Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende -facturatie specialist
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers/focus op facturatie.
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, facturen nakijken/verwerken/opvolgen, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders , crediteurenbeheer, aanmaningen...Telefonie/mailing
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Facturatie Medewerker - regio Zeebrugge
Zeebrugge, Brugge, België
Voor een toonaangevend bedrijf, actief in multimodale logistiek, met ligging in Zeebrugge, gaan we op zoek naar een gedreven Facturatie Medewerker.
Zin om een volwaardig lid te vormen van een enthousiast team?Een eerste werkervaring achter de rug binnen facturatie/administratie?Administratief sterk en pietje precies aangelegd?
Zeker verder lezen! Deze vacature zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!
Onder welke taken jij je schouders mag zetten als Facturatie Medewerker?
Opmaak & controle van uitgaande facturenProbleemoplossend handelen bij facturatie vragen in zowel Nederlands, als EngelsProforma lijsten doorsturen naar klantenOpvragen van gegevens bij onze operationele systemen en verwerking van facturatie gegevens
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
FinanceTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Facturatie
Pulle, Zandhoven, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...FACTURATIE MEDEWERKER!📍Waar kom je terecht?
Pulle
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als facturatie medewerker?
Maken van pro forma’s en facturen.Dossiers dienen ontleed te worden zodat alles correct kan opgenomen worden op een pro forma/factuur.Prijsafspraken met klanten dienen gecheckt te worden.Pannes, verlet,.. checken in speciale file en mee verwerken op pro forma/factuur.Opvragen van werkbonnen bij de chauffeurs.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Oostkamp, België
OPGELET!
DIT IS EEN VACATURE VOOR EEN BOEKHOUDKUNDIG MEDEWERKER DIE GRAAG IN EEN BOEKHOUDKANTOOR WILT WERKEN.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen in Oostende, zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding (combinatie van administratie en boekhouding).
Een greep uit jouw gevarieerd en boeiend takenpakket:
Inboeken van inkomende en uitgaande facturen voor verschillende vennootschappenVerzorgen van de financiële verrichtingen: kas, dagontvangsten en bankInschrijving van nieuwe klanten en zelfstandigenBijkomende administratie met betrekking tot de boekhoudingKlantencontact...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Bank
Oostende, België
Ben je iemand die graag klanten helpt bij moeilijkheden en uitdagingen? Zoek jij met enthousiasme naar de best mogelijke oplossingen en krijg je voldoening van het helpen van anderen? Dan is deze job echt iets voor jou! Als klantadviseur ben je de betrouwbare gids voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het identificeren en oplossen van hun problemen en wensen. Of het nu gaat om het realiseren van een droomhuis of het vinden van de perfecte verzekering, jij staat klaar om elke klant op een persoonlijke en betrokken manier te ondersteunen. Stel je voor dat een klant droomt van een eigen huis. Jij begeleidt hem stap voor stap, van financieringsopties tot aankoopadvies, want jouw doel is om deze droom waar te maken, zodat de klant met een tevreden gevoel zijn nieuwe woning kan beschikken. Aan de andere kant wil een klant misschien zijn gezin en bezittingen optimaal beschermen. Jij gaat dan op zoek naar de meest geschikte verzekeringsopties, vergelijkend alsof het voor jezelf is. Je geeft de beste en eerlijk advies, waardoor de klant zich veilig en goed geïnformeerd voelt.Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Spreekt het jou aan om deel uit te maken van een team dat elke dag het verschil maakt voor onze klanten? Twijfel dan niet en solliciteer bij Vivaldis!
FinanceBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende syndic
Oostende, België
Een immokantoor dat zich toespitst op een kwalitatief beheer van gebouwen als syndicus, verkoop en verhuur is op zoek naar een administratief bediende syndic voor hun filiaal in Oostende.Jouw taken zijn:
Je volgt een aantal gebouwen administratief en financieel op. Je boekt de facturen in.Je onthaalt de klanten en helpt ze verder waar je kan.Je doet basis administratieve taken.Je verwerkt de inkomende mails en telefoons.Je zorgt voor de afrekeningen.Je maakt werkbonnen op....
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende verhuur
Oostende, België
Een immokantoor dat zich toespitst op een kwalitatief beheer van gebouwen als syndicus, verkoop en verhuur is op zoek naar een bediende verhuur.
Jouw taken zijn:
Dossiers behartigen jaarverhuur + seizoensverhuurOpmaak mandaten en contractenInformeren verhuurdersKandidaat-huurders rondleiden bij bezoekenOnthaal van de klanten en verder helpen bij vragenDiverse administratiePlaatsbeschrijvingen opmaken
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
Oostende, België
Voor een boekhoudkantoor in Oostende, met een klein team, zijn we op zoek naar een bediende in de boekhouding.
Ben je net afgestudeerd of zoek je een nieuwe uitdaging?Lees dan snel verder!
Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als bediende in de boekhouding?
Inboeken van de boekhoudkundige stukken;Je zorgt voor de voorbereiding van de dossiers ter ondersteuning van de dossierbeheerder of jouw senior collega;Voorbereiden van de jaarrekeningen en balansen;Opmaken fiscale aangiften;Algemene klantenadministratie, mailbox en telefonie.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende Verzekeringen
Klemskerke, De Haan, België
Vivaldis Finance is samen een verzekeringskantoor in Klemskere op zoek naar een jobstudent - administratief bediende verzekeringen.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je beheert actief de (schade)dossiers van je klantenJe bouwt een vertrouwensrelatie uit met je klanten, collega' en expertenJe assisteert klanten bij hun verzekeringsvragen of verwijst ze naar de juiste contactpersoon
FinanceFinancieelDeeltijdsStudentenjob
Technisch administratief bediende
Gistel, België
Ben jij een administratieve duizendpoot met technisch inzicht? Heb je een passie voor lichtontwerp en ben je op zoek naar een uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Prijsberekeningen van toestellenOpmaken van datasheetsAanpassen van productietekeningenLichtadvies verlenenOpstellen van offertesTekenen in AutoCADLichtstudies maken in DialuxKlantencontact
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Gistel, België
Wil jij deel uitmaken van een bloeiende holdingmaatschappij gevestigd in het hartje van Gistel? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Administratief Bediende die ons team komt versterken! Als kernlid van ons kantoor speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze dagelijkse operaties en draag je bij aan het succes van onze holding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Het verwerken van inkomende en uitgaande communicatieAdministratieve ondersteuning bieden aan de dossierbeheerdersBeheren en organiseren van documenten en dossiersAdministratieve taken uitvoeren met precisie en zorgHet vervullen van klantvragen en -verzoeken via telefoon en e-mail
OfficeHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
De Haan, België
Ben jij klaar voor een eerste of nieuwe ervaring in de financiële sector?
Hou je van cijfers, variatie en veel uitdaging?
Dan onderstaande functie van administratief boekhoudkundig medewerker in een boekhoudkantoor zeker iets voor jou!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in De Haan, zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt dossierbeheerders met hun dossiers: inboeken van facturen, verzorgen van financiële verrichtingen, voorbereiden van fiscale aangiftes,...Verzorgen van administratieve taken (neerleggen van jaarrekeningen,..)Klantencontact...
Krijg je op termijn des te meer ambitie om ook dossierbeheerder te worden?
Doorgroeimogelijkheden zijn mogelijk!
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student bediende in de boekhouding (De Haan)
De Haan, België
Ben jij een Bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob?
Voor een boekhoudkantoor in De Haan zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsStudentenjob
Administratief bediende bouw
Westende, Middelkerke, België
Voor onze klant, een technisch bedrijf regio Westende, zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Als administratief bediende heb je een fundamentele rol in het ondersteunen van de operationele activiteiten.
Een greep uit je (toekomstig) takenpakket:
Opmaken, verwerken en opvolgen van offertes en aanbestedingen, dit voor zowel onze private als openbare werkenBeheer van inkomende en uitgaande correspondentie per e-mail en per postPrijsvergelijkingen: analyse en monitoringOndersteuning van het management bij diverse administratieve takenOndersteuning algemene telefonieEssentiële schakel binnen ons wegenbouwbedrijf van de verschillende afdelingen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Jabbeke, België
Voor onze klant, actief in de vastgoedsector regio Jabbeke, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende. Je bent hét stralende gezicht en de stem van het kantoor, altijd klaar om de klanten en collega’s met een warme glimlach te verwelkomen en verder te helpen.Als eerste aanspreekpunt aan het onthaal en de telefoon, ben jij de vriendelijke stem die onze bezoekers en bellers begroet.Je bent een master in het beheren van de agenda’s (van de zaakvoerster en collega’s) van het kantoor. Je plant afspraken in als een echte pro.Jij bent binnen het kantoor de essentiële schakel wat betreft communicatie, administratie en digitale tools. Jij zorgt ervoor dat alle gegevens en tools up-to-date blijven en vlekkeloos functioneren.Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de post, mailbox, interne administratie, klassement, de planning, marketing en de algemene organisatie van het kantoor.Rentmeesterschap valt ook onder je hoede.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Eernegem
Voor onze klant te Eernegem, gespecialiseerd in vleeswaren, zijn wij op zoek naar een administratief bediende voor een voltijdse betrekking. Jouw taken zijn:
Je staat in voor de input en verwerking van de bestellingen.Je bekijkt de prijsberekeningen en past aan indien nodig.Je staat in voor de input van de prijzen.Je neemt inkomende oproepen van zowel de horecazaken als de winkels aan. Je plaatst de bestellingen in het systeem. Je volgt op of de leveringen tijdig de deur uit kunnen.Je houdt de planning van de vrachten in de gatenJe neemt administratieve taken op je.Mails verwerken van leveranciers. ....
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
commercieel bediende wisselstukken
Nieuwpoort, België
Voor een bedrijf te Nieuwpoort, gespecialiseerd in machines voor de voedingsindustrie, zijn we op zoek naar een commercieel administratief bediende voor de afdeling wisselstukken.
Jouw taken:
Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en de inkomende mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.Je maakt offertes op voor omega meters, weegschalen, wisselstukken en herstellingen.Je voert tevens de orderverwerking uit. Dit omvat het intern doorgeven van orders, de facturatie, de verzending en bijhorende administratie.Je maakt de vereiste certificaten en attesten op (certificaat van oorsprong, LC’s …)
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Zedelgem, België
Ben je op zoek naar een administratieve functie regio Zedelgem?
Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.
Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.Je verzorgt de facturatie om de klanten een correcte aanrekening te sturen.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
Zedelgem, België
Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.
Je functie omvat:
Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.