Jobs

Jobs

176 Jobs found
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Klantadviseur - Technische bijstand

Bruxelles

Wij zijn op zoek naar gemotiveerde Technische bijstand - voor een van onze klanten, wereldwijd de nummer 1 in reis- en bijstandsverzekeringen. Sector: verzekeringen en bijstandLocatie: 1000, BrusselWerktijden: Voltijd 38u met variabele werktijden tussen 7u en 22u Taken: Je staat in voor het telefonisch onthaal van de verzekerden.Je begeleidt de klant van bij het openen van een bijstandsdossier tot het tevreden afsluiten van de meest uiteenlopende bijstandsvragen. Hiervoor doe je beroep op ons lokaal of wereldwijd netwerk van dienstverleners en correspondenten.Je handelt het dossier administratief zorgvuldig af zodat de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de nazorg. De afspraken en het contact dat je hebt met de klant registreer je in de bedrijfseigen tool.  
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenbeheerder Verzekeringen - Production

Bruxelles, Belgique

Vivaldis Finance zoekt een enthousiaste Klantenbeheerder Verzekeringen voor een toonaangevende verzekeringsmaatschappij in Brussel. In deze rol bent u verantwoordelijk voor het volledige beheer van verzekeringspolissen met focus op gezondheids- en reisverzekeringen.   Uw taken zullen zijn: Opstellen en uitgeven van nieuwe polissen, overeenkomsten en bijlagen volgens de richtlijnen van het bedrijf.Bijwerken van bestaande polissen op verzoek van klanten of tussenpersonen.Verzamelen van benodigde gegevens en actueel houden van de database voor een correcte afhandeling van claims en kwitanties.Inwinnen van juridisch, fiscaal of technisch advies bij uw leidinggevende waar nodig.Beantwoorden van vragen van klanten met betrekking tot het beheer van gezondheidsverzekeringen binnen de afgesproken termijnen.Verstrekken van standaarddocumenten en beheren van communicatie (zowel mondeling als schriftelijk) over deze activiteiten.Updaten van het beheersysteem met de meest recente informatie bij nieuwe zaken of contractwijzigingen.Onderhouden van duidelijke communicatie met alle betrokken partijen om een optimale samenwerking te garanderen. Waarom deze functie? In deze uitdagende en veelzijdige rol krijgt u de kans om te werken bij een marktleider in de verzekeringswereld en bij te dragen aan het succes van de afdeling. U werkt in een dynamisch team waar samenwerking en klantgerichtheid centraal staan.
FinanceInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technical Helpdesk Operator

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Technical Helpdesk Operator. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Technical Helpdesk Operator zullen uw taken zijn: Technische ondersteuning op de weg : Helpen en adviseren van patrouilleurs onderweg.Inkomende oproepen beheren : Beantwoorden van klantoproepen voor technische assistentie of vragen onderweg.Gegevens verzamelen en oplossingen : Verzamelen van gegevens over pechgevallen en oplossingen aanbieden via phonefix voor een snelle herstart.Snelle adviezen : Effectieve adviezen geven en "tips" creëren om de ervaring te verbeteren.Ondersteuning voor oplaadstations : Klanten helpen met problemen bij oplaadstations.Administratieve follow-up : Beheren van de administratieve opvolging van klantendossiers.Casestudy’s over voertuigen : Uitvoeren van casestudy’s over nieuwe voertuigen.Interesse in innovatie : Interesse tonen in innovatie en projectmanagement met betrekking tot nieuwe technologieën en processen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Inside

