Vivaldis Office Zaventem

Vivaldis Office Zaventem

Jobs from this office

Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;   Wat wordt er van jou verwacht?   Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Credit Controller

Zaventem, België

Voor een bedrijf, te Zaventem, zijn we zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Credit Controller. Je maakt deel uit van ons administratief team en speelt een cruciale rol in het beheren van debiteuren en ondersteunen van ons boekhoudkundig team in het Verenigd Koninkrijk. Als Klantenservice Administrateur ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: Je bent onderdeel van het administratieve team, je voornaamste verantwoordelijkheden zijn het afhandelen van debiteuren en het ondersteunen van de rol van het boekhoudteam in het Verenigd KoninkrijkJe behandeld inkomende telefoons en e-mails, dit doe je op een zelfzekere en beleefde manierJe verwerkt de orders in het interne softwaresysteem (Sage200), hiervoor ga je nauwkeurig te werkJe staat in voor de behandeling van oude debiteuren en kredietcontroleJe onderhoudt het contact met het externe verkoopteam met betrekking tot bestellingen of vragen van klantenJe maakt gebruik van interne systemen om advies te geven en/of leveringsdatum mee te geven over de artikelen die niet op voorraad zijnJe handelt de vragen van klanten af, inclusief technische ondersteuningJe rapporteert aan de General Manager
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside sales Medewerker

Neder-over-Heembeek, Brussel, België

Voor een bedrijf te Neder-over-Heembeek, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een commerciële en klantvriendelijke Inside Sales Medewerker;   Wat wordt er van jou verwacht?   Als deel van het commerciële team werk je oplossingen uit voor klanten die een zending wensen te versturenJe staat in voor de opvolging de zendingJe bent vaak het eerste contact en startpunt voor bredere samenwerkingJe werkt actief mee aan het verbeteren van de huidige processen en werkmethodes
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Subscribe to our newsletter