Jobs

Jobs

26 Jobs found

Bijstandsverlener Depannages

Bruxelles, Belgique

Onze opdrachtgever is een vooraanstaande speler in België en wereldwijd op het gebied van mobiliteit. Hun rol is om klanten te voorzien van informatie en bijstand tijdens al hun verplaatsingen, ongeacht het gekozen vervoermiddel.ASSISTENTIEVERLENER l ASSISTANT(E) D'ASSISTANCE l DOSSIERVERANTWOORDELIJKE l VERZEKERINGSMEDEWERKERUw taken:Frontoffice:- Eerste telefonisch contact met klanten;- Verzamelen van gegevens over de behoeften van de klant (verifiëren of de storing binnen de contractvoorwaarden valt).- Doorverwijzen van dossiers naar patrouilleurs ter plaatse.Backoffice:- Opvolgen van assistentiedossiers.- Fungeren als tussenpersoon tussen klanten, collega's of externe contacten (internationaal).- Opvolgen van gemaakte kosten.Dispatch:- Assisteren bij het organiseren en coördineren van pechhulp;
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Immobilien Consultant

Dilbeek

Vivaldis Office zoekt een gedreven vastgoedconsulent voor een vastgoedkantoor met vestigingen in het Pajottenland, regio Dilbeek en Halle.Als Sales Officer / Commercieel Vastgoedmedewerker omvat jouw takenpakket:- Actief opvolgen van leads en proactief handelen;- Samen met je collega's zorg je voor een nauwkeurige schatting voor potentiële verkopers;- Luisteren naar de behoeften van klanten en streven naar de perfecte match;- Deelnemen aan tweewekelijkse meetings met collega's.
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Telesales Officer

Brussel, Belgique

Voor onze klant in 1090 JETTE, BRUSSEL zijn wij op zoek naar eenTELE ACCOUNT MANAGER | TELESALES OFFICER | ASSISTANT SALES MANAGERBelgische en Europese openbare aanbestedingen.Onze klant, gevestigd in 1090 JETTE, BRUSSEL, biedt ondersteuning bij overheidsopdrachten aan bedrijven en overheden in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Het bedrijf is het grootste platform voor overheidsopdrachten en particuliere projecten in België.**Wat jouw verantwoordelijkheden zijn:**- Je bent de rechterhand van de manager.- Je verkoopt onze dienstverlening rondom het volgen van overheidsopdrachten via de telefoon.- Je realiseert new business en upgrades binnen de huidige klantenkring, en behaalt het gestelde maand- en kwartaal-target.- Je bent verantwoordelijk voor het gehele salesproces, van prospecteren (proactief en met leads), maken van offertes, (her)onderhandelen, closen van de deal, after-care, enz. Klanten uitnodigen voor demo indien nodig.- Je bouwt een relatie/partnership op met je klanten en versterkt het vertrouwen van een klant.- Je werkt zelfstandig, maar ook samen met het sales team, customer care, en de product- en accounts afdeling.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account Manager Brico

Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in 1050 Elsene, Brussel zijn wij op zoek naar een:   ACCOUNT MANAGER l SALES REPRESENTATIVE l COMMERCIAL EXTERNE l COMMERCIËLE BUITENDIENST   Sector: brico/DIY/werktuigen/bouw   Als Externe Commercieel Adviseur vormt u de essentiële schakel tussen het bedrijf en zijn klanten. U onderhoudt persoonlijke relaties met uw klanten en ontwikkelt uw toegewezen portefeuille verder door middel van een adequate behoeftenanalyse en prospectie.   - U detecteert commerciële kansen, analyseert en identificeert de behoeften van klanten, en stelt producten, oplossingen en innovatieve diensten van ons bedrijf voor. - U volgt offertes en lopende projecten van A tot Z op en biedt commerciële ondersteuning aan het sales team. - U actualiseert het CRM-systeem en verbetert waar mogelijk de verkoopprocessen en prestaties. - Samen met uw team bent u verantwoordelijk voor het behalen van de doelstellingen. - U heeft een goede kennis van het productassortiment en zult actief bijdragen aan en deelnemen aan klantenevenementen en trainingen.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Manager Bouw

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in Neder-Over-Hembeek, Brussel   Voor onze klant, een belangrijke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een   ADMINISTRATIEF VERANTWOORDELIJKE l MANAGEMENT ASSISTENT l SECRETARESSE   Als veelzijdig administratief medewerker zul je ondersteuning bieden op de volgende gebieden:   Agendabeheer: plannen van vergaderingenBeheer van wekelijkse afwezighedenVoorbereiding van inkooporders en facturenOpvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapportage over weekendwerkzaamhedenRegistratie van medewerkersBeheer en invoer van gegevens in ons softwareprogramma (Renovision)Opstellen en verzenden van voortgangsrapportenControle van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning van projectleiders en het managementAanvraag en beheer van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenadviseur Reisbijstand

Brussel, België

voor onze klant, TOURING ASSISTANCE, gelegen hartje Brussel, zoeken wij een TIJDELIJKE MEDEWERKER voor seizoen tussen MEI en AUGUSTUS.   KLANTENADVISEUR l CUSTOMER OFFICER CARE TEAM l CUSTOMER SERVICE OFFICER l MEDEWERKER SERVICEKLANTEN   Touring een belangrijke speler in dynamische wereld van mobiliteit, vandaag en in toekomst, zowel in België als internationaal informeren onze klanten en ondersteunen hen bij al hun verplaatsingen – ongeacht vervoermiddel – om mobiliteit efficiënt en aangenaam te maken. We ontwikkelen toekomstgerichte multimodale bijstands-, service- en mobiliteitsoplossingen, steeds met focus op menselijke aspect en innovatie.Ben klantgericht en hecht veel waarde aan teamwork?Ben resultaatgericht en werk graag met duidelijke doelstellingen?Wil deel uitmaken van dynamisch team en werken voor een groeiend bedrijf met sterke waarden zoals menselijkheid, innovatie, positiviteit en vertrouwen?Als JA hebt geantwoord op vragen, ben jij wellicht persoon die we zoeken!Als Sales Support Medewerker B2C in Care Team geef kwalitatief advies aan klanten. Snel en correct handelen norm.Als Sales Support Medewerker B2C voor Care Team: Reageer snel en efficiënt op binnenkomende verzoeken (gegevensupdates, betalingen, terugbetalingen, vragen, verzoeken om informatie, enz.), ongeacht kanaal dat klant gebruikt;Neem proactief contact op met klanten om een langetermijnrelatie op te bouwen (tevredenheidsonderzoeken, kwaliteitscontrole, enz.);Handel inkomende klachten af via verschillende bronnen, ongeacht kanaal;Beheer up- en cross-selling activiteiten om nieuwe diensten aan te bieden of diensten die beter aansluiten bij behoeften van klant;Bied waar nodig ondersteuning en back-up aan "Save" of "Inside sales" teams;Ben back-up voor receptieteam.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratie Bouwwerken

Bruxelles, Belgique

Onze klant is een allround partner voor sloopwerken, grondwerken, sanering, infrastructuurwerken, recyclage van bouwpuin, op- en overslag van grondstoffen en projectontwikkeling. We zijn op zoek naar een   ADMINISTRATIEF BEDIENDE WERF   voor Brussel.Administratieve ondersteuningSupervisie van bouwvakkersOpvolging en planning van arbeidersControle van het werk van de arbeiders op de werfCorrespondentie beherenPlanning
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Preventie-Adviseur

Tervuren, België

voor onze klant in 3080 TERVUREN, een internationale school, zijn wij op zoek naar eenPREVENTIE-ADVISEUR  l   SAFETY AND HEALTH ADVISORAreas of responsibility: Provide all-round administrative support for and regularly liaise with the Health and Safety OfficerFollow up on administration and coordination linked to Health and SafetyKeep the Health and Safety calendar up-to-date and arrange meetingsEnsure that administrative systems, processes and databases are kept up to date - in particular any processes related to inspection – and inventory managementMonitor the Year Action Plan in liaison with the Health and Safety OfficerSupport the Health and Safety Officer in making a risk analysis when neededMonitor activities on campus which need to adhere to BSB’s Health and Safety Policies and the Codex for Welfare at WorkLiaise with IDEWE (external service for Health and Safety) and other services as required on any legal matters pertaining to the Codex for Welfare at WorkFollow up any ongoing projects and schedule walkarounds with IDEWE in liaison with the Health and Safety OfficerBe the main point of contact for any department, member of staff or student with a health and safety concern; make sure it receives appropriate follow-up in liaison with the Health and Safety OfficerReport and follow up on any irregularities or dangerous situationsInvestigate and report any accident or incident involving a member of the BSB Community and ensure a good follow-upSupport the Health and Safety Committee as necessaryCommunicate effectively with the Health and Safety Committee, members of staff and the BSB CommunityDeliver the highest standard of customer service when dealing with enquiries either on the telephone or in person
OfficeServicesFull-timeTemporary

Travel Call Agent

Brussel, België

Voor onze klant TOURING ASSISTANCE in 1000 Brussel zijn we op zoek naar TIJDELIJKE MEDEWERKERS.   VERKOOPADVISEURS | OUTBOUND CALL AGENTS | TELEVERKOOPMEDEWERKERS   sector: reisbijstand   voor fulltime, deeltijds.   In ons verkoopteam draait alles om passie, overtuigingskracht en het bereiken van buitengewone doelen. Hier creëren we niet alleen verkoopcijfers; we smeden langdurige relaties en transformeren klanten in enthousiaste ambassadeurs. Elke verkoop is een triomf, en jij bent de architect van je eigen succesverhaal. Wil jij deel uitmaken van een team dat zich inzet voor deze spannende missie? Grijp dan nu je kans als Verkoopadviseur!   Functie   Jouw dagelijkse reis omvat:   🚀 Klanten benaderen om hen te overtuigen van de voordelen van onze diensten.   🚀 Grondige analyses van klantbehoeften om hen het meest geschikte product voor te stellen.   🚀 Klanten telefonisch begeleiden bij het kiezen van de meest passende bijstandsverzekering, van annuleringsverzekering tot medische en technische hulp.   🚀 Vragen met flair beantwoorden, zowel schriftelijk als telefonisch, en commerciële kansen opsporen (after sales waar nodig).   🚀 Nauwgezet opvolgen van offertes.   🚀 De klantendatabase up-to-date houden en benutten als bron van actuele informatie.  
OfficeInsuranceFull-timeTemporary

Bediende Reisbijstand Verzekeringen

Brussel

Pour notre client situé à 1000 Bruxelles, nous recherchons un(e)    CHARGÉ(E) D'ASSISTANCE MÉDICALE | MEDICAL ASSISTANCE OFFICER | MEDEWERKER REPATRIËRINGEN   Vous gérez les demandes d'assistance médicale à l'étranger et les dossiers de remboursement de A à Z. Vous êtes en contact avec des prestataires internationaux tels que des hôpitaux, des médecins et des agences de voyage.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vertegenwoordiger

Diepenbeek, België

Vivaldis Office is op zoek naar een vertegenwoordiger / account manager voor onze klant in Diepenbeek . Onze klant gespecialiseerd in beauty en skincare.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als vertegenwoordiger / account manager bestaat uit: Je zal instaan voor het uitbouwen van de klantenportefeuille;Je zal onderhandelings- en verkoopsgesprekken;Je doet meer aan beurzen en evenementen;Als commercieel talent geef je advies aan je (potentiële) klanten;Je overtuigt klanten van de meerwaarde de verschillende productlijnen;Tot slot plan je klantbezoeken zelfstandig in.
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Werfleider afbraakwerken

Brussels, Belgique

Op zoek naar een uitdaging binnen een familiale groep die investeert in mensen en focust op duurzaam ondernemen? Deze onderneming is uitgegroeid tot een gevestigde waarde in de grond- en afbraakwerken met een fraai palmares.   Als werfleider ben jij het eerste aanspreekpunt en verantwoordelijk voor één of meerdere werven van kick-off tot oplevering. Elke dag ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het team om tot het beste resultaat te komen:   Planning van de werken, zowel op organisatorisch als technisch gebiedVerantwoordelijk voor de personeelsbezetting, met aandacht voor motivatie, veiligheid en rendement stuur je de ploegbaas en arbeiders aanJe neemt deel aan de diverse werfvergaderingen en het werfoverlegCoördinatie, controle en het informeren van alle betrokken stakeholders (klanten, studiebureaus, leveranciers, ondernemers, ...) op de werfJe staat in voor de technische uitwerking van de werf waarbij je opportuniteiten en risico's detecteert en de juiste technische beslissingen neemtJe rapporteert aan je collega-projectleider/projectmanager en waakt samen over het groepsgevoel en het enthousiasme op de werf
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Smart Energy Analyst

Bruxelles, Belgique

Key Responsibilities:   As a member of the Utilities Expertise Center (UEC) team, you will be responsible for:   Energetic follow-up of Energy Performance Contracts (EPC).Implementing and overseeing new energy monitoring systems Preparing commercial offersCollaborating with other team members on European research projects.Leveraging IPMVP (International Performance Measurement and Verification Protocol) capabilities to enhance our services.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Patrouilleur - Bruxelles

Bruxelles, Belgique

Après réception de la mission venant du dispatching:   Tu te rends chez le client afin de l’aider le plus rapidement possible ;Tu localises les problèmes de manière rapide et efficace, poses un diagnostic correct, dépannes et offres des solutions techniques et pratiques dans le but d'assurer une mobilité rapide du client ;Selon la nature de la panne – mécanique, électronique ou autre – tu répares le véhicule, fais appel à un service de remorquage, remorques toi-même ou proposes un véhicule de remplacement en fonction des conditions générales prévues dans le contrat client et du véhicule dont tu disposes.Une fois toutes les données concernant l’intervention encodées dans l’ordinateur, tu te déplaces vers le client suivant. Ton approche orientée clients procure un sentiment de confiance à notre clientèle. Ta persévérance commerciale veille à la rentabilité du service routier. Grâce à une communication ouverte avec les collègues du dispatching et des centrales d’assistance, tu participeras à l’excellente réputation de Touring.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Account manager - Bruxelles

Brussels, Belgique

Es-tu un véritable battant ? As-tu de plus une grande affinité avec le secteur de la beauté et de la santé ? Alors nous déroulons le tapis rouge pour toi avec grand plaisir Nous sommes à la recherche d'un Account Manager pour Bruxelles, qui entretiendra notre partenariat avec beaucoup d'enthousiasme. Voici tes responsabilités en tant qu'Account Manager : Tu développes de nouveaux partenariats et entretiens ceux déjà existants.Tu mènes des négociations et des discussions de vente.Tu développes des stratégies de croissance sur mesure.Tu représentes notre client lors de salons et d'événements.Tu conseilles les partenaires potentiels de manière personnalisée et les convaincs de la valeur ajoutée de nos gammes de produits.Tu augmentes le chiffre d'affaires des partenaires existants en utilisant les opportunités de vente croisée et de montée en gamme.Tu planifies de manière autonome les visites clients.  
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Investment Risk Analyst

Bruxelles, Belgique

Conseiller immobilier I Investissement et développement sur le marché européen Nous sommes à la recherche d’un Investment Risk Analyste. Vous êtes en contact permanent avec les businesses et les départements Finance, Legal & Tax. L’objectif est de mettre à disposition votre expertise analytique pour assurer une gestion des risques de l’investissement immobilier potentiels en Belgique, en France, en Allemagne, au Luxembourg et aux Pays-Bas. Concevez des outils novateurs pour surveiller de près les fluctuations du marché, démêler les modèles financiers complexes et anticiper les réglementations changeantesVous pourrez travaillez en synergie avec nos équipes d'investissement agiles, nos experts juridiques, etc..Grâce à votre expertise en maximisation des rendements vous suivez de près les performances du portefeuille et en recommandez des ajustements stratégiques au besoin. En menant des études de marché pointues et des tests de résistance rigoureux, vous éclairez la Direction sur les tendances émergentes et les défis du marché..Participez activement à notre feuille de route stratégique!   
OfficeReal estateFull-timeFixed contract

Account manager FR/ANG/ALL

Woluwe-Saint-Lambert, Belgique

Vous travaillerez pour une entreprise familiale située à 1150 Woluwe-Saint-Pierre, Bruxelles, spécialisée dans le négoce de produits destinés aux industries de l'acier, de la fonderie, du métal, du recyclage et du verre, ainsi qu'aux industries sucrière et chimique. Nous recherchons un : Account manager I Commercial internel Externe  Fonctions : Ventes : développement et vente de produits, prospection et visites de clients, gestion du portefeuille de clientsTechnique : formation interne et externe des candidatsLogistique : logistique et gestion des stocksMarchés : Europe occidentale  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Consumenten adviseur

Saint-Gilles, Belgique

Consumentenadviseur - hernieuwbare energie Gelegen in Sint-Gillis, nabij het Zuidstation Onze klant is een 100% onafhankelijke organisatie die samenwerkt met andere organisaties om de belangen van consumenten te verdedigen. Wij zijn op zoek naar een "Personal Assistance Service" voor de afdeling die zich richt op consumenten. Jouw rol is om ondersteuning te bieden en persoonlijk advies te geven over producten en diensten.   Jouw verantwoordelijkheden : Consumenten informeren en hen helpen hun weg te vinden in de wereld van energie (zonnepanelen, isolatie, warmtepompen, enz.), maar ook in digitale technologieën, huishoudelijke apparaten, telecommunicatie, enz.Antwoorden formuleren via verschillende communicatiekanalen zoals sociale media, e-mail en telefoon;De consument begeleiden bij het ondertekenen van nieuwe contracten en hem/haar ondersteunen bij het overstappen naar een leverancier die de beste keuze is voor de consument;Specifieke simulaties uitvoeren en aanvullende online onderzoeken doen.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technico Commercial Business Developer

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

De wereldleider in de bouw en het onderhoud van transportinfrastructuur en pionier op het gebied van innovatieve en duurzame mobiliteit van morgen. Hoofdtaken: Prospectie en commerciële ontwikkeling : Nieuwe potentiële klanten identificeren en benaderen in de bodemzuiveringssector.De producten en diensten van het bedrijf op een duidelijke en overtuigende manier presenteren.Lange termijnrelaties opbouwen en onderhouden met bestaande en potentiële klanten. Behoeften analyseren en oplossingen voorstellen : De behoeften van klanten op het gebied van bodemzuivering begrijpen door middel van gesprekken, sitebezoeken en grondige analyses.Maatwerkoplossingen voorstellen die voldoen aan de specifieke behoeften van klanten, waarbij de concurrentievoordelen van het bedrijf worden benadrukt.De commerciële aanbiedingen op een professionele manier presenteren en de verkoopvoorwaarden onderhandelen. Projectopvolging en klanttevredenheid : Projecten opvolgen van de verkoopfase tot de uitvoering, in samenwerking met de technische en operationele teams van het bedrijf.De klanttevredenheid waarborgen door een hoogwaardige klantenservice na de verkoop.Extra verkoopmogelijkheden identificeren bij bestaande klanten en werken aan klantenbinding.  
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Gestionnaire des réclamations

Bruxelles

Pour un de nos clients, dans le secteur des assurances, nous sommes à la recherche d'un.e gestionnaire de réclamations - Complaint Officer.   Interim en vue d'un CDI1000 BruxellesSecteur: Assurance En tant que Complaint Officer, vos tâches seront: Vous agissez comme première personne de contact pour le client afin d'offrir un service clientèle optimal. Vous recueillerez toutes les informations pertinentes et documenterez soigneusement chaque plainte.Vous analyserez chaque plainte pour identifier les causes et évaluerez l'impact des plaintes sur notre entreprise afin de contribuerez à élaborer des solutions pour les prévenir à l'avenir.Vous travaillerez en étroite collaboration avec les départements internes pour analyser et résoudre les plaintes de manière efficaceVous prendrez les mesures nécessaires pour résoudre les problèmes et garantir la satisfaction du client.Vous communiquerez régulièrement avec les clients pour les informer de l'état d'avancement de leurs plaintes. Vous fournirez des réponses claires, des solutions appropriées et des délais réalistes pour la résolution des problèmes.Vous formulez des conclusions et éventuellement informez les services afin de mettre en place un plan d’action.    
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter