Dringend
Administratief Bediende
WETTEREN
Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Administratief Bediende | Bouw
Waregem, België
Voor onze klant, stabiel gekend bedrijf actief binnen de bouwsector, gaan we op zoek naar een deeltijds administratief bediende.
Dit zal jouw takenpakket zijn als administratief bediende:
Je staat in voor beheren van sociale zekerheidsdocumenten, denk maar aan CIAW, werfmeldingen, A1-aanvragen en aangiftes voor weerverlet;Je maakt deel- en raamovereenkomsten op voor onderaannemers en controleert de nodige documenten voor werfopstart;Opstellen van werfdossiers en deze beheren;Voorbereidend werk van de loonadministratie, invoeren van gegevens in de Data lijst;Badges aanmaken (via Geodynamics) en deze beheren;Telefonie en onthaal (intern en extern).
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Herentals
Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist!
Takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimAutoVoltijdsVast contract
Receptionist garage
Herentals
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!
Waar kom je terecht?
Bij een garage te Herentals.
Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
VILVOORDE
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch en vooruitstrevend kantoor dat zich richt op juridische diensten? Bij ons Notariskantoor in het hart van Vilvoorde bieden wij een stimulerende werkomgeving, waar teamwork en klantgerichtheid centraal staan.
Als Dossierbeheerder ben jij de verantwoordelijke voor courante dossiers en krijg je de kans om te werken in een efficiënt en goed uitgerust kantoor.
Jouw taken omvatten:
Zelfstandig dossierbeheer: Beheer courante dossiers inclusief verkopen, kredieten, schenkingen en huwelijkscontracten.Formaliteiten: Zorg ervoor dat alle formaliteiten voor en na het verlijden van de akte correct worden vervuld.Vertrouwenspersoon: Fungeer als vertrouwenspersoon voor alle betrokken partijen, naast de notaris.Complexere dossiers: Krijg de kans om je expertise uit te breiden naar complexere dossiers (vereffening-verdeling, successieplanning).Verbetering dienstverlening: Speel een actieve rol in het opstellen en beheren van uniforme akte-modellen samen met de juristen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office Geel zoekt.......... SERVICE ADVISOR!
📍 Waar moet je zijn?
Westerlo
🔧 Specialisatie:
vrachtwagens
🏭 Sector:
Auto-industrie, onderhoud en reparatie
Wat moet je doen als Service Advisor?
Als Service Advisor ben je de schakel tussen klanten en de werkplaats. Je bent verantwoordelijk voor:
✅ Plannen en coördineren van afspraken voor onderhoud en herstellingen
✅ Opstellen van werkorders en verdelen onder de techniekers
✅ Opvolgen van de werkzaamheden en klanten informeren over de voortgang
✅ Verzorgen van de administratieve afhandeling en facturatie
✅ Nazorg bieden en langdurige klantrelaties opbouwen
📞 Contact en communicatie staan centraal in jouw job!
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen | Weegbrugbediende
Grimbergen, België
Voor onze klant, zijn we op zoek naar een Weegbrugbediende | Onthaalbediende - In- en Uitgaande Goederen.
Jouw taken:
Je verzekert het onthaal:– voornamelijk van chauffeurs die ladingen leveren of ophalenWegen van inkomende en uitgaande voertuigenVerstrekken van informatie en instructies aan klanten (chauffeurs) met betrekking tot deLeveringen en de op te halen grondstoffenAdministratieve opvolging (leveringsbonnen, facturen)
InterimBouwVoltijdsVast contract
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit:
Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist garage
HASSELT
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als service advisor / receptionist bestaat uit:
Je onthaalt en informeert klanten;Je beantwoordt e-mails en telefoons van klanten;Je maakt werkfiches;Je stelt onderhoudsschema's op;Samen met de werkplaats maak je de planning;Je houdt de Carpass up-to-date;Je behandelt klachten;Je analyseert technische problemen en maakt ze over aan de specialisten;Je werkt technische problemen uit en stelt ze voor aan klanten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Zaventem, België
Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers.
Taken:
Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefonische oproepen en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimte
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Zaventem, België
Voor onze klant, een bedrijf gelegen te Zaventem, zijn we op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn een toonaangevende leverancier van transportbanden & installaties.
Wat ga je doen:
Behandelen en verwerken van (service)aanvragen, offertes en opdrachten in het SAP-systeem.Controleren van opdrachten en bewaken van levertijden en voortgang.Inkopen van ordergerelateerde materialen bij externe toeleveranciers.Up-to-date houden van klantgegevens en administratief afhandelen van reclamaties.Opstellen en beheren van een bindende planning voor monteurs en andere activiteiten.Eerste contact met klanten, leveranciers en collega’s.Verzorgen van documentatie, monsters en kleine pakketzendingen voor klanten en Sales Area Managers.Ondersteunen bij efficiënt verloop van interne processen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zaventem
Wat houdt de functie in?Deze zeer hands-on functie omvat een reeks uiteenlopende taken die rond enkele hoofdpijlers draaien:Telefonische en fysieke ontvangst van bezoekersAdministratieve ondersteuning: Verwerking van inkomende en uitgaande fysieke en elektronische postBeheer van de mailbox accounting; verzending van facturen naar het boekhoudsysteemOndersteuning bij de organisatie van vergaderingen: reserveren van zalen, bestellen van cateringdiensten, enz.Ad-hoc ondersteuning voor verschillende teams (member affairs, communicatie, technische adviseurs)Logistieke ondersteuning: Inventaris en aanvulling van kantoorbenodigdhedenControle van kantoorfaciliteiten: koffiemachines, kopieerapparaten, conferentiesystemen; beheer en opvolging van technische interventies indien nodigAanvulling van de koelkasten, legen van de vaatwasserVoorbereiding en opruimen van vergaderruimtesInstructies geven aan onderhoudsteams voor schoonmaak, alarmsysteem, tuinonderhoud, beveiliging, enz.
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant gelegen te Schaarbeek zijn wij DRINGEND op zoek naar een Administratieve kracht met feeling voor technieken.
Je zal instaan voor:
Het verwerken van offertes en ordersHet bestellen van materialenDe prefacturatie van opdrachten en werkbonnenHet up-to-date houden van documentatie en archief
Naast deze administratieve opdrachten zal je ook meedoen en meedenken bij de opvolging van concrete projecten van A tot Z.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Kampenhout, België
Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Kampenhout
Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!
Over ons
Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.
Jouw rol
Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.
Taken en verantwoordelijkheden
Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:
Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/office en management assistent
ASSE
Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde office en management assistent
Je taken omvatten onder andere:
Professioneel beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken.Beheer van verschillende mailboxen en correspondentie.Onthaal van klanten en leveranciers.Uitvoeren van diverse administratieve taken, waaronder het beheer van opleidingen.Ondersteuning bij marketingactiviteiten, zoals social media communicatie.Organisatie van events en vergaderingen.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mechelen
Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken.
Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:
Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.