Vertegenwoordiger / Sales verantwoordelijke
Boom, België
Wij zijn op zoek naar een ervaren Sales Manager/ Vertegenwoordiger voor een groeiend logistiek bedrijf in Boom.Ben je er klaar voor om het roer over te nemen en de weg naar commercieel succes te vinden?Ben je een dynamisch individu die de expansie van een bedrijf op de BeNeLux markt kan verdedigen?Dan zijn wij op zoek naar jou!Je takenpakket zal bestaan uit:
Onderzoek naar potentiële accounts voor Road Freight LT en Contract LogisticsHet beheren van bestaande klantenrelaties en nieuwe partnerschappen aangaanNieuwe verkoopleads identificeren en converteren naar lange termijn klantenZoeken naar transportplanners en oplossingenActief deelnemen aan het Europese LTL Network ontwikkelingsprojectZorgen voor duurzame verkoopvoorwaarden in samenwerking met interne belanghebbendenJe bent de primaire communicatielink tussen belangrijke klanten en interne teams, je treedt op als Contract ManagerHet definiëren en ondersteunen bij het opstellen van toekomstige P&L's of bedrijfsplannen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales verantwoordelijke - business development (voeding)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Sales verantwoordelijke - business development
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: voeding
Takenpakket
Uitbreiding en opbouwen standvastige klantenrelaties + versterken aanwezigheid in beneluxCreëren nieuwe business door bezoeken, opvolging, begeleiding, advies (farming, hunting, onderhouden huidige netwerk)Opmaak van een sales actie plan + rapporteren aan Sales en Marketing director (jij bent DE rechterhand!)Opvolging van leads, prospectie + je groeit tot favoriete contact en vertrouwenspersoon van de klant (kwalitatieve onderhandelingen, opbouw volledig offertedossier, contractbeheer, verwerking admin in bestaande CRM systeem...) Door marktonderzoek kan je zelfs nieuwe sectoren ontdekken + behoefte analyse + bedrijfsstrategie omzetten naar een concreet actie plan, plan van aanpakAls Sales talent kan je producten, diensten aanbieden en aan de man brengen als geen ander + opbouw duurzame klantrelaties (nieuwe klanten en bestaande klanten VB. vergroten volume)Opvolging nieuwste trends, ontwikkelingen (Vlaanderen, Nederland)
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel adviseur
Beveren, België
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van raamcontracten en renovatiegerichte aannemers. Jij bent het aanspreekpunt voor deze klanten en bouwt een netwerk uit. Je hebt contact met architecten, aankoop, zaakvoerders,…Je bewaakt de kwaliteit en correctheid van de offertes, zowel bij eigen calculaties als wanneer er beroep gedaan wordt op de calculatiedienst.Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van offertes en het sluiten van de verkoop.Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder . Je werkt samen met collega sales, projectleiders, calculatie en het administratieve team.
InterimBouwVoltijdsVast contract
Inside Sales medewerker
Kallo, Beveren, België
Voor een bedrijf gelegen in de regio van Kallo 📍, actief in het leveren materiaal voor het verpompen, opslaan en de behandeling van vloeistoffen en verzorgen van stroom, zijn wij dringend op zoek naar een Inside Sales medewerker.
Als Commercieel medewerker binnendienst sta jij in voor:
Je vertaalt de behoeften van de klant naar duidelijke commerciële afspraken en concrete opdrachten voor ons operationele team, waarbij je nauw samenwerkt met ons Outside Sales TeamZoeken naar mogelijkheden voor upsell en cross-sell van andere productenInvullen van vragenlijsten over klantverzoekenOffertes makenMaken van opdrachtenpakket voor overdracht aan operationsAfter service / back officeHerkennen van extra verkoopkansen bij de klant en deze signaleren aan de verkooporganisatieVastleggen van relevante gegevens en onderhouden van lokale klantendatabase (Salesforce.com (CRM), Rentalman (ERP))Assisteren van het verkoopteam met vooraf gespecificeerde taken voor grote actieve accounts of complexe projecten
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoopadviseur fietsen
Schoten, België
Wil jij graag in een fietsenwinkel werken en heb je een passie of affiniteit hierin? Lees dan zeker verder!
Je luistert naar de wensen en de behoeften van de klanten en helpt hen bij de keuze van de juiste fiets en/of accessoires.Je behelpt telefonisch de klanten en volgt deze op.Mailbox opvolgenOpvolgen van opgemaakte offertesJe zorgt voor een nette presentatie van de fietsen in de winkelJe zorgt voor het bestellen en aanvullen van de nodige productenJe steekt een handje toe bij het verwerken van leveringen
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief medewerker
Borgerhout
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een commercieel administratief bediende.
Binnenkomende klanten onthalen en advies geven over rijopleidingenKlanten inschrijven in het systeem en dossiers van A tot Z opvolgenHet opmaken van de planning van rijsHet opstellen van de planning voor de rijschoolinstructeursBetalingen opvolgenOndersteuning bieden aan lesgevers: aanwezigheidslijsten maken, attesten afdrukken,.....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Assistent
Sint-Niklaas, België
Hoe ziet jouw dagelijkse job eruit?
● Je bent het eerste aanspreekpunt voor binnen-en buitenlandse klanten, de verschillende
afvalverwerkers en transporteurs.
● Je neemt bestellingen op, maak orders aan in SAP en regelt de nodige transporten. Je verzorgt ook de
pre-facturatie.
● Instaan voor het dagelijks onthaal van leveranciers en transporteurs en de bijhorende administratie
zoals opmaak van transportdocumenten en verwerking in SAP.
● Als administratieve rechterhand van de General Manager Recyper bied je ondersteuning bij het
opmaken en aanvragen van officiële documenten en rapporteringen (bv naar overheid toe), boeken van
reizen, opstellen van communicaties, ...
● Je speelt een centrale en coördinerende rol in het office management van de site. Dit omvat heel wat
verschillende, soms ook kleinere, administratieve taken: opmaak van purchase orders, beheren van de
tijdregistratie van de operatoren, bestellen kantoormateriaal, beheer van werkkledij, ...
● Je werkt iedere dag in de voormiddag (60%)
InterimMilieuVoltijdsVast contract
Administratief Commercieel Bediende
Zele, België
Ben jij administratief sterk?
Heb je een goede kennis Nederlands en Frans?
Heb je kennis van auto onderdelen?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Zele zoeken we een administratief commercieel bediende.
Het bedrijf heeft een groot magazijn met auto onderdelen.
Als administratief commercieel bediende zal je instaan voor volgend takenpakket:
Opvolgen van backorder lijsten. Commerciële rapporten opmaken. Bijspringen bij de facturatie en creditering. Klanten verwelkomen die onderdelen komen halen. Opnemen van de telefoon tijdens drukke momenten. Soms zal je expresleveringen uitvoeren in Zele of Lokeren.📍
Je werkt in een 39 uren week in daguren.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar dendermonde@vivaldisinterim.be 📧
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
technisch commercieel medewerker
Mechelen, België
Je komt terecht in een handelsonderneming in producten voor schoonheidsinstituten en pedicurepraktijken met een 20tal werknemers binnen de Benelux.
Je start met een interne inwerkperiode, waarna je verantwoordelijk wordt voor:
Een nauwe samenwerking met je collega technieker binnendienst en een collega buitendienst. Je bedient de balie en verzorgt telefonische oproepen voor technische vragenNaast de balie sta je in de showroom de klant te woord voor nieuwe apparatuur. Waartoe je de klant kan informeren ivm onderhoud en eventueel reparatie. Als ook de klant kan informeren over technische vragen. Je maakt offertes en bestellingen op. Je maakt interne als externe werkorders aan. Bereid de werkorders en leveringen voor. Zorgt voor een gezond verloop van onderdelen. Behoud contact met leveranciers over vragen, garantie, offertes, etz;
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Medewerker
Vilvoorde, België
Voor onze klant, een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Opmaak en opvolging van diverse bouwprojecten van onze klanten.Hierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen op commercieel, technisch en logistiek vlak, om zo tot een oplossing te komen.Je werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opJe werkt nauw samen met de werkvoorbereider die de schakel is tussen verkoop en productie.Je lost problemen op en zorgt voor alternatieven indien nodig.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Brusselsesteenweg 290, Asse, België
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN
Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.
Taken:
Ontvangen van bezoekers en leveranciers.
Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales Medewerker
Neder-over-Heembeek, Brussel, België
Voor een bedrijf te Neder-over-Heembeek, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een commerciële en klantvriendelijke Inside Sales Medewerker;
Wat wordt er van jou verwacht?
Als deel van het commerciële team werk je oplossingen uit voor klanten die een zending wensen te versturenJe staat in voor de opvolging de zendingJe bent vaak het eerste contact en startpunt voor bredere samenwerkingJe werkt actief mee aan het verbeteren van de huidige processen en werkmethodes
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Medewerker
Neder-Over-Heembeek, Bruxelles, Belgique
Klantopvolging en sporadische zendingen. Je bent vaak het eerste contactpunt met klanten en daarom het startpunt voor een bredere samenwerking.Je geeft het dossier correct door aan je operationele collega's als de klant beslist om de zending aan onze klant toe te vertrouwen.Je bent kritisch op bestaande procedures.Je doet suggesties ter verbetering van procedures en werkwijzen.Je neemt actief deel aan de implementatie van nieuwe verbeteringsprocedures en werkmethodes.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales medewerker
Erpe-Mere, België
Voor een warm familiebedrijf gelegen te Erpe Mere zijn wij op zoek naar een inside sales medewerker. Ben je zoek naar een job als inside sales medewerker in een leuk en hecht team?Heb je daarbovenop ook nog een commerciële ingesteldheid? Ideaal!We zijn op zoek naar iemand zoals jij!
Agendaplanning & opvolging voor je klantenContact met klanten om te luisteren waar opportuniteiten liggenAdministratieve afhandeling van jouw dossiers
InterimMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve krak- Sales assistant voeding
Hoogstraten, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve krak/ Sales Assistant. (trade specialist)
Waar kom je terecht? Omgeving Hoogstraten
Specialisatie: Productie, voeding, milieu, innovatie
Focus= Verantwoordelijk voor adminsitratieve en organisatorische verloop/ondersteuning verkoop.
Eerste aanspreekpunt mbt bestellingen/orders + organisatie administratieve procesKlantencontact , contact leveranciers (mail, telefoon)Problem solver bij problemen VB. levering, onvolledige bestellingRechterhand trade specialist/accountmanagers mbt markonderzoek, analyse resultaten, rapportenDeelnemen aan overlegmomenten, vergaderingen en/of beurzen/eventsOpvolging logistiek en administratieve afhandeling
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside Sales Medewerker
Herentals, België
Voor een Premiumgarage regio Herentals, zijn wij op zoek naar een Inside Sales Medewerker.
Als Commercieel Medewerker sta jij in voor:
Het contacteren van klanten voor het inplannen van onderhoud/herstellingen van hun wagenJe beantwoordt vragen van de klantJe informeert de klant over de mogelijkheden mbt opties aan hun wagenJe bespreekt met de klant de diensten die de garage aanbiedtAdministratie
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Technisch commercieel adviseur B2C
Zaventem, België
Voor onze klant te Zaventem, een marktleider in de sector Bouw, zijn wij op zoek naar een Commercieel Technisch Adviseur.
Wat zal jij doen als Commercieel Adviseur?
Jij bent de expert voor onze bestaande en potentiële klanten (B2C);Je geeft advies, ziet mogelijkheden, bent proactief en biedt antwoorden en oplossingen voor je klant;Je maakt offertes op maat voor onze klanten.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoopadviseur DoeHetZelf
Ternat
Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een
Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout
Taken:
Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Samen met jouw collega's ondersteun je de commerciële activiteiten. Iedere klant die de Store binnenwandelt, blaas je omver met je enthousiasme, vriendelijkheid en je klantgerichte vragen. Met jouw kennis van ons aanbod kan je de klant gepast adviseren over onze wagens. Daarnaast doe je ook aan actieve prospectie en netwerking om nieuwe klanten aan te trekken. Je zal ondersteunende administratieve en commerciële taken uitvoeren, maar met voldoende verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
Tot jouw taken behoren:
Door jouw uitgebreide kennis ben je in staat om de klant van a tot z te begeleiden in de aankoop van zijn/ haar wagen.Op basis van klantgerichte vragen ga je op zoek naar de meest geschikte wagen binnen ons gamma.Door actieve prospectie tracht je zoveel mogelijk nieuwe klanten aan te wervenJe zorgt samen met je collega’s dat de Store er steeds onberispelijk uitzietJe bent administratief nauwgezet en beheert gestructureerd de verkoopdossiers, inkomende leads en volgt stipt alle prospecten opJe ondersteunt de klant in de aankoop van verschillende accessoires, financiële diensten en onderhoudscontracten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende
Olen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief commercieel medewerker. Waar kom je terecht?
OlenSector: verpakkingen
Hoe ziet jouw dag eruit?
Administratief (30%)
Post - e-mailReceptieBestellen van kantoorbenodigdheden, cateringproducten, enz.Facility management: Onderhoud gebouwbeheer: energie, water, schoonmaak, receptie, loodgieter, elektricien, etc.
Klantenservice (70%)
Beheer van bestellingen van A tot Z: contact met klanten, bestellingen van klanten opnemen, bestellingen in het systeem invoeren, het magazijn informeren en verzendnota's sturen om leveringen voor te bereiden, het transport van bestellingen plannen en vrachtwagens bestellen, contact opnemen met vervoerders, contact opnemen met de klant over de leverdatumFactureren en creditnota's opstellenMails en telefoonontvangstKlantenservice: dienst na verkoop, afspraken maken enz.
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.