Jobs

Jobs

248 Jobs gevonden

Office manager dienstencheques

Boom, België

Voor onze klant in Boom, actief in de dienstencheques, kijken we uit naar een office manager.   Als office manager ben je de CEO van een lokaal dienstenchequebureau: Opvolgen van klanten, beheren van cijfers,.. managen van een kantoor van A tot Z!Begeleiden en coachen van de huishoudhulpen die we plaatsen bij onze klanten.Motiveren, coachen en bijsturen van de collega's op kantoor. Je steekt zelf ook graag de handen uit de mouwen!Onder controle houden van de papierwinkel op kantoor. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Heverlee, Leuven, België

Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector? Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratieve Office Manager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. Administratieve duizendpoot - Office Manager. Waar moet je zijn? Turnhout Wat moet je doen? Administratieve ondersteuning vastgoed team + rechterhand makelaarOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiers (verhuur, verkoop)Mailing, telefonie, postverdelingDossierbeheer, administratief ontlasten collega's + data input in systeemIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer vastgoed collega's VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenOndersteuning marketing
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit: Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Roeselare, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.  Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende- rechterhand afdelingsverantwoordelijke bouw

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief duizendpoot bouwsector- rechterhand afdelingsverantwoordelijke.Belangrijk: ervaring en/of opleiding als technisch admin. bediende  Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de afdelingsverantwoordelijke (deeltje aankoop, werkplanning, operationele administratie, ...) Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, de technische bijstand en de wettelijke controles van het machinepark, contractbeheer, ... Ondersteuning planning werkhuis en offertedienst: kostprijsberekening, offertes opvolgen/opmaken, contact leveranciers, ...Werkplanning in samenwerking met de meestergastenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Merksplas, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement) Waar moet je zijn? Merksplas Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, actief binnen de veiligheidssector, zijn we op zoek naar klantvriendelijke en betrouwbare Administratief Medewerker.   Wat wordt er van jou verwacht? Je behandeld de inkomende oproepen van klanten en collega'sJe staat in voor de nauwkeurige berekening en verwerking van de onderhouds- en monitoringscontractenJe volgt de contracten op na de plaatsing van verschillende beveiligingssystemenJe helpt bij de verwerking van de facturatieJe zorgt voor de update van de technische dossiersJe staat in voor allerhande administratieve taken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

Machelen, België

Voor onze klant, actief met Trucks, Trailers and Vans, zijn wij op zoek naar een administratief/magazijn medewerker. Je staat regelmatig in contact met onze klanten en ontvangt hen aan het onthaal.Je staat in voor het dagdagelijks behandelen van mails en het beantwoorden van binnenkomende lijnen.Je volgt de klanten contracten administratief op en verwerkt deze in ons computersysteem.Je staat in voor het inplannen van de nodige onderhouden en herstellingen.Nadat de mechaniekers de nodige herstellingen hebben uitgevoerd, maak je een factuur op.Je contacteert de klanten ivm hun openstaande facturen.Dagelijkse bestellingen ontvangenStockbestellingen makenStockbestellingen wegzettenOnderdelen ontvangen en stockerenStukken klaarleggen en opzoeken voor het atelier  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.    Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Brussels, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. Na analyse van de dossiers en in overeenstemming met de algemene toepassingsvoorwaarden vergoeden of factureren ze B2C- en B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding de dossiers zowel medische & technische bijstand beheren en controleren die in het bijstands-CentraleB elgië & buitenland worden aangemaakt.Inkomende dossiers via e-mail en telefoon behandelen, die automatisch naar de agenda's van de afdeling worden gestuurd.Controleren of de gevraagde diensten voldoen aan de algemene voorwaarden van de contracten.Dossiers analyseren en valideren wanneer anomalieën worden vastgesteld.Naargelang het geval facturen uitreiken aan B2C-klanten, B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs, de vereiste terugbetalingen uitvoeren of weigeringen naar klanten sturen en zorgen voor de follow-up (contacten met individuele & B2B-klanten).Contact onderhouden en reageren op behoeften/vragen van klanten via e-mail, brief en telefoon.Problemen en/of afwijkingen doorgeven aan de betrokken coördinatoren en afdelingen. We verwachten van onze collega's dat ze : Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren naar de relevante afdelingen.Probleemoplossende inzet en motivatie: mogelijke oorzaken identificeren en oplossingen zoeken met de betrokken afdelingen.Gevoel voor analyse hebben dat ze in staat stelt om diepgaand te werk te gaan door de nuances en details van elke situatie en zaak te ontdekken en begrijpen (volgens de methodologie) om de informatie te vergaren die nodig is om binnen de toegewezen tijd een beslissing te nemen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder - assistentiemedewerker

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een schadebeheerder - Dossierbeheerder - assistentiemedewerker. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Dossierbeheerder - assistentiemedewerker zullen uw taken zijn:Technical Back Office (TBO) : Dossiers van bijstandsverlening in het buitenland samenstellen en opvolgen.Klanten op de hoogte houden van de voortgang van hun dossiers.Contact opnemen met collega's en buitenlandse correspondenten.Omgaan met buitenlandse dienstverleners (garages, sleepdiensten, enz.).Uitgaven bijhouden en overleg plegen met de coördinator. Ticketing : Reserveringen beheren voor bijstandsverlening in het buitenland (auto's, treinen, hotels, vliegtickets, taxi's).Samenwerken met TBO, MBO en dispatching.Dossiers opvolgen met klanten en collega's. Dispatch : Optimale verdeling van patrouilleurs beheren.Coördineren van pechhulp, sleepdiensten, transporten en vervangwagens.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zaventem

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de zwembaden sector, zijn we op zoek naar een analytische en nauwkeurige Administratief Bediende,   Wat wordt er van jou verwacht: Na een grondige interne (dienst na verkoop) opleiding hoort u bij het technisch team en wordt u verantwoordelijk voor het behandelen van administratieve dossiersU zorgt voor een perfecte opvolging van de producten en waarborgt een onberispelijke kwaliteit van dienstverlening en communicatieIn de functie van administratief bediende bent u permanent in contact met de klanten en de leveranciersU volgt de dossiers op van A tot Z (mondeling, logistiek, en administratief beheer)U bent de schakel tussen de technieker, klant en de fabrikant
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende Planning

Heide 7, Wemmel, België

Voor onze klant te 1780 Wemmel zijn we opzoek naar een gemotiveerde  Assistent Commerciële binnendienst Onze klant bestaat al meer dan 60 jaar en heeft wereldwijd een omzet van meer dan 50 miljoen euro. Een toonaangevend, stabiel en vooral vooruitstrevend bedrijf. Ze zijn voornamelijk actief in de technische sector, met name de liften-sector. Taken: Het opmaken van een onderhoudsplanning.Afspraken vastleggen en aanpassen bij klanten.Het eerste aanspreekpunt zijn voor zowel: klanten, techniekers en leveranciers.Correcte verwerking van inkomende mails, scans en telefonische gesprekken. Aanmaken en doorsturen van offertes. Operationele meetings bijwonen. 
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief bediendeTaken: Je staat in voor het uitvoeren van administratieve handelingen.Je staat in voor de dossier opvolging van A tot Z. Hierbij sta je in voor het invoeren van verweerbrieven, opstellen en verzenden van briefwisselingen.Je volgt de betalingen van boetes op.Rapportering aan de deelnemende vennoten zowel extern als intern.Voorzien van schriftelijke en mondelinge correspondentie met de bevoegde autoriteiten.Je behelpt en adviseert de vennoten en burgers zowel mondeling als schriftelijk.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Asse, België

Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Service Advisor/ Administratief bediende Taken: Contacten opzetten zowel aan de interactieve receptie, aan de balie.Je beantwoord de vragen van de klant zowel telefonisch als via mail.Je zorgt mee voor het inplannen van de afspraken, facturatie en de afhandeling van klanten dossiers.Je staat in voor de verwerking en efficiëntie van bijhorende administratieve taken.Je gaat oplossingsgericht te werk bij eventuele klachten en houdt de klanten op de hoogte van de status van het werk.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief