Jobs

Jobs

291 Jobs gevonden
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Marketing Verantwoordelijke. De Marketing Verantwoordelijke is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een effectieve marketingstrategie die de merkbekendheid vergroot, de  concurrentiepositie versterkt en bijdraagt aan de omzetgroei. Deze rol vereist strategisch inzicht, creativiteit en een hands-on mentaliteit om zowel operationele als strategische marketingtaken uit te voeren   Functieomschrijving: Strategie en planning: Opstellen en implementeren van marketingstrategieën die aansluiten bij de bedrijfsdoelen.Prioriteiten stellen binnen marketingactiviteiten op basis van budget, impact en doelstellingen. Data-analyse en campagnebeheer: Analyseren van data zoals websiteverkeer, klantgedrag en campagnesucces.Optimaliseren van marketingcampagnes op basis van KPI’s en data-analyse. Product-, prijs- en marktanalyse: Onderzoeken van markttrends, klantbehoeften en concurrentie om marktkansen en concurrentievoordelen te benutten. Merkbewaking en naamsbekendheid: Zorgen voor consistente merkidentiteit en ontwikkelen van campagnes ter versterking van de naamsbekendheid en reputatie. Evenementorganisatie: Plannen en coördineren van beurzen, klantenevents en interne evenementen. Digitale marketing: Beheren van e-mailmarketingcampagnes en sociale mediakanalen, en creëren van content voor diverse platforms. Website- en webshopbeheer: Onderhouden en verbeteren van de website en webshop, inclusief SEO-strategieën voor betere vindbaarheid en conversie. CRM-beheer en rapportage: Optimaliseren van het CRM-systeem en rapporteren van KPI’s en marketingresultaten.    
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Customer service medewerker

Melsele, Beveren, België

Voor een bedrijf in Melsele 📍, welke actief is in plaagdierenbestrijding, zijn we opzoek naar een Customer service Manager 💻   Als Manager sta jij in voor: Alle administratief-commerciële en administratief-financiële taken binnen het Customer Service Center van de branchTelefonisch contact met een klanten rond de administratieve verwerking van de servicecontractenOpmaak van offertesRegistratie van de contracten in het bedrijfseigen ERP pakketDossierbeheer, data up-to-date houden, klanten voorzien van attesten, certificaten, rapportering, ...Inboeken van jobs (service die niet in het contract werd voorzien)Opmaak van facturenInning van de facturen: debiteurenbeheer, up-to-date houden van klantengegevens, back-up voor de klantenboekhoudingBehandeling van klachte: dossiers up-to-dat houden, analyse van de klacht mee opmaken, communicatie met de klant rond de klacht en de genomen acties.Onderhouden van goede contacten met de klantBijwerken en onderhouden van de vakkennis en de technische vaardigheden binnen het eigen vakdomein
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Sint-Niklaas, België

Functieomschrijving   Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocatiesCoördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen de facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Hamme, België

Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans? Ben jij communicatief? Heb je ervaring in een customer service functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker. Het bedrijf beschikt over een webshop.   Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien: Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten. Je zal hierbij werken in daguren. Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lint

Vivaldis office Herentals is op zoek naar een ervaren deeltijdse/voltijdse Franstalige klantendienstmedewerker   Locatie: Lint (binnenkort Lier)Sector: e-commerce textiel Jouw taken: Het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van hun problemenHet administratief bijhouden van orders, verzendingen en retourneringenKlanten adviseren over onze producten en hen ondersteunen bij specifieke bestellingenSamenwerken met interne collega’s en externe leveranciers of transporteurs om een uitstekende service te waarborgen  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lokeren

Op zoek naar naar een nieuwe uitdaging? Keep reading!   Voor onze klant te Lokeren, producent van hoogwaardige afsluiters en straatpotten, zijn we op zoek naar een Customer Service  Als inside sales medewerker ben je het aanspreekpunt van de firma en bied je ondersteuning door technische oplossingen en offertes uit te werkenOnderhouden en ontwikkelen van de bestaande klantenportefeuilleJe bent verantwoordelijk van A tot Y, zowel de behandeling van de prijsaanvraag als de orderverwerkingOp geregelde tijdstippen rapporteer je terug en bepaal je samen met het team de verdere strategieën 
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Londerzeel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde customer-service medewerker voor ons kantoor te Londerzeel. voor de volgende taken: Uitvoeren van administratieve en operationele taken binnen de afdeling.Klanten te woord staan en hen verder helpen met vragen.Verzorgen van een correcte en efficiënte afhandeling van dossiers.Samenwerken met collega's om de dienstverlening te optimaliseren.Rapporteren en terugkoppelen aan de verantwoordelijke.  
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker met kennis van IT (NL-FR)

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Customer Service Medewerker!   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in Software voor de automobielsector. Als Customer Service Medewerker, zal jij instaan voor volgende taken:  Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant, bij vragen, klachten of wensen m.b.t hun softwareJe helpt klanten op weg in de software en wijst ze op mogelijke procesverbeteringenNaast het klantencontact handel jij incidenten af die zowel technisch als functioneel van aard kunnen zijnOok lever je een actieve bijdrage aan succesvolle implementaties en voel jij je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Turnhout, België

VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker Taken: Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Ternat, België

Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Polyvalente medewerker customer service / TechniekerTaken: Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

GENT

Ben je op zoek naar een job op een customer service? Ben je 3-talig? Heb je ervaring met een ERP systeem?   Lees dan snel verder!   Voor een groot bedrijf in Gent, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket: Als Customer Service Officer sta je in voor de communicatie naar je klanten en de vlotte coördinatie van vragen. Je zorgt voor een correcte administratieve ordening van mails en documenten.Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, input en opvolging van de klantorders.Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen zoals planning, transport, kwaliteit, magazijn, boekhouding en externe sales afdeling.Je maakt de vertaalslag van de forecast en volgt openstaande leveringen op. Je volgt dan ook de verkopen aan je klanten regelmatig op en bespreekt met hen de afwijkingen tov het budget.Je bekijkt proactief de planning en volgt producties op waardoor je strikte deadlines inzake leveringen respecteert.Bij klachten communiceer je het actieplan naar de klant in samenwerking met de kwaliteitsdienst en volgt dit nauwgezet mee op.Je volgt de ontwikkelingsaanpassingen met de sales managers/ontwikkelingsverantwoordelijke en zorgt voor de facturatie van de kosten.Bij retours zorg je voor de inplanning, een vlotte administratieve afhandeling en interne communicatie.In overleg met de afdeling sales ben je verantwoordelijk voor de opmaak van prijslijsten en voert deze ook correct door in het systeem.Je volgt de stocksituatie op, factureert maandelijks stockagekosten i.s.m. afdeling Planning en Sales. Samen met de boekhouding volg je de betalingen en/of creditnota’s op van de opgemaakte facturatie.  
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Brussel, België

Ben jij behulpzaam en positief ingesteld? Kan jij goed Nederlands, Engels en Frans? Ben jij snel gemotiveerd en klaar om snel aan de slag te gaan?   Onze klant, een grote speler bij bijstandverlening voor het binnen- en buitenland, is op zoek naar meerdere bijstandsverleners. Benieuwd hoe je dag eruit zal zien?   Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van bijstandsdossiersJe houdt je klanten op de hoogte van de vooruitgang van het dossierJe neemt contact met de juiste dienstverleners in het buitenland (pechverhelpers, garages, autoverhuurbedrijven,...)Indien nodig reserveer je voor je klanten een hotel, taxi, vliegticket, vervangwagen, trein,...Je zorgt voor een optimale bezetting van de wegenwachters op interventiesJe helpt de collega's om de depannages, slepingen, transport, het toekennen van vervangwagens te organiseren en te coördineren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

KASTERLEE

Vivaldis Office Geel zoekt..........customer service/baliemedewerker!   Waar moet je zijn? Regio Kasterlee Wat moet je doen als customer service/baliemedewerker? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorg je ervoor dat hun ervaring optimaal verloopt. Je staat hen zowel in het park als via telefoon, live chat en e-mail te woord bij vragen, verzoeken of eventuele klachten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere: Bezoekers ondersteunen door hen te helpen met praktische vragen en informatie over shows en parkfaciliteiten;Het verkopen van tickets en abonnementen en het begeleiden van gasten bij hun eerste kennismaking met het bedrijfHet actief bijdragen aan een positieve beleving, zodat elke bezoeker met een glimlach vertrekt;Het monitoren van speciale evenementen en zorgen dat alles soepel en georganiseerd verloopt;Het signaleren en analyseren van veelvoorkomende vragen of klachten, en het aandragen van verbetervoorstellen om de bezoekerservaring verder te optimaliseren.Dankzij jouw enthousiasme, klantgerichte instelling en probleemoplossend vermogen draag je bij aan een onvergetelijke dag voor elke gast. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be    
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Drongen

Help jij graag klanten? Telefonie schrikt jou niet af? Spreek jij vloeiend Nederlands en Frans?   Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in leningen, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega. Jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor het klantencontact vanaf het voertuig een klant gevonden heeft tot en met opleveringHet klaar maken van de voertuigen voor oplevering behoort tot jouw takenpakket: inschrijving van het voertuig, afsluiten van verzekeringen, nazicht inplannen, …Wagens die niet meer te gebruiken zijn voor leasing verkoopsklaar maken: bezoek aan de garage, herstellingen inplannen, …Schadedossiers opvolgen en beheren van de ganse vloot, in samenwerking met de makelaarsJe denkt mee aan innovatie binnen MyTrucks, hieromtrent zal je verschillende projecten behartigen  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

8770 Ingelmunster, België

Je zal functionele ondersteuning bieden met betrekking tot telecom hardware en onderliggende Proximus diensten aan externe klanten. Binnen ons team ben je het aanspreekpunt op vlak van helpdesk en 1ste lijn ondersteuning, je hebt rechtstreeks contact met de eindgebruikers en beslissingsnemers. Daarnaast zorg je voor een administratief beheer bij bepaalde deelprojecten. Registreren en afhandelen van binnenkomende ticketsSamenwerken met 2nd line support indien jij niet verder kan helpen.Beheren van logistiek ( leveringen en dienst naverkoop )Administratief beheer met de MS Office programma’s.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Customer Service Medewerker

Overijse, België

Bouw je graag klantenrelaties op? Krijg je energie van tevreden klanten? Zin om te groeien in het Sales team tot een sales professional?   In Overijse is een specialist in compressoren, pompen, industriële gereedschappen, vacuümoplossingen,..., op zoek naar een Commercieel Customer Service Medewerker. Wat dat betekent? Ontdek het hieronder: Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten (dit zowel telefonisch als via mail).Je contacteert spontaan klanten en doet aan cross- en upselling.Aanvragen vertaal je in offeres, indien nodig schakel je een sales collega in voor een bezoek.De offertes maak je aan en communiceer je met de klant.Als Customer Success Responsible verzamel je de nodige informatie en offerte zodat de sales engineers een commercieel voorstel kunnen opmaken.Je bent de schakel tussen Sales, Tech support, logistiek en andere departementen.Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager Aftermarket.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!