Jobs

Jobs

218 Jobs found
Urgent

Administratief Bediende

WETTEREN

Ben jij een administratieve duizendpoot die de handen graag uit de mouwen steekt? Heb je graag een afwisselende job? Dan zoeken wij jou! TakenpakketJe maakt dagelijks offertes of bonnen op en coördineert bestellingen van goederen bij leveranciersCorrect opvolgen en begeleiden van leveringen en facturatie van onze goederenJe werkt nauw samen met alle afdelingen en alle filialen van het bedrijfJe bent verantwoordelijk voor het samenstellen van de leveringsdossiers en het correct informeren van de plaatsingsdienstJe voorziet de communicatie met de klant betreffende de lopende bestellingen en de afhandeling hiervanJe hebt zowel telefonische als via mail klantencontact in het Nederlands, Frans en EngelsJe onderhoudt de database op een proactieve manierJe volgt de klachtenbehandeling opJe neemt de verwerking van de leveringen mee voor je rekening en communiceert vlot met de daar bij horende instantiesAlgemene administratie en opvolging 
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist garage

Herentals

Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist! Takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimCarFull-timeFixed contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeCarFull-timeFixed contract

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Mechelen

Voor onze klant in Mechelen, zijn we op zoek naar een dossierbeerder carrosserie.    Als dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder en atelier. Je staat in voor alle administratieve opvolging en je zorgt ervoor dat alle dossiers up to date zijn. Je overlegt rechtstreeks met de vestigingsdirecteur en de werkplaatsleider.   Een greep uit het takenpakket:  onthaal van klanten aan de receptieopstellen van dossiers met de nodige documentatie en foto's incorrect afhandelen van de administratie per dossierbeheren van planning van vervangwagensopmaken van offertes en bestekkenbestellen van onderdelen voor wagens in samenspraak met de werkplaatsverantwoordeijkefacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Juridisch administratief bediende

Wiekevorst

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief Bediende voor een advocatenkantoor te Heist-op-den-Berg!   Werk jij nauwkeurig, heb je een goede talenkennis, en heb je reeds enkele jaren ervaring als administratief bediende? Dan is deze vacature iets voor jou!   Je zal instaan voor:   onthaal van de cliënten -telefoons beantwoorden en doorschakelenopvolging en verwerking inkomende /uitgaande correspondentie en post -agenda- en dossierbeheer waaronder het beheren van data in het intern systeemadministratieve taken, zoals telefoon- en mailverkeerfacturatieCollectieve schuldenregeling
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Kampenhout, België

Voor onze klant in Kampenhout, gespecialiseerd in bouwmaterialen en natuursteen, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.Je takenpakket ziet eruit als volgt: Je behandelt de inkomende telefoons en mails van klantenJe biedt administratieve ondersteuning op diverse domeinen zoals: rapportering afwezigheden, correcte leveringsafspraken, controle van de weegbonnen...Je zorgt voor de opmaak van offertes en volgt deze mee opJe zorgt mee voor de administratieve opvolging van de materialen die we naar verdere recyclage afvoerenJe zorgt mee voor de opvolging van administratie rond de kwaliteiten van onze stromenJe hebt nauw contact met klanten, chauffeurs en de collega's op het terreinSamen proberen we de omzet van onze klanten te maximaliseren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).  
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Grimbergen

Voor onze klant te Grimbergen zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot/operations assistant met een passie voor administratie en logistiek.Je ondersteunt de Site Manager bij het onderhouden van de dagelijkse logistieke en administratieve taken.Je staat in voor het onthaal van de klanten en transporteurs. Je bent het eerste aanspreekpunt!Je maakt de nodige documenten op voor de chauffeurs.Je zal instaan voor het onthaal van de bezoekers.Communicatie tussen klanten en leveranciers.
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

ZELE

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste Allround Administratief Medewerker.   Jouw taken: Als Allround Administratief Medewerker ben jij een belangrijke schakel binnen ons bedrijf. Je verantwoordelijkheden omvatten: Facturatie: Het opstellen, verwerken en opvolgen van facturen.Klantencontact: Het zijn van het eerste aanspreekpunt via telefoon en aan de weegbrug.Lonen: Het doorgeven van lonen aan het sociaal secretariaat.Personeelsadministratie: Algemene ondersteuning bij personeelszaken en beleid.Administratieve ondersteuning: Diverse administratieve taken.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende faillissementendossiers

Leuven, België

Administratieve duizendpoot? Juridische kennis? En vlot in het Nederlands & Frans?   Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.  Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit: Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads. 
OfficeEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x)

Anderlecht, België

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker dienst infrastructuur (v/m/x) Voltijds – vervanging tot augustus 2025   Jouw taken: Je biedt administratieve ondersteuning aan het diensthoofd;Je verzorgt administratieve taken (o.a. kopieer- en scanwerk, archivering, up-to-date houden van bestanden, lijsten opmaken, …);Je vraagt offertes op; Je maakt planningen op in kader van raamovereenkomsten; Je beheert de agenda van de klusdienst; Je werkt samen met je collega’s van de dienst ‘Infrastructuur & Preventie’. 
InterimServicesFull-timeTemporary

Administratief Bediende

Oudenaarde, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf te Oudenaarde zijn wij op zoek naar een administratief bediende die in 2 ploegen stelsel zal werken.  Je staat in voor de aangiftes voor Check in@Work Je staat in voor de RSZ aangiftes en CAW aangiftes van de werken die uitgevoerd moeten worden Je volgt samen met je collega's op wanneer de gieters moeten vertrekken en wanneer de polierders mogen vertrekken Je maakt dagrapporten op en houdt de uren van het personeel bij Je bestelt wisselstukken voor de garage en het magazijnJe springt bij bij allerhande administratieve taken 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende Orders

Ingelmunster, België

Als Administratief Bediende Orders ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen de drukkerij. Je speelt een cruciale rol in het orderproces en draagt bij aan een efficiënte workflow. Jouw verantwoordelijkheden omvatten: Verwerken van inkomende orders en zorgen voor een foutloze administratieve afhandeling.Communicatie met klanten over hun bestellingen en de status hiervan.Ondersteunen van het team bij administratieve taken en zorgen voor een goed beheer van documenten.Optimaliseren van de administratieve processen voor een soepeler verloop van de werkzaamheden.Uitvoeren van orderadministratie en rapportages.  
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

IEPER

Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten: Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Receptionist | onthaal

Wortegem-Petegem

Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).   Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket: Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende bouw regio Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair. Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.   Jouw takenpakket: Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Onthaalbediende

ELSEGEM

Voor onze klant, een gekende firma, zijn we op zoek naar een onthaalbediende:Ben jij communicatief en op zoek naar een job als onthaalbediende?  Je zorgt voor een fijn onthaal, en helpt klanten en bezoekers verderJe streeft steeds naar een klantvriendelijk contact, dit zowel face-to-face, via mail en telefonischJe staat in voor allround administratieve takenJe houdt de receptie properVoor meetings, afspraken zet je de vergaderzalen proper 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Diksmuide

Algemene ondersteuning commerciële dienstInstaan voor de administratieve verwerking van diverse offertes/contracten/documenten binnen de commerciële afdeling.Je beantwoordt de prijsaanvragen, volgt de offertes nauwgezet op, in samenspraak met de verantwoordelijke.Algemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanAlgemene administratieve taken ter ondersteuning
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!