Jobs

Jobs

387 Jobs gevonden
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Dossierbeheeder

Brussel, Belgique

De afdeling Back Office maakt deel uit van de afdeling Finance. De Back Office-medewerkers behandelen bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel B2C- als B2B-klanten. In samenwerking met een team van ervaren collega's en met de steun van je leidinggevenden zal de nieuwe collega voornamelijk verantwoordelijk zijn voor de volgende taken: Na een grondige opleiding beheer en controleer je medische en technische dossiers die in de bijstandscentrale (België & buitenland) worden aangemaakt. Je behandelt inkomende dossiers via e-mail en telefoon, die automatisch naar de afdelingagenda's worden gestuurd, en controleert of de gevraagde diensten voldoen aan de contractvoorwaarden. Je analyseert en valideert dossiers bij afwijkingen, en stelt facturen op voor B2C- en B2B-klanten, buitenlandse correspondenten en partnerclubs. Je voert terugbetalingen uit of stuurt weigeringen naar klanten en zorgt voor de follow-up (contact met klanten). Je onderhoudt het contact met klanten en beantwoordt hun vragen per e-mail, brief en telefoon. Wij verwachten van jou: Onafhankelijk en proactief dossierbeheer: Initiatief nemen, afwijkingen opsporen en communiceren met de juiste afdelingen.Probleemoplossend vermogen: Oorzaken identificeren en samen met betrokken afdelingen oplossingen vinden.Analytisch inzicht: In staat zijn om de nuances van elke situatie te begrijpen en de juiste informatie te verzamelen om beslissingen binnen de gestelde tijd te nemen.  
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)

Dessel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)   Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie. Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Bree

Ben jij een administratieve duizendpoot? Zou jij graag werken in een bouwbedrijf? Heb je toevallig kennis van betonvloeren? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor onze klant, gelegen in Bree en gespecialiseerd in het leggen van betonvloeren, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende / rechterhand van de zaakvoerder.   Je zal instaan voor het ondersteunen en ontlasten van de zaakvoerder in volgende zaken: Ondersteuning calculatiedienstOndersteuning aankoopdienstMeedenken over de bedrijfsprocessenCommuniceren met arbeiders & ploegbazenMaken en opvolgen van planning voor het plaatsen van de vloeren Kortom, een heel gevarieerde & boeiende functie binnen een groot bouwbedrijf!
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productieleider / technisch administratief bediende

Lommel, België

Voor onze klant in Lommel zijn we op zoek naar een expert op vlak van beton! Dit om mee te fungeren als rechterhand van de 2 zaakvoerders. Je zal heel allround ingezet worden om mee het reilen en zeilen van het bedrijf in goede banen te leiden. Volgende zaken behoren tot je verantwoordelijkheden: Controleren van de afgewerkte productenPlanning opvolgen en bijsturenMensen verder helpen met problemen die voorvallen in de productieAdministratieve ondersteuning: facturen, tekeningen en offertes nakijken De firma bestaat uit een 40-tal medewerkers, waarvan een 30-tal arbeiders zijn.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende met kennis Autocad

Beringen, België

Voor een bedrijf te Beringen, zijn we op zoek naar een administratief bediende met kennis Autocad.  Ben jij een organisatietalent en technisch aangelegd? Lees dan zeker verder!    Je takenpakket als technisch administratief bediende bestaat uit:    Je staat in voor het verwerken van mailverkeer en telefoons;Je stelt orders op;Je staat in voor de opmaak van werfverslagen;Je staat in voor het ondersteunen van tekenaars door het lezen en interpreteren van plannen en eventuele verbeteringen toe te passen;Je speelt een essentiële rol voor het zorgen van een vlotte communicatie tussen verschillende teams.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Heusden-Zolder, België

Ben jij een administratieve duizendpoot? Heb jij heel sterke communicatie skills? Schrikt een uitgebreid takenpakket je niet af? Lees dan zeker verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor onze klant, gespecialiseerd in grondwerken, gelegen in Heusden-Zolder, zijn wij op zoek naar een enthousiaste administratief bediende. Wat houdt deze job in? 80% van je takenpakket zal bestaan uit werkvoorbereiding voor De Watergroep: Opmaken van planningen;Aanvragen vergunningen;Aanvragen boring plannen;Aanmaken & nakijken foto dossiers;Opmaken & nakijken van meetstaten; 20% van je takenpakket bestaat uit plaatsbezoeken die je zal uitvoeren in de regio Vlaam-Brabant. checken of de nodige voorbereidende werken gebeurd zijn voor de projecten.  
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Zonhoven, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in tandheelkundige oplossingen zijn we op zoek naar een administratief medewerker in regio Zonhoven.   Hoe zal je dag er uitzien? In de voormiddag zal je de boekhouder ondersteunenIn de namiddag werk je samen met de mensen van backoffice Je taken in de voormiddag: Uitvoeren van betalingenInboeken van aankoopfacturenOpenstaande betalingen opvolgenAanmaningen uitsturenJe staat in voor de facturatieMailbox omtrent boekhouding bijwerkenVragen van klanten en leveranciers beantwoordenDeze boekhoudkundige taken kunnen op termijn uitbreiden Je taken in de namiddag: Leveringen uitpakkenStockruimte onderhoudenVerwerken van bestellingenVragen van klanten beantwoordenCreditnota's verwerken...
OfficeGezondheidVoltijdsVast contract

Administratief bediende sales

Genk

Voor de uitbreiding van de sales afdeling bij onze klant, een productiebedrijf te Genk, zijn we op zoek naar een administratief medewerker / inside sales   Beantwoorden van vragen van klanten via telefoon en e-mail.Ondersteunen van klanten bij productinformatie, leveringsdetails en prijsoffertes.Invoeren en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem.Coördineren van leveringsafspraken met productie en logistiek.Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie.Analyseren van verkoopcijfers en rapporten aanleverenNauwe samenwerking met de productie, logistiek en planning om klantenservice te optimaliseren.Fungeren als intern aanspreekpunt voor het salesteam.  
InterimDiversenVoltijdsVast contract

Juridisch Administratief bediende

Genk, België

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Genk, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Ham, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / administratief medewerker voor onze klant in Ham. Onze klant is gespecialiseerd in supplementen voor paarden. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als administratief bediende / administratief medewerker bestaat uit: Je verwerkt orders;Je bent verantwoordelijk voor de klantendienst;Je hebt contact met klanten via telefoon en mail;Je biedt ondersteuning aan het salesteam;Je verzorgt de facturatie;Je beheert de webshop;Je zet de e-mailmarketing op;Je volgt zowel bestaande als nieuwe klanten op;Je plaatst de leveringen op de juiste plaats;Je volgt de zendingen op.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende

Balen, België

Vivaldis Technics Bedienden Geel zoekt ....... TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE!   Waar moet je zijn? BalenSpecialisatie: infrastructuur- en staalconstructies, verkeerslichten, laadpalen Wat moet je doen als technisch admin bediende? Alle inkomende offerteaanvragen in ERP-systeem administreren en opvolgen tot het uitsturen van de offerte naar de klant en het ontvangen van de bestellingLeveranciers contacteren om info op te vragen over prijzen, leverdata, ....Uitschrijven van de offerteAanvragen van keuringen om de nodige certificaten af te leverenKlantenreferenties documenterenRapporteringen doenLeverbonnen administreren Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Balen, België

Vivaldis office Herentals is op zoek naar een administratief medewerker aankoop. Onze klant is een multidisciplinair constructiebedrijf voor complexe staalconstructies. Ze zijn op zoek naar ondersteuning van hun aankoopafdeling   Jouw takenpakket bestaat uit: Het beheren van registraties (leveringen, bestellingen, ...) in het ERP-systeemHet verwerken van info van de collega'sHet opmaken van bestellingenHet behandelen van interne aankoopvragen via ERPHet opvragen en verstrekken van allerhande gegevens (openstaande bestellingen, orderbevestigingen, facturatie, opvolging geldigheidsduren, ...).Het ondersteunen bij administratieve en organisatorische taken (controles, opvolging, correspondentie, ...).  
OfficeMetaalDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse     Takenpakket   Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een tijdelijk administratief bediende voor onze klant in Hasselt . Onze klant is een groothandel in werkkledij, werkschoenen,...  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als tijdelijk administratief bediende bestaat uit: Inkooporders aanmaken in het systeem (AS400); Orders verwerking die binnen komen via mail, webshop,...;Bonnen controleren; Bestellingen plaatsen bij leveranciers.
OfficeLederVoltijdsTijdelijk

Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen)

Mol, België

Vivaldis Office zoekt ........ Technisch administratief bediende- commerciële flair (energie, duurzaam bouwen )   Waar moet je zijn? Mol Specialisatie: totaaloplossing in de bouwsector (energiezuinig bouwen van een woning tot zwembad)   Technische administratie: Technische collega's ondersteunen met offertes op maat, projectadministratie, bestellen materialen, inschatten materiaalkost, prijzen opvragen bij leveranciers, nacalculatie,...Ondersteuning met uitvoerings- projectplanning + bewakenKlanten te woord staan + begeleiding (commerciële flair = must)Autocad (nice to have)Contact professionals zoals architecten
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Juridisch Administratief bediende

Maasmechelen

Voor een gerechtsdeurwaarderskantoor gelegen te Maasmechelen, zijn wij op zoek naar een juridisch administratief bediende.   Als administratief bediende sta je in voor :  De algemene administratieDossiers rond bewindvoering opvolgen.Dossiers rond schuldbemiddeling opvolgen.Echtheid van documenten of eigendomstitels of de juistheid van een inventaris controlerenJuridische documenten opmaken (dagvaarding, onderhandse akte, huwelijkscontract, ...)Documentatie zoeken, doorsturen of beherenTaken opnemen m.b.t. het administratief beheer (planning, (elektronische) briefwisseling, facturatie, vergunningsaanvraag, …)Archieven, vonnissen, bewijsstukken inventariseren, indelen en bewaren (wapens, diverse voorwerpen, ...)
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Administratief bediende

Maasmechelen, België

Onze klant is een toonaangevende organisatie binnen de reisindustrie. Hier geloven ze dat reizen niet alleen een ontdekkingstocht is, maar ook een essentiële investering in persoonlijke groei. Ze onderscheiden zich door het aanbieden van onvergetelijke ervaringen en cultureel verrijkende excursies. Het streven is het creëren van unieke reismomenten die de klanten koesteren.   We zijn op zoek naar een Administratief Medewerker /Management Assistant groepsreizen.   Functieomschrijving:   Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën die onze dienstverlening verrijken.   Verantwoordelijkheden:   Het bieden van een warm welkom aan klanten en hen informeren over ons uitzonderlijke reisaanbod.Efficiënt beheer van klantgerelateerde vragen en geschillen.Actueel houden van onze reisinformatie en deelnemen aan promotieactiviteiten.Het ontwikkelen van gepersonaliseerde reisplannen die voldoen aan de specifieke wensen van onze klanten.Verzamelen en distribueren van toeristische documentatie.Registratie en communicatie van relevante gegevens aan betrokken partijen.Adviseren van klanten over een breed scala aan producten en diensten.
OfficeToerismeVoltijdsVast contract

Administratief medewerker-Partner Press

Anderlecht, Belgique

Als administratief medewerker maakt u deel uit van de afdeling die zich specialiseert in het beheer van abonnementen. Partner Press centraliseert en vereenvoudigt het beheer van alle persabonnementen voor bedrijven en particulieren, zowel voor papieren kranten en tijdschriften als voor digitale persproducten.   Als dossierbeheerder bij Partner Press - de specialist in abonnementsbeheer - bent u het administratieve aanspreekpunt voor het beheer van abonnementen op kranten en/of tijdschriften voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. U zorgt voor het administratieve beheer en de opvolging van bestaande klantaccounts door middel van regelmatige contacten per e-mail en telefoon.U bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van het klantenportefeuille dat aan u is toegewezen.U stelt commerciële offertes op, op basis van de bestekken, en zorgt voor de administratieve opvolging hiervan.U bent verantwoordelijk voor de registratie en verwerking van bestellingen.U behandelt klantklachten.U zoekt informatie over het abonnementsaanbod op verzoek van de klant.U bent verantwoordelijk voor de opvolging van de facturatie.  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief