Jobs

Jobs

349 Jobs found
Urgent

Logistiek Bediende

Genk

Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel. Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:   Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - aankoop (bouw, infra)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, rechterhand verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten , infra Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen alsook onderhandelingen met onderaannemers, leveranciersGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + opstellen contracten, offertes opvragen/controle/vergelijkenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenAankoop materialen en onderaannemingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen, borgen budget
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende aankoop

Niel, België

Voor een bedrijf gelegen in Niel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende aankoop.   Je behartigt de aankoopprocessen binnen de organisatie door opvolging van stockbeheer en artikelbeheer.   Een greep uit het takenpakket:  Je behartigt de aankoopprocessen van diverse materialen intern de organisatie door opvolging van stockbeheer.Je bewaakt prijzen en levertermijn om een goede klantenservice te garanderen.Je voert de administratie uit gerelateerd aan het inkoopproces.Je verzekert een optimaal beheer van de artikeldatabase teneinde elk moment snel en efficiënt over de nodige productinformatie te beschikken.Je overlegt de logistieke flow met de afdeling Supply Chain.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende aankoop en logistiek

Brugge, België

Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek. Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien: Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.  
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende- calculator

Ternat, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke calculatie Specialisatie: Bouw   Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. (analyse aanbestedingen, bestek, lastenboeken, tekeningen...) Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers en onderaannemersAls rekenkundig talent maak je offertes/ kostprijsberekening op maat van de klant Nadien bel je onderaannemers, leveranciers, ... om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen + finalisatie met verantwoordelijke en projectleidingOffertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestellingWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciers, onderaannemers, ...   
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Brusselsesteenweg 290, Asse, België

Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde    COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.  Taken:   Ontvangen van bezoekers en leveranciers. Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Dilbeek, België

Voor onze klant te 1700 Dilbeek zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor Als Service Advisor ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten die hun voertuigen naar onze garage brengen voor onderhoud, reparaties en andere diensten. Je zorgt voor een vlotte en professionele dienstverlening, waarbij je de behoeften van de klant begrijpt en hierop inspeelt. Je takenpakket omvat onder andere: Ontvangen en begroeten van klanten in de garageLuisteren naar de onderhouds- en reparatieverzoeken van klantenAdviseren van klanten over de best passende serviceoptiesPlannen van afspraken en coördineren van de werkzaamheden in de werkplaatsOpstellen van kostenschattingen en het bespreken van prijzen met klantenInformeren van klanten over de voortgang van het werk en eventuele extra benodigde reparatiesAfhandelen van betalingen en facturatieOpbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Brussels, Belgique

Als Administratief Bediende de specialist in abonnementenbeheer - ben je het administratieve aanspreekpunt inzake het abonnementenbeheer van kranten en/of tijdschriften voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.   Je zorgt voor het administratief beheer en de opvolging van bestaande klantenaccounts door middel van regelmatige contacten via e-mail en telefoon.Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van A tot Z van de toevertrouwde klantenportefeuille.Je maakt commerciële offertes op, ondersteund bij het beantwoorden van lastenboeken en zorgt voor de nauwkeurige opvolging ervan.Je staat in voor het noteren en verwerken van bestellingen en aanbestedingen voor bestaande klanten.Het behandelen van klachten maakt ook deel uit van jouw functie.Je beheert, volgt op en zoekt gegevens op over de catalogus van abonnementen op vraag van de klant.Je bent betrokken bij het opvolgen en controleren van de facturatie.
OfficeVariousFull-timeFixed contract

Technisch Aankoper

Temse, België

Voor onze klant in Temse zijn wij op zoek naar een technisch aankoper. Zij produceren innovatieve installaties die, door middel van vergisting, het methaangas uit koeienmest omzetten in "groene" energie op boerderijen. Hoe ziet jouw dag er uit? Je beheert het volledige aankoopproces en respecteert hierbij steeds de kost-, kwaliteits- en leveringsdoelstellingen.Je gaat actief op zoek naar nieuwe partners en opportuniteiten in kostreductie en onderhandelt met leveranciers over de voorwaarden.Je bent betrokken bij de efficiënte inrichting en het onderhoud van het ERP-pakket op artikelniveau en de registratie van onderdelen van onze installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met je belangrijkste interne stakeholders: de productie, dienst na verkoop en de afdeling R&D en fungeert als hun betrouwbare partner in de realisatie van de installaties.Je bouwt een duurzame relatie op met leveranciers: samen met hen maak je afspraken rond prijs, hoeveelheid, leverbetrouwbaarheid, service en kwaliteit.Je zorgt voor de optimalisatie in ons voorraadbeheer (o.a. bepalen van EOQ, minimum stock level, reorder level, consignatiestock, safety en cycle stock).Je zorgt voor heldere rapportering.  
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Employé service achat et qualité

Enghien, Belgique

Un de nos partenaires est à la recherche d'un(e) employé(e) service achats et contrôle qualité FR/NL pour travailler dans le secteur de la menuiserie en aluminium.Tes tâches :  ✅ Gérer l'administration des achats  ✅ Rechercher de nouveaux fournisseurs potentiels ✅ Faire les prévisions d'achats ✅ Faire le suivi des fournisseurs ✅ Rencontrer les fournisseurs afin de voir les nouveautés et discuter des tarifs ✅ Contrôler la qualité des produits entrants et sortants de l'entreprise ✅ Développer l'optimalisation des contrôles qualités et des procédures d'achats ✅ Avec l'équipe  solutionner les problèmes de qualités rencontrés ✅ Optimaliser le workflow et l'espace de stockage ✅ Mettre au point un système de code-barres d'identification
InterimMetalFull-timeTemporary

Administratief werfbediende

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Onze klant is wereldleider in wegenbouw en expert op het gebied van wegenwerken, stadsplanning en infrastructuur. Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker.   Dagelijkse nazicht of bijwerken van de registratie van de arbeiders (locatie & dagen); navraag doen bij werfleiders (WL) / projectleiders (PL) in geval van afwijkingen / niet correcte registratie.Uitzendkrachten – controle aan begin van de week of ze aanwezig zijn. Overmaken aan HR indien contract met uitzendkracht niet verlengd wordt (in overleg met WL/PL)Streven naar maximaal correcte registraties zodat registraties maximaal correct kunnen doorstromen naar boekhoudprogramma’sErvoor zorgen dat alle uren van de arbeiders worden geboektErvoor zorgen dat alle leveringsbonnen worden geboektToevoegen van facturen / aanvullingen op reeds geboekte bonnen mits akkoord door werfleider / projectleider.Het maken van bestellingen volgens de vereisten van werfleider / projectleider en het ontvangen van de producten volgens het schema.KLIP KLIM bestellen volgens de eisen van de werkzone.Vorderingsstaat – creëren volgens het contract.Lamineren van alle HSE affiches + CIAW A4 & A3 om op werven uit te hangenPlannen afdrukken in overleg met WL/PL wat noodzakelijk isIndien nodig certificatiestaat AWV aanmaken en onderhoudenVeiligheidUitsturen van mails in opdracht van hiërarchische lijn bv uitnodigingen, algemene informatie voor de dienst  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch commercieel bediende

Buggenhout, België

Voor een klant van ons, gespecialiseerd in de dakwerken, zoeken we een rechterhand voor de zaakvoerder.Je wordt de vertrouwenspersoon binnen het team en werkt samen het hele project tot in detail uit.Je contacteert de juiste leveranciers, plaatst bestellingen voor de materialen en maakt offertes op in het programma Bouwsoft.Je voert calculaties uit en helpt waar nodig. Je bent uiteraard zeer leergierig en kan rekenen op de steun van ervaren collega’s.  Bij interesse of toch graag wat meer informatie? Contacteer ons gerust op 📞 052 41 11 82 of mail naar dendermonde@vivaldisconstruct.be 💻 
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Voor een bedrijf te Sint-Stevens-Woluwe, zijn we op zoek naar een georganiseerde, communicatief sterke Technisch Commercieel Medewerker met een affiniteit voor techniek,Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je bent het aanspreekpunt voor de Belgische klanten, zowel machinebouwers als eindgebruikersJe wordt tewerkgesteld op de binnendienst waar je samen werkt met de magazijnier en technical account managerJe staat in voor de telefonische contacten met buitenlandse klanten en leveranciersJe beheert de bestaande klantenportefeuille en bouwt nieuwe contacten uitJe staat in voor algemene administratie, offertes maken, ingeven en opvolgen van bestellingen (in AX systeem), facturatie, ...
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Commercieel Bediende Buitendienst

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief in meet- en regelapparatuur, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Bediende Buitendienst Wat zal jij doen als Commercieel Bediende? Je staat in voor de commerciële uitbouw, alsook de bijhorende kalibratie- en servicediensten, van de divisie meetapparatuur (gasdetectie en elektrotechniek).Je beheert de relatie van de bestaande klantenportefeuille maar je gaat ook actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenJe begeleidt de klanten bij hun aanvraag vanuit de toepassing en geeft advies over de meest geschikte producten en dienstenJe vormt een hecht team met de collega's, je biedt ondersteuning bij diverse sales activiteiten zoals opvolging, lopende projecten, lead, beurzen, ...Je staat in nauw contact met de verantwoordelijke van de verkoopafdeling, je rapporteert over de verkoopactiviteiten, de markt- en concurrentiegegevens en de bezoeken die je deed
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Admin- en inkoopmedewerker

Zele, België

Voor een bouwbedrijf in Zele zijn wij op zoek naar aan admin- en inkoopmedewerker.   Hoe ziet jouw takenpakket er uit: Administratieve ondersteuning aan het projectteamProjectgebonden briefwisseling naar leveranciers en klantenTelefonische oproepen aannemenGegevens verzamelen, controleren en registreren in het ERP-systeemCommunicatie met klanten betreffende o.a. planningPlaatsen van kleine bestellingen van diensten, materiaal en materieelZorgen voor de nodige parkeervergunningen en aanvragen voor nutsvoorzieningenVerantwoordelijk voor de werfmelding en 'Check-in-at-work'
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende

Beveren, België

Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimConstructionFull-timeTemporary
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter