Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Leuven
Wij zijn op zoek naar Assistent filiaalverantwoordelijke voor een bedrijf met afdelingen in Winksele en Heverlee. Het gaat over een specialist in bandenservice.
Interesse? Lees zeker verder!
Jouw takenpakket als assistent filiaalverantwoordelijke bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten.Is er interesse? Dan maak je prijsoffertes op en bespreek je die met de klant.Je bent bereid om bestellingen te plaatsen en de administratie te onderhouden.Als assistent filiaalhouder ben je de rechterhand van de Filiaalleider en neem je soms een deel van de taken van de filiaalleider over als die afwezig is.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Heverlee, Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Het Nederlands en Engels machtig?
Beschik je over de nodige technische kennis?
Deze job kan jou dan wel interesseren! Voor een bedrijf in het Leuvense zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende die het beheer van gebouwen samen met collega's mee op zich neemt.
Wat je zoal zal doen ontdek je alvast hier:
Je helpt mee aan het facilitair management van een 30-tal bedrijven.Om alles administratief in orde te brengen werk je dagelijks met Excel.Als technisch administratief bediende ben je het aanspreekpunt voor bedrijven. Je zorgt voor de beste oplossing van allerhande problemen en volgt alles nauwgezet op.Je staat in voor de eerstelijnsopvolging van facturen met bestelbonnen rond afvalverwerking, schoonmaak, telecom...Verder volg je de kuisploeg op en beheer je de telefooncentrale en het begeleiden van aannemers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Bierbeek, België
Weet je alles over schadedossiers?Ben je er ook graag mee bezig?Kan je goed Frans?Goed nieuws, want een zakenkantoor in Bierbeek is op zoek naar een schadebeheerder. Hoe jouw takenpakket eruit ziet? Ontdek het alvast hier:
Jouw verantwoordelijkheid ligt vooral bij de aangifte, opvolging en afhandeling van de schadedossiers in auto, brand, rechtsbijstand, burgerlijke aansprakelijkheid en lichamelijke ongevallen;Je keert ziekte-, pensioen- of invaliditeitsvergoedingen uit, je controleert de vereffening en je regelt de afwikkeling;Als schadebeheerder stel je een minnelijke schikking of bemiddeling voor, of start je de geschillenprocedure op;Je informeert de klant over de afhandeling van zijn dossier en je adviseert hem over te ondernemen stappen (neerleggen van een klacht, expertise...);Bewijzen en bijkomende informatie zoals loonfiches, medische attesten, expertise verslagen... vergeet jij niet op te vragenJe volgt de vereffening van dossiers van verzekerden of derden op, of je bezorgt de dossiers aan de geschillendienst;Je registreert gegevens in het bestand van de verzekerde of derde en je bezorgt hen de contract- of bewijsstukken;Daarnaast start je ook nog schadevergoedingsprocedures op voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende schadeclaims/bestekken
Aarschot, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende die verantwoordelijke is voor de schadeclaims en bestekken.
Waar?
Bij een garage te Aarschot.
Jouw takenpakket:
Je dient claims in voor de vergoeding van herstellingen die onder garantie of onderhoudscontract vallen.Je volgt de lopende claims verder op.Je zorgt ervoor dat het dossier zo volledig mogelijk is door nauw samen te werken met het serviceteam.Je plant herstellingen in.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Machelen, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Vilvoorde, België
Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
Heist-op-den-BergSpecialisatie elektriciteitswerken, domoticasystemen, zelfbouw-elektriciteit
Wat moet je doen als technisch administratief bediende?
Professioneel contact met klanten, zowel telefonisch als via e-mailAfspraken maken met klantenOffertes opmakenDemo’s geven in de state-of-the-art showroom van het domoticasysteemJe stelt het systeem voor met een rondleiding, gebruikt alle technische snufjes, je maakt een commercieel praatje, ...
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief/logistiek Bediende
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg
Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor:
Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetaalVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief bediende
Diest, België
Voor onze Klant te Diest, gespecialiseerd in ruwbouw en afwerking, zijn we op zoek naar een Technisch administratief Bediende.
Een greep uit je takenpakket:
Je zal diverse administratieve bouwtechnische taken uitvoeren; Je bent betrokken tijdens het ontwerpproces en de uitvoering van projecten;Je werkt autonoom op projecten;Je staat in voor het aanvragen en organiseren van de nodige documenten; Je onderhoudt het contact met de werfleiders, calculators en andere betrokken partijen. administratief takenpakket (minimum): aangiftes RSZ en checkin@work, nutsvoorzieningen, EPB en EPC
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Brussels, Belgique
Als Administratief Bediende de specialist in abonnementenbeheer - ben je het administratieve aanspreekpunt inzake het abonnementenbeheer van kranten en/of tijdschriften voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.
Je zorgt voor het administratief beheer en de opvolging van bestaande klantenaccounts door middel van regelmatige contacten via e-mail en telefoon.Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van A tot Z van de toevertrouwde klantenportefeuille.Je maakt commerciële offertes op, ondersteund bij het beantwoorden van lastenboeken en zorgt voor de nauwkeurige opvolging ervan.Je staat in voor het noteren en verwerken van bestellingen en aanbestedingen voor bestaande klanten.Het behandelen van klachten maakt ook deel uit van jouw functie.Je beheert, volgt op en zoekt gegevens op over de catalogus van abonnementen op vraag van de klant.Je bent betrokken bij het opvolgen en controleren van de facturatie.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Administratief Bediende/receptionist
Lier, België
Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!
Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket.
Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Juridisch administratief bediende
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent
📍Waar kom je terecht?
Een boekhoudkantoor te Lier.
🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende?
Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Dilbeek, België
Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor
Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere:
Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.