Bruxelles, Belgique

Vacature: Interne Commercieel Medewerker – Sector Gereedschappen Bedrijfsvoorstelling: Onze klant is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop en distributie van gereedschappen, stofzuigmachines, hogedrukreinigers en slotenmakerijproducten. Met een bewezen expertise in de sector onderscheidt dit bedrijf zich door de kwaliteit van zijn producten en diensten, en neemt het een leidende positie in bij klanten in de industriële, professionele en particuliere sector. Het bedrijf hecht veel belang aan het bieden van een optimale klantervaring door oplossingen te leveren die zijn afgestemd op de specifieke behoeften van elke klant. Ter ondersteuning van de groei en om het team verder te versterken, is onze klant op zoek naar een ervaren Interne Commercieel Medewerker met ervaring in de gereedschapssector, die in staat is om de bestelprocessen en klantrelaties efficiënt te beheren.   Functieomschrijving: Als Interne Commercieel Medewerker zult u bijdragen aan het goede verloop van de commerciële processen en zorgen voor een efficiënte afhandeling van klantaanvragen. Uw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: Creëren en beheren van klantdossiers: Zorgdragen voor de update en het beheer van klantgegevens in het beheersysteem (SAP).Toewijzing van klanten op basis van het juiste tariefplan: De behoeften van klanten analyseren en hen de passende prijsvoorwaarden toewijzen op basis van bestaande raamovereenkomsten.Invoeren van tarieven: Zorgen voor de correcte toepassing van tarieven overeenkomstig de raamovereenkomsten om een juiste facturatie te garanderen.Verwerken van offerteaanvragen: Beantwoorden van offerteaanvragen van klanten, commerciële vertegenwoordigers, verkopers op de verschillende vestigingen of via de e-shop.Beheer van artikelen in SAP: Het contact tussen klanten en commerciële medewerkers onderhouden door hun verzoeken te verduidelijken en nieuwe artikelen in SAP aan te maken indien nodig.Opvolging van klantbestellingen: Zorgen voor een correcte uitvoering van de bestellingen, het opvolgen van eventuele afwijkingen en het snel oplossen van problemen.  
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst; Wat wordt er van jou verwacht? Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sanitaire tak, zijn we op zoek een communicatief sterke, klantgerichte en stressbestendige Commercieel Bediende, Wat zal jij doen als Commercieel bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, de buitendienst en de andere afdelingen van het bedrijf;Je adviseert de klanten over het assortiment en de dienstverlening;Je werkt administratieve stromen uit en volgt deze verder op;Je ontvangt en verwerkt de (voornamelijk) geautoriseerde orders;Samen met je collega zorg je voor een probleemloze afwikkeling van de onderstroom;Je begrijpt als geen ander dat optimaal commercieel zijn alles te maken heeft met klantgerichtheid.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantenadviseur

Zaventem

Voor onze klant in Zaventem, zijn wij op zoek naar een klantenadviseur. Als Klantenadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en speel je een cruciale rol in de dienstverlening van onze organisatie. Je bemant het infopunt, ontvangt klanten met een afspraak, en biedt ondersteuning waar nodig. Je beantwoordt telefoons en begeleidt klanten naar de automaten. Je hebt ook een pro-actieve rol in het verkopen van producten en het beheren van klachten.   Taken: Eerste aanspreekpunt voor klanten en bemannen van het infopuntOnthalen van klanten met een afspraak en beantwoorden van telefoonsKlanten begeleiden naar automaten en ondersteuning bieden waar nodigOpvolgen van agenda’s en het opvangen van eerste vragen over kredieten & verzekeringenKlachten beheren en doorverwijzen indien nodigPro-actieve verkoop en opportuniteiten detecterenCRM-registratie en aankleding van het kantoor verzorgenBeheren van klantendossiers en agentschapsbrievenbusBegeleiden van nieuwe medewerkers en naleven van compliance richtlijnen  
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Vilvoorde, België

Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker. Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!   Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Inside Sales

Steenokkerzeel, België

Voor een bedrijf, te Brucargo, zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Inside Sales medewerker voor een dynamisch bedrijf binnen de transportsector. Ben jij klantgericht en klaar om een aanzienlijke bijdrage te leveren aan het team? Dan zijn wij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als Inside Sales medewerker ben je een cruciale schakel. Tot jouw verantwoordelijkheden behoren onder andere: Onderhandelingen voeren met leveranciers en luchtvaartmaatschappijen.Contacten leggen en onderhouden met klanten.Beheren van een wereldwijd netwerk van agenten.Onderhouden van contact met de directie.Opstellen van prijsoffertes en offertes doorrekenen.Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen het bedrijf om zo een optimale dienstverlening te garanderen.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een ondernemende sales & marketing medewerker. In jouw rol als Sales & Marketing Medewerker sta je in voor volgende zaken:   Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden Klant- en Prospectbeheer Beantwoorden en opvolgen van vragen van klanten en prospecten.Heractiveren van inactieve klanten door telefonische opvolging en relatiebeheer. Offertes en Orders Opstellen en opvolgen van offertes en het verwerken van orders in het CRM-systeem.Actieve opvolging van lopende offertes om een hogere conversie te behalen. Orderverwerking en Productiecoördinatie Orders doorgeven en nauw samenwerken met de productieafdeling.Klanten informeren over de voortgang van hun bestelling, inclusief eventuele wijzigingen in de levertermijn. Ondersteuning en Rapportage Dagelijkse administratie en rapportage verzorgen.Ondersteunen van collega’s bij uiteenlopende werkzaamheden.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Customer Service Medewerker

Overijse, België

Bouw je graag klantenrelaties op? Krijg je energie van tevreden klanten? Zin om te groeien in het Sales team tot een sales professional?   In Overijse is een specialist in compressoren, pompen, industriële gereedschappen, vacuümoplossingen,..., op zoek naar een Commercieel Customer Service Medewerker. Wat dat betekent? Ontdek het hieronder: Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten (dit zowel telefonisch als via mail).Je contacteert spontaan klanten en doet aan cross- en upselling.Aanvragen vertaal je in offeres, indien nodig schakel je een sales collega in voor een bezoek.De offertes maak je aan en communiceer je met de klant.Als Customer Success Responsible verzamel je de nodige informatie en offerte zodat de sales engineers een commercieel voorstel kunnen opmaken.Je bent de schakel tussen Sales, Tech support, logistiek en andere departementen.Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager Aftermarket.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen? Commercieel ingesteld? En ook goed met bijhorende administratie?   Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob. Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen. Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.   Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:   Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Work at Vivaldis
Vivaldis Interim

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InternalVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales Support

Mechelen

Ben je administratief en communicatief sterk in NL, FR en ENG? Hou je van een echte uitdaging en ben jij een krak in problem solving?   Dan hebben wij goed nieuws voor jou!   Voor een internationaal bedrijf in volle groei dat actief is in de voedingssector, zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die administratieve, commerciële en probleem oplossende skills wil inzetten in ons backoffice team.   Wat ga je doen?   Dagelijkse orderverwerking: Je zorgt ervoor dat bestellingen correct en tijdig worden verwerkt.Klantencontact: Je bent het aanspreekpunt voor klanten in Centraal Europa omtrent logistiek, bestellingen, promoties en algemene vragen.Logistieke partners: Je onderhoudt contact met logistieke partners en volgt leveringen nauwgezet op.Administra ieve opvolging: Je behandelt afwijkingen m.b.t. leveringen en facturatie en stelt benodigde creditnota's op.Telefonisch contact: Je hebt veel telefonisch contact met diverse diensten, neemt oproepen aan en belt actief uit. Klantrelaties zijn voor ons zeer belangrijk.Documentbeheer: Je zorgt ervoor dat alle documenten efficiënt worden geklasseerd en gemakkelijk terug te vinden zijn.Transport en logistiek: Je voert alle nodige administratieve taken uit die bij transport en logistiek komen kijken.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat zich specialiseert in isolatiemateriaal zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Je takenpakket: Aannemen en afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails van klantenKlanten advies geven over isolatie en indien nodig een offerte makenKlanten verder helpen aan de afhaalbalieBinnengekomen orders nakijken op ontvangen betalingen en doorzetten voor levering.Eventueel doorverwijzen van klanten met complexe vragen naar tweedelijns-specialistenKlanten informeren over een eventuele wijziging van de order en samen met de klant tot een alternatief komenBijhouden van een klachtenregistratieEventuele klachten oplossen zodat de klant tevreden is
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter