Dossierbeheerder Boekhouder
Ekeren, Antwerpen
Voor een klant een Boekhoudingskantoor gelegen in Ekeren zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten.Je boekt alle boekhoudstukken in. Je doet de voorbereiding van de BTW-aangifte.Je assisteert bij het opstellen van jaarrekeningen en voorbereiden van fiscale aangiften.Je gaat op klantenbezoek en overloopt de cijfers met je klant. Inboeken van alle boekhoudstukken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.
Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen.
Dit omvat onder meer het volgende:
Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Wij zijn opzoek naar een dossierbeheerder in een boekhoudkantoor te Antwerpen
Functieomschrijving:
Als dossierbeheerder zorg je voor het autonoom beheer van de dossiers van A tot ZJe draagt de verantwoordelijkheid over de opvolging en de optimalisatie van de dossiers van klanten in diverse sectoren, dit in samenspraak met de zaakvoerder van het kantoor.Kennis vennootschapsbelasting: voorbereiden en opstellen van de eindejaar afsluiten, balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Alsook het indienen hiervan.Kennis BTW: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.Kennis personenbelasting: voorbereiden, opstellen en indienen van de aangiftes.
De taakomschrijving kan variëren van project tot project.
We zullen hierbij steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder logistiek export
2030 Antwerpen, België
Voor onze klant in de haven van Antwerpen, kijken we uit naar een logistiek dossierbeheerder.
Onze klant is een gespecialiseerd in de verwerking en distributie van koffie en cacao.
Een greep uit het takenpakket:
Opmaken van export documentenOpvolgen van klantenFacturatie van het gehele logistieke procesOpmaken van export documentenOpvragen van transporttarievenRegelen van transportenVerzorgen van contact met transportbedrijven, rederijen,..Opstellen van allerhande documentenVolledige afhandeling van verschepingenBehandelen van dossiers van A - Z
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Export Dossierbeheerder
Antwerpen, België
Ben jij klaar voor een uitdagende functie binnen de exportwereld?
Dan zijn wij op zoek naar jou! Als dossierbeheerder export ben jij dé spil in het logistieke proces.
Samen zorgen we ervoor dat alles van A tot Z op rolletjes loopt.
Wat ga je doen?
Je krijgt een gevarieerd takenpakket waarin geen enkele dag hetzelfde is. Een kleine blik op jouw toekomst:
Volledige dossierafhandeling: van A tot Z, jij hebt de touwtjes in handen.Exportdocumenten opmaken: zorg ervoor dat alles netjes in orde is voor de verscheping.Transporttarieven opvragen en de meest voordelige opties kiezen.Transport regelen: van wegvervoer tot zeevracht, jij coördineert alles.Contact met transportbedrijven en rederijen onderhouden en versterken.Stipt: Orders uiterlijk 48uur voor belading aan de operationele dienst bezorgenVolledige afhandeling van verschepingen: van begin tot eind.Facturatie van het volledige logistieke proces.Zelfstandig : Je kan zelfstandig te werk gaan door de nodige ervaring.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder logistiek
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder Logistiek.
Als dossierbeheerder op de afdeling fruit forwarding ben je de verbindende schakel tussen verschillende logistieke partijen, met wie je allemaal helder moet communiceren. Je bent samen met jouw team verantwoordelijk voor een correcte administratieve afwikkeling van de operationele activiteiten.
Hoe ziet jouw takenpakket er verder uit?
je staat in voor het administratief beheer van orders en behandelt alle dossiers van A-Z samen met het team. Bij eventuele problemen probeer je deze met proactieve en corrigerende acties op te lossen;je controleert dagelijks de ontvangen verkooporders van onze klanten tov voorraad;je dient keuringsaanvragen in bij FAVV;je hebt een nauwe communicatie met het douane-team, klanten en transporteurs en onderhoudt een lange termijn relatie met de klant.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor onze klant in op linkeroever zijn we op zoek naar een junior logistiek dossierbeheerder .
Functieomschrijving:
U verwerkt de opdrachten van uw klanten in ons WMS.U staat zelf in contact met rederijen en met andere afdelingen binnen ons bedrijf voor de afhandeling van uw dossiers.U rapporteert uw stocks in real time aan uw klanten.U stelt onmiddellijk facturen uit voor de gepresteerde diensten.In opdracht van uw klant stelt u laadorders op voor afhaling van goederen door derden.Voor de selectie van de goederen gebruikt u het fifo systeem.U rapporteert maandelijks de cijfers aan uw afdelingsverantwoordelijke.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
MUST bachelor - Junior dossierbeheerder
Berchem, Antwerpen, België
Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!
Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch bediende gerechtsdeurwaarder
Antwerpen, België
Voor een klant gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder voor een gerechtsdeurwaarder.
Takenpakket:
Opmaken van diverse dossiers Zelfstandig dossierbeheer met rechtstreeks advies aan cliëntenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Geschillendossiers, administratieve en commerciële geschillen betreffende schuldvorderingen opvolgenInformeren en juridisch advies verlenenStappen ondernemen voor cliënten of organisaties bij overheids- en privé-instellingenDocumentatie zoeken, doorsturen of beherenTijdschema's, data van inbeslagname, blokkeringen van bankrekeningen bepalen in het kader van uitvoeringsproceduresEchtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Regelingen opmaken
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder
Beveren
Voor een boekhoudkantoor gelegen in Beveren📍, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Jouw taken als senior dossierbeheerder ⬇️
Je staat in voor het begeleiden van klanten bij het uitvoeren en controleren 🔎 van boekhoudkundige werkzaamheden.Je past de wettelijke regels correct toe en leeft de indieningstermijnen na.Je stelt de jaarrekeningen op en vult de BTW- en belastingsaangiftes in 💻Je zorgt voor alle verwante declaratie zodat jouw dossiers perfect opgevolgd zijn.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een junior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!
Als dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken:
Verwerking/nazicht van aan- en verkoopfacturen, en bankuittrekselsVoorbereiding van aangiftes btwRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheer
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Senior Dossierbeheerder (A tot Y)
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!
Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken:
Verwerking/nazicht van de aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse verrichtingenVoorbereiding van aangiftes btw, personenbelasting en vennootschapsbelastingRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheerOpstellen en voorbereiden van jaarrekeningenEen eerste stap richting opbouw klantenportefeuille en besprekingen
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Senior Dossierbeheerder/leidinggevende (A tot Z)
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer met leidinggevende skills voor een boekhoudkantoor te Lier!Je bent verantwoordelijk voor een volledige klantenportefeuille en opvolging. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en adviseert hen bij boekhoudkundige, en fiscale aangelegenheden. Deze klanten zijn voornamelijk vennootschappen en familiale KMO's.
Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken:
Eerste aanspreekpunt van klantenNakijken voorbereide dossiers en afsluiten van boekjarenOpvolging van kantoorplanning en monitoring van deadlinesAansturing van junior dossierbeheerders en andere collega's
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Senior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een senior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier. Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor de klant en voor je collega.Jouw takenpakket als ervaren boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het ondersteunen van de klant bij financiële beslissingenJe bent verantwoordelijk voor het begeleiden en opleiden van boekhoudkundige medewerkers en juniorsHet opvolgen en interpreteren van aangeleverde cijfers door collega's en/of klantenHet verstrekken van onderbouwd advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedUp to date blijven met de voortdurende veranderingen binnen het fiscaal landschapHet zelfstandig beheren van dossiers A - ...Actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Junior Dossierbeheerder
Lier, België
Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.
Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.
Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit:
Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Kantoorverantwoordelijke Dienstencheques
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een kantoorverantwoordelijke voor een dienstencheques kantoor te Lier!
Als Branch Manager, sta jij in voor:
Klanten opvolgen, cijfers beheren, een kantoor managen van A tot Z, …Naast het begeleiden en coachen van de huishoudhulpen en consulenten, ben je zelf een hardwerkende schakel op kantoor.Knallende targets stellen en ze met glans behalen, is dan ook helemaal jouw ding.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder Senior
Lier, België
Voor een bedrijf, gespecialiseerd in boekhouding, organisatie en fiscaliteit. Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder van a-z of a-y:
Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een collega (Junior profiel) mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangifteBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior Accountant - Dossierbeheerder
Zandhoven, België
Als senior accountant-dossierbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die tot je klantenportefeuille behoren. Veelal zijn dit familiale ondernemingen uit diverse sectoren, waar jij van A tot Z zorg voor draagt. Dit doe je uiteraard niet alleen! je kan immers rekenen op je collega's (die je willen bijstaan met raad en advies), en werkt hierbij in een moderne, digitale omgeving.
Concreet ga je aan de slag met een gevarieerd takenpakker. Denk aan:
Het opstellen van de jaarrekening en tussentijdse resultatenHet opzetten van rapporteringenHet opvolgen van voorafbetalingenAangiftes BTW, vennootschapsbelasting en personenbelasting
Om jouw klanten optimaal te kunnen adviseren en inspireren, zit je op geregelde basis met hen samen. Zij weten dat ze in goede handen zijn terechtgekomen en beschouwen jouw enthousiasme als een enorme meerwaarde.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zandhoven, België
Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.