Jobs

Jobs

32 Jobs found
Urgent

Medisch Assistent

Kampenhout, België

Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een Medical Assistant om te ondersteunen in diverse projecten. We bieden je een uitdagende en heel afwisselende job waarin je zeker en vast veel zal bijleren:   Je bent het eerste aanspreekpunt voor inkomende oproepen.Verrichten van diverse administratieve werkzaamheden.Compliance van documenten controleren.Assistentie met vertalingen, opmaak presentaties, opmaak offertes.Ondersteuning bij geneesmiddelenbewaking en kwaliteitssysteem.Documenteren en behandelen van medische vragen en bijwerkingen.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Medewerker Afsprakenbeheer

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een medewerker afsprakenbeheer   Jouw taken als Medewerker Afsprakenbeheer Je staat in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade inspecties;Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van bestuurders en andere partijen zoals bv. garages, alsook het inplannen van de opdrachten voor schade inspecties in België en Luxemburg;Je houdt het overzicht en volgt alle opdrachten op;Je beheert de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon;Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager.   
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Expediteur import

Zaventem, België

Voor onze klant in Machelen zijn we op zoek naar een Air Import Specialist. Dit bedrijf is een internationale leverancier van supply chain services en oplossingen.    De Air Import Specialist is verantwoordelijk voor het coördineren van luchtvaartmaatschappijen en klanten over de status van de afhandeling van de vluchten en de aankomst van de zendingen, en biedt een kwalitatieve service aan zowel voor de leveranciers als klanten.   Taken van de Air Import Specialist omvatten:   Je volgt de aankomst van vracht via het internet en houdt bedrijfsmagazijnen bij.Je meldt ontbrekende documenten of pakketten bij de klantenservice en informeert de klant.Je stuurt een aankomstmelding van de vracht naar het magazijn of fiscaal magazijn voor verzending.Je maakt de factuur voor de vracht en regelt alles zodra de vracht arriveert.Je schrijft klachtenbrieven naar luchtvaartmaatschappijen binnen de vastgestelde tijd.Je coördineert het versturen van documenten naar klanten via koerier.Je geeft verzekeringen uit volgens de instructies van de klantenservice.Je zorgt ervoor dat douanetransmissies op tijd worden afgehandeld.Je informeert de klant onmiddellijk over de aankomst van hun vracht.Je volgt dagelijks alle aankomende vluchten op en rapporteert vertragingen of andere problemen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Analist Bedrijfsinzichten

Zaventem, België

Voor onze klant te Zaventem, actief binnen sanitair en verwarming, zijn wij op zoek naar een vlotte en gedreven Analist Bedrijfsinzichten;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je luistert naar de business en vertaalt hun noden in rapporten en dashboards op basis van het interne data modelJe ontwerpt en onderhoudt het interne data model samen met de externe partner, zodat het steeds de realiteit van het businessprocessen weerspiegeltOp basis van de huidige noden en de nieuwste technologische trends zorg je voor de verdere ontwikkeling van de verschillende lagen van het Azure datawarehouse, zodat dit toekomstgericht up to date blijftJe documenteert het interne data model en het datawarehouse om het gebruik, binnen het bedrijf, te maximaliseren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Kostprijsanalist

Zaventem, België

Voor onze klant te Zaventem, actief binnen sanitair en verwarming, zijn wij op zoek naar een nauwkeurige Kostprijsanalist;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je wijst een specifieke referentie toe aan elk artikelJe bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van de aan jou toegewezen leveranciersJe beheert promoties in het systeemDagelijks zorg je voor een update van de referenties en tarievenJe verwerkt informatie afkomstig van de inkoop- en commerciële afdelingen om deze vervolgens digitaal te verwerkenJe beantwoordt vragen van collega's over artikelen, promoties, prijzen, enz...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de zwembaden sector, zijn we op zoek naar een analytische en nauwkeurige Administratief Bediende,   Wat wordt er van jou verwacht: Na een grondige interne (dienst na verkoop) opleiding hoort u bij het technisch team en wordt u verantwoordelijk voor het behandelen van administratieve dossiersU zorgt voor een perfecte opvolging van de producten en waarborgt een onberispelijke kwaliteit van dienstverlening en communicatieIn de functie van administratief bediende bent u permanent in contact met de klanten en de leveranciersU volgt de dossiers op van A tot Z (mondeling, logistiek, en administratief beheer)U bent de schakel tussen de technieker, klant en de fabrikant
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Accountant

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een accurate en gemotiveerde Boekhouder,   Wat wordt er van jou verwacht?   Beheer en opvolging van de interne boekhouding van de verschillende ondernemingen binnen de groepJe staat borg voor de dagelijkse operationele werking van je boekhoudingenJe bent verantwoordelijk voor de verwerking van alle financiële en boekhoudkundige gegevens, alsook de BTW-afsluitenJe volgt debiteurenbeheer en crediteurenbetalingen opJe staat in voor de voorbereiding van de maandafsluiting/ jaarafsluitingJe volgt de evoluties en ontwikkelingen op, op boekhoudkundig fiscaal en financieel vlak
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Zaventem, België

Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers. Taken:  Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimteWerken van maandag tem vrijdag
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de veiligheidssector, zijn we op zoek naar klantvriendelijke en betrouwbare Administratief Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht? Je behandeld de inkomende oproepen van klanten en collega'sJe staat in voor de nauwkeurige berekening en verwerking van de onderhouds- en monitoringscontractenJe volgt de contracten op na de plaatsing van verschillende beveiligingssystemenJe helpt bij de verwerking van de facturatieJe zorgt voor de update van de technische dossiersJe staat in voor allerhande administratieve taken
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Advisor

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.   Tot jouw taken behoren: Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist

Machelen

Voor een bedrijf, te Machelen, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een Klanten adviseur/ Medewerker Onthaal   In deze functie maakt u deel uit van een 5-koppig team dat dagelijks met onze Volkswagen en Skoda klanten in contact treedt om hem op een professionele manier te helpen. U begeleidt en adviseert hen omtrent het onderhoud en herstelling van hun voertuig. Het opmaken van de nodige facturen hieromtrent en het verwerken van de garanties met de invoerder behoort eveneens tot het dagdagelijkse takenpakket.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en plant op een professionele wijze afspraken inSamen met de klant analyseer je de nodige werkzaamheden aan de wagen en kan je deze duidelijk vertalen richting werkplaatsJe maakt duidelijke afspraken en bespreekt op een klantgerichte manier de voortgang van de activiteiten met de klant alsook de manier waarop deze verder wenst op de hoogte gehouden te wordenJe weet een commerciële en klantgerichte instelling te combineren met een stevige administratieve werkorganisatie, waarbij de volledige verwerking tot uw verantwoordelijkheidsgebied zal behoren
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vastgoedconsultant

Zaventem, België

Vivaldis Office is op zoek naar een gedreven vastgoedconsultant in loondienst of op zelfstandige basis. Onze klant in Zaventem is een toonaangevende vastgoedfirma.   Je takenpakket als sales medewerker / commercieel vastgoedbediende zal bestaan uit: Je ontvangt de leads en gaat er proactief mee aan de slag;Samen met de collega's, bezorg je een correcte schatting aan de potentiële verkopers;Je luistert naar de wensen van de klant en zoekt de juiste match;Je neemt deel aan de tweewekelijkse meetings met de collega's.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker

Zaventem, België

Voor onze klant te Zaventem, actief in audiovisuele opdrachten, zijn we op zoek naar een commerciële kracht, die van aanpakken weet, er letterlijk achteraan gaat en de deal, met je communicatieve skills, binnenrijft! Wat wordt er van jou verwacht: Actief op zoek gaan naar nieuwe investeerders voor audiovisuele- en podiumkunstenJe netwerk met contacten onderhouden en werken aan een langetermijnrelatieOpmaken van commerciële documentenPresentaties verzorgenAdministratieve opvolging: opstellen van contracten, toezien op juiste toepassing per investeerderActieve input aan het commerciële beheer van de organisatieActief reageren op signalen uit de marktActief werken aan de relatie tussen het bedrijf en de investeerdersOp regelmatige basis rapporteren over de beoogde/ behaalde resultaten    
OfficeAudiovisualFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Senior Schadebehandelaar

Steenokkerzeel, België

Voor een bedrijf in Steenokkerzeel zijn we op zoek naar een senior schadebehandelaar.    Jouw takenpakket:   Tussenkomst bij diefstal: Jij stelt experts aan om schade en verliezen in te schatten, van voertuigen tot kunstcollecties.Tussenkomst bij natuurrampen: Aansprakelijkheden bepalen, de aanleiding, oorzaak en omstandigheden van het ongeval onderzoeken, … Jij gaat beredeneerd te werk.Tussenkomst bij brand: Als schadebeheerder controleer je de garanties en dekkingen van het verzekeringscontract. Schade inschatten en bewijzen inwinnen? Jij doet het met gemak!Tussenkomst bij arbeids- of verkeersongeval: Jij doet een voorstel van schadevergoeding en volgt elk dossier van A tot Z op.  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Afsprakenbeheer

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een Medewerker Afsprakenbeheer Jouw taken: Je staat in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade inspecties;Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van bestuurders en andere partijen zoals bv. garages, alsook het inplannen van de opdrachten voor schade inspecties in België en Luxemburg;Je houdt het overzicht en volgt alle opdrachten op;Je beheert de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon;Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import Medewerker

Steenokkerzeel, België

Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector.Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen. Taken en verantwoordelijkheden: Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking.  Pro-actief problemen proberen oplossen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Inside Sales

Steenokkerzeel, België

Voor een bedrijf, te Brucargo, zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Inside Sales medewerker voor een dynamisch bedrijf binnen de transportsector.   Ben jij klantgericht en klaar om een aanzienlijke bijdrage te leveren aan het team? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Functieomschrijving Als Inside Sales medewerker ben je een cruciale schakel. Tot jouw verantwoordelijkheden behoren onder andere: Onderhandelingen voeren met leveranciers en luchtvaartmaatschappijen.Contacten leggen en onderhouden met klanten.Beheren van een wereldwijd netwerk van agenten.Onderhouden van contact met de directie.Opstellen van prijsoffertes en offertes doorrekenen.Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen het bedrijf om zo een optimale dienstverlening te garanderen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Credit Controller

Zaventem, België

Voor een bedrijf, te Zaventem, zijn we zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Credit Controller. Je maakt deel uit van ons administratief team en speelt een cruciale rol in het beheren van debiteuren en ondersteunen van ons boekhoudkundig team in het Verenigd Koninkrijk. Als Klantenservice Administrateur ben je verantwoordelijk voor de volgende taken: Je bent onderdeel van het administratieve team, je voornaamste verantwoordelijkheden zijn het afhandelen van debiteuren en het ondersteunen van de rol van het boekhoudteam in het Verenigd KoninkrijkJe behandeld inkomende telefoons en e-mails, dit doe je op een zelfzekere en beleefde manierJe verwerkt de orders in het interne softwaresysteem (Sage200), hiervoor ga je nauwkeurig te werkJe staat in voor de behandeling van oude debiteuren en kredietcontroleJe onderhoudt het contact met het externe verkoopteam met betrekking tot bestellingen of vragen van klantenJe maakt gebruik van interne systemen om advies te geven en/of leveringsdatum mee te geven over de artikelen die niet op voorraad zijnJe handelt de vragen van klanten af, inclusief technische ondersteuningJe rapporteert aan de General Manager
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Assistent Filiaalmanager

Kampenhout, België

Voor een groothandel te Kampenhout, zijn we op zoek naar een vriendelijke en energieke Assistent Filiaalmanager met een passie voor horeca.   Wat wordt er van jou verwacht?   Klanttevredenheid draag jij hoog in het vaandel, je helpt elke klant met de glimlach verderJe beschikt over een grote dosis positieve energie, klanten en collega's zullen geen stress bij jou opmerkenJe bent een echte people manager en motivatorJe bent organisatorisch sterk en behoudt overal het overzichtJe ondersteunt de filiaalmanager bij leidinggevende en organisatorische takenSamen met de filiaalmanager kom je tot een onderlinge verdeling van de managementtakenSamen zorgen jullie voor een goede coördinatie, ondersteuning en motivatie van het teamIn afwezigheid van de filiaalmanager ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in het filiaal
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter