Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/logistiek Bediende
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg
Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor:
Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetalFull-timeFixed contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief/logistiek medewerker Gent
Gent, België
Ben je een administratieve duizendpoot, en laat je alles op wieltjes lopen? Lees dan zeker verder,
Voor onze klant een transport & logistiek bedrijf zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Wie zoeken wij?
Ben jij iemand die goed gedijt in een internationale omgeving en het hoofd koel houdt bij complexe logistieke processen? Dan zoeken wij jou! In deze rol werk je nauwkeurig en efficiënt en weet je hoe belangrijk het is om klanten en partners altijd professioneel te woord te staan.
Jouw takenpakket als administratief bediende:
Je regelt alle importdocumenten tot in de puntjes: Douane- en importpapieren hebben geen geheimen voor jou. Dankzij jouw scherpe blik zijn onze zendingen altijd in orde.Je houdt klanten en leveranciers op de hoogte: Je bent de schakel tussen verschillende partijen en zorgt ervoor dat iedereen tijdig updates krijgt.Administratieve opvolging van dossiers: Je bewaakt de status van importdossiers en houdt alle documentatie zorgvuldig bij.Optimaliseren van processen: Samen met je collega’s werk je aan efficiënte en klantgerichte oplossingen.Oplossen van knelpunten: Je bent een troubleshooter in hart en nieren en weet uitdagingen snel en efficiënt aan te pakken.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende
Beveren, België
Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken
je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimConstructionFull-timeTemporary
Bediende logistieke administratie + balie affiniteit/ervaring AGRO
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Logistieke opvolging, aanspreekpunt aan balie/ telefoon.Waar moet je zijn?
Turnhout. Specialisatie: land/tuinbouw milieumanagement Belangrijk: attest fytolicentie en/of affiniteit met agro, land- tuinbouw is een ZEER grote +Flexibel naar uren in drukke en minder drukke periodes VB. Werken van 8-17u of starten om 7u
Hebben we je interesse al gewekt of heb je vragen over deze vacature? Bel/schrijf naar Evelien of Cheyenne!
Als Administratieve duizendpoot ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/klantencontactAls spilfiguur tussen klant, leverancier, collega's ben jij het aanspreekpunt telefonisch + balie. Administratie: Opvolgen/aanvragen attesten/vergunningen, ondersteuning facturatie, agendabeheer directie, bestelling materialen, postverdeling, offertes opmaken/opvolgen, aanmaak contracten- verkoopsdossiers, ... Logistiek- magazijnbeheer: orderproces, doet opvolging van de orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen,...) + controle van de inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraad opvolgen, stockcontrole, ... Ondersteuning collega's mbt customer service, naservice, klachten, uitrol nieuwe productenOpvolging wetgeving/procedures/reglementering mbt milieu, gewassen, bodemOndersteuning buitendienst/vertegenwoordigers + hen administratief ontlasten
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende aankoop en logistiek
Brugge, België
Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een administratief bediende aankoop en logistiek.
Zo zou jouw dag er binnenkort kunnen uitzien:
Je plaats bestellingen bij bestaande leveranciers.Je houdt rekening met reeds geplaatste bestellingen van klanten.Je houdt rekening met goederen die besteld zijn maar nog niet geleverd zijn.Je houdt zeker ook rekening met uitgestelde bestellingen die speciaal voor de firma worden geproduceerd.Je houdt rekening met versheidsdata.Je regelt transporten vanuit het buitenland.Je hebt nauw contact met de verkopers.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Temse, België
Spreek jij een goede basiskennis Frans?
En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens.
Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende dispatch
2030 Antwerpen, België
Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.
Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.
Je zal terechtkomen in een driekoppig team.
Het takenpakket:
Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende douaneafdeling
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Administratief bediende douaneafdeling.
Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie.
het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem;het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven;het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte;het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Antwerpen, België
Voor een technisch bedrijf gelegen in Antwerpen (2030) zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gespecialiseerd in het onderhouden en reinigen van tankcontainers.
Je takenpakket bestaat uit:
Het registreren van reparatie aanmeldingen en aanmaken van werkordersHet doorzenden van foto’s van eventuele schades aan containersHet inbrengen van bestekken in de computer en het doorzenden naar de klantHet registreren en verwerken van de goedkeuringenHet opvolgen van de reparatie planning in samenspraak met de werkplaats teamleaderHet up to date houden van de status van containers in alle systemenHet contacteren en opvolgen van surveys
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Juridisch administratief bediende
Berchem, Antwerpen, België
Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende voor 2 dagen in de week.
Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersKopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documentenGegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)Kleine defecten op kantoor oplossen (vb: lampen bestellen)Kantoorgerief bestellenEen gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspectenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenDossiers van Advocaten opvolgen Agenda beheren
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Technisch Administratief Bediende
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
Technics EmployeesEnergyFull-timeFixed contract
Administratief bediende
Kapellen, België
Voor en bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Beantwoorden van telefoons Orders ingeven in het softwaresysteem Briljant en Exact Contact opnemen met Leveranciers om details van leveringen kort te sluiten Ingeven van aankoopfacturen Opmaken en opvolgen van offertesJe kunt grootboekreningen opmaken, proef en saldibalans;
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Waasmunster, België
Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:
HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende
Mortsel, België
Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.
Je takenpakket is allround en gevarieerd:
Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.