Jobs

Jobs

346 Jobs found
Urgent

Sales Representative - Hunter

Brussels, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Sales Representative - HUNTER voor de regio Brussel.   Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou!   Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van je toegewezen klantenportefeuille.Je houdt je bezig met externe communicatie, het uitvoeren van analyses, relatiebeheer en verkoop.Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt het team bij het beantwoorden van vragen en het afhandelen van klachten.Je gaat actief op zoek naar nieuwe zakelijke mogelijkheden via beurzen, netwerkevenementen en andere kanalen.Daarnaast zorg je voor een nauwkeurige administratie van bezoekrapporten, budgetten en klantgegevens.Je onderhandelt over contracten en prijsafspraken.  
OfficeTransportFull-timeFixed contract

Sales Assistant

Genk, België

We zijn op zoek naar een Commercieel Bediende voor onze klant in Genk. Onze klant is gespecialiseerd in machinebouw. Als Commercieel Bediende ben je verantwoordelijk voor: Het invoeren van orders;Het verwerken van bestellingen;Het contacteren van leveranciers;De facturatie.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratieve krak- Sales assistant voeding

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie   Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.   Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve sales assistant (vlot Ned, Eng, Frans)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt.............. Administratief bediende- Sales Assistant met talenknobbel.   Waar moet je zijn? Beerse. Specialisatie: Techniek, Technische installatie, mechanische onderdelen Wat moet je doen? Opvolgen klantendossiers, aanvragen/orders + verwerking en de klant begeleiden doorheen het proces tot levering en facturatieJe bent Ambassadeur en Contactpersoon (samen met je collega's van de sales afdeling)Opvolging proces tot levering: Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (opmaak en opvolging offerte op maat)Je bent de spil tussen het werkhuis, klant, leveranciers en buitendienst Door nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen weet je de juiste oplossing te vinden. (begeleiding, opvolging, orderbeheer) Analyseren van de markt en genereren van nieuwe contacten (zowel met klanten als leveranciers) Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoopsdossier opmaken- afsluiten, opmaak klantendossier, offerte op maat, prijsaanvragen, prijsvergelijking, voorbereiding facturatie + controle, opmaak en opvragen technische fiches, administratieve ondersteuning buitendienst/sales accountmanagers, klanttevredenheid/klachtenbehandeling- customer support en problem solving bij eventuele leverproblemen   
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant

Deurne, Antwerpen, België

Hoe ziet je takenpakket eruit? He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve sales assistant (vlot Ned, Frans)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve commercieel bediende, sales support.    Waar moet je zijn? Beerse Specialisatie: Duurzaamheid, Milieu Belangrijk: Talenknobbel Nederlands, Frans omwille van klanten over heel België   Takenpakket Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille (mail, telefonie)Met jouw vlotte babbel schrikt bellen je niet af! Advies, Verkoop van producten en services + begeleiding klant doorheen het hele proces en dit op een aangename manier (geen hard selling) Rechterhand sales manager, Key accountmanagers/ buitendienst: Prospectie, opvolgen leads, advies en klantenbegeleiding (wat zijn de opties, verbeteringen, analyse klachten, troubleshooting...)Administratie afhandeling dossiers: bestellingen & orders opvolgen/verwerken/aanmaken in SAP, database updaten, aanmaken + beheren klantendossiers en indien nodig aanpassen, een offerte opmaken op maat van je klant + opvolgen en verwerken, opstarten en nieuwe producten aan de man brengen...Klantentevredenheid borgen
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant

Temse, België

Om ons huidig team te versterken, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde SALES ASSISTANT. Je zal instaan voor de opvolging van jouw klantendossiers alsook administratieve steun en toeverlaat zijn van de collega’s van de sales afdeling.   Je werkt in teamverband en staat jouw klanten per mail of telefonisch te woord. Je hebt de hands-on mentaliteit en kan zelfstandig werken.   Aangezien wij klantentevredenheid en het first-time-right principe hoog in het vaandel dragen, ben je het aanspreekpunt voor de klant waar hij met al zijn vragen terecht kan om zijn dossier vlekkeloos tot een goed eind te brengen.     Assistentie Verantwoordelijke Meterbatterijen: - Inkomende mails verwerken en beantwoorden - Aanvragen klant verwerken naar offertes (aanvraagschema klant omzetten naar technisch plan + schema en opmaak offerte volgens prijstabel) - Verwerken van binnenkomende klantenbestellingen (order opmaken + levernota, doorgeven aan productie en nadien opvolgen voor transport naar de klant) - Transporten distributie en rechtstreekse zendingen wekelijks doorgeven - Bestellingen naar leveranciers ingeven en opvolgen in functie van stock voor productie + transport regelen van de wekelijkse stockleveringen van het zusterbedrijf - Stockcontroles uitvoeren en aanpassen waar nodig - Opmaak wekelijkse Excel klanten (openstaande offertes, openstaande bestellingen, verwerkte offertes) - Labels opmaken en printen + controlefiche per batterij     Ondersteuning van de Sales afdeling : - assistentie verlenen bij de opmaak van offertes - assistentie verlenen bij de administratieve samenstelling van aanbestedingsdossiers - verwerken van prijzen in SAP - gegevens verwerken in excel (vb draaitabellen, dit kan aangeleerd worden, maar goede kennis excel is wel nodig)
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratieve duizendpoot -Sales assistant

