Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn wij op zoek naar een HR Officer;
Als HR Support Officer bied je ondersteuning aan de HR afdeling bij dagelijkse operationele taken. Je staat in voor het nauwkeurig uitvoeren van administratieve processen binnen payroll, personeelsadministratie en fleetbeheer.
Door een vlotte organisatie en opvolging van taken zorg je voor een efficiënte werking van de HR-afdeling, met oog voor detail en respect voor deadlines.
Payroll en personeelsadministratie:
Als HR Support Officer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning en nauwkeurige uitvoering van diverse taken binnen payroll en personeelsadministratie:
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Manager
Poperinge, België
Functieomschrijving
Als HR Business Partner bij onze productiesite te Poperinge, ben jij de drijvende kracht achter een scala aan HR-activiteiten. Jouw takenpakket omvat:
Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor alle soft HR-zaken.Sterke relaties opbouwen en onderhouden met management, leidinggevenden, HR-collega’s en operatoren.Een actieve rol spelen in het verwelkomen en begeleiden van nieuwe medewerkers.Zorgen voor een vlotte communicatie en samenwerking tussen verschillende afdelingen.Bijdragen aan een bedrijfscultuur waar het welzijn van de medewerkers centraal staat, gebaseerd op de waarden van Aviko.Door jouw aanwezigheid op de werkvloer de leidinggevenden voorzien van advies, begeleiding en coaching om het maximale potentieel van medewerkers te bereiken.Ondersteunen van het management bij het implementeren en opvolgen van beoordelings- en feedbacksystemen.Actief meewerken aan diverse HR-projecten zoals employer branding en employee engagement.
InterimNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Zo ziet jouw dag eruit.
Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits.
Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf dat slaapartikelen verkoopt, zijn we op zoek naar een hr officer. Heb jij kennis van sociale wetgeving en ervaring opgedaan in hr? Dan kan dit dé job voor jou zijn!
Wat is het takenpakket?
Verzorgen van hr-administratie zoals verlof en verzuimregistratie, het opstellen van arbeidscontracten en beheren van personeelsdossiersJe staat mee in voor de verwerking van de variabele verloning van onze medewerkersJe beheert de volledige personeelsadministratie, schorsingen arbeidsovereenkomst, sociale documenten tot verzekeringen en arbeidsongevallen en facturatiecontroleCoördineren van werving en selectieprocessen, zoals het inplannen van gesprekken en communiceren van kandidatenJe bent het aanspreekpunt voor hr-gerelateerde vragen van medewerkersOndersteuning bij onboarding en offboardingJe volgt mee de evaluaties van nieuwe medewerkers oa interimarissenJe coördineert opleidingen over de verschillende afdelingenMeewerken aan hr-projecten en procesverbetering
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Finance en HR manager met bedrijfswagen
DILSEN-STOKKEM
Ben jij de financieel analytisch ingesteld?
Heb je interesse om HR taken op je te nemen?
Heb je affiniteit of interesse in interieur?
Dan ben jij de Finance & HR manager die we zoeken!
Solliciteer via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op het nummer 013 48 01 87.
Als Finance & HR manager zal je instaan voor:
Het optimaliseren van het financieel beleid.Het inboeken van aankoopfacturen, het opstellen van financiële plannen, budgetten en prognoses.Je zal aan de hand van financiële gegevens analyses maken. Deze zullen je motiveren om actuele trends te implementeren of groei- en optimalisatiekansen te ontdekken.Verder sta je in voor de naleving van de wet- en regelgeving. Dit zowel financieel als fiscaal.Je bereidt de maandelijkse btw aangiftes voor.In samenwerking met het loonsecretariaat, zal je de payroll beheren.Begeleiding en opvolging bij de naleving van het arbeidsreglement en het personeelsbeleid.Uiteraard ga je heel discreet om met gevoelige personeelsinformatie.
FinanceVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant in de regio Genk zijn we op zoek naar een HR medewerker
soft HR taken (vacatures uitschrijven en publiceren, kandidaten screenen, sollicitatiegesprekken voeren, contact met externe recruiters, onboardings, etc)TijdsregistratiePayroll administratie / SD WorxPersoneelsadministratie (dossiers etc)L&D taken (opleidingen inplannen, attesten opvragen, etc)Medische onderzoekenArbeidsongevallenFleet opvolgen (beheer tankkaarten, documenten, boetes, keuringen etc)Specifieke PBM's bestellen indien nodig
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR assistant
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit:
Je zal 70% van de tijd payroll taken uitvoeren;Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR business partner
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR manager voor een klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als HR manager bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor HR dossiers; Je geeft adviezen over verzuim en re-integratie; Je beantwoordt vragen over het arbeidsrecht; Je staat in voor exitgesprekken en andere ontslagzaken; Je bezoekt regelmatig verschillende winkels; Je bent een coach voor managers om samen bepaalde resultaten te behalen.
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR Business Partner
Oudsbergen, België
Voor een klant gelegen te Oudsbergen en gespecialiseerd in logistiek, zijn we op zoek naar een HR Business Partner.
Je fungeert als de schakel tussen HR en de business en speelt een essentiële rol in het ondersteunen van leidinggevenden bij strategische en operationele HR-vraagstukken.
Jouw rol en verantwoordelijkheden als HR BP:
Begeleiden en optimaliseren van het volledige werknemersproces (instroom, onboarding, performance, planning en uitstroom);Ondersteunen en adviseren van leidinggevenden op het gebied van talentontwikkeling, loopbaanbeheer en prestatiemanagement;Samen met de recruiter zorgdragen voor effectieve werving en selectie, employer branding versterken en het wervingsproces optimaliseren;Coachen en adviseren van management en leidinggevenden en het oplossen van HR-gerelateerde vraagstukken;Initiëren en begeleiden van HR-projecten gericht op talentontwikkeling, doorstroom en procesoptimalisatie;Ontwikkelen en implementeren van HR-beleid en procedures.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor onze klant gelegen te Zellik/Asse zijn we opzoek naar een HR-Assistant.
Functie:
Als HR Assistant ondersteun je de HR Coördinator en sta je zelfstandig in voor
de loon- en personeelsadministratie.Je beheert personeelsdossiers, tijdsregistratie en loonverwerking, en bent het aanspreekpunt voor medewerkers over loon, contracten en sociale wetgeving.Je werkt nauwkeurig, discreet en hebt een sterke administratieve en organisatorische vaardigheid.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
HR medewerker
Maasmechelen, België
Voor onze klant te Maasmechelen zijn we op zoek naar een HR medewerker
Als HR medewerker speel je een cruciale rol in het bevorderen van een positieve werkomgeving en het ondersteunen van de groei van de organisatie.Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van effectieve HR-strategieën, programma's en processen.Je werkt nauw samen met het managementteam om ervoor te zorgen dat HR-initiatieven in lijn zijn met de bedrijfsdoelstellingen.Je takenpakket is veelomvattend en uitdagend, maar jij voelt je als een vis in het water als je jouw HR-strategieën mag ontwikkelen en implementeren.Je bent in staat om de beste kandidaten voor vacatures te werven met interessante vacature-teksten en goed opgebouwde sollicitatie- en selectieprocedures.Eenmaal binnen geef je nieuwe medewerkers meteen het juiste gevoel met je onboarding proces.Het onderhouden van arbeidsrelaties, het oplossen van conflicten en het bevorderen van een positieve werkcultuur zijn vaardigheden die je op het lijf geschreven zijn.Collega's kunnen bij jou terecht als ze een opleiding willen volgen of zichzelf verder willen ontwikkelen.De naleving van arbeidswetgeving en bedrijfsbeleid houd je strikt in de gaten, prestatie-beoordelingen en loopbaanontwikkelprogramma's worden volgens planning uitgevoerd en up to date gehoudenNatuurlijk kan het management altijd op jou rekenen voor advies over HR-kwesties.
OfficeTextilePart-timeFixed contract
Voor een bedrijf in Bree gespecialiseerd in tentenbouw zijn we op zoek naar een HR BP Momenteel zijn ze met 90 werknemers in deze vestiging.
Je verantwoordelijkheden:
Samen met jouw collega, die de eerder harde HR processen voor haar rekening neemt, bouw je de HR werking verder uit;Je bent verantwoordelijk voor het bepalen en uitvoeren van rekruterings- en selectieprocessen en een retentiebeleid, en versterkt het bestaande onthaalbeleid;Je bent verantwoordelijk voor competentie- en talentontwikkeling;Je stimuleert de uitvoering van performance management processen, loopbaanprocessen, verzuimbeleid etc binnen ons bedrijf;Je ondersteunt leidinggevenden in changeprocessen binnen de diverse afdelingen. Vb digitalisering, project management…Je participeert in het sociaal overleg;Je bent op de hoogte van CAO’s, arbeidsreglementering en sociaaljuridische wijzingen, zodat je degelijk eerstelijnsadvies kan leveren aan de lijnmanagers of medewerker;....
OfficeMechanical engineeringFull-timeFixed contract
Voor deze klant te Maaseik, gespecialiseerd in prefabbeton, zijn we op zoek naar een administratief bediende met de focus op HR.
Jouw takenpakket als HR medewerker bestaat uit:
Stipte en correcte loonadministratie a.d.h.v. een tijdsregistratiesysteem (GPS) en het personeelsadministratiesysteem (AFAS) i.s.m. het sociaal secretariaat.Administratieve opvolging van sociale documenten, verlof en ziekteverzuim, arbeidsongevallen, aanvragen tijdskrediet, SWT, Vlaams Opleidingsverlof,...Verzamelen, registreren, controleren en updaten van personeelsgegevens in AFASContacten onderhouden met uitzendkantoren met oog op het aanwerven van arbeiders en de prestaties van de uitzendkrachten doorgevenRapporteringen, bv. dagelijkse rendementsopvolging (invullen van de door productie gepresteerde uren), ziekteverzuim, ...Permanent opvolgen en toepassen van actuele wijzigingen in sociale wetgevingAanspreekpunt voor het personeel betreffende vragen over loonadministratie en sociale wetgeving (receptie/loket)Aandacht hebben voor het welzijn en de veiligheid van onze medewerkers in lijn met het veiligheids- en milieubeleid bij het dagdagelijks uitoefenen van de functieBewust zijn van de milieuaspecten waarop je invloed hebt en werken volgens het Plan-Do-Check-Adjust (PDCA) – principe om de invloed van de activiteiten op het milieu te reducerenContacten onderhouden met: medewerkers op de site (arbeiders en bedienden), interne klanten (alle afdelingen op de site en andere vestigingen, externe partners (sociaal secretariaat, uitzendkantoren, beroepsfederatie, verzekeringsmaatschappijen,...)
OfficeMaterialsPart-timeTemporary, with option of permanent contract
HR medewerker
Olen, België
Voor een bedrijf te Olen, zijn wij op zoek naar een HR medewerker.
Binnen de rol als personeelsdienstmedewerker, sta je vooral in voor werving en selectie, en allerlei administratieve taken, zoals payroll.
Takenpakket:
Voornamelijk werving en selectie!Je staat in voor de verwerking van personeelsgegevens, opvolging van de verzekeringen, opvolging van het ziekteverzuim en het behandelen van sociale documenten Je zorgt voor een correcte loonverwerking en payrollproces van A-ZJe bent het aanspreekpunt voor collega’s die een luisterend oor nodig hebbenJe biedt ondersteuning aan bij het organiseren van interne opleidingenJij bent het aanspreekpunt voor de uitzendbureausJe zorgt ervoor dat de werving en selectie vlot verlooptDaarnaast heb je ook nog heel wat administratieve taken, verdelen van de post, beheer van de vergaderzalen, administratieve ondersteuning bij HR opdrachten,…Af en toe doe je ook het onthaal
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende HR & fleet
HEVERLEE
Administratieve duizendpoot?
Interesse in HR?
En ook in fleet?
Dan ben jij de ideale kandidaat voor deze functie! We zoeken namelijk een administratief bediende die ondersteuning biedt in fleetbeheer en HR. Je gaat aan de slag bij een bedrijf in Leuven dat gespecialiseerd is in hoorzorg en audiotechnologie.
Wat dat concreet betekent? Hier een greep uit je takenpakket:
Je voert de vlootplanning uit en volgt die op van A tot Z.Ook onderhoud je het contact met leasemaatschappijen, garages en carrosseriebedrijven.Facturatie en administratie handel jij af.Je behandelt allerlei vragen van de medewerkers en helpt bij bestellingen.Als administratief medewerker sta je ook in voor de administratieve opvolging van opleidingen.Je bestelt catering en boekt zalen voor bv. vergaderingen.Leuke bedrijfsfeestjes? Die organiseer jij!Je ondersteunt de HR-dienst op administratief vlak.Bovendien ben jij verantwoordelijk voor juiste vertalingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.