Jobs

Jobs

248 Jobs gevonden

Office Manager Bouw

Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique

Voor onze klant in Neder-Over-Hembeek, Brussel   Voor onze klant, een belangrijke speler in de bouwsector, zijn wij op zoek naar een   ADMINISTRATIEF VERANTWOORDELIJKE l MANAGEMENT ASSISTENT l SECRETARESSE   Als veelzijdig administratief medewerker zul je ondersteuning bieden op de volgende gebieden:   Agendabeheer: plannen van vergaderingenBeheer van wekelijkse afwezighedenVoorbereiding van inkooporders en facturenOpvolgen van voorlopige en/of definitieve leveringenRapportage over weekendwerkzaamhedenRegistratie van medewerkersBeheer en invoer van gegevens in ons softwareprogramma (Renovision)Opstellen en verzenden van voortgangsrapportenControle van betalingenOpstellen en controleren van prestatiecertificatenOndersteuning van projectleiders en het managementAanvraag en beheer van vergunningenAndere ondersteunende projecten indien nodigMet andere woorden, een breed scala aan taken!
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Heverlee, Leuven, België

Ben jij zowel administratief en klantvriendelijk ingesteld?Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de vastgoedsector? Onze klant in Heverlee, een vastgoedkantoor, is op zoek naar een gedreven Office Manager. Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je ondersteunt de makelaars op administratief vlak met hun dagdagelijkse takenJe zorgt ervoor dat alles vlot verloopt achter de schermenJe beheert de agendaJe staat in voor het voorbereiden voor dossiersHet correct verzamelen van attestenJe werkt nauw samen met notariskantoren en andere partners om de nodige documenten tijdig en correct te verkrijgenJe staat in voor het correct en efficiënt afhandelen van compromissen, aktes en andere documentenVerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Administratieve Office Manager

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt.............. Administratieve duizendpoot - Office Manager. Waar moet je zijn? Turnhout Wat moet je doen? Administratieve ondersteuning vastgoed team + rechterhand makelaarOpvolging klanten + aanspreekpunt bij vragen over lopende of nieuwe dossiers (verhuur, verkoop)Mailing, telefonie, postverdelingDossierbeheer, administratief ontlasten collega's + data input in systeemIndien nodig bijkomende vergunningen, attesten aanvragen of andere info bekomenAgendabeheer vastgoed collega's VB. openhuizendagen, bezichtigingen, afspraken voor ondertekening overeenkomstNieuwe panden, gronden, ... online plaatsenOndersteuning marketing
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office manager

Nieuwerkerken, België

Vivaldis Office is op zoek naar een office manager voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in elektriciteitswerken en telecom.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als office manager / administratief bediende zal bestaan uit: Je bestelt producten en volgt deze op;Je verzamelt informatie voor het opmaken van facturen;Je boekt afspraken in voor klanten en volgt deze op;Je treft voorbereidingen ter ondersteuning van de geplande werkzaamheden;Je beheert de planning en de mailbox;Je volgt mee de VCA attesten op.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Roeselare, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.  Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Roeselare! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben. Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op. …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.  …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden. Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Lier!   Als Branch Manager, sta jij in voor: Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Geel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Geel!Als Branch Manager, sta jij in voor: Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Merksplas, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement) Waar moet je zijn? Merksplas Specialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatie (inboeken orders, bestellingen, opvolging facturen, aanvraag vergunningen, opvraag offertes, ...)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders) Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.  Waar moet je zijn?  TurnhoutSpecialisatie: Automotive Takenpakket?  Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-technieken

Arendonk, België

Vivaldis Bedienden zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques

Genk, België

Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Genk!   Als Branch Manager, sta jij in voor:Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Willebroek, België

Voor een bedrijf gelegen in Willebroek zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.  de dagelijks contacten met klanten en relaties verzorgt, zowel telefonisch als via email, in vloeiend Nederlands en Frans.de binnenkomende bestellingen administratief verwerktonze website actualiseert en acties onderneemt om nog sterker te profileren op de verschillende digitale kanalende grafische uitwerking en communicatie van promotieacties, folders en nieuwsbrieven – zowel print als digitaal – creëertde webshop en social media beheert en verder professionaliseertdealerevents mee coördineert, deelname aan beurzen organiseert en commerciële acties opzet  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Kontich

Voor onze klant te Kontich, gespecialiseerd in industriële elektriciteitswerken, zijn wij op zoek naar een (technisch) administratief bediende. Als administratief manusje-van-alles zal je instaan voor: het assisteren van de projectleiders op administratief vlak. Dit houdt ondermeer in: offertes opmaken in een ERP-systeem, bestellingen plaatsen bij leveranciers voor onderdelen, voorbereiding doen voor de facturatie,...Je werkt ook mee aan aanbestedingsdossiers, de documentatie, klanten te woord staan via mail en telefoon,...Verder spring je in waar nodig  
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Bornem, België

Voor onze klant in Bornem, kijken we uit naar een administratief medewerker.   Als administratief bediende kom je terecht in een bedrijf actief in alarmsysteme. Hier bestaat je takenpakket uit: opmaken van facturenverzamelen van werkbonnenactivatie/stopzetting/overnames/wijzigingen/opvolging en facturatie van de meldkamerfacturen nakijken van alle meldkamers + tele2controleren van de uren van de techniekersincerts attest maken en opvolgenbeantwoorden van telefoons en mailsopvolgen van wijzigingen in de wetgevingjaarlijks berekenen van indexatie onderhoudscontracten/meldkamercontracten
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Mechelen, België

Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.  Je taken zijn als volgt:  Je staat in voor de administratieve opvolging van de aankoopdienst.Je ondersteund de logistieke afdeling waar nodig.Je collega's kunnen je hulp vragen en jij helpt hen waar nodig.Je bent verantwoordelijk voor de binnenkomende en uitgaande post en telefoons.Dankzij je organisatie skills voer je vlot het agendabeheer uit.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Mortsel, België

Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende. Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een ​​belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.   Je takenpakket is allround en gevarieerd: Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.  
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Temse, België

Spreek jij een goede basiskennis Frans? En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.    Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens. Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende dispatch

2030 Antwerpen, België

Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een administratief bediende die ondersteuning zal bieden op de dispatchafdeling.   Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.   Je zal terechtkomen in een driekoppig team.   Het takenpakket: Je zal instaan voor het aanmaken van TAS- en TARcodes voor de transportenJe geeft correcte informatie in het systeem voor de dispatchers.Je geeft wijzigingen/annulaties aan de dispatchers door.Je sorteert de transportdocumenten (CMR's, rittenbladen, eventuele wachturen,..)...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief