Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende/klantenadviseur
Herentals
Voor een garage te Herentals zijn we op zoek naar een onthaalbediende / klantenadviseur.
Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken:
Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs
Turnhout, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende - onthaal- planning chauffeurs.
Waar kom je terecht?Turnhout
Specialisatie Voeding
Snelle opstart mogelijk!
Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt + mail en onthaalVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking info/data resultaten, Opvolging facturatie, verzenden rapporten, registratie temperatuur van de stalen + coördinatie/bijsturen waar nodig,...Klaarzetten stalen voor de chauffeursOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving en bijsturen waar nodig en verwerken in het systeem/eigen softwarepakket
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalbediende
Ieper, België
Voor een bedrijf in Ieper zijn we op zoek naar een onthaalbediende/ loketbediende die Hands on is.
Je staat in voor de administratieve handeling van certificaten & documentenJe bent verantwoordelijk voor telefonie & mailverkeerJe helpt de klanten met het kiezen van juiste programmaFysieke taken schrikken je niet af, je helpt af en toe een handje met collega's
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker
Sint-Truiden, België
Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit:
Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management Assistant / onthaal/ customer service
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
STUDENT Administratie/customer support/onthaal (NED-FRA)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt..............STUDENT Administratie/customer support - aanspreekpunt contactcenter - receptie.
Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Duurzaamheid, Milieu
Belangrijk: vlot Nederlands, Frans + Durven bellen + klanten te woord staan, eerste aanspreekpunt
Beschikbaarheid: Wekelijks ben je +/- 2 dagen beschikbaar
Wat moet je doen?
Als spilfiguur ben je HET aanspreekpunt voor de klant/bezoeker/leverancier... (telefoon, mail, receptie, contactcenter)Met jouw vlotte babbel schrikt bellen je niet af! (Nederlands, Frans)Klantenbinding is een belangrijk proces (orders verwerken, mailing/telefonie, bestellingen aannemen, database updaten, aanmaken beheren klantendossiers...)Ondersteuning collega's sales/customer support
OfficeMilieuDeeltijdsStudentenjob
Receptionist | onthaal
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, actief binnen de sportsector, gaan we op zoek naar een receptionist (e).
Je komt terecht binnen een klassevol bedrijf en zal instaan voor volgende takenpakket:
Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk als telefonisch.Je staat in voor de goede administratieve verwerking van de aankomende wedstrijden, als reservaties. Ook de volledige ledenadministratie is jouw taak (na interne opleiding).Je biedt daarbij ondersteuning bij de verkoop in de shop en zorgt mee voor orde en netheid, administratieve afhandeling in de shop en de kassa.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker automotive
Ekeren, Antwerpen, België
Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.
De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.
Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken:
Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker halftijds
Vilvoorde, België
Ben jij iemand die graag onthaal combineert met administratieve taken? Sta je open voor flexibele beschikbaarheid en is klantentevredenheid jouw grootste prioriteit? Gastheer/-vrouw voor de bedrijven en hun bezoekers in het center; je zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt.Telefonisch onthaal en eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers.Algemene administratieve taken zoals postbehandeling, bestellingen, mailings, en archivering.Beheer van vergaderzalen en ondersteuning bij de organisatie van evenementen, zoals de jaarlijkse BBQ, ontbijtsessies en nieuwjaarsrecepties.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker accountantskantoor / kennis Excel
Antwerp, 2000 Antwerpen, België
Voor een accountantskantoor in 2000 Antwerpen, zijn we op zoek. naar een onthaalmedewerker 4/5de of 3/5de.
Je wordt het gezicht van het kantoor en vervult een breed scala aan taken die bijdragen aan het soepele verloop van de operationele activiteiten.
Een greep uit het takenpakket:
Je bent een manusje van alles die een glimlach kan toveren o het gezicht van elke klant.Je bent verantwoordelijk voor het warm onthalen van klanten en onderhouden van contacten, zowel telefonisch als per mail.Je verzorgt niet alleen de administratie en het algemene secretariaatswerk, maar je behandelt ook de post en je staat ook in voor het klassement.Als kers op de taart ben jij ook de beheerder van het economaat, waarbij je zorgt voor een vlotte bevoorrading van benodigdheden.Je vult Excel lijsten aan.
OfficeDiversenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker
Merelbeke, België
Voor een groot sanitair bedrijf in Merelbeke zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker voor de showroom. Heb jij ervaring als onthaalmedewerker? Heb jij een natuurlijke flair en help je graag mensen? Spreek je uitstekend Nederlands?
Dan is dit misschien dé job voor jou!
Wat is het takenpakket?
Je ontvangt de klanten met een glimlach en zorgt voor doeltreffende informatie en klantentevredenheid in de showroom.Je bent verantwoordelijk voor het telefonisch beheer in onze showroom en het agendabeheer.Je ondersteunt de adviseur-verkopers bij de uitvoering van administratieve taken en zorgt ervoor dat de technische fiches op punt staan.....
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende met kennis Autocad
Beringen, België
Voor een bedrijf te Beringen, zijn we op zoek naar een administratief bediende met kennis Autocad.
Ben jij een organisatietalent en technisch aangelegd? Lees dan zeker verder!
Je takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit:
Je staat in voor het verwerken van mailverkeer en telefoons;Je stelt orders op;Je staat in voor de opmaak van werfverslagen;Je staat in voor het ondersteunen van tekenaars door het lezen en interpreteren van plannen en eventuele verbeteringen toe te passen;Je speelt een essentiële rol voor het zorgen van een vlotte communicatie tussen verschillende teams.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een allround administratief bediende voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in afwerking voor totaalprojecten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als allround administratief bediende bestaat uit:
Je zal instaan voor de voorbereiding van de boekhouding: inboeken van verrichtingen in BOB, voorbereiden van betaallijsten,...;Je zal de calculatie assisteren: versturen van vorderingsstaten, input van kostenbewaking, administratief vormgeven van offertes / tenders; Je zal de projectleiders assisteren: onderaannemers toegang geven op de werf, veiligheidsdocumenten vervolledigen, checkin@work, A1 / Limosa, VCA, stellingbouw,...; Opmaak en versturen van bestellingen en onderaannemingscontracten; Opvolging van BA verzekeringen van de onderaannemers; Allround administratie: bestellen van kantoormateriaal, mailen, bellen, klasseren, informatie verzamelen,...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Lummen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds administratief bediende voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in chemische reiniging en poederlakken van o.a. aluminium maatwerk.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als deeltijds administratief bediende bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers;Je voert algemene administratieve taken uit;Je bent verantwoordelijk voor de orderverwerking;Je maakt offertes op en volgt deze op;Je volgt de marketing op via de website.
OfficeMetaalDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijk administratief bediende voor onze klant in Hasselt . Onze klant is een groothandel in werkkledij, werkschoenen,...
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als tijdelijk administratief bediende bestaat uit:
Inkooporders aanmaken in het systeem (AS400); Orders verwerking die binnen komen via mail, webshop,...;Bonnen controleren; Bestellingen plaatsen bij leveranciers.
OfficeLederVoltijdsTijdelijk
Administratief bediende
Hasselt
Voor onze klant in Hasselt, gespecialiseerd in inbraakbeveiliging, camerabewaking, branddetectie en toegangscontrole, zijn we op zoek naar een administratief bediende / planner.
Je takenpakket bestaat uit:
Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en techniekers;Je bevestigt afspraken bij de klant;Je verwerkt klantendossiers, je werkt samen met de planning en plant een technieker in indien dit nodig is.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student Elektricien
Zonhoven, België
Voor een firma gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een Student Elektricien voor zowel industriële als residentiële werken
Takenpakket:
Nieuwbouw- en renovatiewerkenIndustriële projecten: magazijnen, bedrijfshallen, ziekenhuizen...Je staat in voor kabels trekken, aansluitingen doen, stopcontacten plaatsen, ...
InterimBouwVoltijdsStudentenjob
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratieve medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het installeren van zonnepanelen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als administratief bediende / administratieve medewerker bestaat uit:
Je staat klanten en leveranciers telefonisch te woord om hen te begeleiden bij technische vragen; Je kan vlot gebruik maken van digitale tools om klanten correct te informeren; Je zit aan de receptie en ontvangt de bezoekers; Je staat ervoor open om verschillende administratieve taken op je te nemen; Je verwerkt facturen en geeft deze in; Je ondersteunt de Inside Sales medewerkers in het verwerken van leads.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van vloeibare eiproducten.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Het ingeven van orders in het systeem; Het beantwoorden van telefoons; Het opmaken van een planning voor transport; Het maken van analyses aan de hand van rapporten; Het opmaken van facturen en offertes.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.