Jobs

Jobs

33 Jobs gevonden

Credit Officer NL/FR

Berchem, Antwerpen, België

Voor onze klant in Berchem kijken we uit naar een credit officer NL/FR.   Als credit officer ben je verantwoordelijk voor het beheren van je eigen klantenportefeuille. Je denkt mee met hen en zorgt ervoor dat elke factuur correct afgehandeld wordt.   Hoe ziet jouw dag eruit? Het beheren van jouw debiteurenportefeuilleTelefonisch en per mail in contact staan met de klantenErvoor zorgen dat de klanten tijdig hun facturen betalenHet zorgvuldig monitoren van hun financiële staatHet opvolgen van de in- en outbound telefonie op een professionele manierHet beantwoorden van de vragen en klachten van de klanten m.b.t. facturen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Inside Sales Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Inside Sales Officer voor de regio Brussel. Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou! Opvolgen van incidentele klanten en verzendingen, waarbij je vaak het eerste aanspreekpunt bent voor Ziegler en de basis legt voor verdere samenwerking.Zorgvuldig overdragen van het dossier aan je collega's in de operations wanneer de klant besluit de verzending aan ons toe te vertrouwen.Je denkt kritisch mee over de huidige procedures en komt met voorstellen voor verbeteringen en nieuwe werkmethodes.Je draagt actief bij aan de implementatie van deze verbeteringsprocedures en werkmethodes.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Procurement Officer | Lead Buyer

Bruxelles

Wij zijn op zoek naar een Expert Lead Buyer - Procurement Specialist voor een van onze klanten, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in infrastructuurbeheer en energietransitie.   Zie jij jezelf als sleutelfiguur in strategische procurement-processen, waar je categoriebeheer leidt en contracten van A tot Z beheert? In Brussel krijg je de kans om jouw expertise in te zetten om strategisch succes te garanderen in een dynamische omgeving.   Wat zijn jouw verantwoordelijkheden als Procurement Specialist?   Beheer van categorieën: marktkennis opbouwen, innovaties volgen en belangrijke onderhandelingen voeren.Contractbeheer: raamovereenkomsten onderhouden, verlengen, heronderhandelen en nieuwe kansen identificeren.Samenwerken met interne stakeholders en leveranciers voor efficiënte processen en oplossingen.Rapporteren en realiseren van besparingen volgens de gestelde procurement-doelen.Zorgen voor naleving van de procurement-governance en het gebruik van de juiste tools en methodologieën.  
OfficeHoldingsVoltijdsVast contract

Customer Service Officer

Auderghem, Belgique

En tant que Customer Service Officer, vous jouez un rôle essentiel dans la satisfaction des clients et le bon fonctionnement des services de maintenance des ascensseurs. À ce titre, vos principales responsabilités incluent : Assistance clientèle : répondre de manière claire et efficace aux demandes des clients concernant la maintenance des équipements. Vous êtes en charge du traitement des questions liées aux interventions en cours, de la gestion des urgences liées aux pannes d’ascenseurs et du suivi des interventions.Soutien aux équipes projets : préparer des offres de réparation basées sur les rapports d'inspection et assurer un suivi commercial rigoureux afin de maximiser leur acceptation.Gestion de la maintenance : veiller à la bonne exécution des sessions de maintenance en respectant les priorités des clients, et réaliser des enquêtes de satisfaction pour garantir un service de qualité.  
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR payroll officer

Affligem, België

Voor onze klant te 1790 Affligem zijn we op zoek naar een gemotiveerde HR payroll officer Taken: Beheer van personeels- en loonadministratie voor drie stelplaatsen (Luxemburg, Roeselare, en Boortmeerbeek).Onderhouden van nauw contact met de stelplaatsverantwoordelijken en het sociaal secretariaat.Ondersteunen van medewerkers bij vragen over loon en sociale wetgeving.Bijdragen aan optimalisatie van de loonverwerking.Coördineren en opvolgen van arbeidscontracten.Organiseren van de vereiste opleidingen voor chauffeurs.  
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Payroll Officer

Leuven, België

Kennis van sociale wetgeving? Graag bezig met loonverwerking? En ben je ook graag betrokken bij opleidingen en rekrutering?   Dan ben jij de administratieve duizendpoot die we nodig hebben!   Voor een bedrijf uit Leuven zijn we op zoek naar een HR Officer Payroll die voltijds of 4/5e aan de slag gaat. Ze zijn actief in hoorzorg en audiotechnologie en horen graag van jou! Ontdek hier alvast jouw takenpakket: Dankzij jou gebeurt de loonverwerking foutloos. Daar krijg je eventueel een korte opleiding voor.Je maakt personeelsdocumenten en sociale documenten op.Je ziet erop toe dat wettelijke regelgeving en sociale wetgeving correct worden toegepast.Bij sociaal juridische vragen kan je medewerkers te woord staan.Ook de administratie m.b.t. wagenpark en verzekeringen neem jij voor jouw rekening.Je ondersteunt jouw collega's op administratief vlak.Als payroll officer ondersteun je ook bij rekrutering zodat je er later zelf mee aan de slag kan.Tot slot ben je verantwoordelijk voor alle administratie rond opleidingen.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Supply Chain Officer

Zele, België

Jouw taken pakket als supply manager   Jij werkt de supply chain roadmap uit voor de divisie Fine Food Bread. Je vertaalt die roadmap ook naar een operationeel jaarplan. Je houdt hierbij rekening met het overkoepelende tactische plan van de divisie en van Fine Food. Je start projecten op de roadmap op en zorgt voor de implementatie of de begeleiding ervan.Je garandeert effectieve en efficiënte productie planning door het opzetten van een masterplanning gekoppeld aan een concreet planningswiel.Je brengt kennis binnen of gaat op zoek naar kennis over demand management , forecasting en S&OP. Je filtert hieruit de noodzaken voor Fine Food Bread en implementeert deze binnen de organisatie.Je staat in voor warehousemanagement van de volledige divisie, zowel inkomende goederen (MRP) als de eindproducten (minimum stocklevel). Optimalisatie van huidige processen neem je tevens voor jouw rekening.Je bent verantwoordelijk voor de logistieke activiteiten binnen de divisie, waarbij je projecten rond Zero-emission transport verder opneemt.Je neemt een cruciale rol in overleg en stage-gate momenten bij nieuwe lanceringen, wakend op de beschikbare capaciteiten, kostefficiente productie en correcte data.Je bent verantwoordelijk voor het customer service team dat nog verder vorm dient te krijgen.Je vertegenwoordigt de productieafdelingen van Fine Food Bread op het overlegplatform Supply Chain Food, samen met je collega uit de andere divisies.Je neemt een keyrol op in de Fine Food Bread organisatie. Je bent een spilfiguur tussen verschillende stakeholders, geeft support en deelt kennis om de belangen van de verschillende afdelingen (Verkoop, Productie, Finance, Supply Chain) te aligneren. Dit steeds in lijn met de gemeenschappelijke objectieven van de divisie.Je rapporteert rechtstreeks aan de divisiemanager.  
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistics officer

Aartselaar, België

Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een Logistics Officer.   Als logistics officer ben je een echte match maker. Je klanten kunnen op je rekenen om hun bestelling volledig en op het gewenste moment te krijgen. Je levert oplossingen aan onze klanten, samen met je collega’s. Hoe doe je dat? Je bent een eerste aanspreekpunt voor de klant, het sales team en de transportpartnersMet je duidelijke en constructieve manier van communiceren, lukt het om aan de klanten de juiste orders op tijd te leverenJe verzorgt de orderverwerking in het ERP-Systeem van A tot Z waarbij je voorraad controleert, orderbevestigingen stuurt en pickbons voor het magazijn voorzietJe beheert de logistieke mailbox en behandelt de vragenCommunicatie is cruciaal, dus houd je je klanten op de hoogte van de leveringen, backorders en afroeporder. Dat doe je per mail of telefoon, zowel in het Nederlands als in het FransJe anticipeert en zoekt naar oplossingen voordat de problemen bij de klant gerakenJe werkt nauw samen met je collega’s van planning en magazijn om snel en efficiënt te handelenJe blijft rustig en kan klanten meenemen in je oplossingsgericht denkenJe leert snel prioriteiten stellen en kan ad hoc situaties makkelijk plaatsenJe verzorgt de administratie rond aangifte van verpakkingsmaterialen en europallets  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Payable Officer

Kontich, België

Voor een garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een boekhouder. Als Accounts Payable Officer ben jij verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende facturen en het beheren van crediteuren voor de ganse regio Antwerpen. Je zorgt ervoor dat alle financiële verplichtingen van ons bedrijf tijdig en nauwkeurig worden verwerkt. Je speelt een cruciale rol in het beheren van onze financiële administratie, werkt nauw samen met interne afdelingen en zorgt ervoor dat onze externe leveranciers en partners tevreden zijn.   Verwerken en controleren van inkomende facturen, zorgen voor tijdige betalingen.Beheren van leveranciersaccounts en onderhouden van goede relaties.Controleren en reconciliëren van crediteurenrekeningen.Opvolgen van betalingsherinneringen en oplossen van eventuele factuurdiscrepanties.Oplossen van eventuele geschillen of discrepanties met leveranciers.Onderhouden van contact met leveranciers en interne afdelingen met betrekking tot facturatie.Ondersteunen aan de maand- en jaarafsluitingen.Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering en deelnemen aan projecten ter verbetering van de financiële processen.    
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accounts Receivable Officer

Kontich, België

Voor een Garage gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Accounts Receivable Officer. Je belangrijkste verantwoordelijkheid is het nauwgezet opvolgen en controleren van betalingen bij onze klanten. Dit omvat het beheren van de openstaande posten, het identificeren van achterstallige betalingen en het communiceren met klanten om eventuele betalingsproblemen op te lossen. Dankzij jouw uitstekende communicatievaardigheden onderhoud je vlot contact met onze klanten en interne afdelingen. Jouw analytische inzicht helpt je om betalingsproblemen snel en efficiënt op te lossen.   Opvolgen en verwerken van openstaande facturen en betalingen bij klanten.Identificeren van achterstallige betalingen en proactief oplossen van betalingsproblemen.Voorbereiden van rapportages en ondersteunen bij maandelijkse afsluitingen.Communiceren met klanten om eventuele vragen of betalingsproblemen of rappels op te lossen.Samenwerken met interne afdelingen om een vlotte financiële workflow te waarborgen.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Supply Chain Officer

Lier, België

VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een Supply Chain Officer regio Lier!   Als Supply chain Officer sta jij in voor: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, wat betreft onze inkooporders, bevestigingen, manco’s, transport, retouren en factuurverschillen.Je verzorgt de operationele inkoopprocessen en ook het beheer van de Parts voorraad. Daarnaast zorg jij voor effectieve communicatie met interne afdelingen, de fabrieken en leveranciers, waarbij je specifieke behoeften en zorgen adresseert.Je communiceert met de verschillende afdelingen en de leveranciers. Denk hierbij aan de afstemming over beschikbare voorraad bij leveranciers of externe magazijnenJe staat ook in voor monitoring en signalering van toekomstige (lever)problemen en de anticipatie hierop.Je werkt samen met andere teamleden en afdelingen om klanttevredenheid te waarborgen en teamdoelen te bereiken.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Payroll officer

Antwerpen, België

Voor onze klant in Antwerpen kijken we uit naar een payroll officer.   We bieden een uitdaging waar je verantwoordelijk bent voor een correcte verwerking van lonen en waar je ondersteuning geeft in her optimaliseren van payroll processen.   Takenpakket: Voorbereiden van loonverwerking en zorgvuldige controle van tijdsregistratie en afwezighedenAdministratieve verwerking van A tot Z van de indiensten alsook uitdienstenBeheren van personeeldossiers, inclusief berekening van verlofrechten en vakantiegeldenUp to date houden van alle relevante personeelsgegevensOndersteuning bij aanvraag en opvolging van sociale documenten, zoals aanvragen voor tijdskrediet en mutatiesBeheren van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsleasing, verzekeringen,..Actieve deelname aan het optimaliseren van de payroll processen
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project management officer

Aarschot, België

Interesse in de wetgeving binnen de beveiligingssector?Ben jij stipt en punctueel?Voor een specialist in security-oplossingen te Aarschot zijn we op zoek naar een Project management Officer.Hierbij een greep uit jouw takenpakket: Ondersteuning van operationele processen voor projectbeheer.Begeleiden van de financiële audit.Opvolgen van de ISO en VCA en andere kwaliteitsgebonden certifiëringen.Rapporteren aan de Manager Projecten Installatie.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Beveren, België

Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻   Als Customer Service Officer: Ben je het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersFungeer je als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenVolg je stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opSta je dagelijks in contact met onze logistieke partnersOntferm je je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigBen je het aanspreekpunt voor onze klanten
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Price Quotation Officer

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant, gelegen op de Noorderlaan in 2030 Antwerpen, zijn we op zoek naar een price quotation officer.   Onze klant is een staalproducent. Ze zijn gespecialiseerd in het behandelen van staal bij maritieme transporten en aanverwante diensten.   Jouw hoofdtaken: dagelijks opmaken van spotoffertes en contract negotiatie (contact met subcontractors en interne klanten)onderhandelen en sluiten van dealsbedenken van innovatieve manieren om de positie te versterken en nieuwe kansen te benuttenonderhouden van nauw contact met externe partners, interne teams om synergieën te creëren in onze supply chain
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Supply chain officer

Zwijndrecht, België

Een bedrijf gevestigd in 2070, Zwijndrecht📍 dat specialiseert in het produceren en installeren van vlamwerende podiumdoeken en ophangsystemen. is nog opzoek naar een Supply Chain Officer 📦   Jouw takenpakket⬇️   Je neemt de leiding over processen 💪Je communiceert verbaal en schriftelijk. 💬 📝
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Wellbeing Officer

Verrebroek, Beveren, België

Voor een bedrijf gevestigd in 9130, Verrebroek📍 die actief is in stellingbouw, isolatie, schilderwerken, etc.. zijn we nog op zoek naar een Wellbeing Officer.   Jouw takenpakket ⬇️   Aanspreekpunt voor ziektemeldingenBeheer van kort en lang verzuim, inclusief opvolgen van verlengingen.Verzorgen van administratieve taken, zoals het sturen van controledokters en het opstellen van verslagen.Analyseren van data en opmaken van rapportagesToewijzen en opvolgen van peter- en meterschappen binnen de organisatie.Opmaken van presentaties ter ondersteuning van welzijnsinitiatieven.Actieve deelname aan projecten rond welzijnJe brengt verslag uit aan je leidinggevende
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief