Juridisch en administratief bediende dossierbeheer
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Juridisch bediende, juridische geschillen, vraagstukken, vastgoed, dossierbeheer.
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: Vastgoed, juridisch
Takenpakket
Algemene administratie juridische dossiers/overeenkomsten: controleren en het opvolgen overeenkomsten en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, ondersteuning en opmaak overeenkomsten mbt huur- en verkoopdossiers + juridisch opvolgen/staven... Beheer juridische dilemma's en vraagstukken/geschillen over diverse thema's/situaties Je bent het aanspreekpunt voor de directie/makelaars voor juridische dossiers. (controle anti wit-wasdossiers, nalezen opgeleverde documenten...Nadat je alle dossiers kent/na opleidingsperiode formuleer je zelfs een advies over de geschillen en ga je in overlegJe wil alle lopende dossiers/overeenkomsten van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende afdelingen en verscheidene instanties VB. notariaten, advocatenSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenRechterhand legal supervisor + eerstelijns juridisch advies
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende - leveranciersboekhouding
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, boekhoudkundige en administratieve taken + leveranciers- en klantenopvolging.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Specialisatie: Finance , bouw
Takenpakket
Controle bestaande processen en procedures. Jij staat in voor analyse en verbeteringVerantwoordelijk voor volledige klant- en leveranciersboekhouding + rechterhand directieGeen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op boekhoudkundig en cijfermatig werk + administratieve ondersteuningDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij auditsAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (inboeken facturen, factuurcontrole, aanmaningen/rappels, debiteurenbeheer, opmaak creditnota's, boeken bankverrichtingen, ondersteuning maandafsluiting, contract en verzekeringsdossiers beheren, opmaak rapporten, ...
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Wiekevorst
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!
Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende?
Dan is deze vacature iets voor jou!
Je zal instaan voor:
onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende/receptionist
Lier, België
Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!
Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket.
Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract
Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark. Waar moet je zijn?
Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer
Ravels, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer. Waar moet je zijn?
Regio RavelsSpecialisatie: boekhouding
Takenpakket
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Logistiek
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Turnhout
Specialisatie: Bouw
Wat moet je doen?
Algemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen (aankoop-verkoopfacturen), boeken banken/updaten, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluiting, BTW aangifte, Intranet beheren...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mailLoonadministratie, uren en materialen inschatten/verwerken, tijdsregistratie, RSZ aanmelding werven, borgstellingen beheren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Baarle-Hertog, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Baarle-Hertog
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten, orders + verwerking en administratief in orde brengenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning BTW /maandafsluiting/ rapportages...Debiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende
Taken:
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en bundelen, documenten verwerken/klassement, mail-telefoon, verslagen uittypen...Contact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeente,Samen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBoekhoudkundige taken: debiteurenbeheer, betalingen, facturatie, aanmaningen/rappels, crediteuren, boekingen, opstellen verkoopsovereenkomsten, budget bewaken, ...
OfficeReal estateFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-upContact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.
We verwachten van onze collega's dat ze :
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance.
De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten.
Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten.
In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.
We verwachten van onze collega's dat ze :
Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeInsuranceFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Bruxelles, Belgique
Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen
Als Dossierbeheerder zullen uw taken zijn:
Beheren en controleren van dossiers voor medische en technische bijstand (België en buitenland) na een grondige opleiding.Behandelen van inkomende dossiers via e-mail en telefoon, automatisch ontvangen in de agenda's van de afdeling.Controleren of de gevraagde prestaties voldoen aan de contractvoorwaarden.Analyseren en valideren van dossiers bij afwijkingen, met passende maatregelen.Opstellen en opvolgen van facturen voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse partners, terugbetalingen of weigeringen.Klantcontact onderhouden (particulieren en B2B) via e-mail, post en telefoon.Problemen of afwijkingen doorgeven aan coördinatoren en relevante diensten.Proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en doorgeven.Optreden als "problem-solver": oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met betrokken diensten.Sterk analyserend werken, details en nuances van elk dossier detecteren voor tijdige besluitvorming.
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor
Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch administratief bediende projecten
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- werfopvolging, planning. Waar moet je zijn?
Dessel.Specialisatie: Grote bouwprojecten, geothermie, leidingtechniek, funderingBelangrijk: Verplaatsing naar werven schrikt je ook niet af
Takenpakket
Als Technische administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de opvolging van de werven/projecten/planningJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, nacalculatie, voorbereiding facturatie, agendabeheer, analyse bouwdossier-lastenboek-meetstaten, uurregistratie arbeiders op de werf, documenten chauffeurs, tijdige keuringen organiseren, opvolging attesten/rijbewijzen, nakijken rij-rusttijden, ... Werfvergaderingen + werfdagboek bijhoudenDe werven zijn jouw verantwoordelijkheid! Alle materialen, werknemers, juiste transport binnen de juiste tijdspanne, budget en vlotheid is jouw doel. Jij motiveert en stuurt de werknemers, ploegbazen, werfleiders... Jij bent aanwezig bij de opstart en de uitvoering van elk project (ALLES moet op tijd op de werven aankomen, afmetingen van de goederen moeten kloppen, soort product...)Als spilfiguur tussen je collega's, klant, leverancier en als echte PROBLEM SOLVER worden eventuele moeilijkheden in overleg onmiddellijk opgelost. (VB. laattijdige levering, rij-rusttijden) Coördinatie en aanspreekpunt eigen chauffeurs, werf- en projectleiders met opdrachten + contact met interne en externen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.