Arendonk, België

Ben je een echte administratieve duizendpoot? Heb je een sterke basis Frans? Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende- Sales assistant! Waar kom je terecht? ArendonkSpecialisatie: Logistiek  Wat zijn je taken? Als spilfiguur tussen klant, leverancier, werknemers en bureau ben jij het aanspreekpunt. Je fungeert in een team, dus je staat er zeker niet alleen voor. Opbouw van mooie customer relations (klachtenbehandeling, offerte op maat, opvolging/verwerking order-bestelling tot levering, facturatie, ...)Opvolging en beheer van de mailbox + telefonie (40% frans)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestel- werkbonnen opmaken voor chauffeurs/magazijn, orderproces beheren, voorbereiding facturatie, opmaak en begeleiding bij offertes, postverdeling, ondersteuning planning of logistieke administratie indien nodig
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Angleur, Liège, Belgique

Le conseiller commercial veille au confort ainsi qu’à la prise en charge directe du client lors de son entrée dans le showroom. Il s’informe sur ses besoins et le conseille au mieux en le dirigeant vers le type de véhicule idéal. Responsabilités principales : En tant que conseiller commercial, vous êtes en charge des tâches suivantes : Vous accueillez, recevez et renseignez les clients dans le showroom ;Vous procédez à une analyse des besoins et des attentes des clients et présentez ainsi les produits ou services correspondants ;Vous assurez les processus de vente des véhicules neufs et d’occasion ;Vous gérez les demandes de financements ;Vous effectuez le suivi client de manière proactive ;Vous développez constamment votre réseau afin d’attirer de nouveaux clients potentiels.  
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller Commercial Automobile

Huy, Belgique

Fonction En tant que Conseiller Commercial Automobile confirmé vous serez chargé de : La vente de véhicules neufs et d’occasion ainsi que des contrats de serviceL’accueil et conseils à la clientèleL’établissement des bons de commandeLa rédaction des contrats de venteLa participation active à l’approche commerciale de la concessionLa fidélisation des clients à long terme
InterimHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Tu parles Français - Néerlandais (minimum B2) et tu cherches un premier job ? Ou tu cherches une reconversion professionnelle ?Vivaldis Tournai a un job pour toi ! Si tu es motivé, prêt à te former, que l'écoute et le conseil client t'intéresse, alors ce job est fait pour toi!
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs call center bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Tu parles Français - Néerlandais (minimum B2) et tu cherches un premier job ? Ou tu cherches une reconversion professionnelle ?Vivaldis Tournai a un job pour toi ! Si tu es motivé, prêt à te former, que l'écoute et le conseil client t'intéresse, alors ce job est fait pour toi!
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vivaldis Tournai recherche d'un team leader contact center bilingue FR/NL.   En tant que Team leader d'une équipe, vous êtes responsable de piloter une organisation efficace, alignée sur la stratégie de l’entreprise. Vous assurez le déploiement et les applications opérationnelles de la stratégie et mettez les moyens en œuvre pour garantir la satisfaction client, maximiser les productivités opérationnelles et les performances commerciales   Accompagner chaque collaborateur avec bienveillance et exigenceMotiver votre équipe et maintenir leur niveau de connaissancesSavoir écouter, intégrer chaque collaborateur à la prise de décision, traiter les sujets sensibles tout en s’accordant des moments collectifs de partage ;Favoriser la responsabilité et la prise d’initiatives de la part de tous les collaborateurs et leur assurer un feedback constructif ;Révéler vos talents, participer ensemble au développement de l’activité, évoluer dans les missions confiées et prendre plaisir chaque jour… restent là votre plus grand souhait et priorité.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercial Hard Sell

Antwerpen, België

Commercial Hard Sell - (H/F/X) - Wallonie Pour une société spécialisée dans les solutions de paiement située à Anvers, nous recherchons un(e) commercial(e) qui a la vente dans le sang. Une journée type 📆:  6 rendez-vous commerciaux par jour,Prospection journalière,Signature des ventes, 📌 Vous ciblez : les commerçants locaux, l'alimentation, l'habillement, la santé, les loisirs, le sport, les magasins..... 📌 Développer le marché à proximité de votre domicile (partout en WALLONIE)
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Verkoper Aanvuller

Maasmechelen, België

Voor een doe-het-zelfzaak te Maasmechelen zijn we op zoek naar een Verkoper/aanvuller. Een greep uit je takenpakket:  Je helpt de klanten verder in de winkel;Je zorgt voor het aanvullen van de rekken, uitstallen van artikelen;Je helpt mee in het magazijn (laden / lossen van leveringen, stockeren van goederen) met behulp van een heftruck;Inscannen van de goederen en deze klaarzetten voor uitpak;Je zorgt voor de Kassa bediening.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Vendeur en charcuterie/boucherie ( H/F/X)

Soumagne, Belgique

Nous sommes à la recherche d'une vendeuse expérimentée pour notre comptoir charcuterie situé dans une grande surface de la région de Herve. Le ou la candidate idéal(e) doit posséder une expérience probante dans le domaine de la vente en charcuterie et être à l'aise avec l'utilisation d'une trancheuse.   Vous accueilliez et conseillez les clients avec professionnalisme et courtoisie.Vous assurez la mise en rayon et la présentation attractive des produits de charcuterie et traiteur.Vous utilisez efficacement une trancheuse pour découper les produits selon les demandes des clients.Vous participez à la gestion des stocks et à la rotation des produits pour garantir leur fraîcheur et leur qualité.Vous maintenez l’hygiène et la propreté du comptoir selon les normes en vigueur.Occasionnellement, vous aidez dans l'atelier de boucherie et participez à la préparation de produits.  
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter