Dringend
HR Officer
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit:
Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Customer Service Officer
Hasselt, België
Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include:
You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.
Als Customer Service Officer:
Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder - Critical Credit Unit
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract
Schadebeheer - Claims Officer
Bruxelles, Belgique
Ben jij een gedreven dossierbeheerder met aandacht voor detail en een passie voor de verzekeringssector? Heb jij de wens om deel te worden van een toonaangevend verzekeringsbedrijf?
Vivaldis Finance is op zoek naar een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij, in Brussel.
Voltijd, 36 uur per weekLocatie: BrusselVerzekeringssector
In de rol van Dossierbeheerder medewerker kom jij te werken bij de afdeling Healthcare en zal je verantwoordelijk zijn voor:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van het dossier van A tot Z.Jij zorgt voor de bijwerking van dossiers na wijzigingen.Jij analyseert de financiële situatie van jouw klanten en biedt opvolging op het gebied van premies en maandelijkse terugbetalingen.Jij ontvangt inkomende aanvragen en analyseert deze om de stappen te plannen.Jij begeleidt jouw klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail en telefonisch.Jij verzorgt het volledige schadedossier van A tot Z.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Internal Sales Officer
Brussel, België
Voor onze cel Large Accounts, zijn we op zoek naar een Internal Sales Office. In deze functie focus je, samen met je collega Kawtar, op de grootste (nationale) klanten van Vivaldis.
Bij Vivaldis geniet je van je werk. Deze Joie de Vivaldis straal jij uit op technische arbeiders, echte bouwvakkers, een variatie aan bediendeprofielen, vrachtwagenchauffeurs die klaar zijn om lange afstanden af te leggen, cijfer gerichte finance profielen, personen wiens hart sneller gaat kloppen van technische problemen,... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.
Wat ga je doen?
Op de cel Large Accounts beheer je een aantal grote klanten uit de klantenportefeuille en werk je pro-actief aan de noden van je klant.
Wat staat er op jouw to-do lijst?
Je vertaalt commerciële afspraken in heldere processen.Je zorgt ervoor dat klanten een service op maat krijgen.Je bent het centrale aanspreekpunt voor zowel klanten als kantoren.Je deelt actief kennis met de kantoren om een vlotte samenwerking te waarborgen.Je neemt initiatieven om de klantenservice naar een hoger niveau te tillen.Je werkt nauw samen met de regionale Cluster Coaches om de dienstverlening te verbeteren.Je hebt een neus voor commerciële kansen en spot leads en cross-sellmogelijkheden.Je speurt naar interessante bedrijven en doet actief aan prospectie van nieuwe klanten.Bij dringende vacatures ondersteun je de kantoren door mee te zoeken naar geschikte profielen voor de klant.Dit talent spot je overal: van jobboards en sociale media tot netwerkevenementen, jij bent overal op zoek!Je voert screeningsgesprekken om te bepalen of kandidaten een goede match zijn voor jouw klant en stelt ze voor.Je regelt afspraken tussen kandidaten en klanten en zorgt voor een vlotte opvolging en feedback aan alle betrokkenen.Je denkt mee over verbeteringen om onze service aan klanten te optimaliseren.Je houdt van open communicatie en werken in teamverband.
InternDienstenVoltijdsVast contract
Claims Officer - Tijdelijke opdracht
Bruxelles
Binnen de afdeling Assistentie en Schadebeheer van een toonaangevend verzekeringsbedrijf - zijn we op zoek naar een Claims Officer voor een opdracht van 3 maanden.
Interim contrat - 3 maandVoltijd 36u/wLocatie: 1000 Brussel
Hoofdtaken:
Schadebeheer: Analyse van situaties, openen en opvolgen van dossiers, controle van toepasselijke garanties en vaststelling van verantwoordelijkheden.Beslissing en vergoeding: Beslissen over de acceptatie of afwijzing van claims, berekenen van de te dekken of te vergoeden bedragen, activeren van betalingen of herstelwerkzaamheden.Klantenrelaties: Zorgen voor een transparante en snelle opvolging met verzekerden, tussenpersonen en andere betrokkenen, en hen informeren over de voortgang van het dossier.Administratieve ondersteuning: Financiële en administratieve opvolging van dossiers, coördinatie van informatie-uitwisseling, beheer van documenten en klachtenbehandeling.
FinanceVerzekeringenVoltijdsTijdelijk
Schadebeheer - Claims Officer
Bruxelles, Belgique
Ben jij een gedreven dossierbeheerder met aandacht voor detail en een passie voor de verzekeringssector? Heb jij de wens om deel te worden van een toonaangevend verzekeringsbedrijf?
Vivaldis Finance is op zoek naar een Back-Office - Dossierbeheerder voor een verzekeringsmaatschappij, in Brussel.
Voltijd, 36 uur per weekLocatie: BrusselVerzekeringssector
In de rol van Dossierbeheerder medewerker kom jij te werken bij de afdeling Healthcare en zal je verantwoordelijk zijn voor:
Jij bent verantwoordelijk voor de verwerking van nieuwe aansluitingen en het beheer van het dossier van A tot Z.Jij zorgt voor de bijwerking van dossiers na wijzigingen.Jij analyseert de financiële situatie van jouw klanten en biedt opvolging op het gebied van premies en maandelijkse terugbetalingen.Jij ontvangt inkomende aanvragen en analyseert deze om de stappen te plannen.Jij begeleidt jouw klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail en telefonisch.Jij verzorgt het volledige schadedossier van A tot Z.
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Officer
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Learning & Developement Officer
Neder-over-Heembeek, Brussel, België
Missie
Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en opvolging van het opleidingsbeleid van het volledige bedrijfs Group.
Taken
Jij zet jouw schouders onder onze bedrijfseigen ‘Academy’ en je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van leerbeleid, procedures en initiatieven.Je stelt opleidingsschema’s op waarbij collega’s kunnen genieten van opleidingen en zichzelf verder kunnen ontplooien en je volgt lopende leertrajecten op en stuurt bij waar nodig.Je houdt jezelf ook op de hoogte van de subsidies die beschikbaar zijn voor de paritaire comités en je dient subsidiedossiers in. Je volgt het trainingsbudget nauw op.Je organiseert en optimaliseert onboardingsproces voor nieuwe medewerkers.Jij draagt de verantwoordelijkheid voor de organisatie en opvolging van de periodieke gezondheidsbeoordelingen van onze medewerkers (efficiënte planning, tijdige communicatie,…)Je volgt de reglementering mbt de rij- en rusttijden stipt op.Je werkt nauw samen met de dienst HR aan HR projecten.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Auderghem, Belgique
En tant que Customer Service Officer, vous jouez un rôle essentiel dans la satisfaction des clients et le bon fonctionnement des services de maintenance des ascensseurs. À ce titre, vos principales responsabilités incluent :
Assistance clientèle : répondre de manière claire et efficace aux demandes des clients concernant la maintenance des équipements. Vous êtes en charge du traitement des questions liées aux interventions en cours, de la gestion des urgences liées aux pannes d’ascenseurs et du suivi des interventions.Soutien aux équipes projets : préparer des offres de réparation basées sur les rapports d'inspection et assurer un suivi commercial rigoureux afin de maximiser leur acceptation.Gestion de la maintenance : veiller à la bonne exécution des sessions de maintenance en respectant les priorités des clients, et réaliser des enquêtes de satisfaction pour garantir un service de qualité.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR Officer
Heverlee, Leuven, België
Passie voor recruitment?
Ook kennis van generalistische HR?
Zet jij werknemers op de eerste plaats?
Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden.
Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:
Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Supply Chain Officer
Zele, België
Jouw taken pakket als supply manager
Jij werkt de supply chain roadmap uit voor de divisie Fine Food Bread. Je vertaalt die roadmap ook naar een operationeel jaarplan. Je houdt hierbij rekening met het overkoepelende tactische plan van de divisie en van Fine Food. Je start projecten op de roadmap op en zorgt voor de implementatie of de begeleiding ervan.Je garandeert effectieve en efficiënte productie planning door het opzetten van een masterplanning gekoppeld aan een concreet planningswiel.Je brengt kennis binnen of gaat op zoek naar kennis over demand management , forecasting en S&OP. Je filtert hieruit de noodzaken voor Fine Food Bread en implementeert deze binnen de organisatie.Je staat in voor warehousemanagement van de volledige divisie, zowel inkomende goederen (MRP) als de eindproducten (minimum stocklevel). Optimalisatie van huidige processen neem je tevens voor jouw rekening.Je bent verantwoordelijk voor de logistieke activiteiten binnen de divisie, waarbij je projecten rond Zero-emission transport verder opneemt.Je neemt een cruciale rol in overleg en stage-gate momenten bij nieuwe lanceringen, wakend op de beschikbare capaciteiten, kostefficiente productie en correcte data.Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat nog verder vorm dient te krijgen.Je vertegenwoordigt de productieafdelingen van Fine Food Bread op het overlegplatform Supply Chain Food, samen met je collega uit de andere divisies.Je neemt een keyrol op in de Fine Food Bread organisatie. Je bent een spilfiguur tussen verschillende stakeholders, geeft support en deelt kennis om de belangen van de verschillende afdelingen (Verkoop, Productie, Finance, Supply Chain) te aligneren. Dit steeds in lijn met de gemeenschappelijke objectieven van de divisie.Je rapporteert rechtstreeks aan de divisiemanager.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administration Officer
Temse, België
Zoek jij een centrale rol binnen een bruisende bedrijfscultuur? 🎉 Onze klant zoekt een drietalige Administration Officer voor de hoofdkantoor in Temse, die niet alleen hun ontvangstcomité leidt, maar ook een cruciale rol speelt in het stroomlijnen van de communicatie en administratie.
Jouw uitdagingen:
Receptiebeheer: Je bent het stralende gezicht en de vriendelijke stem voor iedereen die contact opneemt met Cordeel. 📞Talenknobbel: Vloeiend in Nederlands, Frans, en Engels om onze lokale en internationale bezoekers en collega’s professioneel te assisteren. 🌍Communicatie en coördinatie: Effectief beheren van alle inkomende en uitgaande communicatie, waaronder e-mails, post en telefoongesprekken. 📧Vergaderingen orchestreren: Van het boeken van zalen tot het regelen van de perfecte catering, jij zorgt dat alles op rolletjes loopt. 🍽️Informatiebeheer: Je bent verantwoordelijk voor onze infobox en zorgt ervoor dat alle klantenvragen snel en nauwkeurig worden afgehandeld. 📁Optimalisatie van processen: Proactief verbeteringen voorstellen en implementeren om de receptie en klantenservice naar een hoger niveau te tillen. 🔝Klantrelaties: Bouwen en onderhouden van sterke relaties met alle bezoekers en bellers, en zorgen voor een onvergetelijke eerste indruk. 💬
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accounts Payable Officer
Kontich, België
Voor een garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een boekhouder.
Als Accounts Payable Officer ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende facturen en het beheren van crediteuren voor de ganse regio Antwerpen. Je zorgt ervoor dat alle financiële verplichtingen van ons bedrijf tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Je speelt een cruciale rol in het beheren van onze financiële administratie, werkt nauw samen met interne afdelingen en zorgt ervoor dat onze externe leveranciers en partners tevreden zijn.
Verwerken en controleren van inkomende facturen, zorgen voor tijdige betalingen.Beheren van leveranciersaccounts en onderhouden van goede relaties.Controleren en reconciliëren van crediteurenrekeningen.Opvolgen van betalingsherinneringen en oplossen van eventuele factuurdiscrepanties.Oplossen van eventuele geschillen of discrepanties met leveranciers.Onderhouden van contact met leveranciers en interne afdelingen met betrekking tot facturatie.Ondersteunen aan de maand- en jaarafsluitingen.Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering en deelnemen aan projecten ter verbetering van de financiële processen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accounts Receivable Officer
Kontich, België
Voor een Garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Accounts Receivable Officer.
Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het nauwgezet opvolgen en controleren van betalingen bij onze klanten. Dit omvat het beheren van de openstaande posten, het identificeren van achterstallige betalingen en het communiceren met klanten om eventuele betalingsproblemen op te lossen. Dankzij jouw uitstekende communicatievaardigheden onderhoud je vlot contact met onze klanten en interne afdelingen. Jouw analytische inzicht helpt je om betalingsproblemen snel en efficiënt op te lossen.
Opvolgen en verwerken van openstaande facturen en betalingen bij klanten.Identificeren van achterstallige betalingen en proactief oplossen van betalingsproblemen.Voorbereiden van rapportages en ondersteunen bij maandelijkse afsluitingen.Communiceren met klanten om eventuele vragen of betalingsproblemen of rappels op te lossen.Samenwerken met interne afdelingen om een vlotte financiële workflow te waarborgen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
HR officer 4/5 of PT
Waasmunster, België
Voor een betonfabriek te Waasmunster zijn wij op zoek naar een HR medewerker (4/5 of PT)
Je staat in voor een correcte loonverwerking van de arbeiders voor onze 2 Vlaamse sites (+/- 100 personen).Je treedt hierbij op als eerste aanspreekpunt voor medewerkers met vragen aangaande diverse HR-aspecten en sociale wetgeving.Je werkt nauw samen met de lokale productieverantwoordelijke inzake de aanwerving van nieuwe collega’s (arbeiders) en de opvolging van het huidige personeelsbestand te Waasmunster.Het spreekt voor zich dat je inzake rekrutering een goede kijk hebt op de diverse instroomkanalen en deze ook lokaal goed onderhoudt. Contacten met scholen, externe partners, aanwezigheid op jobbeurzen, … zijn hierbij dan ook van groot belang.Je zorgt mee voor het onthaal van nieuwkomers en bewaakt mee dat ze de nodige opleidingen genieten om veilig en kwalitatief te kunnen werken.Hiernaast initieer en draag je zorg voor de implementatie en opvolging van diverse HR projecten waarvoor je samenwerkt met de HR Manager.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Payroll officer
Antwerpen, België
Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer.
We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen.
Takenpakket:
Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Officer
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Ben je het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersFungeer je als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenVolg je stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opSta je dagelijks in contact met onze logistieke partnersOntferm je je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigBen je het aanspreekpunt voor onze klanten
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.