Jobs

Jobs

281 Jobs gevonden

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar administratief medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een bouwkundig laboratorium. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw toekomstig takenpakket als onthaalmedewerker / administratief medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en ontvangt hen aan de balie; Je ontvangt mensen die de stalen komen brengen; Je staat in voor telefonische oproepen; Je brengt de documenten voor de stalen in orde; Je typt rapporten met informatie uit voor aan de klant mee te geven. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!) Waar moet je zijn? Beerse Takenpakket Database up to date houden + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenRechterhand management teamKlanttevredenheid waarborgenOrganisatie vergaderingen, evenementen, zakenreizen ...Vertalen van documenten (Ned, Eng, Frans)Externe en interne communicatie organiseren: Nieuwsbrieven, verslagen, ... + verwerkingAdministratie all day long: bestellingen, postverdeling, mailing, aankooporders...Ondersteuning bij onboarding nieuwe collega's  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management Assistant / onthaal/ customer service

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.   Waar moet je zijn? Turnhout   Specialisatie: Productie Wat moet je doen? Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management    
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime 25u)

Hoogstraten

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen.   Waar kom je terecht? Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de verkoop/salesOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding)  Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, werkfiches/werkorders maken, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringen  
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie afdeling

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: Transport  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Je zal iemand vervangen met hoge anciënniteit- een collega die met pensioen gaat.  Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie

Mol, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers. Waar? DesselSpecialisatie: reissector  Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Management assistant

Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een dienstenchequeskantoor, kijken we uit naar een management assistant.   Als management assistant zal je deel uitmaken van een enthousiast team medewerkers, waar je de administratie tot in de puntjes doorgrondt.   De functie: Inkomende calls beantwoorden, events organiseren, bezoekers ontvangen, meetings opvolgen, stock- en patrimoniumbeheer, dataverwerking, ..Je laat de interne werking van het kantoor op kruissnelheid draaien.Je ondersteunt de zaakvoerder en je zet enthousiast je tanden in uitdagende taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Tessenderlo, België

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als hulpboekhouder? Wij zijn op zoek naar een financieel medewerker voor onze klant in Tessenderlo. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning van diverse financiële en administratieve taken zoals: Assisteren bij de maand- en jaarafsluitingen, inclusief het voorbereiden van financiële rapportages zoals balansen en winst- en verliesrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarrekening en uitvoeren van controles op boekhoudkundige gegevensHet opmaken en controleren van maandelijkse btw-aangiftesVerwerken van diverse financiële transactiesBeheren van de cashpositie en assisteren bij de cashplanningVerantwoordelijk voor het beheer van het credit control-procesOndersteunen bij het risicobeheer van de onderneming, zoals verzekeringen en andere financiële risico’s
FinanceVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Antwerpen, België

Voor een verzekeringskantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.    Inboeken aankoopfacturenInboeken van de banken op dagbasis (via Codabestanden & uitzoeken verschillen)Ingeven van manuele betalingen aan verzekerdenContact met makelaars/verzekerden per telefoon/mailAfpunten van R/Cs met tegenpartijen en opvolgen van de verschillenIn een later stadium – opvolgen van rappels/aangetekende zendingen/advocatenbrieven.In een later stadium – opvolgen van algemene boekhoudkundige zaken of deze wel correct verlopen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant assistent

Kallo, Beveren, België

Voor onze klant actief in chemie gelegen in Kallo zijn we op zoek naar een accountant assistent.   Jouw taken: Je bent verantwoordelijk voor het boeken en verwerken van journaalposten om ervoor te zorgen dat alle bedrijfstransacties tijdig worden vastgelegd.Je assisteert het financiële team bij de voorbereiding van maandelijkse/jaarlijkse afsluitingen.Je biedt ondersteuning en dekking, indien nodig, aan het regionale financiële team.Je assisteert bij de voorbereiding van de jaarlijkse externe audit.Je verwerkt inkomende betalingen.Je genereert en volgt de financiële situatie van klanten op om kredietrisico's te minimaliseren.Je vergemakkelijkt de betaling van verschuldigde facturen door herinneringen te sturen en contact op te nemen met klanten.Je reconcilieert het debiteurengrootboekJe bereidt verplichte statistieken voor en dient deze in bij de relevante autoriteiten in België & Nederland.Je bereidt maandelijks de rekeningreconciliaties voor EMEA voor.Je helpt bij het opstellen van de maandelijkse rapporten die nodig zijn voor het regionale overzicht van de kassituatie.Je assisteert bij de voorbereiding van de kwartaalrapportering aan het wereldwijde management.
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Kallo

Voor een logistiek bedrijf te Kallo zijn we op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.Taken: Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoop- en verkoopfacturenJe helpt mee met het opmaken van aangiftesJe boekt de banken dagelijks bijJe controleert de verkoopprijzen van de verwerkte orders van onze binnendienstJe helpt bij het opvolgen van de debiteuren en het versturen van aanmaningen
InterimTransportVoltijdsVast contract

Managementassistent

Kampenhout, België

Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.   Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder (Brugge)

Brugge, België

voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00 Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden: Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Lanaken, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in edelmetalen, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker in Lanaken. Dit is ter vervanging van iemand die in zwangerschapsverlof gaat. Bij dit bedrijf willen ze zeker en vast bekijken of er na de vervangingsopdracht een verlenging mogelijk is.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? KlasserenOpmaken van facturenBetalingen uitvoerenInboeken van facturen, kas- en bankafschriftenOpenstaande betalingen opvolgenVoorbereiding van de maandafsluitingRapporteringen opmakenAlgemene ondersteuning bij administratieve taken
FinanceJuwelenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Voor onze klant in Harelbeke, importeur van hout en platen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.   Jouw taken: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenFranse boekhouding: boeken aan- verkoopfacturen + financiële & diverse boekingenJaarafsluitingen van de verschillende vennootschappen voorbereidenMaandelijks de Excel files lonen en wedden bijwerkenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenAankoopfacturen inplannen in betaalagendaInboeken bankuittrekselsOpvolgen huurbetalingen en indexeringenMaandelijkse loonboekingenMaandelijkse afschrijvingen en provisies
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief