Jobs

Jobs

203 Jobs gevonden

SECRETARESSE

Liège, Belgique

TWEETALIGE SECRETARESSE FR-NL (H/F/X)Sluit je aan bij een telesecretariaat dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.  Ontwikkel je vaardigheden in een unieke sfeer waar teamwork voorop staat. Draag bij aan de bedrijfsontwikkeling van uw klanten. Ontwikkel je in een omgeving waar welzijn centraal staat.Uw taken:  ✅ Afspraken maken ✅ Telefonische prospectie ✅ Afspraken maken met klanten ✅ Training in NL ✅ Bellen IN/UIT
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief Bediende

Borgloon, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Borgloon. Onze klant is gespecialiseerd in transport en warehousing. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de opvolging van de transportdocumenten van de chauffeurs en van de onderaannemers;Je bent verantwoordelijk voor de facturatie van de klanten;Je zorgt dat de onderaannemers tijdig hun prefacturatie ontvangen;Je ondersteunt de boekhouding met het verwerken van inkomende facturen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Borgloon, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Borgloon, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Heb jij na het lezen van deze vacature zin om erin te vliegen? Contacteer ons dan op 013 48 01 87 of solliciteer online.Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:  Je staat in voor het verwerken en nakijken van boekhoudkundige data in AdsolutInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingen Voorbereiding btw-aangiftesVoorbereiding jaarrekeningen, balansen, etc.Je overlegt regelmatig met de zaakvoerder over je lopende dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop, verhuur & service van grondverzetmachines en hoogwerkers, zijn we op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker. Als administratief bediende/ administratief medewerker heb je volgend takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR);Beantwoorden van mails;Algemene administratieve taken;Registreren en beheren van alle klanten binnen het CRM-systeem;Ontvangen van orders en deze omzetten in klantendossiers;Beheren van leasings en rentings.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch Administratief bediende

Bilzen

Voor een advocatenkantoor gelegen te Bilzen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende (deeltijds)   Als juridisch bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers opvolgenJuridische documenten opmakenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenAgenda en planningArchieven, vonnissen, bewijsstukken inventariserenKlassement
OfficeDienstenDeeltijdsVast contract

Office manager

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit: Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zoutleeuw, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor met een filiaal in Zoutleeuw, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Als boekhouder heb je volgend takenpakket:  Inboeken van aan- en verkoopfacturen Inboeken van kas- en bankafschriftenBtw-aangiftes indienen Maand- en jaarafsluitingen voorbereidenVennootschapsbelasting indienen Opmaak fiscale aangifte personenbelasting (éénmanszaken)
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Wellen, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor/ accountancy met meerdere vestigingen in regio Limburg, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.   Als accountant heb je volgend takenpakket:  Dagdagelijkse boekingenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand-, kwartaal- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienenJaarrekeningen opmakenFiscale aangiftes indienenEventueel aansturen van junior dossierbeheerders
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief medewerker/ administratief bediende voor een opticien in Diepenbeek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief medewerker / administratief bediende bestaat uit: Je bent het centraal aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers, zowel in de winkel als via telefoon en mail;Je verzorgt de administratie omtrent de klanten, patiënten en oogartsen;Je houdt de website en webshop up to date;Je staat in voor het stockbeheer van de contactlenzen, contactlensvloeistoffen en accessoires;Je ondersteunt de collega's bij de verkoop in de winkel;Je biedt de lens-instructies en advies over lenzen, vloeistoffen, etc. aan en voert de vooronderzoeken uit.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Allround administratief bediende

Lanaken, België

Voor onze klant, handelaar in edelmetalen, zijn we op zoek naar een allround bediende.   Je zal een vervanging doen van iemand waarbij de nadruk ligt op boekhoudkundige taken zoals het inboeken van facturen, opvolgen van debiteuren, eBetalingen uitvoeren, Inboeken   Na deze vervanging kan je aanblijven binnen een andere functie waarbij de taken in overleg zullen liggen bij administratie, logistiek of sales  
OfficeJuwelenVoltijdsTijdelijk

Administratief Bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de leverdocumenten van de mazoutchauffeurs;Je bent het eerste aanspreekpunt voor de handelaren en voortverkopers, zowel telefonisch als per mail;Je maakt de facturen correct op;Je verwerkt e-mails en handelt aanvragen af;Je bent de back-up van de klantendienst en neemt hiervoor sporadisch mazoutbestellingen op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in schoonmaak. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je zal instaan voor het opmaken van de planning;Je zal telefonische afspraken inplannen;Je verwerkt lonen en dienstencheques; Algemene administratie zoals telefonie en de mailbox beheren. 
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Pelt, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen zijn we op zoek naar junior en senior dossierbeheerders in Genk, Hasselt en Pelt. Je takenpakket als financieel medewerker bestaat vnl. uit: Je beheert een portefeuille van een aantal klanten, je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding voor verschillende dossiers samen met je teamBalansen en resultatenrekeningen opstellenFinanciële verrichtingen verwerkenJe bent, na een inloopperiode, verantwoordelijk voor de boekhouding, jaarrekeningen en fiscale aangiftesJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting  
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder regio Genk - Finance

Genk, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.    Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Genk, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het volgende: Je verzorgt de dagdagelijkse boekhouding zowel voor verschillende dossiersJe verwerkt de aankopen, verkopen, diverse en financiële verrichtingenJe stelt zelfstandig de periodieke aangiftes op zoals btw-aangiftes, btw-listing, intrastat aangiftes...Je hebt oog voor het optimaliseren van het boekhouddossier (zowel algemeen als analytisch) Je verzorgt de tussentijdse, periodieke afsluitingen in overleg met de senior accountantJe bereidt de jaarafsluiting voor alsook de opmaak van de jaarrekening en de jaarverslagenJe bereidt de fiscale aangiftes voor zoals inkomstenfiches, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte personenbelasting…Voor de grotere dossiers stuur jij de boekhouder aan en fungeer jij als de verantwoordelijke dossierbeheerder
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Genk, België

In de regio Genk zijn we op zoek naar een gemotiveerd administratief bediende voor onze gewaardeerde klant in de machinebouwsector. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en realiseren van mechanische veldmasten met uitschuifbare buisvormige mastsecties, evenals andere innovatieve oplossingen zoals mobiele en draagbare noodverlichting.   Functiebeschrijving: Als administratief bediende bij onze klant sta je centraal in de organisatie. Jouw takenpakket omvat: Efficiënte orderverwerking en nauwgezette opvolging van sales-orders.Het aankopen en opvolgen van bestellingen.Regelen van logistiek, zowel inbound als outbound.Proactieve communicatie met klanten om hen te informeren en ondersteunen.Uitvoeren van algemene ondersteunende administratieve taken.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Administratief medewerker

Genk, België

Onze klant, gelegen in Genk, is dé Limburgse afdeling voor schilderwerken, vloerbekleding en totaalafwerking. Klanten zijn zowel particulieren, bedrijven als overheidsinstanties. Dankzij een uitstekende projectopvolging kunnen we telkens weer een feilloze service garanderen. Om de groei verder te ondersteunen, zoeken we een Allround Administratief Medewerker. Je krijgt een gevarieerd takenpakket en wordt een onmisbare schakel binnen het team.   Jouw verantwoordelijkheden:   Administratieve ondersteuning: Je begeleidt projecten van a tot z. Van prijsaanvragen tot facturatie, jij zorgt dat alles vlot verloopt.   Opvolging van werven: Je volgt onze werven administratief op, van check-in@work tot materiaalbeheer.Samenwerking met onderaannemers: Jij beheert alle administratie rond onderaannemers: contracten, documenten en prijsupdates.Overheidsopdrachten: Je verdiept je in de regels rond overheidsopdrachten en zorgt dat alle offertes op tijd en volledig worden ingediend.Boekhoudkundige taken: Je boekt facturen in en volgt inkomende en uitgaande betalingen op.
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Genk, België

Voor een notariaat te Genk, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring binnen een notariaat.Je takenpakket als dossierbeheerder bestaat uit: Beheren van vastgoeddossiers, inclusief documentatie, onderzoek en rapportage.Coördineren van communicatie tussen cliënten, notarissen en andere partijen.Verstrekken van juridisch advies met betrekking tot vastgoedtransacties en -kwesties.Zorg dragen voor nauwkeurige en tijdige archivering van documenten.Het bijhouden van wet- en regelgeving met betrekking tot vastgoedtransacties.Het beoordelen van contracten en documenten om de belangen van cliënten te beschermen.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.   We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.   Functieomschrijving:   Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.   Verantwoordelijkheden:   Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeToerismeVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief