Jobs

Jobs

248 Jobs gevonden

Office Manager

Heverlee, Leuven, België

Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector? Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve Office Manager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. Administratieve duizendpoot - Office Manager. Waar moet je zijn? Turnhout Wat moet je doen? Administratieve ondersteuning vastgoed team + rechterhand makelaarOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiers (verhuur, verkoop)Mailing, telefonie, postverdelingDossierbeheer, administratief ontlasten collega's + data input in systeemIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer vastgoed collega's VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenOndersteuning marketing
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Office Manager Bouw

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in Neder-Over-Hembeek, Brussel   Voor onze klant, een belangrijke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een   ADMINISTRATIEF VERANTWOORDELIJKE l MANAGEMENT ASSISTENT l SECRETARESSE   Als veelzijdig administratief medewerker zul je ondersteuning bieden op de volgende gebieden:   Agendabeheer: plannen van vergaderingenBeheer van wekelijkse afwezighedenVoorbereiding van inkooporders en facturenOpvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapportage over weekendwerkzaamhedenRegistratie van medewerkersBeheer en invoer van gegevens in ons softwareprogramma (Renovision)Opstellen en verzenden van voortgangsrapportenControle van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning van projectleiders en het managementAanvraag en beheer van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager dienstencheques

Boom, België

Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.   Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau: Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Roeselare, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.  Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Merksplas, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement) Waar moet je zijn? Merksplas Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zoutleeuw, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:  Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een bouwkundig laboratorium. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw toekomstig takenpakket als onthaalmedewerker / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en ontvangt hen aan de balie; Je ontvangt mensen die de stalen komen brengen; Je staat in voor telefonische oproepen; Je brengt de documenten voor de stalen in orde; Je typt rapporten met informatie uit voor aan de klant mee te geven. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Hasselt, België

Voor een bedrijf binnen de automotive in Hasselt zijn we op zoek naar een junior accountant. Ben jij iemand die van aanpakken weet en graag in de boekhouding wil werken? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van facturenKas-en bankafschriften inboekenDebiteuren- en crediteurenbeheerKlaarzetten van betalingenNa verloop van tijd zal je takenpakket uitbreiden met het implementeren van processen en btw-aangiftes voorbereiden, voorbereiden van audits
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Gingelom, België

Onze klant is een Belgische fabrikant, gespecialiseerd in het ontwikkelen van duurzame, luxueuze en hoogwaardige badkameroplossingen. Alles wordt in eigen huis ontworpen en geproduceerd.   Om hun team te vervolledigen zoeken ze een administratief bediende om de backoffice en naservice te ondersteunen.   Jouw verantwoordelijkheden: Aannemen en verwerken van orders, van bestelling tot facturatie en eventuele nazorg.Dagelijkse administratieve taken, zoals het opstellen en opvolgen van klantendossiers in het ERP-systeem.Klanten begeleiden en adviseren via e-mail en telefoon met betrekking tot hun dossier.Verlenen van service na verkoop.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zonhoven, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:  Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Tienen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant gespecialiseerd in sanitair en centrale verwarming.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je helpt bij het maken van de planningen van de installateurs;Je plant herstellingen in en brengt de techniekers hiervan op de hoogte;Je staat in voor het plaatsen van bestellingen;Je contacteert de klanten met de nodige informatie;Je maakt facturen op;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief