Urgent
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Conseiller commercial
Tournai, Belgique
Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ? A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL.
Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Internal Sales
Crisnée, Belgique
Internal Sales (h-f-x)
Notre client actif dans le renting financier et le leasing opérationnel est la recherche d'un(e) Internal sales pour la gestion administrative des dossiers clients FR.
Tâches:
Vous êtes la force motrice dans nos contacts avec les clients, vous effectuez les appels nécessaires auprès des fournisseurs et vous tenez toutes les parties informées du dossier ; Grâce à vos connaissances financières, vous examinez les demandes de leasing, effectuez des analyses de crédit, rassemblez les informations justificatives nécessaires et proposez des devis aux clients, toujours avec une vision commerciale ;Vous assurez un suivi correct et précis des dossiers, communiquez les décisions jusqu'à ce qu'une collaboration réussie soit établie et qu'une signature puisse être célébrée.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Aftersales Medewerker
Heverlee, Leuven, België
Ben je een geboren planner?
Kan je goed Nederlands en Frans?
Stop met zoeken naar die nieuwe job, want je hebt eentje gevonden! Een bedrijf te Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks is op zoek naar een After Sales Back Office Dispatcher.
Wat houdt dat zoal in? Neem hier alvast een kijkje naar wat je zoal zal doen in een week:
Op correcte en accurate wijze registreer en verwerk je de storingsmeldingen van klanten;Om een efficiënte afhandeling te garanderen voer jij de eerste screening uit van deze oproepen;Rekening houdend met de urgentie, afstand, type toestel en klant, plan jij de technische interventies in;Je zal de preventieve onderhoudsbeurten op toestellen met onderhoudsovereenkomst programmeren;Je maakt een efficiënte planning op voor het team van 15 tot 20 technici;Je staat in voor de opvolging van de geplande fieldactiviteiten;Op aanvraag bestel je onderdelen voor herstellingen;Je houdt de productkennis up-to-date.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst Drietalig
Zwijndrecht, België
Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.
Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️
Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Employé(e) service après-vente FR/NL
Morlanwelz, Belgique
Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.
Description du poste :
Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Voor een groep, met vestiging in Ieper, gaan wij op zoek naar een Goedlachse administratief medewerker.
Administratief verwerken van binnenkomende opdrachten (inbox): documenten juist interpreteren en coderenAfgewerkt opdrachten sluitenPrioriteiten van opdrachten stellen, in functie van de wensen van de klant
OfficeMarketingFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Komen-Waasten, België
Tweetalige Klantendienstmedewerker
Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Functieomschrijving:
Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Klantendienst medewerker
Ieper, België
Als polisbeheerder ben je verantwoordelijk voor het uitwerken van verzekeringsvoorstellen, het omzetten van offertes naar contracten, het bijwerken van bestaande polissen, het stopzetten van contracten en het nauwkeurig opvolgen van dossiers. Je werkt niet alleen voor één of meerdere makelaars, maar mogelijk ook voor verzekeraars wat de job extra boeiend maakt. Je maakt virtueel deel uit van het team van de makelaar of verzekeraar en werkt vanuit onze vestigingen in Ieper, Kortrijk of Zonhoven, of vanuit huis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve Klantendienst bediende/ IT support engineer
Kasterlee, België
Sta je graag klanten te woord? Heb je een passie voor IT/ support?Voor een telefonieprovider die software ontwikkelt ,zijn wij op zoek naar iemand die de volgende taken met veel passie tot een goed einde zal brengen:
Wat is je takenpakket?
Het ondersteunen van de klanten (op afstand indien nodig) valt onder je waaier aan taken. (netwerk issues, administratieve vragen, ...)Installatie en steun biedenKlantendienst/ customer serviceJe hebt oog voor detail en je denkt in oplossingen en niet in problemen. Nadenken over verbeteringen van de eigen interne processen. Timemanagement is geen probleem voor jou tijdens interventies en coaching.Algemene administratie: Mailing, telefonie, update klantendossiers, verwerken aanvragen/orders, aanmaken en verwerken tickets, opmaak rapporten, ...
OfficeHoldingsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker Klantendienst Deeltijds
Drongen, Gent, België
Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).
Jouw takenpakket:
Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeHealthFull-timeFixed contract
Commerciële binnendienst medewerker
Sint-Pieters-Leeuw, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw
Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.
InterimMaterialsFull-timeFixed contract
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken:
Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel administratief bediende
Brusselsesteenweg 290, Asse, België
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN
Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.
Taken:
Ontvangen van bezoekers en leveranciers.
Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Machelen, België
Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst;
Wat wordt er van jou verwacht?
Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Vilvoorde, België
Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker.
Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Commercieel Bediende
Zele, België
Ben jij administratief sterk?
Heb je een goede kennis Nederlands en Frans?
Heb je kennis van auto onderdelen?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende.
Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.
Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:
Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍
Je werkt in een 39 uren week in daguren.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.