Jobs

Jobs

298 Jobs found
Urgent

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously
Urgent

Internal Sales

Crisnée, Belgique

Internal Sales (h-f-x)    Notre client actif dans le renting financier et le leasing opérationnel est la recherche d'un(e) Internal sales pour la gestion administrative des dossiers clients FR.  Tâches:  Vous êtes la force motrice dans nos contacts avec les clients, vous effectuez les appels nécessaires auprès des fournisseurs et vous tenez toutes les parties informées du dossier ; Grâce à vos connaissances financières, vous examinez les demandes de leasing, effectuez des analyses de crédit, rassemblez les informations justificatives nécessaires et proposez des devis aux clients, toujours avec une vision commerciale ;Vous assurez un suivi correct et précis des dossiers, communiquez les décisions jusqu'à ce qu'une collaboration réussie soit établie et qu'une signature puisse être célébrée.  
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Medewerker Klantendienst

Anderlecht, Belgique

Administratief Medewerker – Klantenservice Locatie : Hoofdkantoor in Anderlecht Ben je gepassioneerd door de dynamische wereld van de pers en klaar om je in te zetten voor een ambitieus project? Onze klant, een belangrijke speler in de persdistributie in België, is op zoek naar nieuwe talenten om het team te versterken! Jouw rol: Als Administratief Medewerker – Klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, voornamelijk voor de verantwoordelijken van verkooppunten door heel België: supermarkten, Press Shops, kleine boekhandels en andere persdistributiepartners. Je rol bestaat voornamelijk uit twee delen: 40% klanttelefoongesprekken beheren: je beantwoordt vragen en klachten van klanten via telefoon en e-mail over verschillende onderwerpen;60% administratieve taken: je volgt aanvragen nauwkeurig op in ons CRM-systeem en in het ticketing-systeem ‘C4C’, waarbij je elke interactie registreert en zorgt voor een correcte afhandeling van de dossiers. Jouw belangrijkste taken: Beantwoorden van klantverzoeken over leveringen en retourzendingen van persproducten.Behandelen van gemiddeld 50 inkomende en uitgaande oproepen per dag.Volgen van de aanvragen en zorgen voor een kwalitatieve klantenservice, zodat je een voorkeurspartner voor onze klanten wordt.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Ieper, België

Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Komen-Waasten, België

Tweetalige Klantendienstmedewerker Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Functieomschrijving: Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst Deeltijds

Drongen, Gent, België

Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).   Jouw takenpakket: Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeHealthFull-timeFixed contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import Medewerker

Steenokkerzeel, België

Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector. Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen. Taken en verantwoordelijkheden:   Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking.  Pro-actief problemen proberen oplossen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een ondernemende sales & marketing medewerker. In jouw rol als Sales & Marketing Medewerker sta je in voor volgende zaken:   Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden Klant- en Prospectbeheer Beantwoorden en opvolgen van vragen van klanten en prospecten.Heractiveren van inactieve klanten door telefonische opvolging en relatiebeheer. Offertes en Orders Opstellen en opvolgen van offertes en het verwerken van orders in het CRM-systeem.Actieve opvolging van lopende offertes om een hogere conversie te behalen. Orderverwerking en Productiecoördinatie Orders doorgeven en nauw samenwerken met de productieafdeling.Klanten informeren over de voortgang van hun bestelling, inclusief eventuele wijzigingen in de levertermijn. Ondersteuning en Rapportage Dagelijkse administratie en rapportage verzorgen.Ondersteunen van collega’s bij uiteenlopende werkzaamheden.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een commercieel bediende voor een garage te Aarschot.   Wat zijn je taken als commercieel bediende?  Je staat in voor het verwerken van verkoopsdossiers en controleren van de volledigheid ervanControleren van prijzen en bestelcodesControleren van bestelde toebehoren en doorgeven van de bestelling aan het magazijnKlantenbestanden bijhouden en updatenIdentificeren van inkomende wagensControleren van wagens in bestanden en aanvullen van ontbrekende gegevensFacturatie van verkoopsdossiers voor andere sites, agenten en verdelers
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;   Wat wordt er van jou verwacht?   Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Vilvoorde, België

Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker. Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!   Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Mechelen, België

Voor een bedrijf, actief in textiel en gelegen in Mechelen Noord, zoeken we een klantendienst medewerker.Taken: Bestellingen plaatsen en opvolgen.Contact met het magazijn in WalloniëContact met de leveranciersRetour beheerFacturatie en creditnota's
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

commercieel medewerker binnendienst

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Waar kom je terecht? LierSpecialisatie: industriële cleaning    Wat zullen je taken zijn?   Je versterkt het customer service en commercieel team en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.   Elke vraag, elke bestelling, elk probleem komt bij jou en je collega’s terecht: oplossingsgerichte, enthousiaste mensen, die er meteen mee aan de slag gaan.   Je vormt de communicatiespil: per telefoon en per mail.Jouw communicaties vinden we terug in ons CRM systeem: je bouwt mee aan het werkgeheugen van het bedrijf.In overleg werk je offertes uit en volg je op.Het inplannen van de uit te voeren werken is de volgende stap. Daarvoor stem je af met de operationele en technische verantwoordelijken.Je zorgt tot slot voor de juiste documenten en administratieve opvolging (materialenlijst, plannen, ligging, …) voor elke werf die je toevertrouwd wordt. 
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter