Legal advisor estate planning
Leuven, België
Heb je al heel wat relevante ervaring voor deze job?
Geef je graag advies op maat?
En heb je een voorkeur voor de KMO- en landbouwsector?
Dan is dit accountantskantoor op zoek naar jou!
Met het oog op uitbreiding van hun legal team zijn we op zoek naar een enthousiaste legal advisor estate planning in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
Hoe ziet je takenpakket eruit?
Advies op maat geven aan hun divers klantenbestand.Je werkt samen met experts in estate planning, belastingadvies, juridisch advies en corporate finance.Je adviseert de cliënten in de organisatie en overdracht van hun vermogen, met oog voor de familiale wensen, de belangen van de onderneming(en) en de financiële en fiscale gevolgen ervan voor alle betrokkenen.Daarnaast sta je ook mee in voor de concrete uitwerking via de redactie van de diverse akten.Je beheert zelfstandig jouw dossiers, maar kan terugvallen op het team estate planning klankbord en overlegAls legal advisor ben je vertrouwd met het geven van klantenpresentaties en interne opleidingen.Samen met de advisors bezoek je de kantoren in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Legal advisor
Leuven, België
Ben jij een juridische expert met een passie voor economisch-, verbintenissen- en vennootschapsrecht?
Vind je het leuk om je tanden te zetten in complexe vraagstukken en denk je graag in oplossingen?
Dan is de functie van legal advisor perfect voor jou. In deze rol bied je op maat gesneden advies aan een gevarieerd klantenbestand, waaronder kmo’s, non-profitorganisaties, vrije beroepen en landbouwbedrijven.
Je verstrekt advies op maat aan diverse klanten.Als legal advisor richt je vennootschappen op en begeleid je die.Bij vennootschapsrechtelijke kwesties bied je juridische ondersteuning.Je stelt diverse overeenkomsten op zoals consultancy-, huur- en leningsovereenkomsten.Je werkt nauw samen met het adviesteam en verbindt verschillende vakgebieden.Je neemt actief deel aan (digitale) vergaderingen van het juridisch team, toewijzing van interessante dossiers en deelname aan externe seminars.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor Garage
HEVERLEE
Passie voor wagens?
Zit verkopen in je bloed?
Dan is deze job in Heverlee iets voor jou!
Voor een garage te Heverlee zijn we op zoek naar een Sales Advisor om nieuwe wagens te verkopen in de showroom.
Je adviseert, informeert en begeleidt klanten bij hun aankoop.Via een professionele en kwalitatieve opvolging bouw je een lange termijn relatie op met de klant.Op die manier garandeer je een hoge klantentevredenheid.Als sales advisor ben je het aanspreekpunt voor klanten in de garage.Je ziet opportuniteiten en overtuigt potentiële klanten.Is er interesse? Je zorgt dat alle administratie in orde is ter ondersteuning van de verkopen.Je rapporteert aan de commercieel verantwoordelijke.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Wilsele, België
Heb jij een passie voor de autosector? Commercieel en communicatief ingesteld? Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels? Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Service Advisor:
Je bemant de balie van de naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verzekeringsadviseur
Wilsele
Voel je jou helemaal thuis in de verzekeringswereld?
Doe je graag aan prospectie?
En ben je op zoek naar een job waar je direct kan starten?
Dan lees je best eens deze vacature! Voor een advieskantoor te Wilsele zijn we op zoek naar een verzekeringsadviseur. Wil je alvast weten hoe jouw werkdagen eruit zullen zien?
Hier krijg je alvast een overzicht:
Verkopen van verzekeringsproducten aan particulieren en bedrijven;Je adviseert klanten over welke verzekering het best bij hun situatie past;Als verzekeringsadviseur doe je ook aan prospectie;Je bent ook verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van de verkoop;Codificeren en tariferen van dossiers van verzekeringnemers behoort ook tot jouw takenpakket.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Herent, België
Lever jij een excellente service?
Passie voor auto's?
Zie jij geen enkel detail over het oog?
Voor een gevestigde waarde in bedrijfwagens (camionettes) en trucks zijn we op zoek naar een service advisor voor de site in Herent.
Je bent verantwoordelijk voor de volledige planning van onze werkplaats: je bereidt de werkopdrachten voor, overlegt met de parts afdeling over onderdelen...Je volgt de productiviteit van de werkplaats op.Als service advisor informeer je klanten over de lopende werkzaamheden.Terugroepacties van de verschillende producenten volg je op.Daarnaast optimaliseer je de facturatie.Je beheert ook de commerciële tussenkomsten bij de producenten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Cliëntadviseur
Rotselaar, België
Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Hou je van cijfers?En heb je al enige relevante ervaring?
Goed nieuws! Een boekhoudkantoor uit Rotselaar zoekt naar een cliëntenadviseur. Wat jouw verantwoordelijkheden zullen zijn? Ontdek ze hier:
Je maakt maandelijks financiële analyses (budgetteringen) op voor je klanten om hun zo toekomstgericht en op lange termijn te ondersteunen met ondernemen. Je geeft proactief financieel en fiscaal advies waardoor je klanten ondersteuning krijgt in zijn eigen ondernemerschap. Als cliëntenadviseur volg je de aangiftes, jaarrekeningen en cijfers van je klanten nauw op. Je biedt een eerlijke en kwalitatieve dienstverlening aan, dit met een sterk inlevingsvermogen in de cliëntenbehoeften. Verder draag je bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij men ieders sterkte kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verfadviseur
Aarschot, België
Vivaldis Office Geel zoekt ....... VERFADVISEUR/VERKOPER!
Waar moet je zijn?
AarschotVerfwinkel
Wat moet je doen?
Klanten advies verlenen met een persoonlijke touchInspireren met kleur-en interieuradviesBegeleiding van DIY-projectenOrganiseren van workshopsOpbouwen van etalages en (her)inrichten van de winkelBeheren van stock en bestellingen
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor
Hever, Boortmeerbeek
Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor?
Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor
Mechelen, België
Voor onze klant uit Boortmeerbeek zijn op zoek naar een Service Advisor Carrosserier.
Als Service Advisor ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Zorgdragen voor een warm welkom en professioneel advies aan onze klanten.Plannen van afspraken met inachtneming van klantbehoeften, werkplaatscapaciteit en beschikbare onderdelen.Ontzorgen van klanten door hun wensen en verwachtingen nauwkeurig in kaart te brengen.Opstellen van gedetailleerde bestekken met kennis van Winformex en verantwoordelijkheid voor het plaatsen van bestellingen.Beheren van communicatie met klanten, experts en interne afdelingen om heldere afspraken te garanderen.Zorgvuldig beheer van de planning van vervangwagens voor optimale klantmobiliteit.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Fleet Advisor
Boortmeerbeek
Wij zijn op zoek naar een Fleet advisor voor een automotive bedrijf in Boortmeerbeek. Als Fleet Advisor ben jij de ambassadeur voor hun merken. Je hecht veel waarde aan netwerken en bent een natuurtalent in prospectie.
Ben jij de commerciële krak die we zoeken?
Jouw taken omvatten:
Het opbouwen van een nieuwe klantenbestand in samenwerking met jouw manager en met de hulp van werkmiddelen als Salesforce .Actieve B2B-prospectie, zowel ‘on the field’ als via prospectie via telefoon.Samenwerken met je manager om een optimalisatieplan te ontwikkelen voor het prospecteren van nieuwe, en het opvolgen van bestaande KMO-klanten.Onderhouden van contacten met bestaande fleetklanten, het identificeren van nieuwe behoeften en het adviseren en aanbieden van oplossingen die hun wagenpark optimaliseren.Je werkt mee aan het vernieuwen van fleetcontracten en verzorgt offertes voor nieuwe modellen.Regelmatig voer je Total Cost of Ownership (TCO)-calculaties uit om de verkoopkansen te vergroten.Je zorgt voor een accurate administratie van jouw activiteiten en houdt je manager op de hoogte van je voortgang.Je breidt jouw netwerk continu uit en onderhoudt de relaties door actief deel te nemen aan dealer- en regio-evenementen.Samen met je manager organiseer je evenementen voor fleetklanten.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Payroll Specialist
OVERIJSE
Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist.
Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen.
Wat ga je doen?
Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verhuurconsulent
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, specialist in de verhuur van machines, zijn wij op zoek naar een Verhuurconsulent
Wat zal jij doen als verhuurconsulent?
Volledige organisatie van de verhuurafdeling met focus op efficiëntie en klanttevredenheid;Eerste aanspreekpunt voor klanten, verstrekken van verhuurinformatie en technische details over huurmachines;Proactief adviseren van klanten om hun behoeften te begrijpen en te vervullen;Opstellen, opvolgen en beheren van offertes, aanbiedingen, huurcontracten en huurfacturen;Verantwoordelijk voor de planning van transporten voor leveringen en afhalingen op verschillende locaties.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
PDR Specialist/ Carrossier
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde zijn wij op zoek naar een gedreven PDR Specialist in opleiding.
Als PDR Specialist ben je verantwoordelijk voor het herstellen van kleine deuken aan voertuigen, bijvoorbeeld door hagel.
Dit doe je zonder dat er lakwerk nodig is. Je ontvangt een interne opleiding waarin je onder begeleiding van ervaren experts de kneepjes van het vak leert.Je bent ook verantwoordelijk voor de eindcontrole van de voertuigen in het atelier, waardoor je zorgt voor de kwaliteit en veiligheid van ons aanbod.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratie en Planning Specialist
Zemst, België
In deze uitdagende en veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van onze logistieke processen. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, van leveringen aan klanten tot interne communicatie en administratie. Je belangrijkste taken zijn:
Leveringen beheren: Je zorgt ervoor dat leveringen voldoen aan de klantvereisten: op tijd, in de juiste hoeveelheden, en met de juiste goederen. Je controleert of alles correct en volgens planning wordt uitgevoerd.Transportoptimalisatie: Je plant transporten efficiënt door maximale beladingen te organiseren, kostenvoordelen te realiseren en retourtransporten slim te combineren met leveringen van en naar brouwerijen.Communicatie: Je bent het aanspreekpunt voor externe transporteurs en klanten, en zorgt voor een vlotte samenwerking.Administratieve afhandeling: Je beheert nauwkeurig de administratie rondom leveringen en retourgoederen, stelt rapporten op en houdt documentatie bij.Naleving van procedures: Je zorgt dat alle logistieke processen en interne procedures correct worden gevolgd en communiceert hierover met andere afdelingen.Klantenservice ondersteuning: Je behandelt inkomende telefoons en e-mails en onderhoudt contact met customer service om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Overige taken:
Beheren en archiveren van documenten.Inkopen van kantoorbenodigdheden.
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Support Specialist
Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Specialist - Leadbeheerder.
Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!
Jouw verantwoordelijkheden:
Het beheren van leads die gegenereerd worden via netwerken en communicatietools.Leads analyseren, filteren en prioriteren op basis van het type aanvraag.Zorgen voor een correcte toewijzing en opvolging van leads door de juiste personen of teams.De resultaten nauwgezet opvolgen (conversieratio, gegenereerde omzet, nieuwe business).Regelmatige rapporten opstellen voor de directie en verschillende landen.Actieplannen voorstellen om de efficiëntie en het aantal conversies te verbeteren.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in auto's en vrachtwagens in Mechelen zijn wij op zoek naar een Service Advisor.Je staat in voor:
Het ontvangen van klanten en bent voor hen het eerste aanspreekpunt voor al hun technische en servicevragen, zowel aan de balie als per telefoon.Samen met de klant en de info die ze je geven bepaal je mee het probleem, door gerichte vragen te stellen doe je een voorlopige diagnose.Je zorgt voor de planning van de onderhouden en herstellingen en houdt hier rekening met de capaciteit van de werkplaats en de duur van de herstellingen.Je voorziet de nodige onderdelen in functie van deze werkzaamheden.Je houdt de klanten op de hoogte van de voortgang van de werken en de bijhorende factuur.Je streeft alle dagen naar een optimale klantentevredenheid en zoekt ten allen tijden naar haalbare win-win oplossingen voor alle partijen.Je helpt klanten met plezier verder voor het bestellen van onderdelen en accessoires.Je staat in voor de planning en beheer van de vervangwagens en verhuurvloot.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant, een mobiliteitsbedrijf met een nieuwe vestiging voor een premium merk in Mechelen, zijn we op zoek naar een Service Advisor.
Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot en word je blij van administratie en planning? Ben je op zoek naar een gevarieerde job? Dan zoeken wij jou!
Jouw takenpakket als Service Advisor ziet er zo uit:
Als centraal aanspreekpunt zorg je voor een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten.Het overlopen van wat er allemaal op de planning staat in het geval van onderhoud/ herstellingen.Het adviseren en luisteren naar de behoeften van de klant.Het opnemen van de telefoon en verder helpen van de klant. Je deinst er ook niet voor terug om zelf het heft in handen te nemen en onze klanten te bellen met info m.b.t. hun wagen en dergelijke.Het opmaken van een planning voor de werkplaats, waarbij je rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare auto-onderdelen.Het uitvoeren van administratieve taken, zoals het behandelen van facturen of offertes en deze op een duidelijke manier communiceren met de klant.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor automotive
Mechelen, België
Vivaldis zoekt...... Technisch administratief bediende automotive/garage - naverkoop- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
Mechelen
Specialisatie: Automotive, garage, administratie/aftersales
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch). Vriendelijk en professioneel onthaal van klant en bezoekersJe stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie op (overlopen wat er op de planning staat mbt onderhoud/herstelling + luisteren naar behoeften en adviesVerzorgen uitvoeringsplanning voor het werkhuis Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen (auto-onderdelen voor werkhuis), opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.