Dringend
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf in Antwerpen zijn we op zoek naar een accountmanager /development . Functieomschrijving Als accountmanager beheer je jouw toegewezen klantenportefeuilleVerzorgen van de externe communicatie, analyses, relatiebeheer en verkoopJe bent hands-on en helpt het team met het beantwoorden van vragen en klachten.Actief op zoek gaan naar nieuwe kansen, via beurzen, netwerken, etcBijhouden van een efficiënte administratie met betrekking tot bezoekrapporten, budgetten en klantinformatieOnderhandelen over de contracten en prijzenOrganiseren en bijwonen van MBR’s en QBR’s in samenspraak met klanten
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
klanten adviseur
Schoten, België
Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur
Wat ga je doen?
Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).
Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Kortenberg, België
Voor een bedrijf te Kortenberg, actief in verkoop van gereedschappen, zijn we op zoek naar een klantgerichte Customer Service Medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten (B2B, B2C), zowel telefonisch als per mail, help je hen bij vragen omtrent producten, prijzen, promoties, leverstatus ...Je zorgt ervoor dat dealers steeds de correcte informatie krijgen, zodat zij het desbetreffende merk aanprijzen bij de eindklantenJe staat in voor de dagelijkse invoer van bestellingen in het ordersysteemJe behandeld binnenkomende klachten en coördineert indien nodig de afhandeling met de betrokken interne afdelingenJe zorgt voor duidelijke feedback naar de dealers toe omtrent hun vragen en klachten
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care.
Je takenpakket ziet eruit als volgt:
Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een gemotiveerde Baliemedewerker/ Customer Service medewerkerTaken:
Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het onthaal van klanten aan de balie in de Shop.Je neemt orders op van de klant (via balie/tel/mail/webshop) en verwerkt deze correct via ERP systeem.Je geeft productadvies aan klanten in de shop inzake de gevelisolatie systemen, verfproducten, vloercoating, machines en toebehoren uit de shop.Je bent het directe aanspreekpunt voor onze kleinere klanten.Je promoot en verkoopt onze artikelen via specifieke acties in de shop.Je verwerkt staalaanvragen.Je biedt technische ondersteuning met oog op een maximale klantentevredenheid.Je verpersoonlijkt onze visie: Bewust bouwen.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Hamme, België
Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans?
Ben jij communicatief?
Heb je ervaring in een customer service functie?
Lees dan snel verder!
Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker.
Het bedrijf beschikt over een webshop.
Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien:
Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten.
Je zal hierbij werken in daguren.
Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.
Interesse?
Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Tienen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tienen. Onze klant is gespecialiseerd in horeca groothandel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Het verwerken van bestellingen; De klanten telefonisch of via mail informeren over de producten; Je bent het aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers; Het behandelen van de retours en klachten; Je biedt administratieve ondersteuning: Je bent de back-up van verschillende medewerkers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Herk-de-Stad, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van serviceoplossingen binnen de liftsector. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / klantendienstmedewerker bestaat uit:
Je verwerkt vragen van klanten telefonisch of per e-mail;Je beantwoordt vragen over onderhoud, interventies en storingen aan liften;Je past planningen aan in de software-applicatie;Je bereidt offertes voor;Je voert klanttevredenheidsonderzoeken uit;Je ondersteunt actief de projectleiders en accountmanagers.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker regio Gent
Desteldonk, Gent, België
Hou je van een open cultuur, korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit? Dan ben jij misschien wel dé collega, die we zoeken om ons dynamisch team te versterken.
Om ons customer service team op het hoofdkantoor te Gent-Zeehaven te versterken zoeken wij een enthousiaste: Medewerker Customer Service
Hoe ziet je dag eruit? Je takenpakket?
Je bent verantwoordelijk voor een correcte opvolging van alle operationele manipulaties die op onze terminals worden uitgevoerd;Je registreert nauwgezet alle orders en manipulaties in het softwarepakket en je volgt het verloop van de stock administratief op;Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en ons operationeel team, inzake orders, klantenrapportering en stock voor de terminals;Je bent verantwoordelijk voor het administratief beheren van alle inkomende en uitgaande goederen, inclusief de bijbehorende voorraad;Je verwerkt de laad- en losrapporten voor de verschillende terminals en stelt de maandelijkse statistieken op;Als contactpersoon voor onze klanten, zorg je voor een correcte klantenrapportering;Je bereidt de facturatie voor;Je werkt in een team van 8 enthousiaste medewerkers en werkt daarnaast nauw samen met de planners, weegbrugbedienden en commercieel managers. Je rapporteert aan het hoofd customer service.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Customer Service medewerker
Desteldonk, Gent, België
Voor onze klant te Desteldonk zoeken wij een Customer Service medewerker Export!
Hoe ziet je dag eruit?
Greep uit je takenpakket:
Aanspreekpunt voor de klanten uit de regio en hun vragen beantwoordenOpnemen van bestellingenOpmaken van pro forma facturenVoorbereiden en afhandelen van de transport.Administratie van de export vlot laten verlopen - documenten opvragenPlanning opmaken voor de bestaande klantenOpvolging bij de productieafdeling
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Desteldonk, Gent, België
Voor een bedrijf regio Desteldonk zijn wij op zoek naar een Customer service medewerker:Binnen het sales team ben je de logistieke contactpersoon voor een groep klanten en sta je in voor het inplannen en opvolgen van de uitleveringen aan die klanten.
Je beheert de openstaande contracten en registreert met nauwkeurigheid en stiptheid de bestellingen van de klanten in ons SAP systeem.Daarbij controleer je de conformiteit met het verkooporder en bespreek je elke afwijking met de verantwoordelijke Sales Manager.Je houdt rekening met kredietlimieten en voorafbetalingen.Je maakt de klant-specifieke documenten op die de lading begeleiden en waakt over de specifieke logistieke eisen van de klant.In samenwerking met de Productieplanning en Transportafdeling, zorg je voor een optimale planning van de uitleveringen en van productie capaciteit.Je volgt de lading en levering op en behandelt logistieke problemen en klachten hiermee gelinkt.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in het onderhoud van zonnepanelen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, via e-mail, rechtstreeks);Je beantwoordt technische vragen van de klanten in de mate van het mogelijke;Je lost problemen van de klanten op;Je maakt calculaties en offertes op;Je maakt de planning op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een frontoffice medewerker. Hier zal je instaan voor volgende taken:
Telefonische en administratieve ondersteuning aan klantenZoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en verzekeringsmaatschappijInterventierapporten opmaken
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een frontoffice medewerker. Hier zal je instaan voor volgende taken:
Telefonische en administratieve ondersteuning aan klantenZoeken naar oplossingen door nodige contacten te leggen met makelaar en verzekeringsmaatschappijInterventierapporten opmaken
OfficeMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Teamplayer? Inzichtelijk sterk? Klantgericht en spreek je een mondje Frans? Ja? Op zoek naar een job als customer support medewerker regio Brugge? Dan is dit misschien wel de vacature van je dromen. Voor onze klant, groothandelaar in elektro, zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor het customer support team. Je komt terecht in een tof team van vijf andere medewerkers. Jouw taken:
Inkomende telefoons en mails behandelen. Je maakt tickets aan.Je lost eerstelijns problemen op. Geen paniek: moeilijke vraag? Je team helpt je zeker waar nodig. Kortom je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Wellen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker/ klantendienstmedewerker voor onze klant in Wellen. Onze klant is gespecialiseerd in lattenbodems van bedden.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker/ klantendienstmedewerker bestaat uit:
Je hebt contact met nationale en internationale klanten en vertegenwoordigers;Je bent verantwoordelijk voor de dataverwerking van onder andere orders, pakbonnen, facturatie, etc.Je maakt offertes op;Je volgt stalen en dienst na-verkoop op en handelt deze af;Je verstuurt mailings en documentatie;Je ontvangt de klanten aan de receptie;Je bent de spilfiguur tussen alle betrokken afdelingen (verkoop, aankoop,creatief team en de productieafdeling).
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service medewerker
Tongeren, België
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit:
Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Labo Customer Service Medewerker
Merelbeke, België
Voor onze klant, een laboratorium 🧪🔬🥼 te 📍 Merelbeke, zoeken we een customer service medewerker. Het labo is actief in verschillende domeinen (milieu, food, asbest, non-food).
Jij als customer service medewerker zal instaan voor volgend takenpakket:
Jij bent de schakel tussen de klant en het labo en zorgt voor een correcte begeleiding van de klant doorheen het proces;De offerte-aanvraag komt binnen, jij gaat een zo goed mogelijk voorstel uitwerken op maat van de klant;Je maakt afspraken met het labo en de klant omtrent de duurtijd van de analyses en zorgt voor een goede customer journey;Opvolgen van klanttevredenheid en het verzorgen van een goede dienst-na-verkoop, dit met oog op een lange-termijn-relatie met de klant.De functie binnen customer service ook more than a job: we delen niet droogweg analyseresultaten mee, maar adviseren onze klanten op basis van deze resultaten.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.