Urgent
Administratie- ondersteuning logistiek/transportdocumenten (tijdelijk 2m-3m)
Arendonk, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - logistieke admin/ transportdocumenten, warehouse admin. (2-3 maanden, verlenging mogelijk)
Waar kom je terecht?Arendonk
Als spilfiguur tussen collega's, leveranciers, magazijn sta je in voor warehouse administratieAdministratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, transportdocumenten verzorgen/verwerkenOndersteuning collega's waar nodig: order entry, ordermanagement, ...
OfficeHealthFull-timeTemporary
Urgent
Logistiek en administratief planner
Arendonk
Ben je administratief en planmatig sterk? Spreekt de transportsector je enorm aan? Samen met onze klant in Arendonk zijn we op zoek naar een Logistieke draaischijf/ dispatcher/planner voor internationaal transport. Onze klant is een grote speler in de transportsector.
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonieOrganisatie onderhoud vrachtwagens, verzekeringen, schade, ... + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiersSturen, coördineren en motiveren chauffeurs
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
TurnhoutSpecialisatie: Transport
Takenpakket
Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
administratief
Deinze, België
Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.
Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?
Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders.
Is de ze job op je lijf geschreven? Bel ons dan op 09 381 91 95 of solliciteer via onze website!
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende -facturatie specialist
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers/focus op facturatie.
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, facturen nakijken/verwerken/opvolgen, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders , crediteurenbeheer, aanmaningen...Telefonie/mailing
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Logistiek
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Turnhout
Specialisatie: Bouw
Wat moet je doen?
Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Baarle-Hertog
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Zuienkerke, België
Wij zijn op zoek naar een gepassioneerd administratief bediende voor de bouwsector.
Dit bedrijf is gelegen in Zuienkerke.
Takenpakket:
Beheer van de algemene administratie, waaronder postverwerking, archivering en correspondentie.Administratieve ondersteuning van het personeelsbeheer.Beheer van kantoorbenodigdheden, inclusief stock opvolgen.Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.Boeken van aankoopfacturen en verkoopfacturen in het boekhoudsysteem.Voorbereiding van betalingen en opvolgen van debiteuren/crediteuren.Nauw samenwerken met het boekhoudkantoor en de revisor.Rapporteren van administratieve en boekhoudkundige gegevens aan de Office en Finance manager.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Brugge, België
Voor onze klant te Brugge, gespecialiseerd in parasols, zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken zijn:
De aankoop en verkoop afdeling administratief ondersteunen.Opvolgen van bestellingenBestellingen plaatsen bij leveranciersOpvolging CRM en transport regelenOnthaal klantenAllround administratieve takenBoekhouding: inboeken van facturen, betalingen klaarzetten, bankverrichtingen, debiteuren en crediteurenbeheer
FinanceTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Accounts Payable (Oostende)
Oostende, België
Voor onze klant, gelegen in Oostende, zijn wij op zoek naar een accounts payable.
Een greep uit jouw takenpakket:
Controleren en inboeken van inkomende facturen en afstemmen met de betrokken afdelingJe bent verantwoordelijk voor het opvolgen en reconciliëren van betalingsherinneringen en openstaande leveranciersJe bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en interne dienstenJe verzorgt de financiële verrichtingenJe helpt bij de jaarlijkse auditJe assisteert bij de maandelijkse afsluitingenJe helpt bij de ad hoc projecten zoals digitalisatie en implementatie van het nieuwe ERP-systeem
FinanceMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende
Balen, België
Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!
Waar moet je zijn?
BalenSpecialisatie: infrastructuur- en staalconstructies, verkeerslichten, laadpalen
Wat moet je doen als technisch admin bediende?
Alle inkomende offerteaanvragen in ERP-systeem administreren en opvolgen tot het uitsturen van de offerte naar de klant en het ontvangen van de bestellingLeveranciers contacteren om info op te vragen over prijzen, leverdata, ....Uitschrijven van de offerteAanvragen van keuringen om de nodige certificaten af te leverenKlantenreferenties documenterenRapporteringen doenLeverbonnen administreren
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve allrounder bouwsector- projectadministratie
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve allrounder/ management assistant bouwsector/ projectadministratie
Waar moet je zijn? Regio Dessel
Specialisatie: Bouw
Takenpakket
Administratie all day long: Mailing/telefonie, postverdeling, verwerken en opvolgen facturen, opmaak documenten, rapporten, presentaties, opvragen vergunningen/attesten, agendabeheer, klaarzetten vergaderruimtes, opmaak verslagen, ... Projectadministratie + ontlasten project- werfleiders: Inschatten werkuren, materiaalkost, bijhouden van budgetten en het verzamelen van gegevens, verwerken en opmaak meetstaten/vorderingsstaten, bouwdossier administratief in orde brengen zodat niets ontbreektNauw contact met de verschillende partijen + coördinatie communicatie via verschillende wegen Werfvergaderingen en plan lezen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor
Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende projecten
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- werfopvolging, planning. Waar moet je zijn?
Dessel.Specialisatie: Grote bouwprojecten, geothermie, leidingtechniek, funderingBelangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planningJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenDe werven zijn jouw verantwoordelijkheid! Alle materialen, werknemers, juiste transport binnen de juiste tijdspanne, budget en vlotheid is jouw doel. Jij motiveert en stuurt de werknemers, ploegbazen, werfleiders... Jij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Als spilfiguur tussen je collega's, klant, leverancier en als echte PROBLEM SOLVER worden eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost. (VB. laattijdige levering, rij-rusttijden) Coördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en juridische duizendpoot
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar Administratiebe & juridisch bediende.
Specialisatie: Juridisch, dossierbeheer, verschillende takken zoals vastgoed, huwelijk, testamenten, ...
Wat zullen je taken zijn ?
Als enthousiaste en goedlachse bediende ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant telefonisch en via mailNa een inwerkperiode kan je vlot je eigen dossiers/akten beheren en overhandigen aan de notarisBellen de klanten ivm vragen over lopende dossiers? Geen probleem voor jou, jij weet ze correct te benaderenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen kantoormaterialen, postverdeling, klassement, algemene administratie, frankeren, Opzoekingen in het register/KLIM, bodemattesten aanvragen, vervullen alle formaliteiten voor het correct verlijden van de akteContact met andere notarissen, overheden, besturen, ... Bij interesse kan je op termijn groeien naar complexere dossiers zoals vereffening-verdelingVertrouwenspersoon notaris
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Inside Sales medewerker
📍Waar kom je terecht?
Een transportbedrijf te Geel
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel bediende?
Opmaken van offertesVoorbereiding van facturatieBehandelen van klachten, problemen oplossenInkomende facturen behandelenOndersteunen van de expediteur
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ham, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in supplementen voor paarden.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit:
Je verwerkt orders;Je bent verantwoordelijk voor de klantendienst;Je hebt contact met klanten via telefoon en mail;Je biedt ondersteuning aan het salesteam;Je beheert de webshop;Je plaatst de leveringen op de juiste plaats;Je volgt de zendingen op.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.