Jobs

Jobs

284 Jobs found

Technisch Administratief Medewerker

Pelt, België

Voor onze klant gelegen te Overpelt en gespecialiseerd in het produceren van kwaliteitsvolle telescopische tribunes en stoelen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   Blaas jij iedereen omver met jouw technische kennis? Dan is dit de ideale job voor jou! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@ vivaldistechnics. be of 011/153729   Als administratief technisch bediende is je takenpakket:  Je interpreteert technische tekeningen en volgt de nodige stappen die genomen moeten worden verder op; Je communiceert met klanten; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker

Hamont-Achel, België

Voor een bedrijf in Hamont-Achel met meer dan 30 jaar ervaring in de plaatsing van ramen, deuren, overkappingen,... zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker.Je takenpakket bestaat uit:  Je communiceert met klanten en beantwoordt hun vragen;  Je maakt offertes op; Je werkt tekeningen uit in autocad; Je voert gesprekken met leveranciers; Je biedt versterking in administratieve activiteiten voor verschillende afdelingen.
Technics EmployeesMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch Administratief Medewerker

Kontich, België

Voor onze klant te Kontich, een elektriciteits- en beveiligingsfirma, zijn wij op zoek naar een technisch medewerker Als technisch medewerker sta je in voor het magazijnbeheer (stockverantwoordelijke, opvolging in- en uitgaande goederen, contacteren van leveranciers met het oog op het bij bestellen van producten en materialen, opvolgen van bestellingen, beheren van retour van materialen, garantieclausules, leverdata,...)Je beheert het machineparkJe staat in voor de technische administratie inzake het afrekenen van werkbonnen, aanpassen van artikelprijzen,...
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een technisch administratief bediende voor een garage in Lier!   Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief medewerker

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH COMMERCIEEL BEDIENDE!Waar moet je zijn? Heist-op-den-BergSpecialisatie: CNC draai- en freeswerk, metaalSector: luchtvaart, machinebouw, voedingsindustrie, elektronica, telecom, ... Wat moet je doen als technisch commercieel bediende? Centraal aanspreekpunt en bieden van beperkte technische ondersteuning aan de klanten wat betreft aangeboden offertes alsook uitgeleverde offertes (info te verkrijgen bij collega's)Offerteaanvragen analyseren en voorbereidende administratie uitvoeren voor de tekenaarsOrders worden door jou administratief verwerkt tot werkopdrachten en bestelbonnen. Je informeert de klanten omtrent de status van hun aanvragen en lopende ordersAankoop van grondstoffen, leveranciers selecteren en het beheren van de stock van de grondstoffenLogistieke zaken zoals transport voorzien met bijhorende documentenAfter-sales taken (klachten van klanten) Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Parttime administratief boekhoudkundig medewerker

Wevelgem, België

Voor onze klant, bouwbedrijf in Wevelgem, zijn wij op zoek naar een parttime administratief boekhoudkundig medewerker.   Welk takenpakket mag jij behartigen? Je bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van projecten en staat in voor de communicatie met klanten en leverancierJe staat in voor het inboeken van aan-en verkoopfacturen, opvolgen van betalingen, het voorbereidend werk voor de externe accountantJe helpt administratief mee met de dossiers: bestellingen ingeven, orderbevestigingen, leveringsbonnen, facturatie enzovoort in samenspraak met de collega'sJe plaatst, samen met andere medewerkers, bestellingen en staat in voor het opvolgen ervan, controleren van orderbevestigingen en Facturatie.Je helpt klanten en leveranciers met plezier verder met al hun vragen. Indien nodig verwijs je hen door naar één van jouw collega's
FinanceConstructionFull-timeFixed contract

Administratief medewerker - regio Middelkerke

Middelkerke, België

Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic? Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Sint-Katelijne-Waver, België

Onze klant in Sint-Katelijne-Waver heeft als eerste doelstelling een aangename en goede werkomgeving te bieden voor hun medewerkers. voor de Administratieve en logistieke opvolging functie.   Ze zoeken iemand die administratieve ondersteuning kan bieden bij de aan -en verkoopafdeling en de logistieke afdeling.Je bied ondersteuning aan de commerciële directeur.Je volgt de boekhouding op en controleert betaalde facturen.Ook klanten die inbellen met vragen behandel jij commercieel. 
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heverlee, Leuven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in lichtadvies, lichtplanning en in de verkoop van verlichting zoeken wij ter ondersteuning van de verkopers en de dienst boekhouding een administratief bediende.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Ondersteuning bij opvolging van claims.Je ondersteunt de interne boekhouder.Je volgt de planning op van de externe huisinstallateurs samen met je collega.    
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Familiebedrijf zoekt Administratief Medewerker

Overijse, België

Ben je organisatorisch sterk?Heb je een passie voor keukens en interieur?Word jij het gezicht van een topbedrijf actief in keukens en interieur?Een familiebedrijf in Overijse zoekt een nieuwe administratief medewerker die de front- en backoffice in goede banen kan leiden. Je hebt een afwisselend takenpakket dat bestaat uit deze verantwoordelijkheden: Je bent het aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een goed ontvangst;Als office medewerker in de toonzaal zorg je voor een representatieve showroom;Je zorgt voor een vlotte behandeling van de administratie;Dankzij jou verloopt het agendabeheer en backoffice van het salesteam op wieltjes;Je volgt nieuwe leads nauwkeurig op;Daarnaast optimaliseer je dagelijks de bedrijfsprocessen en administratieve taken.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

juridisch administratief medewerker fulltime

Westerlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Medewerker voor een advocatenkantoor te Westerlo!   Als Administratief Medewerker sta je in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van dossiers inzake familierechtJe beantwoordt telefoons en mailsJe beheert de agenda. Je plant afspraken met cliënten en notarissen in.Je werkt heel nauw samen met de advocaatJe voert kopieerwerk uit en je maakt stukkenbundels opJe staat in voor het uittypen van dictatenAllround administratie, zoals kopiëren, archiveren, ... 
InterimServicesFull-timeFixed contract

Administratief medewerker grootkeuken

Malle, België

Ben jij een veelzijdige administratieve kracht met een passie voor voeding en zorg? Heb je ervaring in een grootkeuken en een achtergrond in voeding? Dan zoeken wij jou!   Functieomschrijving: Als Administratief Medewerker in onze grootkeuken vervul je een sleutelrol bij het aansturen en verbeteren van de dagelijkse productieprocessen. Je zorgt ervoor dat de productie van voeding voor de zorgsector soepel en volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden verloopt. Taken en verantwoordelijkheden: Coördinatie van productie: Je plant en coördineert de productieactiviteiten, zodat de juiste hoeveelheden voeding op tijd en volgens de vereiste specificaties worden geproduceerd.Kwaliteitsbewaking: Je garandeert dat de voeding voldoet aan de geldende kwaliteitsnormen en voedingsrichtlijnen binnen de zorgsector.Administratie: Je houdt de productiedocumentatie bij, beheert de voorraden en verwerkt productie- en leveringsgegevens nauwkeurig.Communicatie: Je fungeert als schakel tussen keukenmedewerkers, leveranciers en de verschillende afdelingen binnen de organisatie.Procesverbetering: Je draagt actief bij aan het optimaliseren van productieprocessen en het implementeren van best practices in de grootkeuken.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker grootkeuken deeltijds (dispatch afdeling)

Malle, België

Voor onze klant, een dynamische grootkeuken zijn wij op zoek naar een gedreven en nauwkeurige Medewerker voor de Dispatch Afdeling. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig voorbereiden en klaarzetten van maaltijden voor transport naar de klanten.   Functieomschrijving: Als Medewerker op de Dispatch Afdeling ben je een belangrijke schakel in het productieproces. Je zorgt ervoor dat maaltijden nauwkeurig worden samengesteld en verpakt, zodat ze klaar zijn voor verzending naar onze klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Samenstellen en verpakken: Je stelt maaltijden zorgvuldig samen en verpakt deze volgens de bestellingen van klanten.Labeling en etikettering: Je controleert de correcte labeling en etikettering van de maaltijdverpakkingen.Kwaliteitscontrole: Je controleert de kwaliteit en versheid van de maaltijden voordat deze worden klaargezet voor transport.Verzendvoorbereiding: Je ondersteunt bij het verzendproces van de maaltijden.Voorraadbeheer: Je houdt de voorraden bij en meldt eventuele tekorten.Hygiëne en veiligheid: Je zorgt voor een schone en veilige werkomgeving volgens de geldende hygiëne- en veiligheidsnormen.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker Maintenance

Tongeren, België

Ben jij gepassioneerd door de automative wereld en gedreven om het onderhoud van ons wagenpark in goede banen te leiden? Voor een autoverhuurbedrijf zijn we op zoek naar een dynamisch teamspeler om het maintenance departement te versterken.   Wat ga je doen?   Het administratief opvolgen van de wagens voor wat betreft het onderhoud, keuringen, wagendocumenten, herinschrijvingen van wagens etc.In nauw contact staan met onze partnergarages voor het onderhoud van onze wagensKlanten doorverwijzen naar assistentiebedrijven indien nodigActieve samenwerking met verschillende afdelingen binnen ons bedrijf, teamwork staat centraal
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief medewerker die instaat voor de verhuur van voertuigen voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in een totaalpakket van grondwerken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw toekomstig takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je staat in voor de verhuur van personenwagens, machines, bestelwagens en vrachtwagens van A tot Z;Je maakt de contracten en de facturen op;Je controleert de voertuigen op eventuele schade en rekent deze af;Je behandelt de schadedossiers en verwerkt deze administratief;Je houdt oog op de verzekeringen en keuringen;Je helpt klanten verder, zowel telefonisch als aan het onthaal;Je stelt de planning voor de vrachtwagens op en geeft de weegbonnen in;Je bestelt tijdig diesel en gasolie;Tot slot help je bij het verplaatsen en tanken van de bestelwagens.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Boekhoudkantoor

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaal bediende voor een boekhoudkantoor in Lier.    Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.   Jouw taken als administratief medewerker bestaan uit: Je staat gedeeltelijk in voor het bemannen van de balieJe behandelt de inkomende telefoongesprekken Je staat u in voor het klanten onthaal en in orde houden van alle vergaderzalenJe zal de zaakvoerder administratief bijstaan in het opmaken van brieven, mails en andere vormen van correspondentieJe zal de dossierbeheerders administratief proberen te helpen en bent u verantwoordelijk voor het archief op orde en gestructureerd te houdenJe bent het eerste gezicht / stem die klanten met ons kantoor zal associëren
OfficeServicesFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende

Gistel, België

Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Prijsberekeningen van toestellenOpmaken van datasheetsAanpassen van productietekeningenLichtadvies verlenenOpstellen van offertesTekenen in AutoCADLichtstudies maken in DialuxKlantencontact  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Merchtem, België

Voor onze klant te 1785 MERCHTEM zijn wij op zoek naar een gemotiveerde    Technisch administratief bediende   ondersteuning ingenieurs   Het bedrijf is een gevestigde waarde in de metaalsector. Het bedrijf beschikt over de arbeiders (lassers, metaalbewerkers) en over de ingenieurs die projecten uitschrijven, tekenen en verkopen. Wij zoeken iemand die met de nodige professionaliteit en drive die de ingenieurs administratief gaat ondersteunen: Emails beantwoorden. Input-werk. Agendabeheer.Contractbeheer en -opmaak.Administratieve taken.Prestaties van medewerkers doorgeven.Inkomende oproepen behandelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- klantadviseur

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende- klantbegeleiding/bouwadvies.Waar moet je zijn? DesselSpecialisatie: Bouwprojecten, luxe artikelen, houtconstructie  Takenpakket Coördinatie werkvoorbereiding/calculatie Nieuwe prospecten/projecten opsporen + opvolgen van leads is je prioriteit Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaAls commercieel verantwoordelijke haal je vlot nieuwe projecten binnenJe bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten Klantenbezoeken, werven bezoeken, infoavonden, beurzenDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klanten dossiers op + prijszetting door een offerte op maatAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business Bespreken bouwplannen met klant + adviesAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, offertes opmaken, ondersteuning collega van projectadministratie...Het kostenplaatje toets je aan het budget. Nadat je een correcte prijs hebt bekomen maak je de contracten op. (steeds in overleg met de collega's)Je overhandigt een compleet bouwdossier (incl. materiaalkeuzes) aan het werkhuis/productieleiderOpvolgen, registreren en rapporteren 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter