Jobs

Jobs

289 Jobs gevonden
Dringend

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Teamleader verkoopadministratie

Lochristi, België

Voor onze klant, een gerenommeerde autogarage, zoeken we een teamleader verkoopadministratie! Je zal een klein team van 2 personen mee helpen ondersteunen in de verkoopadministratie en bijsturen waar nodig. De eindverantwoordelijkheid ligt in jouw handen. Een greep uit je takenpakket: Verwerken van verkoopovereenkomstenFacturen inboeken en nacalculatieDocumenten aanvragen en opvolgen: kentekenbewijs, boordocumenten,..Leasings en premies aanvragenAfsluiten verkoopdossiersPlanningen opvolgenRapportage aan de Sales Manager
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Brugge

Voor een boekhoudkantoor in Brugge dat gepassioneerd is door accountancy, audit en advies zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder: Als dossierbeheerder verleen je advies op boekhoudkundig en fiscaal vlak en zorg je ervoor dat onze klanten voldoen aan alle wettelijke verplichtingen en hun kosten kunnen reduceren.Je verzorgt nauwgezet de boekhouding van je klanten, verduidelijkt waar nodig en zorgt ervoor dat zij een goed inzicht verwerven in hun financiële situatie.Rapporteren en adviseren bij complexe vraagstukken.Controle van diverse extern gevoerde boekhoudingen doen.Aangiften doen van BTW, vennootschaps- en personenbelasting.Je maakt tussentijdse balansen en eindejaarsbalansen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek je toevallig een job als dossierbeheerder regio Brugge? Lees dan zeker verder! Hoe ziet jouw dag eruit? Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten uit de KMO wereld.Je staat in voor het beheer van hun verzekeringsdossier.Je volgt het dossier op vanaf de realisatie en zorgt voor een juiste verwerking.Je ondersteunt de accountmanager in zijn commerciële contacten.
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek je toevallig een job als dossierbeheerder regio Brugge? Lees dan zeker verder! Hoe ziet jouw dag eruit? Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten uit de KMO wereld.Je staat in voor het beheer van hun verzekeringsdossier.Je volgt het dossier op vanaf de realisatie en zorgt voor een juiste verwerking.Je ondersteunt de accountmanager in zijn commerciële contacten.
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist - ondersteuning calculatie

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist - ondersteuning calculatie (Sterke basis Frans + affiniteit en sterke interesse in bouw / techniek)   Waar moet je zijn? Rijkevorsel. Specialisatie: Bouw, afwerking, Schrijnwerk Takenpakket   Je bent ambassadeur en eerste aanspreekpunt van de klant.Advies, begeleiding + screening/opvolging offerte aanvraag, opmaak offertedossier. Je bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor (de commerciële flow verloopt mede door jou van leien dakje!Interpretatie lastenboek, technische plan + calculatieVan zodra het contract getekend is, geef je het project door aan de projectleider.Met een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen: klant, leveranciers, collega's werkhuis/werf, bureau , aankoop, ...Door het nauwe contact met de klant, collega's van de verschillende afdelingen neem je de kwaliteit, budget, haalbaarheid, ... mee in je berekeningenBeantwoorden van technische vragen en begeleiding doorheen het procesAlgemene administratie: verwerking orders, bestellingen doen, financiële opvolging VB. facturatie, bestelde projecten voor uitvoering voorbereiden, ondersteuning vestiging in Frankrijk, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel Bediende

Zele, België

Ben jij administratief sterk? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Heb je kennis van auto onderdelen? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende. Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.   Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:  Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍 Je werkt in een 39 uren week in daguren.    Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / commercieel bediende voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in poederlakken van aluminium, staal, en verzinkt staal. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / commercieel bediende bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken, ingeven en versturen van prijslijsten;Je zet prijzen voor automatische prijszetting in en leest deze in;Je maakt mailings op;Je voert verkooporders in en geeft deze vrij;Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je controleert facturen en vergelijkt deze met inkooporders;Je volgt de inkooporders op, controleert deze en registreert de ontvangst;Je klasseert orders, facturen en leveringsnota's;Je onderhoudt contact met personeel, klanten en leveranciers.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?  OlenSector: verpakkingen Hoe ziet jouw dag eruit? Administratief (30%) Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc. Klantenservice (70%) Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimDiversenVoltijdsVast contract

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Vertegenwoordiger West & Oost- Vlaanderen

Brugge, België

Voor onze klant, actief in raam- en deurbeslag, zijn we op zoek naar een vertegenwoordiger voor de regio van West- en Oost-Vlaanderen.Hoe ziet jouw dag eruit?  Bezoeken en adviseren van ramen- en deurenfabrikanten in PVC en Aluminium.Prospecteren van nieuw cliënteelBehandelen van aanvragen/aanbestedingen en voorbereiden van offertes i.s.m. binnendienstPresenteren van de offertes, het productgamma en realiseren van het verkooptargetHet gebruik van de e-shop introduceren en promotenRapporteren, deelnemen aan salesmeetings en volgen van trendsHet bestaande klantenbestand onderhouden
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Brugge, België

Teamplayer? Inzichtelijk sterk? Klantgericht en spreek je een mondje Frans? Ja? Op zoek naar een job als customer support medewerker regio Brugge? Dan is dit misschien wel de vacature van je dromen. Voor onze klant, groothandelaar in elektro, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor het customer support team. Je komt terecht in een tof team van vijf andere medewerkers. Jouw taken:  Inkomende telefoons en mails behandelen. Je maakt tickets aan.Je lost eerstelijns problemen op. Geen paniek: moeilijke vraag? Je team helpt je zeker waar nodig. Kortom je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten.   
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek je toevallig een job als dossierbeheerder regio Brugge? Lees dan zeker verder! Hoe ziet jouw dag eruit? Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten uit de KMO wereld.Je staat in voor het beheer van hun verzekeringsdossier.Je volgt het dossier op vanaf de realisatie en zorgt voor een juiste verwerking.Je ondersteunt de accountmanager in zijn commerciële contacten.
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's? Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Dossier Beheerder

Sint-Kruis, Brugge, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Sint-Kruis (Brugge), zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder. Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen) Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega). Daarnaast verzorg je ook de algemene klantenadministratie en klantenbeheer.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief