Jobs

Jobs

353 Jobs gevonden
Dringend

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Boekhoudkundig bediende met kennis van HR

Herentals, België

Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende met kennis van HR.   Jouw takenpakket bestaat uit 50% boekhouding en 50% HR ondersteuning. Als boekhoudkundig bediende sta jij in voor: De opvolging van leveranciersHet beheer van de werkkledijInboeken van facturenHet doorgeven van de werkurenDe registratie van afwezigenDe overige taken dienen in samenspraak nog te worden vastgelegd  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratief logistiek bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.   Jouw taken zijn: Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop (bouw)

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten  Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking Markttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende aankoop

Niel, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.   Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.   Een greep uit het takenpakket:  Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn? Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne! Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Administratief bediende

Verrebroek, Beveren, België

Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek   Wat kun je van de functie verwachten⬇️ dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling  
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Administratief bediende kennis elektriciteit

Oostkamp, België

Voor onze klant te Oostkamp, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. De activiteiten van de klant bevinden zich voornamelijk in niet-huishoudelijke installaties: schoolgebouwen, sportcentra, woonzorgcentra, industrie, kantoorgebouwen of banken.   Je bent het aanspreekpunt voor de klanten en je zorgt mee voor de telefoonpermanentie. Je stelt de administratieve dossiers samen en ondersteunt hierbij de projectleider.Je staat in voor het opvolgen van de facturatie.Je staat mee in voor het verwerken en opvolgen van de voorraad in het magazijn.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zuienkerke, België

Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector. Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke. Takenpakket: Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoop Bediende

Ardooie, België

Functieomschrijving opmaken van aankoopcontractenprijaanvragen opvragen bij leveranciers en vergelijkengroeperen van bestellingendagelijks plaatsen van bestellingenonderhouden van het ERP-systeem in functie van prijzen, enz.controleren van orderbevestigignen en vragen vanuit facturatie opvolgenvoorbereiding van facturatie d.m.v controle, vergelijken enz.bewaken van kwaliteit van data en gegevens in het ERP systeemopvolgen van de inventaris Takenpakket Het volledig takenpakket wordt bij een eerste gesprek volledig toegelicht.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zedelgem, België

Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem? Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien. Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.  
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Zedelgem, België

Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.   Je functie omvat: Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Jabbeke, België

Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

administratief bediende planning

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?  Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.    Jouw planning:  Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoop specialist -purchase bediende

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Aankoop talent - purchase bediende.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voedingsprocessen, milieu, innovatie   Focus= Beheer Purchase en productieproces, verwerkbaarheid machines, Testen uitvoeren, contact leveranciers, aanvraag/opvolging offertes, voorraad beheren, tekorten signaliseren   De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) en eventueel nieuwe sourcingsgebieden zoeken/onderzoekenControle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersMeedenken aan verbeteringen/ quality & development , aankoopstrategie mee uitwerken/bouwenOpvolging magazijn/stock/voorraad + bestellingenAf en toe een leveranciersbezoek of beursKlantencontact (mail, telefoon)
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Eernegem

Voor onze klant te Eernegem, gespecialiseerd in vleeswaren,  zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor een voltijdse betrekking. Jouw taken zijn: Je staat in voor de input en verwerking van de bestellingen.Je bekijkt de prijsberekeningen en past aan indien nodig.Je staat in voor de input van de prijzen.Je neemt inkomende oproepen van zowel de horecazaken als de winkels aan. Je plaatst de bestellingen in het systeem. Je volgt op of de leveringen tijdig de deur uit kunnen.Je houdt de planning van de vrachten in de gatenJe neemt administratieve taken op je.Mails verwerken van leveranciers. ....
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Prijsberekeningen van toestellenOpmaken van datasheetsAanpassen van productietekeningenLichtadvies verlenenOpstellen van offertesTekenen in AutoCADLichtstudies maken in DialuxKlantencontact  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Gistel, België

Wil jij deel uitmaken van een bloeiende holdingmaatschappij gevestigd in het hartje van Gistel? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Bediende die ons team komt versterken! Als kernlid van ons kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze dagelijkse operaties en draag je bij aan het succes van onze holding. Een greep uit jouw takenpakket: Het verwerken van inkomende en uitgaande communicatieAdministratieve ondersteuning bieden aan de dossierbeheerdersBeheren en organiseren van documenten en dossiersAdministratieve taken uitvoeren met precisie en zorgHet vervullen van klantvragen en -verzoeken via telefoon en e-mail
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tielt, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in bouwmaterialen, interieurwerken, technische werken,... zijn we op zoek naar een Allround administratief medewerker  Je gaat bestelbons in ons ERP-pakket opmakenJe gaat de retours behandelenJe staat in voor de allround administratieJe controleert de aankoopfacturenJe registreert de receptiebonnen tov. de aankoopfacturen Je staat in voor de administratieve opvolging van de Dienst-na-verkoopIn een latere fase ga je ook verzendnota's opmaken van de afgehaalde goederen aan de kassaJe zal dan ook instaan voor de administratieve opvolging van de verzendnota'sIndien het nodig is help je mee in de winkel
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief