Jobs

Jobs

291 Jobs gevonden
Dringend

Dossierbeheerder

Halen, België

Wij zijn op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor gelegen te Halen. In deze rol speel je een cruciale functie binnen een hecht en familiair team. Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Lees dan snel verder!   Je taken als dossierbeheerder bestaan uit:   Beheren en opvolgen van dossiergegevens;Zorgdragen voor een correcte boekhoudkundige verwerking;Adviseren van cliënten over financiële en fiscale vraagstukken;Je staat in voor de opstelling van de jaarrekening alsook de fiscale aangiftes;BTW-aangiftes;
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Gullegem, Wevelgem, België

Voor onze klant regio Wevelgem, actief in de houtsector zijn we op zoek naar een salesmedewerker binnendienst.   Ben jij uit het juiste hout gesneden ?   Voor je klantenbestand ben je het aanspreekpunt op de commerciële binnendienst. Je staat in voor de opmaak van offertes en orders in het ERP-systeem. Je ondersteunt en werkt in overleg met je collega's van de commerciële buitendienst.   Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056/21 81 28        
InterimHoutVoltijdsVast contract

Sales assistant

Ranst, België

Vivaldis office Herentals is op zoek naar een sales assistant voor een bedrijf werkzaam in de sportindustrie te Ranst.   Hoe ziet jouw dag eruit als sales assistant? Je beheert het volledige proces van (leveranciers- en) aankooporders, van offerteaanvraag tot betaling.Je volgt bestellingen op, inclusief orderverwerking, leveringsbonnen, facturen en betalingen.In overleg met het magazijn bewaak en beheer je de voorraad en vul je deze aan indien nodig.Indien vereist, regel je (internationale) transporten voor onze klanten.  
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant | Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie Sales Assistant.   Je staat in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Sales Assistant. Je biedt dagelijkse ondersteuning aan de Sales Manager aangaande dagelijkse activiteiten en strategische taken;Opstellen van calculaties en offertes volgens specifieke eisen en wensen van de klant;Coördinatie bieden binnen het volledige verloop van administratie en organisatorische taken voor het gehele sales team;Je verzorgt een nauwkeurige opvolging van salesprocessen en beheert dit in het het CRM-systeem;Voorbereiding van presentaties, rapportages en documenten aangaande sales;Communicatie met klanten en leveranciers, telefonisch als per mail;Interne vergaderingen organiseren en hier notities van nemen:Je denkt met plezier mee aan verbeteringen rond salesprocessen en interne werking.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aftersales Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Ben je een geboren planner? Kan je goed Nederlands en Frans?   Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.   Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week: Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Auderghem, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer - 1160 Oudergem, Brussel.   Als jij graag wilt werken in een dynamisch bedrijf dat gespecialiseerd is in liftonderhoud en -herstellingen en zich richt op de tevredenheid van klanten, dan is deze functie iets voor jou!   Jouw dagelijkse missie als Customer Service Officer: Geen enkele dag is hetzelfde, maar klanttevredenheid staat altijd op de voorgrond. Jij start de dag met het verwerken van klantvragen die binnenkomen via telefoon of e-mail.Jij zorgt voor duidelijke en efficiënte antwoorden, in het Nederlands of Frans, en maakt de verwachtingen van de klant waar.Je handelt verzoeken omtrent onderhoud af, volgt interventies op en reageert snel op technische storingen.Waar nodig pas je de planning aan in onze systemen en zorg je ervoor dat technici tijdig op de juiste locatie zijn.Jij houdt contact met klanten, registreert belangrijke gegevens en bent een schakel tussen klanten, supervisors en het verkoopteam.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Representative Frankrijk

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Het voorbereiden, verwerken en beheren van bestellingen en offertes;Je bent het centraal aanspreekpunt voor en biedt technische ondersteuning aan de klantenrelaties;Je staat in dienst van de klant bij het aanreiken van snelle oplossingen en antwoorden;Je informeert de klant over de mogelijkheden op gebied van orders en service;Je verwerkt de administratie omtrent klachten samen met de collega's en dienst Aftersales;Je benadert klanten proactief inzake debiteurenbeheer en klanttevredenheid.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Ben jij iemand die graag mensen helpt en hen uit de nood redt?   Vivaldis is op zoek naar een drietalige Bijstandsverlener voor een verzekeringsmaatschappij in Brussel.   In deze rol sta jij klanten bij die onderweg autopech of een ongeval hebben. Je coördineert de bijstand, schakelt de juiste hulpdiensten in en zorgt voor een vlotte opvolging van het dossier.   Hulp bieden aan klanten die vastzitten door autopech of een ongeval, zowel in België als in het buitenland.De juiste bijstand organiseren door een takeldienst, pechverhelper of vervangwagen te regelen.Dossiers opvolgen van A tot Z en duidelijke communicatie verzekeren met de klant.Samenwerken met een netwerk van partners zoals garages en wegenhulpdiensten.Klanten geruststellen en hen begeleiden doorheen het proces. Jouw missie: snel en efficiënt een oplossing bieden, zodat de klant zo snel mogelijk weer op weg kan.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

klantendienst medewerker / NL + FR / Hybride

Berchem

Wil jij elke dag klanten verder helpen met oog op kwaliteit?   Wat ga je doen? 📞   📌 Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnenkomende klantenvragen via telefoon en e-mail. 📌 Je stelt open vragen en zoekt naar de beste oplossing voor de klant. 📌 Je behandelt elke case met een kritische en oplossingsgerichte houding, waarbij het klantbelang steeds vooropstaat. 📌 Je begeleidt klanten naar een snelle en efficiënte oplossing met oog op kwaliteit. 📌 Voor complexere vragen kan je steeds rekenen op gespecialiseerde collega’s, chatbot en de digitale GPS.  
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Hasselt, België

Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include: You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Support Medewerker

Melsele, Beveren

  Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig. Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service. Jouw functie Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Klantendienst medewerker

Komen-Waasten, België

Tweetalige Klantendienstmedewerker Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Functieomschrijving: Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

klantendienst medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.  Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie. 
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker customer service - regio Zeebrugge

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn: Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratie- Customer Service specialist (Ned,Eng,Frans)

Arendonk, België

Ben je een administratieve, vlotte en organiserende duizendpoot? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Vivaldis Office is op zoek naar een een administratieve krak, customer service talent met talenknobbel (Nederlands, Engels, Frans).    Wat zijn je taken ? Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot jouw klanten dossiers, contracten en orders op (beheer orderboek, klantendossiers updaten, beheer betwistingen/crediteuren, opstellen claims,Rechterhand Customer service managerJe bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, termijn, klachtenbehandeling... Hierbij volg je het productieproces/ warehouse op de hielenOndersteuning Purchase: Ordermanagement, verwerking aankooporders, offertes, klantenopvolging...Je volgt namelijk de orders op tot levering bij de klant + begeleiding doorheen het hele procesKlachtenbehandeling/retours VB. leveringen die niet volledig zijn + de juiste oplossing bieden en klant tevreden stellen doorheen procesCommuniceren en rapporteren VB. Wijzigingen, alternatieven aanbieden, afroepen reservaties
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief