Je plant, begeleidt en coördineert interne audits alsook audits bij leveranciers. Na afronding zorg je er mee voor dat er gepaste acties genomen worden.Je draagt mee zorg voor het behalen van certificeringen.Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren en opstellen van risicoanalyses en risicobeheersmaatregelen.Je coacht de medewerkers van jouw team om hun competenties en vaardigheden optimaal te benutten. Je staat in de voor de opvolging van prestaties, evaluaties en hun ondersteuning.Je onderzoekt klachten m.b.t. kwaliteit en neemt gepaste acties.Je volgt de tendensen in je vakgebied en deelt de opgedane kennis met je collega’s
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Subscribe to our newsletter