Jobs

Jobs

371 Jobs found
Urgent

Aankoper

Lint, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ......... AANKOPER! Waar moet je zijn?Regio KontichSpecialisatie: metaal Wat moet je doen als aankoper?Telefonisch contact onderhouden met klanten en leveranciersUitvoeren van nacalculaties op basis van digitale dataUitwerken en opstellen van offertesPrijzen berekenen aan de hand van technische tekeningenLogistieke werkzaamhedenVoorbereiden en creëren van werkopdrachten en bestellingenOrders doorgeven aan de ontwerpafdeling of productie-eenheidBewaken en verbeteren van productieprocessenNeem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Onthaalbediende verzekeringen

Sint-Job-in-'t-Goor, Brecht, België

Interesse om te werken in verzekeringen? Lees dan zeker verder.... Je bent het gezicht van een modern kantoorEerste aanspreekpunt voor klantenVerwelkomen van klanten en helpt klanten verder met hun vragen en stuur door naar de juiste relatiebeheerderDaarnaast ondersteun je het team met administratieve takenBellen in opdracht van relatiebeheerders bijv over beleggingen
InterimFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende aankoop

Niel, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.   Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.   Een greep uit het takenpakket:  Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Aankoop

Nijlen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende aankoop-en voorraadbeheer te Nijlen!   In deze functie ben je verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van de aankoopafdeling, waarbij je bijdraagt aan de vlotte werking van de import en verkoop.   Jouw takenpakket: Je staat in voor voorraadbeheerJe plaatst bestellingen en volgt deze opJe maakt de voorraadplanning opJe werkt samen met externe en gelieerde leveranciersJe volgt vraag en aanbod op, in nauw contact met de verkoopafdeling, zodat de bevoorrading optimaal afgestemd wordt op de klanten- en bedrijfsnodenJe werkt actief mee aan de verbetering van de supply-keten en het beheer ervanOp langere termijn kunnen je verantwoordelijkheden uitbreiden.
OfficeWoodFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende- calculator

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatie Specialisatie: Bouw   Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, tekeningen...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen + finalisatie met verantwoordelijke en projectleidingOffertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ...   
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Brusselsesteenweg 290, Asse, België

Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde    COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.  Taken:   Ontvangen van bezoekers en leveranciers. Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief bediendeTaken: Je staat in voor het uitvoeren van administratieve handelingen.Je staat in voor de dossier opvolging van A tot Z. Hierbij sta je in voor het invoeren van verweerbrieven, opstellen en verzenden van briefwisselingen.Je volgt de betalingen van boetes op.Rapportering aan de deelnemende vennoten zowel extern als intern.Voorzien van schriftelijke en mondelinge correspondentie met de bevoegde autoriteiten.Je behelpt en adviseert de vennoten en burgers zowel mondeling als schriftelijk.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Aankoop specialist -purchase bediende

Hoogstraten, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Aankoop talent - purchase bediende.   Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie, voedingsprocessen, milieu, innovatie   Focus= Beheer Purchase en productieproces, verwerkbaarheid machines, Testen uitvoeren, contact leveranciers, aanvraag/opvolging offertes, voorraad beheren, tekorten signaliseren   De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) en eventueel nieuwe sourcingsgebieden zoeken/onderzoekenControle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersMeedenken aan verbeteringen/ quality & development , aankoopstrategie mee uitwerken/bouwenOpvolging magazijn/stock/voorraad + bestellingenAf en toe een leveranciersbezoek of beursKlantencontact (mail, telefoon)
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Planning

Heide 7, Wemmel, België

Voor onze klant te 1780 Wemmel zijn we opzoek naar een gemotiveerde  Assistent Commerciële binnendienst Onze klant bestaat al meer dan 60 jaar en heeft wereldwijd een omzet van meer dan 50 miljoen euro. Een toonaangevend, stabiel en vooral vooruitstrevend bedrijf. Ze zijn voornamelijk actief in de technische sector, met name de liften-sector. Taken: Het opmaken van een onderhoudsplanning.Afspraken vastleggen en aanpassen bij klanten.Het eerste aanspreekpunt zijn voor zowel: klanten, techniekers en leveranciers.Correcte verwerking van inkomende mails, scans en telefonische gesprekken. Aanmaken en doorsturen van offertes. Operationele meetings bijwonen. 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Brussels, Belgique

Als Administratief Bediende de specialist in abonnementenbeheer - ben je het administratieve aanspreekpunt inzake het abonnementenbeheer van kranten en/of tijdschriften voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.   Je zorgt voor het administratief beheer en de opvolging van bestaande klantenaccounts door middel van regelmatige contacten via e-mail en telefoon.Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van A tot Z van de toevertrouwde klantenportefeuille.Je maakt commerciële offertes op, ondersteund bij het beantwoorden van lastenboeken en zorgt voor de nauwkeurige opvolging ervan.Je staat in voor het noteren en verwerken van bestellingen en aanbestedingen voor bestaande klanten.Het behandelen van klachten maakt ook deel uit van jouw functie.Je beheert, volgt op en zoekt gegevens op over de catalogus van abonnementen op vraag van de klant.Je bent betrokken bij het opvolgen en controleren van de facturatie.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Employé service achat et qualité

Enghien, Belgique

Un de nos partenaires est à la recherche d'un(e) employé(e) service achats et contrôle qualité FR/NL pour travailler dans le secteur de la menuiserie en aluminium.Tes tâches :  ✅ Gérer l'administration des achats  ✅ Rechercher de nouveaux fournisseurs potentiels ✅ Faire les prévisions d'achats ✅ Faire le suivi des fournisseurs ✅ Rencontrer les fournisseurs afin de voir les nouveautés et discuter des tarifs ✅ Contrôler la qualité des produits entrants et sortants de l'entreprise ✅ Développer l'optimalisation des contrôles qualités et des procédures d'achats ✅ Avec l'équipe  solutionner les problèmes de qualités rencontrés ✅ Optimaliser le workflow et l'espace de stockage ✅ Mettre au point un système de code-barres d'identification
InterimMetalFull-timeTemporary

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende

Buggenhout, België

Voor een klant van ons, gespecialiseerd in de dakwerken, zoeken we een rechterhand voor de zaakvoerder.Je wordt de vertrouwenspersoon binnen het team en werkt samen het hele project tot in detail uit.Je contacteert de juiste leveranciers, plaatst bestellingen voor de materialen en maakt offertes op in het programma Bouwsoft.Je voert calculaties uit en helpt waar nodig. Je bent uiteraard zeer leergierig en kan rekenen op de steun van ervaren collega’s.  Bij interesse of toch graag wat meer informatie? Contacteer ons gerust op 📞 052 41 11 82 of mail naar dendermonde@vivaldisconstruct.be 💻 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de zwembaden sector, zijn we op zoek naar een analytische en nauwkeurige Administratief Bediende,   Wat wordt er van jou verwacht: Na een grondige interne (dienst na verkoop) opleiding hoort u bij het technisch team en wordt u verantwoordelijk voor het behandelen van administratieve dossiersU zorgt voor een perfecte opvolging van de producten en waarborgt een onberispelijke kwaliteit van dienstverlening en communicatieIn de functie van administratief bediende bent u permanent in contact met de klanten en de leveranciersU volgt de dossiers op van A tot Z (mondeling, logistiek, en administratief beheer)U bent de schakel tussen de technieker, klant en de fabrikant
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende Buitendienst

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Bediende Buitendienst Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je staat in voor de commerciële uitbouw, alsook de bijhorende kalibratie- en servicediensten, van de divisie meetapparatuur (gasdetectie en elektrotechniek).Je beheert de relatie van de bestaande klantenportefeuille maar je gaat ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenJe begeleidt de klanten bij hun aanvraag vanuit de toepassing en geeft advies over de meest geschikte producten en dienstenJe vormt een hecht team met de collega's, je biedt ondersteuning bij diverse sales activiteiten zoals opvolging, lopende projecten, lead, beurzen, ...Je staat in nauw contact met de verantwoordelijke van de verkoopafdeling, je rapporteert over de verkoopactiviteiten, de markt- en concurrentiegegevens en de bezoeken die je deed
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Admin- en inkoopmedewerker

Zele, België

Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.   Hoe ziet jouw takenpakket er uit: Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter