Jobs

Jobs

206 Jobs found

Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime 25u)

Hoogstraten

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen.   Waar kom je terecht? Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verkoop/salesOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding)  Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, werkfiches/werkorders maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringen  
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Management Assistant - projectadministratie bouw

Beerse, België

Vivaldis Technics bedienden zoekt.............. Management Assistant/ projectadministratie bouw.Waar moet je zijn? Omgeving BeerseSpecialisatie: Bouw, maatwerkVoltijdse tewerkstelling of 32u/week  Wat moet je doen? OnthaalTelefonie/mailingAanmelden en registratie nieuwe werven/projecten Ondersteuning directie met offertes, inboeken facturen, contact leveranciers, bestellingen van grondstoffen/materiaal voor atelier, uurregistratie collega's, inschatten werkuren/materiaalkost per project, analyse lastenboek/meetstaat, ... Vlotte werking met MS Office, Outlook + basis plan lezenOndersteuning dienst naverkoop 
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!) Waar moet je zijn? Beerse Takenpakket Database up to date houden + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenRechterhand management teamKlanttevredenheid waarborgenOrganisatie vergaderingen, evenementen, zakenreizen ...Vertalen van documenten (Ned, Eng, Frans)Externe en interne communicatie organiseren: Nieuwsbrieven, verslagen, ... + verwerkingAdministratie all day long: bestellingen, postverdeling, mailing, aankooporders...Ondersteuning bij onboarding nieuwe collega's  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant / onthaal/ customer service

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.   Waar moet je zijn? Turnhout   Specialisatie: Productie Wat moet je doen? Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management    
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Watermael-Boitsfort, Belgique

Notre client est un cabinet d'avocat prestigieux situé au sud de Bruxelles. Nous sommes à la recherche d'une Management Assistant I Personnel administratif I Parajuristes Vos tâches : Gérer les agendas des avocatsGestion de voyages (vols, hôtel, taxi,...)Gestion des séminaires et conférences à l'étrangerGestion des dépensesGestion des time-sheets, salles de réunion, ...Aide générale aux avocats dans leurs tâches administratives& bien plus...    
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Management Assistent

Wetteren, België

Voor een bedrijf dat mobilhomes verkoopt en verhuurt zoeken we een management assistent. Heb jij een bachelor of relevante ervaring? Ben jij een administratief talent? Dan is deze job in Wetteren misschien wel dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je maakt transportplanningen op tussen de filialen van Geel en Wetteren.Verwerking en controle van de aankomende wagens in Wetteren.Chauffeursplanning en communicatie met HR.Opmaken en verspreiden van de wekelijkse afleveringslijst.Inplannen van keuringen en documentencontrole.Overlopen van de planning aan de poetsdienst en showroomonderhoud.Bij drukte of afwezigheid help je jouw collega bij het uitvoeren van afleveringenVerwerken van aankoopfacturen en bestellen van kantoorbenodigdheden.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Tongeren, België

Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit: HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Management Assistent

Dilsen-Stokkem, België

Onze klant, gespecilaiseerd in containerbouw, is op zoek naar een receptionist / Management assistant:   Het professioneel onthaal van klanten, leveranciers en andere bezoekers.Reserveren en voorbereiden van vergaderruimtes.Onderhouden receptie-omgeving en keuken, en verzorgen van drankjes voor de bezoekers.Het beantwoorden, screenen en doorverbinden van telefonische oproepen en mailverkeer.Het sorteren van inkomende post.Het uitvoeren van algemene administratieve taken van diverse afdelingen zoalsOrganiseren van bedrijfsfeestjes en -uitjes. 
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Schilde, België

Voor een verzekeringsbedrijf gelegen in Schilde zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende.  Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon Je werkt offertes + polissen uit voor de klantOp termijn neem je een trekkersrol, advies functie op Klantendossiers, polissen, contracten verwerken en bijwerken alsook up to date houden Behoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!). Nauw contact met andere verzekeringsmaatschappijen, telefonie/mailing (geen particuliere klanten, enkel ondernemers- KMO) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden Networking en aanwezigheid op events 
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Borgerhout, Antwerpen, België

Voor een maritiem bedrijf gelegen in Antwerpen (2060) zijn wij op zoek naar een administratief medewerk(st)er. Zij regelen dagelijks vanuit hun kantoor vele import van stalen partijen voor verschillende klanten.   Takenpakket: Dagelijks contact met klanten (voornamelijk per email)Verwerken van nieuwe ordersContact met leveranciersOrganiseren en opvolgen van transportenControle van inkomende facturen en facturatie naar klanten toeTrucks en lichters aanmelden in het computersysteem
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Jobstudent administratief Bediende

Antwerpen

Voor onze klant gelegen in Antwerpen, actief in de vastgoed sector zijn wij op zoek naar een Jobstudent Administratief Medewerker. Jouw takenpakket bestaan uit:  Huurders intredes en uittredesAdministratieve opvolging verhuur residentiele unitsOpvolgen meldingen huurdersPostFacturen klasseren en voorbereidenOpmaak planning klusjesmanBestellen goederen
OfficeReal estateFull-timeStudent job

Dossierbeheerder

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een..... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!   📍Waar kom je terecht? LierBoekhoudkantoor 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als boekhouder?   Als ervaren dossierbeheerder beheer je volledig zelfstandig een gevarieerde klantenportefeuille.Je bent volledig verantwoordelijk voor het boekhoudkundige en fiscale beheer van diverse vennootschappen en eenmanszaken uit verschillende sectoren.Je ondersteunt je klanten bij het inrichten, voeren en optimaliseren van hun boekhouding.Je bent hierbij eveneens verantwoordelijk voor het opstellen van (tussentijdse) financiële rapporten en het indienen van fiscale aangiften.Hierbij krijg je ondersteuning van een medewerker die instaat voor het verwerken van de boekhoudkundige gegevens.   Je volgt de volledige boekhouding op van diverse vennootschappen en eenmanszakenJe zal aankopen en verkopen boeken, bank en kas opvolgen, ... Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere BTW-aangiftes, aangiftes zowel op gebied van personen- als van vennootschapsbelasting.Je werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en je geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe bent steeds goed op de hoogte van de fiscale actualiteit en regels.
InterimServicesFull-timeFixed contract

Dossierbeheerder Senior

Lier, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in boekhouding, organisatie en fiscaliteit. Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder van a-z of a-y: Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een collega (Junior profiel) mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangifteBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening 
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Juridisch bediende/legal assistent 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als juridisch bediende? Je administratieve takenpakket is zeer breed, gaande van het voorbereiden van allerhande bedrijfs gerelateerde contracten en vennootschapsrechtelijke documenten en verslagen tot administratieve ondersteuning bij diverse cliënt-gerelateerde verplichtingen (o.a. aansluiting als zelfstandige, oprichtingsformaliteiten vennootschap, registratie in UBO-register, …);Je zorgt er ook voor dat de contracten en verslagen op een correcte manier ondertekend worden en je garandeert de aanwezigheid en correctheid van alle relevante bijhorende documenten;Je staat ook in voor de verzorging en opvolging van alle correspondentie die betrekking heeft op de opmaak, verwerking en opvolging van deze contracten en verslagen en dit met alle betrokken partijen (klanten, eigenaars, overheden, notarissen, advocaten…);Je staat mee in voor de voorbereiding van vergaderingen met het cliënteel;Je zorgt ervoor dat de contract templates steeds up to date zijn;
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende/receptionist

Lier, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!   Waar kom je terecht?   Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!   Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket. Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter