Jobs

Jobs

967 Jobs gevonden

Hard HR/ Payroll - Personeelsadministratie (bouw)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Hard HR/ Payroll - Personeelsadministratie (bouw)   Waar moet je zijn? Omgeving Dessel, sporadisch verplaatsing naar het projectSpecialisatie: BouwsectorBelangrijk: DURVEN behelpen in het Frans (sterke basis, voldoende spreken en begrijpen!)  4/5de tewerkstelling bespreekbaar   Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht team van 6-tal collega'sDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetaling in 2 delen (voorschot + afrekening: wel een hele boterham en heel wat werknemers)  = zowel arbeiders als bediendenHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijdsregistratie + tijdig verwerken lonen (maandelijkse payroll, vakantiegeld, eindejaarspremie...Administratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkers, opmaak arbeidsovereenkomsten, ontslagdocumenten, ...Sociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlofMeedenken + acties ondernemen over retentiebeleid + rapporterenOp termijn groei tot behandeling van diverse dossiers zoals schorsing, loopbaanonderbrekingCollega's over heel België= soms krijg je dus ook Franse telefoons of mails  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)    Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Technische productie, bouw Taken?  Ondersteuning boekhouding: Opmaak uitgaande facturen , nakijken lever- en bestelbonnen, opvolging vorderingsstaat + goedkeuren , debiteurenbeheer, opvolging betalingen/aanmaningen, beheer betaallijsten van in en uitgaande kosten, ...HR: Loonadministratie in samenwerking met sociaal secretariaat (arbeiders en bedienden), tijdsregistratie/beheer prestaties, verlof/ziekte opvolgen, aanspreekpunt mbt verzekeringen, medische keuring, opleidingen, vragen mbt sociale wetgeving, opmaak arbeidsovereenkomsten...Onthaal/receptie: postverdeling, mailing, telefonieOrdermanagement: Orderbevestigingen opmaken en opvolgen mbt technische productie, contact leveranciers, opvragen prijslijsten, kantoorbestellingen, ...Rechterhand management
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Projectleider bouw

Melsele, Beveren, België

Voor een algemene aannemer in Melsele 📍 zijn we op zoek naar een Senior Projectleider.   Jobinhoud: Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van de werkzaamheden op een van onze werven in ons werkgebied, waarbij je nauw samenwerkt met de werfleider van het project. Hierbij geniet je voldoende autonomie en vrijheid in je werkorganisatie.Je verzekert de continuïteit van de werf door een tijdige bestelling en afroep van de materialen en personeel.Je zorgt voor een vlotte communicatie met en opvolging van de leveranciers en onderaannemers.Je geeft organisatorisch leiding aan een team van collega’s en bouwpartners en weet hen te motiveren om het beste rendement te behalen.Je staat in voor de opmaak en opvolging van vorderingsstaten en verrekeningen.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en respecteren van de planning, de budgetten en rendementen.Je bewaakt de kwaliteit van de uit te voeren werken en zorgt dat iedereen veilig en efficiënt kan werken.Je bent het eerste aanspreekpunt op de werf voor onze bouwheer, architect en bouwpartners en vertegenwoordigt bouwbedrijf Floré op werfvergaderingen.Je zorgt voor een volledige uitvoering van het bouwwerk tegen de voorlopige oplevering en staat mee in voor de opmaak van het as-built dossier en de nazorg tot aan de definitieve oplevering.Je rapporteert aan de Technisch Directeur over essentiële technische, administratieve of financiële aangelegenheden en personeelszaken op de werf.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Projectleider bouw

Melsele, Beveren, België

Voor een algemene aannemer in Melsele 📍 zijn wij op zoek naar een Junior Projectleider.   Jouw verantwoordelijkheden: Je werkt nauw samen met de hoofdprojectleider van het project, maar afhankelijk van jouw ervaring is er ook een zeker niveau van autonomie en vrijheid.Je bent verantwoordelijk voor het coördineren en opvolgen van de werkzaamheden op de werf.Je verzekert de continuïteit van de werf door een tijdige bestelling en afroep van materialen en personeel, een vlotte communicatie met en opvolging van de onderaannemers.Je geeft organisatorisch leiding aan een team van collega’s en bouwpartners en weet hen te motiveren om het beste rendement te behalen.Je staat in voor de opmaak en opvolging van vorderingsstaten en verrekeningen.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen en respecteren van de planning, het budget en rendementen.Je bewaakt de kwaliteit van de uit te voeren werken en zorgt ervoor dat iedereen veilig en efficiënt kan werken.Je bent het eerste aanspreekpunt op de werf voor onze bouwheer, architect, onderaannemers en bouwpartners en vertegenwoordigt bouwbedrijf Floré op werfvergaderingen.Je zorgt voor een volledige uitvoering tegen de voorlopige oplevering en staat mee in voor het opmaken van het as-built dossier en de nazorg tot aan de definitieve oplevering.Je communiceert met de hoofdprojectleider over alle technische, administratieve, budgettaire aspecten en de personeelszaken op de werf.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling!    Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende personeelsadministratie payroll /salaris expert

Kasterlee, België

Vivaldis Office  zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- payroll bediende met de nodige afwisseling! Je groeit tot volwaardig salaris en cijfermatig expert! Waar moet je zijn? KasterleeSpecialisatie: Payroll, personeelsadministratie, loon/ salaris berekening  Wat moet je doen?Zowel juniors met Bachelor/Master denkniveau als seniors zijn welkom! Als spilfiguur tussen bureau en je klantenportefeuille ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie, loonberekening, RSZ, voordelen, ... Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het bedrijven, collega's, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking en berekening Sociale wetgeving volg je op de voetVerwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenAdministratieve opvolging van personeelszakenJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payrollNa een opleidingsperiode kan je zelfs advies geven mbt lonen, contracten, voordelen, bonussen, premies, overuren, loonsimulaties en loonoptimaliseringen, ... Leuke groeimarge 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)

Ravels, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/HR/finance (parttime)   Waar moet je zijn? Ravels Specialisatie: Technische omgeving, metaal   Takenpakket Ondersteuning managementKlantencontact (onthaal, telefonie, mail)Ondersteuning HR/Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, loonadministratie, verzekeringen, medische keuringen, opleidingen, ...Ondersteuning algemene admin/finance en facturatie VB. offertes, aanmaningen, betalingen opvolgen, ...PostverdelingOpvolging voorraad/stock + contact leveranciers mbt bestellingen, materialenRapporteren, vergaderzalen klaarzetten, meetings bijwonen + verslagen opmaken    
OfficeChemieDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Officer

Heverlee, Leuven, België

Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats?   Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden:   Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR & Marketing Specialist

Zaventem, België

Jouw rol: Als HR & Marketing Specialist vervul je een dubbele rol. Enerzijds zorg je voor een vlotte ondersteuning op het gebied van HR en marketing, anderzijds ben je back-up receptionist(e) en zorg je voor een professioneel en warm welkom voor bezoekers.Back-up receptietakenJe bent verantwoordelijk voor het ontvangen van bezoekers en telefoontjes op een gastvrije en professionele manier.Je zorgt voor een verzorgde uitstraling van de receptie en algemene ruimtes.Je ondersteunt administratieve taken bij drukte of afwezigheid van de vaste receptionist(e).HR-takenBeheren van rekruteringsprocessen en personeelsadministratie.Ondersteunen bij functioneringsgesprekken, coachings en welzijnsprogramma’s.Organiseren van personeelsactiviteiten en teambuilding evenementen.Marketing & vertegenwoordigingVersterken van de zichtbaarheid van ons bedrijf via sociale media, met focus op LinkedIn.Creëren van content en marketingstrategieën om ons merk en diensten te promoten.Benaderen van potentiële klanten in sectoren zoals advocatuur, administratie en consultancy.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistent

Maaseik, België

Voor een bedrijf gelegen te Maaseik, gespecialiseerd in de installatie van nutsvoorzieningen,  zijn we op zoek naar een HR medewerker. Je taken als HR assistent bestaan uit:   Personeelsadministratie en payroll;Checkin@work;Nieuwe medewerkers onthalen en op weg helpen;Opvolgen van opleidingen en subsidies;Opleidingen inplannen van nieuwe medewerkers;Tijdsregistratie nakijken;Algemene administratie omtrent personeelszaken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hr assistent

Aartselaar, België

Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een HR Assistent.   Onze klant is actief in de vleesindustrie.   Een greep uit je takenpakket als HR Assistent: Je beheert de personeelsdossiers.Je bent verantwoordelijk voor de personeelsadministratie van A-Z.Je ontvangt sollicitanten op de verschillende vestigingen (Aartselaar, Antwerpen, Hove) en voert sollicitatiegesprekken met de kandidaten.Je staat garant voor een optimale payroll verwerking van onze verschillende afdelingen en vestigingen.Je staat ook in contact met interimkantoren voor het aanvragen van contracten en het verwerken van de prestaties van de lopende uitzendkrachten.Je staat maandelijks in voor de payroll verwerking, in samenwerking met het sociaal secretariaat.Je maakt arbeidsovereenkomsten en policies op.Je doet de administratieve verwerking van arbeidsongevallen.Administratieve verwerking van arbeidsongevallenJe staat mee in voor de HR mailbox.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Recruitment talent (3/5de, 4/5de of fulltime)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. HR Recruitment talent (3/5de, 4/5de of fulltime)  Focus op Talent matching Waar moet je zijn? Turnhout, flexibel naar verplaatsing naar ander kantoor in de regio Wat moet je doen? Je bent de kracht van match making/ wervingsprocesZoeken van bediende profielen via allerlei kanalen zoals LinkedIn, Jobat, ...Opzetten wervingscampagnes, social media posts ,... + focus op uitbouwen van een echte talentpool voor profielen richting verzekeringen, immo, ...Op termijn zet je mee je schouders onder leuke projecten die betrekking hebben op recruitment, employer branding, onboarding, training ...Je hebt een echte passie voor het vinden, zoeken, matchen, ... van de juiste mensenOndersteuning HR verantwoordelijke
OfficeFinancieelDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Recruitment talent

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. HR Recruitment talent Waar moet je zijn? Turnhout, flexibel naar verplaatsing naar ander kantoor in de regio Wat moet je doen? Je bent de kracht van match making/ wervingsprocesZoeken van bediende profielen via allerlei kanalen zoals LinkedIn, Jobat, VDAB ...Je hebt een echte passie voor het vinden, zoeken, matchen, ... van de juiste mensenOndersteuning HR verantwoordelijke
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract

Technieker haarden en kachels - BOUW - Diest

Diest, België

Onze klant in Diest is op zoek naar een technieker/ plaatser voor haarden en kachels.  Je zal instaan voor het plaatsen van verschillende soorten haarden en kachels. Je werkt bij particulieren op verschillende werven, meestal zijn de werven in de buurt gelegen.  Interesse of graag meer info? Solliciteer nu of bel 011/634816! 
ConstructMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR assistant

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR management assistent

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een HR & management assistent!   Waar kom je terecht?📍 Een bedrijf te LierLeverancier van productpakketten voor koude-en klimaattechniek (koeling, klimatisatie, warmtepompen,...) Als HR & management assistent sta je in voor: HR MEDEWERKER: Je schrijft de meest aantrekkelijke vacatures uitJe kan de beste kandidaten selecteren door diezelfde vacaturesJe hebt contact met externe partners (uitzendkantoren, VDAB,..)Je zet een boeiend opleidingsplan op MANAGEMENT ASSISTENT: Het organiseren van evenementen en bedrijfsactiviteitenFleet managementHet plannen, notuleren en opvolgen van (management) meetingsJe staat in nauw contact met externe marketingpartners voor offertes en sociale mediaHet betere agendabeheerHet verwerken van inkomende & uitgaande post
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HR Generalist

Oudsbergen, België

Voor een bedrijf te Oudsbergen zijn we op zoek naar een HR generalist.   Je krijgt de kans om een cruciale rol te vervullen in het dynamische HR-team, dat zich met passie inzet voor het welzijn van onze 900 medewerkers.Samen met 4 toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.Deze verantwoordelijkheden omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats.Daarnaast zul je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR.Naast deze kernverantwoordelijkheden speel je een actieve rol in projecten zoals het beheer van het cafetariaplan, het vormgeven van ons verzuimbeleid, implementeren van nieuwe HR tools,..Je zult nauw samenwerken met gepassioneerde HR-professionals, waaronder Payroll Specialisten, HR Business Partners en een L&D Specialist, om de HR-processen en tools voortdurend te verbeteren.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

HR BP

Genk, België

Onze klant te Genk is actief in de productie van verpakkingen. We zijn hier op zoek naar een HR BP.   Als HR-business partner is je takenpakket zeer divers. Je krijgt de uitdaging om zowel de medewerkers ,als het Management te laten groeien.   Je bent verantwoordelijk voor een correcte loonverwerking en dit in samenwerking met ons sociaal secretariaat.Je bent het aanspreekpunt voor zowel onze medewerkers als het managementteamJe trekt verschillende projecten van A-tot ZJe bent dagelijks bezig met optimaliseren van onze HR-afdelingJe denkt pro-actief mee en neemt initiatief om onze medewerkers & Plant te laten groeien.Je bent de sparringpartner van het managementteam
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

HR medewerker

Genk, België

Voor een bedrijf in Genk zijn we op zoek naar een HR officer   Je verantwoordelijkheden:   Medewerkerbetrokkenheid en -ontwikkeling Ondersteunen bij het boeken van trainingen en het bijhouden van nauwkeurige en conforme administratie.Het bevorderen van een positieve organisatiecultuur door middel van betrokkenheidsinitiatieven en communicatiestrategieën.Managers ondersteunen bij zaken rondom werknemersrelaties, waaronder klachten, disciplinaire acties en conflictoplossing.Algemeen advies geven aan medewerkers en managers met betrekking tot HR-beleid, procedures en documentatie.Aandacht hebben voor het welzijn van medewerkers en het ondersteunen van processen rondom medewerkerstevredenheid. Werving en selectie Assisteren bij het wervings- en selectieproces, zoals het plaatsen van vacatures, screenen van cv’s, plannen van interviews en uitvoeren van referentiechecks.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met wervingsbureaus en andere talentbronnen.Beheer van het onboarding- en offboardingproces, inclusief het opstellen van contracten, het verzorgen van introductiesessies en het uitvoeren van exitgesprekken.Managers adviseren over het wervingsproces. Administratie Toezicht houden op administratieve taken zoals faciliteitsbeheer, inkoop van kantoorbenodigdheden en onderhoud van apparatuur.Beheren van de administratieve functies van het bedrijf, waaronder correspondentie, archivering en documentbeheer.Reizen, vergaderingen en evenementen plannen voor de organisatie.Managers ondersteunen bij de naleving van lokale gezondheids- en veiligheidsvoorschriften en zorgen voor een veilige werkomgeving.Medewerkersdossiers bijhouden en actualiseren, met aandacht voor nauwkeurigheid en naleving van GDPR-regelgeving.Administratie van personeelsvoordelen, zoals ziektekostenverzekering, pensioenregelingen en andere Belgische voordelen.Het beheer van het wagenpark op de locatie. Loonadministratie en naleving Voorbereiden en verwerken van maandelijkse salariswijzigingen in samenwerking met de payrollprovider.Beheer van tijdregistratie en aanwezigheidsdossiers, inclusief verlof- en overwerkadministratie.Op de hoogte blijven van wijzigingen in arbeidswetgeving, sociale zekerheid en andere HR-gerelateerde regelgeving in België, en zorgen voor naleving door de organisatie. Rapportage en analyse Voorbereiden van HR- en administratieve rapporten en KPI-gegevens, waaronder analyses van personeelsbestand, personeelsverloop en andere kernstatistieken.Assisteren bij budgettering en kostenbeheer voor HR- en administratieve functies.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief