Dringend
Customer Service Medewerker
Deinze, België
Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:
Je hebt het volgend takenpakket:
Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker
Taken:
Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Ternat, België
Voor onze klant te 1740 Ternat zijn we op zoek naar een gemotiveerde Polyvalente medewerker customer service / TechniekerTaken:
Je werkt nauw samen in een team an 6 collega's op de Dienst-na-Verkoop te Ternat.Je ondersteunt de techniekers, verdelers en eindgebruikers door het leveren van de gevraagde technische informatie voor hun herstellingen.Je staat in voor de controle en opvolging van logistieke schadedossiers.Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en kleine herstellingen aan het gebouw en IT-hardware infrastructuur.Je staat in voor het organiseren van de logistiek, opbouw en afbraak van kleine beurzen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Vertegenwoordiger
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.
Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel medewerker binnendienst
Aartselaar, België
Voor onze klant,een gevestigde waarde in de multimedia sector zoeken we een verkoper voor in Aartselaar.
Iedere dag stel jij de klant centraal. Je spreekt over onze verschillende diensten en producten (Telenet, Apple, BASE, Eneco, telecom en allerhande multimedia & IT producten en sinds kort ook robots) met veel passie en plezier.Elke dag leer je wel iets nieuws bij, want dagelijks komen er nieuwe snufje en producten uit.Je volgt de administratie (digitaal en papier) m.b.t. je klantendossiers nauwkeurig op via mail, telefoon, computer,…zodat je werkplek ordelijk en overzichtelijk blijft.Communiceren doe je op een vriendelijke en duidelijke manier naar zowel je collega’s als de klanten toe. Je blijft rustig ook al is de klant/je collega dat iets minder.Heb je zelf een leuk idee voor in de winkel of in ons bedrijf? Super! We luisteren graag naar jouw input rond verbetering in zowel de winkel als de werkflow.Je eerste aanspreekpunt is je winkelverantwoordelijke, aan wie je dagelijks rapporteert.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Turnhout, België
VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
HERENTALS
Herentals office is op zoek naar een customer care officer.
locatie: HerentalsTechnische sector
Jouw taken:
Je bent de contactpersoon voor zowel nationale als internationale klanten en beheert hun dossiers.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de benodigde verzenddocumenten.Je verzorgt de administratieve verwerking en opvolging van documentaanvragen via digichamers.Je zorgt voor een snelle en foutloze afhandeling van de orderadministratie.Je beantwoordt klantvragen vlot in verschillende talen.Je werkt nauw samen met de business units supply chain en sales.Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van rapporten voor verschillende andere afdelingen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Lint
Vivaldis office is op zoek naar een ervaren deeltijdse/voltijdse Franstalige klantendienstmedewerker
Locatie: Lint (binnenkort Lier)Sector: e-commerce textiel
Jouw taken:
Het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van hun problemenHet administratief bijhouden van orders, verzendingen en retourneringenKlanten adviseren over onze producten en hen ondersteunen bij specifieke bestellingenSamenwerken met interne collega’s en externe leveranciers of transporteurs om een uitstekende service te waarborgen
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Balen
Vivaldis Office Geel zoekt ...... CUSTOMER SERVICE MEDEWERKER!
Waar moet je zijn?
Bij een firma te BalenSpecialisatie: vloeren
Wat moet je doen?
Je bent samen met je collega's van customer service het gezicht van de firma, je zorgt voor de ontvangst van de chauffeurs en bezoekersCommunicatie met klanten over de hele wereld via telefoon, e-mail, face-to-faceKlanten ondersteunen bij vragen omtrent producten, prijzen, leveringen, klachten, ....Offertes opstellen, verkooporders ingeven, transporten opvolgen (baan-, zee- en luchtvrachten)Je werkt nauw samen met andere afdelingen en bent de rechterhand van de accountmanagers
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeChemieVoltijdsVast contract
Vertegenwoordiger
Hulshout
Voor onze klant te Hulshout, een groothandel in kantoormachines, zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger
Als vertegenwoordiger ben je verantwoordelijk voor:
Actieve prospectie: in kaart brengen van interessante potentiële bedrijven en contactpersonen (op basis van info in CRM): bedrijfsleiders, aankopers, IT-managers (HEEEEL VEEL TELEFONISCH PROSPECTEREN EN FYSIEK!!!!!) Prospectiebezoeken: begrip vormen van de business in kwestie, inzicht krijgen in workflows in functie van behoefte creatie, opportuniteiten detecteren Afhankelijk van de complexiteit van de vraag/situatie, intern overleg plegen betreffende technische aspecten, indien gewenst deze expertise betrekken in het presales procesBeheer en verder ontwikkelen van bestaande klanten, regelmatige bezoeken (proactief, bijvoorbeeld bij naderend contracteinde), top of mind blijven bij de klant Bijhorende administratieve taken correct en volledig afhandelen (bezoekersrapporten, bestellingen ingeven, etc.). Verder ontwikkelen van productkennis, uitwisselen van best practices met collega’s
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Assistent
Oelegem, Ranst, België
Voor een gekende sauzenproduct in Oelegem (Ranst) zijn wij op zoek naar een Sales Assistent:
Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van onze afdeling RetailJe volgt commerciële projecten (vb. lanceringen van nieuwe producten, promotionele acties, verpakkingswijzigingen...) op. Je beheert de administratieve opstart ervan via ons IT-systeem en fungeert vervolgens als interne contactpersoon voor de klant om prioriteiten en timings te coördineren op basis van de commerciële afspraken en productieplanningJe coördineert de layouts van de verpakkingen met enerzijds ons grafisch bureau en anderzijds onze interne Food Technologists en zorgt dat deze feilloos in onze systemen opgeslagen wordenJe beheert de product- en verpakkingsspecificaties in het ERP-systeem. Je verwerkt alle relevante gegevens van A tot Z (dus van recept tot logistieke gegevens) zodat deze up to date zijn om het juiste eindproduct te kunnen leveren bij de klant.Je volgt de verkoopcijfers en stock van de klanten mee op en stuurt indien nodig de forecast bij in ons ERPsysteem. Hierdoor verzeker je een maximale klantentevredenheidJe doet de administratieve opvolging van de contracten en communiceert de nodige gegevens voor het facturatieprocesJe rapporteert aan de Sales Manager Retail
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Aartselaar
Voor een bedrijf gelegen in Aartselaar zijn wij op zoek naar een Customer Service Officer.
Elke dag ziet er anders uit, maar klanttevredenheid staat altijd centraal.Je begint je dag met het verwerken van vragen die telefonisch of per e-mail zijn binnengekomen.Je doel: heldere en efficiënte antwoorden geven.Je behandelt vragen over onderhoud, volgt interventies op of reageert op dringende storingen aan liften.Waar nodig pas je de planning aan in onze software-applicatie en zorg je ervoor dat elke technicus op het juiste moment op de juiste plek is.Je ondersteunt ook de projectteams door herstellingsoffertes voor te bereiden op basis van keuringsverslagen en zorgt ervoor dat ze tijdig worden goedgekeurd door de klant.Verder voer je klanttevredenheidsonderzoeken uit om de hoge kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Antwerpen
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Pre sales Support.
Interne Sales Support:Opstellen offertes i.s.m. Sales en LaboSamenstellen klantendossiersOpmaak klantenrapportenAlgemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanAlgemene administratieve taken
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger
Bruges, België
Vivaldis Office is op zoek naar een account manager / vertegenwoordiger Oost -en West-Vlaanderen voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in telefonie, IT en notificatiesystemen.
Neem gerust de vacature even door!
Jouw takenpakket als account manager / vertegenwoordiger bestaat uit:
Je onderhoudt bestaande relaties met klanten;Je identificeert en benadert nieuwe klanten in de gezondheidssector zoals ziekenhuizen, medische instellingen en zorgverleners;Je analyseert de behoeften van de klanten en adviseert hen over geschikte communicatie oplossingen;Je werkt nauw samen met het operations-team;Je stelt offertes op en onderhandelt over contracten;Je woont beurzen en evenementen in de gezondheidszorg bij.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
HEUSDEN ZOLDER
Vivaldis Office zoekt een customer service manager/ customer service medewerker voor een klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een internationaal merk gespecialiseerd in keukenmateriaal.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service manager/ customer service medewerker:
Je helpt klanten verder via e-mail, chat, WhatsApp en sociale media en begeleidt hen in hun aankoopproces;Je monitort en analyseert klantfeedback;Je zet acties op om de klanttevredenheid en loyaliteit te verbeteren;Je reageert actief op sociale media, bouwt aan een sterke klantencommunity en stimuleert merkambassadeurschap;Je analyseert klantinzichten en vertaalt deze naar verbeteringen in de klantbeleving en bedrijfsstrategie;Je helpt klanten in verschillende Europese talen met behulp van AI-vertalingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Londerzeel
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde
customer-service medewerker voor ons kantoor te Londerzeel.
voor de volgende taken:
Uitvoeren van administratieve en operationele taken binnen de afdeling.Klanten te woord staan en hen verder helpen met vragen.Verzorgen van een correcte en efficiënte afhandeling van dossiers.Samenwerken met collega's om de dienstverlening te optimaliseren.Rapporteren en terugkoppelen aan de verantwoordelijke.
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zonhoven, België
Voor onze klant gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een administratief profiel, de job bestaat nl vooral uit administratieve taken. Je kan het ook zien als ondersteunend bij Customer service.
De taken:
Je zal orders verwerken die je via mail en diverse online platforms ontvangt.Je zal retouropdrachten opmaken en het overzicht aanvullen in Excel.Je zal ondersteuning bieden voor het verwerken van transportfacturen.Je kan ook instaan voor andere administratieve taken zoals bv. klanten verwittigen over gewijzigde levertermijnen.Bovendien zal je de taken van de balie overnemen bij afwezigheid van deze collega’s, zoals de post versturen, bezoekers te woord staan en zorgen voor de catering.Het is ook mogelijk dat je de balie zal ondersteunen bij de catering als er een vergadering in grote groep plaatsvindt.Telefoongesprekken behandelen zitten niet in jouw takenpakket.
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Inbound/ outbound customer service medewerker
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar customer service medewerkers / callcenter medewerker voor zowel inbound als outbound voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als inbound/outbound customer service medewerker bestaat uit:
Je staat dagelijks in contact met klanten via telefoon en e-mail;Je verifieert gegevens en verwerkt bestellingen;Je beantwoordt de vragen van de klant;Je geeft advies omtrent producten en diensten;Je stimuleert klanten om te kiezen voor geavanceerdere producten;Je biedt de best mogelijke service aan klanten.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.