Jobs

Jobs

279 Jobs gevonden

Administratief Bediende

Wijngaardveld 34, Aalst, België

Voor onze klant gelegen te 9300 Aalst zijn we opzoek naar een gemotiveerde Administratief Bediende Het bedrijf is een gigant in de internationale logistiek en staat synoniem voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Ben je opzoek naar een uitdagende job, interessante sector en vooral stabiele werkomgeving? Lees dan zeker verder! Taken: Verzorgen van de first-line communicatie (zowel per post, telefonisch en mails).Beheren van het economaat.Administratieve ondersteuning bieden aan verschillende diensten binnen het bedrijf.Het eerste aanspreekpunt zijn van bezoekers.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Erembodegem, Aalst, België

Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring?  Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail? Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een bureau in boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als dossierbeheerder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:  Je leert gaandeweg alles om een echte A-Z dossierbeheerder te wordenEerst en vooral leer je inboekenDaarna groei je door en leer je ook de BTW-aangiftes opstellen en indienenWanneer je dit onder de knie hebt kan je beginnen aan de afsluitingen en de balansopmaak Uiteraard doe je alles onder begeleiding.Indien je de ambitie hebt en graag besprekingen wil doen op termijn dan is dit zeker mogelijk.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Boekhoudkundig / administratief bediende NL/FR

Tienen, België

Voor een bedrijf in de automotive sector zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende NL/FR die ook een interesse heeft in algemene administratieve taken. Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboekenBetalingen opvolgen en transacties uitvoerenVoorbereidend werk voor de boekhouder uitvoerenSociale media beherenWebsite onderhoudenAgendabeheerOpmaken van offertesAdministratieve ondersteuning van de HR
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Dendermonde

Voor een transportbedrijf in Dendermonde zijn wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de transportplanners.Concreet zal je: Ondersteuning bieden aan het team door middel van het functioneel aansturen van de chauffeursDagelijks zal je zelfstandig de planning van de transporten beherenJe biedt administratieve ondersteuning aan de transportplanners
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende Taken: Contacten opzetten zowel aan de interactieve receptie, aan de balie.Je beantwoord de vragen van de klant zowel telefonisch als via mail.Je zorgt mee voor het inplannen van de afspraken, facturatie en de afhandeling van klanten dossiers.Je staat in voor de verwerking en efficiëntie van bijhorende administratieve taken.Je gaat oplossingsgericht te werk bij eventuele klachten en houdt de klanten op de hoogte van de status van het werk.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een Administratief bediende Taken: Je registreert de verkoopovereenkomsten van nieuwe- en tweedehandswagens.Het Dealer Management Systeem wordt door jou gevoed met informatie met informatie tijdens het verkoopproces.Je hebt de controle over inkomende wagenfacturen en je controleert de betaling van uitgaande wagenfacturen.Je neemt contact op met de klant voor het inplannen van leveringen.Je stuurt en volgt de planning op van de werkplaats.Je stuurt onderaannemers aan in geval van bijkomende werkzaamheden.Je verzorgt de administratieve voorbereiding en verwerking van het aflevering dossier.Je onderhoud de facturatie aan de klant en de interne facturatie.Je staat in voor de controle en het versturen van klanten brieven.Finale controle over het prospect dossier.Je werkt nauw samen met de invoerder voor het doorgeven van gevraagde informatie.Je volgt de inkomende informatie van de invoerder op de voet teneinde de juiste commerciële tussenkomsten aan te vragen. Je draagt bij tot de kwaliteitszorg door onregelmatigheden te melden, preventieve acties te ondernemen en ideeën voor verbetering voor te stellen.Je draagt bij tot het behalen van de doelstellingen van de onderneming.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management Assistent

Wetteren, België

Voor een bedrijf dat mobilhomes verkoopt en verhuurt zoeken we een management assistent. Heb jij een bachelor of relevante ervaring? Ben jij een administratief talent? Dan is deze job in Wetteren misschien wel dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je maakt transportplanningen op tussen de filialen van Geel en Wetteren.Verwerking en controle van de aankomende wagens in Wetteren.Chauffeursplanning en communicatie met HR.Opmaken en verspreiden van de wekelijkse afleveringslijst.Inplannen van keuringen en documentencontrole.Overlopen van de planning aan de poetsdienst en showroomonderhoud.Bij drukte of afwezigheid help je jouw collega bij het uitvoeren van afleveringenVerwerken van aankoopfacturen en bestellen van kantoorbenodigdheden.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief bediendeTaken: Je staat in voor het uitvoeren van administratieve handelingen.Je staat in voor de dossier opvolging van A tot Z. Hierbij sta je in voor het invoeren van verweerbrieven, opstellen en verzenden van briefwisselingen.Je volgt de betalingen van boetes op.Rapportering aan de deelnemende vennoten zowel extern als intern.Voorzien van schriftelijke en mondelinge correspondentie met de bevoegde autoriteiten.Je behelpt en adviseert de vennoten en burgers zowel mondeling als schriftelijk.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Planning

Heide 7, Wemmel, België

Voor onze klant te 1780 Wemmel zijn we opzoek naar een gemotiveerde  Assistent Commerciële binnendienst Onze klant bestaat al meer dan 60 jaar en heeft wereldwijd een omzet van meer dan 50 miljoen euro. Een toonaangevend, stabiel en vooral vooruitstrevend bedrijf. Ze zijn voornamelijk actief in de technische sector, met name de liften-sector. Taken: Het opmaken van een onderhoudsplanning.Afspraken vastleggen en aanpassen bij klanten.Het eerste aanspreekpunt zijn voor zowel: klanten, techniekers en leveranciers.Correcte verwerking van inkomende mails, scans en telefonische gesprekken. Aanmaken en doorsturen van offertes. Operationele meetings bijwonen. 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Lokeren, België

Voor een klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot met liefde voor cijfers. Ben jij dat? Lees dan zeker verder! Zo ziet je werkdag als administratief bediende eruit: voorbereiding aan- en verkoopafrekening en verwerkingdata inputten in het systeem
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Waasmunster, België

Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.   In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder: HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende met achtergrond boekhouding

Hamme, België

Voor een betonbedrijf in Hamme zoeken wij een allround administratief bediende.   Je takenpakket zal zeer gevarieerd zijn zo zal je instaan voor:   Boekhouding: Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenInboeken kas en bankOpvolgen van openstaande klanten/leveranciersBijstand verlenen externe boekhouderAanmanen van wanbetalers Bijstand personeelsbeheer: Opvolgen uitlezen bestuurderskaarten/voertuigenOpvolgen Benor personen en voertuigen Administratieve taken/facturatie: Dagelijks werkbonnen van chauffeurs opvolgen en verwerken in excelLeveringsbonnen van klanten opvolgen voor facturatieBehandelen van telefoon en mailsAlgemeen klassementBijstand verlenen aan collega’s indien nodig
InterimTransportVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Merelbeke, België

Voor een labo in Merelbeke, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket: beheer en bewerking van mailverkeerrapporteringopvolging van deadlinesuitbestedingenregistreren en verwerken van stalenadministratieve taken mbt etiketteringen, voedselveiligheid, milieudocumenten, rapporten,..
InterimGezondheidVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Merelbeke, België

Beschik jij over een bachelordiploma of kan je reeds een eerste ervaring voorleggen? Wil je werken in een technische omgeving? Kan je jou vlot uitdrukken in: Nederlands, Engels en Frans?   Lees dan snel verder!   Voor een zeer mooie technisch bedrijf, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega! Jouw takenpakket: (Inter)nationale klanten- en leverancierscommunicatie via telefoon en e-mail.Onthaal van klanten en dealers.Volledige order handling en opvolging gaande van voorbereiding offertes tot facturatie van afgewerkte orders.Administratieve ondersteuning van onze projectverantwoordelijke. 
InterimBouwVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Merelbeke, België

Voor een technisch bedrijf in Merelbeke, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.Als administratief bediende ondersteun je de algemene administratie zoals boekhouding, aankoop en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van facturen. Daarnaast koop je standaard artikelen aan, controleer je de aankoopfacturen en registreer je de stock artikelen. Ook de nacalculatie van een project of installatie kan tot je takenpakket behoren. Je deinst niet terug om telefonische oproepen door te schakelen of bezoekers te onthalen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Gentbrugge, Gent, België

Zin in om als dossierbeheerder aan de slag te gaan bij een gekend fiscaal en boekhoudkantoor 📍te Gentbrugge?  Jouw takenpakket als dossierbeheerder binnen ons team: Je werkt in een team van 15 collega's, je coördineert jullie activiteiten en samen zijn jullie verantwoordelijk voor verschillende dossiers van de cliënt (btw-aangiftes, fiscale aangiftes en jaarafsluitingen).Je geeft advies aan de cliënten, zowel ad hoc adviesverlening als advies op basis van tussentijdse overzichten. Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met alle stakeholders.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Bornem, België

Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een administratief medewerker.   Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsysteme. Hier bestaat je takenpakket uit: opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief