Jobs

Jobs

299 Jobs found
Urgent

Conseiller commercial

Tournai, Belgique

Vous êtes parfaitement bilingue FR/NL et vous êtes appréciez le contact avec la clientèle ?  A vous de jouer !Vivaldis Tournai recherche des collaborateurs conseillers commerciaux bilingue FR/NL. Vous conseillez le client et l'accompagnez de façon professionnelle afin de répondre à ses attentes.Vous proposez des solutions correspondant aux attentes de notre client.Vous écoutez le besoin du client et vous lui proposez nos solutions adaptées à sa situationVous répondez aux demandes spontanées du client.Vous gérez les appels entrants.( call center)
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker klantendienst

Sint-Truiden, België

Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.    Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:  Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op. 
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Medewerker Klantendienst Drietalig

Zwijndrecht, België

Een bedrijf dat specialiseerd in Evenementdecoratie, displays voor beurzen en veel meer is op zoek naar een Drietalige Inside Sales & Projects klantendienstmedewerker.   Jouw taken als Klantendienstmedewerker ⬇️   Als onderdeel van dit team ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van de Franstalige markt en andere internationale klantenJe eigen klantenportefeuille uit te bouwen.👥Je behandelt vragen van klanten,📞 biedt klantenservice van het hoogste niveau voor onze klanten.Je communiceert 💬 met klanten, hoofdtechnici, ontwerp- en engineeringbureaus om toekomstige projecten te bespreken.Alle afdelingen zijn er om je te helpen💪 met de verschillende productiefasen.Je vind samen met de klant oplossingen.🔍
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Support Medewerker

Melsele, Beveren

  Je bent de doortastende schakel tussen onze klanten en onze organisatie. Via telefoon, e-mail of in de officina zelf help je apothekers en apotheekassistenten met hun technische vragen en geef je advies waar nodig. Zo werk je mee aan onze kwaliteitsvolle service. Jouw functie Je bent het aanspreekpunt voor de apotheker en behandelt dagelijks de vragen van klanten. Die vragen zijn zowel technisch, als gerelateerd aan het gebruik van de software.Je beheert de relatie met de klant, zowel telefonisch, als via e-mail of remote.Je registreert de vragen van de apotheker die je vervolgens interpreteert, afstemt met de interne organisatie en opvolgt tot voldoening van de klant. Je rust niet tot de klant tevreden is.De diversiteit aan vragen van de apotheker en de constante evolutie en innovatie in deze sector vraagt een flexibele aanpak en daagt je uit om je constant in te werken in de nieuwigheden.Je draagt bij tot het voortdurend verbeteren van de diensten van ons bedrijf, en bijgevolg ook tot de tevredenheid van de klanten. Je handelt jouw interventies op een professionele manier af.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Klantendienst medewerker

Komen-Waasten, België

Tweetalige Klantendienstmedewerker Ben jij servicegericht, meertalig, en klaar voor een dynamische rol binnen customer service? Heb je een passie voor het ondersteunen van klanten en ben je op zoek naar een rol waar je echt impact kunt maken? Ben je klaar om je te voegen bij een team dat net zo gedreven is als jij? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou! Functieomschrijving: Als tweetalige klantendienstmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor een professionele beantwoording van telefonie en mailverkeer, verstrekt informatie, en behandelt met zorg de administratie. Dit allemaal terwijl je altijd een luisterend oor biedt aan de klant. Met jou aan het roer is geen enkele vraag te veel en geen enkele uitdaging te groot.  
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker Klantendienst Deeltijds

Drongen, Gent, België

Voor onze klant gelegen in 📍 Regio Gent (Drongen) die actief is in de Belgische markt van de medische endoscopie en van de niersteenverbrijzeling zijn wij opzoek naar een deeltijdse Klantendienst Medewerker (4/5).   Jouw takenpakket: Je biedt commerciële ondersteuning aan de vertegenwoordigersJe bent het aanspreekpunt voor zowel klanten, relaties, verkoop buitendienst en andere afdelingen internZorgt voor documentatie en offertesBehandelen van e-mail en telefoon verkeerJe behandelt de dossiers van bestaande en potentiële kandidatenMateriaal in de magazijnen klaarleggen en deze ook oppakkenMeehelpen ontvangst en verzenden van leveringen
OfficeHealthFull-timeFixed contract

Employé(e) service après-vente FR/NL

Morlanwelz, Belgique

Rejoignez une entreprise spécialisée dans la menuiserie, reconnue pour son expertise dans le travail du bois, du métal et du PVC. En intégrant notre équipe, vous rejoindrez un environnement dynamique et collaboratif axé sur la satisfaction client et la qualité des services.   Description du poste :   Assister les clients avec leurs demandes de service après-vente, en assurant une communication efficace;Vous réglez les problèmes de terrains;Vous êtes le point central entre nos clients et notre service technique;Coordonner avec les équipes techniques pour résoudre rapidement les enjeux par les clients;Gérer les réclamations clients de manière professionnelle et proactive;Vous cherchez des solutions pour aider le service technique;Maintenir et mettre à jour les dossiers de service après-vente pour garantir un suivi rigoureux;Participer à l'amélioration continue des processus de service après-vente;      
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

klantendienst medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.  Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie. 
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Medewerker customer service - regio Zeebrugge

Zeebrugge

Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn: Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Import Medewerker

Steenokkerzeel, België

Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en gedreven Import Medewerker in de transportsector. Als Import Medewerker speel je een cruciale rol in de verwerking en opvolging van inkomende zendingen. Taken en verantwoordelijkheden:   Opmaken van dossiers in het TMS Systeem.Verwerken en opvolgen van inkomende zendingen.Afspraken maken met klanten via mail en telefoon.Dagelijks contact met partners, klanten, en collega’s van andere filialen.Zorgdragen voor een correcte administratie en orderverwerking.  Pro-actief problemen proberen oplossen.  
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Steenokkerzeel, België

Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een ondernemende sales & marketing medewerker. In jouw rol als Sales & Marketing Medewerker sta je in voor volgende zaken:   Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden Klant- en Prospectbeheer Beantwoorden en opvolgen van vragen van klanten en prospecten.Heractiveren van inactieve klanten door telefonische opvolging en relatiebeheer. Offertes en Orders Opstellen en opvolgen van offertes en het verwerken van orders in het CRM-systeem.Actieve opvolging van lopende offertes om een hogere conversie te behalen. Orderverwerking en Productiecoördinatie Orders doorgeven en nauw samenwerken met de productieafdeling.Klanten informeren over de voortgang van hun bestelling, inclusief eventuele wijzigingen in de levertermijn. Ondersteuning en Rapportage Dagelijkse administratie en rapportage verzorgen.Ondersteunen van collega’s bij uiteenlopende werkzaamheden.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Aarschot, België

Vivaldis Office zoekt een commercieel bediende voor een garage te Aarschot.   Wat zijn je taken als commercieel bediende?  Je staat in voor het verwerken van verkoopsdossiers en controleren van de volledigheid ervanControleren van prijzen en bestelcodesControleren van bestelde toebehoren en doorgeven van de bestelling aan het magazijnKlantenbestanden bijhouden en updatenIdentificeren van inkomende wagensControleren van wagens in bestanden en aanvullen van ontbrekende gegevensFacturatie van verkoopsdossiers voor andere sites, agenten en verdelers
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst; Wat wordt er van jou verwacht? Samen met je collega's sta je in voor de verwerking van offerte aanvragenJe staat in voor het onderhoud van de contacten met de diverse luchtvaartmaatschappijenJe maakt afspraken, omtrent prijzetting, met de verschillende leveranciersJe staat in voor het verzorgen van een algemene marketing strategie en de verkoop van de productenJe zorgt voor visibiliteit op de sociale media kanalen
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel Medewerker Binnendienst

Vilvoorde, België

Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker. Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!   Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel medewerker binnendienst

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat zich specialiseert in isolatiemateriaal zijn we op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Je takenpakket: Aannemen en afhandelen van binnenkomende telefoontjes en e-mails van klantenKlanten advies geven over isolatie en indien nodig een offerte makenKlanten verder helpen aan de afhaalbalieBinnengekomen orders nakijken op ontvangen betalingen en doorzetten voor levering.Eventueel doorverwijzen van klanten met complexe vragen naar tweedelijns-specialistenKlanten informeren over een eventuele wijziging van de order en samen met de klant tot een alternatief komenBijhouden van een klachtenregistratieEventuele klachten oplossen zodat de klant tevreden is
InterimVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - Assistentiemedewerker zullen uw taken zijn: Beheer van dossiers : Samenstellen en opvolgen van assistentiedossiers voor klanten B2B en B2C, zowel in binnen- als buitenland.Klantencommunicatie : Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers en vragen beantwoorden.Coördinatie met dienstverleners : Contact opnemen met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, autoverhuurbedrijven, enz.) en de klant informeren.Kostenbeheer : Opvolgen van gemaakte kosten en overleggen met de coördinator voor verdere acties.Reserveringen : Beheren van reserveringen voor vervangende voertuigen, hotels, treinen, vliegtickets, taxi's, enz.Samenwerking met andere afdelingen : Nauwe samenwerking met TBO, MBO, Ticketing en Dispatch om dossiers vlot te verwerken.Ondersteuning patrouilleverdeling : Helpen bij het optimaliseren van de verdeling van patrouilleurs en coördineren van depannages en vervangende voertuigen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

commercieel medewerker binnendienst

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Waar kom je terecht? LierSpecialisatie: industriële cleaning    Wat zullen je taken zijn?   Je versterkt het customer service en commercieel team en je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.   Elke vraag, elke bestelling, elk probleem komt bij jou en je collega’s terecht: oplossingsgerichte, enthousiaste mensen, die er meteen mee aan de slag gaan.   Je vormt de communicatiespil: per telefoon en per mail.Jouw communicaties vinden we terug in ons CRM systeem: je bouwt mee aan het werkgeheugen van het bedrijf.In overleg werk je offertes uit en volg je op.Het inplannen van de uit te voeren werken is de volgende stap. Daarvoor stem je af met de operationele en technische verantwoordelijken.Je zorgt tot slot voor de juiste documenten en administratieve opvolging (materialenlijst, plannen, ligging, …) voor elke werf die je toevertrouwd wordt. 
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commerciële binnendienst medewerker

Sint-Pieters-Leeuw, België

​Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Commerciële binnendienst medewerker in Sint-Pieters-Leeuw   Je staat in voor de verkoop aan klanten, zij zijn dankbaar voor jouw service!Via mail en telefoon sta je in contact met klanten of jouw collega’s om bestellingen op te volgen en te verwerken.Na verloop van tijd kan je de klanten bijstaan met advies indien zij vragen hebben.Met jouw glimlach weet je de sfeer altijd optimaal te houden!1 op 2 zaterdagvoormiddagen.    
InterimMaterialsFull-timeFixed contract

Customer service medewerker

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter