Jobs

Jobs

304 Jobs gevonden
Dringend

Commercieel bediende

Schoten

Ben jij klantgericht, communicatief sterk en heb je een hands-on mentaliteit? Dan is deze functie iets voor jou! Wij bieden een breed assortiment binnen- en buitenklimaat en comfort oplossingen voor alle seizoenen.    Als Commerciële medewerker binnendienst ben je verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces van A tot Z. Je beheert klantorders, onderhoudt klantrelaties, coördineert logistieke processen en zorgt voor uitstekende service. Jouw inzet draagt bij aan klanttevredenheid en de commerciële groei van ons bedrijf in de Benelux. Je rapporteert aan de Operations Manager Benelux en Export en werkt nauw samen met het Sales-team, logistieke partners en klanten.  Orderbeheer: Verwerken en opvolgen van klantorders (order entry, facturatie).Controleren productbeschikbaarheid en communiceren levertijden.Afstemmen met logistieke partners over verzendingen en leveringen.Analyseren en corrigeren van foutieve leveringen en facturen. Klantondersteuning: Eerste aanspreekpunt voor retailers, consumenten en technische dienstverleners in de Benelux (focus op België).Beantwoorden van vragen over producten, prijzen en leveringen.Onderhouden van contact met collega’s in het buitenland.Oplossen van klachten en escaleren waar nodig. Sales Support: Beheren en bijwerken van artikelbestanden.Aftersales en verwerking van serviceaanvragen en retourzendingen.Ondersteuning van de Sales Manager, Accountmanagers en Operations Manager.  
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Vertegenwoordiger

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in betaaloplossingen gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een Vertegenwoordiger.  Koude prospectieJe bent verantwoordelijk voor je eigen agenda en plant zelf je afspraken inJe doelgroep: lokale handelaars, (voedingssector, kledingwinkels, gezondheid, ontspanning, sport, winkels...)De lokale handelaars koppelen aan het bedrijf-netwerk en de relatie onderhouden Klantenbezoek
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Customer Service Medewerker

Turnhout, België

VIVALDIS OFFICE is op zoek naar een medewerker customer service voor een technisch bedrijf te Herentals!Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het centrale aanspreekpunt voor klanten en sales collega’s met betrekking tot klachten.Je beantwoordt telefonische oproepen en beheert de customer service mailbox. Je onderneemt onmiddellijk actie om voor elke klacht een correcte oplossing uit te werken.Je werkt nauw samen met je collega Customer Service Field medewerker die fysieke controle gaat uitvoeren in het magazijn.Je neemt intern contact op met de collega’s van verschillende afdelingen om klachten zo snel mogelijk te kunnen oplossen.Je volgt openstaande klachten op.Je analyseert de klachten en denkt mee na over het verbeteren van onze producten en diensten.Je zorgt voor een uitstekende service en communicatie naar onze klant.Je handelt alle administratie die bij customer service komt kijken op een correcte manier af: controle van de kassa’s, voorraadcorrecties, … Hiervoor werk je in ons ERP-systeem.Je rapporteert aan de Sales Support Coördinator.
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker met kennis van IT (NL-FR)

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Customer Service Medewerker!   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te Herentals, dat gespecialiseerd is in Software voor de automobielsector. Als Customer Service Medewerker, zal jij instaan voor volgende taken:  Jij bent hét aanspreekpunt voor de klant, bij vragen, klachten of wensen m.b.t hun softwareJe helpt klanten op weg in de software en wijst ze op mogelijke procesverbeteringenNaast het klantencontact handel jij incidenten af die zowel technisch als functioneel van aard kunnen zijnOok lever je een actieve bijdrage aan succesvolle implementaties en voel jij je verantwoordelijk voor de klanttevredenheid
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

KASTERLEE

Vivaldis Office Geel zoekt..........customer service/baliemedewerker!   Waar moet je zijn? Regio Kasterlee Wat moet je doen als customer service/baliemedewerker? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en zorg je ervoor dat hun ervaring optimaal verloopt. Je staat hen zowel in het park als via telefoon, live chat en e-mail te woord bij vragen, verzoeken of eventuele klachten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder andere: Bezoekers ondersteunen door hen te helpen met praktische vragen en informatie over shows en parkfaciliteiten;Het verkopen van tickets en abonnementen en het begeleiden van gasten bij hun eerste kennismaking met het bedrijfHet actief bijdragen aan een positieve beleving, zodat elke bezoeker met een glimlach vertrekt;Het monitoren van speciale evenementen en zorgen dat alles soepel en georganiseerd verloopt;Het signaleren en analyseren van veelvoorkomende vragen of klachten, en het aandragen van verbetervoorstellen om de bezoekerservaring verder te optimaliseren.Dankzij jouw enthousiasme, klantgerichte instelling en probleemoplossend vermogen draag je bij aan een onvergetelijke dag voor elke gast. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen heb, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be    
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lint

Vivaldis office is op zoek naar een ervaren deeltijdse/voltijdse Franstalige klantendienstmedewerker   Locatie: Lint (binnenkort Lier)Sector: e-commerce textiel Jouw taken: Het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van hun problemenHet administratief bijhouden van orders, verzendingen en retourneringenKlanten adviseren over onze producten en hen ondersteunen bij specifieke bestellingenSamenwerken met interne collega’s en externe leveranciers of transporteurs om een uitstekende service te waarborgen  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen voor de rioleringsmarkt. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker / customer service officer bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten;Je verwerkt bestellingen en roept klanten af;Je plaatst bestellingen bij interne en externe transporteurs;Je kan de vrachten coördineren en plannen;Je hebt geen probleem met het opstellen van vracht- en laaddocumenten;Je houdt je graag bezig met algemene administratieve taken zoals het rapporteren van transportactiviteiten, printen van leveringsbonnen, opdrachten communiceren aan de magazijniers en transportfirma's, etc.Daarnaast ontvang je bezoekers op kantoor en beantwoord je inkomende telefoons en e-mails.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Pre sales Support.   Interne Sales Support:Opstellen offertes i.s.m. Sales en LaboSamenstellen klantendossiersOpmaak klantenrapportenAlgemene klantenservice: vriendelijk, behulpzaam en geduldig de klant te woord staanAlgemene administratieve taken 
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

HEUSDEN ZOLDER

Vivaldis Office zoekt een customer service manager/ customer service medewerker voor een klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een internationaal merk gespecialiseerd in keukenmateriaal.   Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service manager/ customer service medewerker: Je helpt klanten verder via e-mail, chat, WhatsApp en sociale media en begeleidt hen in hun aankoopproces;Je monitort en analyseert klantfeedback;Je zet acties op om de klanttevredenheid en loyaliteit te verbeteren;Je reageert actief op sociale media, bouwt aan een sterke klantencommunity en stimuleert merkambassadeurschap;Je analyseert klantinzichten en vertaalt deze naar verbeteringen in de klantbeleving en bedrijfsstrategie;Je helpt klanten in verschillende Europese talen met behulp van AI-vertalingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Heverlee, Leuven, België

Zorg jij er graag voor dat de klant het perfecte product vindt?Doe je graag telesales?Heb je interesse in B2B online verkoop?Dan is dit bedrijf in Heverlee, gespecialiseerd in heftrucks en rekken, op zoek naar jou om aan de slag te gaan als Customer Service Medewerker voor de webshop. Je krijgt een afwisselende job met veel verschillende taken: Je bent verantwoordelijk voor telesales: je neemt dus proactief contact op met klanten;Jij begeleidt klanten door hun specifieke behoeften in kaart te brengen, juiste aanbevelingen te geven, prijscalculatie uit te voeren en hun order op te volgen;Als commercieel medewerker verwerk en factureer je orders;Ook het klantensysteem (CRM/ERP) wordt onderhouden door jou;Je werkt samen met het hoofdkwartier in Duitsland rond prijsaanvragen, productdefecten en klachten van klanten;Samen met de afdeling boekhouding volg je leveranciersfacturen en betalingen op, je kijkt ook naar credit management en nog zo veel meer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende, Wat wordt er van jou verwacht? Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Londerzeel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde customer-service medewerker voor ons kantoor te Londerzeel. voor de volgende taken: Uitvoeren van administratieve en operationele taken binnen de afdeling.Klanten te woord staan en hen verder helpen met vragen.Verzorgen van een correcte en efficiënte afhandeling van dossiers.Samenwerken met collega's om de dienstverlening te optimaliseren.Rapporteren en terugkoppelen aan de verantwoordelijke.  
InterimDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inbound/ outbound customer service medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar customer service medewerkers / callcenter medewerker voor zowel inbound als outbound voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als inbound/outbound customer service medewerker bestaat uit: Je staat dagelijks in contact met klanten via telefoon en e-mail;Je verifieert gegevens en verwerkt bestellingen;Je beantwoordt de vragen van de klant;Je geeft advies omtrent producten en diensten;Je stimuleert klanten om te kiezen voor geavanceerdere producten;Je biedt de best mogelijke service aan klanten.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in koeltechnieken. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt van klanten zowel via telefoon als e-mail;Je maakt nieuwe klanten aan en verwerkt bestellingen, met een focus op Frankrijk;Je behandelt serviceaanvragen en volgt deze op;Je werkt samen met verschillende afdelingen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Sint-Niklaas, België

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, voornamelijk dispatchers en vrachtwagenchauffeurs, die onderweg zijn en met bandenpech staan. Je zorgt voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van oproepen en coördineert depannages.   Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocaties.Coördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen van de facturatie.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Sint-Niklaas, België

Functieomschrijving   Beantwoorden van telefonische oproepen van klanten.Registreren van klantgegevens en pechlocatiesCoördineren van snelle en efficiënte hulpverlening.Communiceren met dispatchers, chauffeurs en onze mobiele monteurs.Je verzorgt de administratie van je dossiers zoals het opmaken van bestelbonnen opmaken en het verzorgen de facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Hamme, België

Heb jij een goede kennis Nederlands en Frans? Ben jij communicatief? Heb je ervaring in een customer service functie? Lees dan snel verder!   Voor een bedrijf in Hamme zijn we op zoek naar een internal sales en customer service medewerker. Het bedrijf beschikt over een webshop.   Als customer servive medewerker zal jouw takenpakket er als volgt uit zien: Je beantwoord inkomende telefoongesprekken en e-mails van klanten.Je verwerkt bestellingen en geeft productinformatie.Je adviseert klanten over de producten en diensten.Je lost klachten op en zorgt voor een positieve klantenervaring.Je ondersteunt het sales team bij interne verkoopactiviteiten. Je zal hierbij werken in daguren. Bij voorkeur voltijds maar 4/5de is bespreekbaar.   Interesse? Stuur dan snel jouw recent cv door naar sintniklaas@vivaldisinterim.be
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Customer Service Medewerker

Overijse, België

Bouw je graag klantenrelaties op? Krijg je energie van tevreden klanten? Zin om te groeien in het Sales team tot een sales professional?   In Overijse is een specialist in compressoren, pompen, industriële gereedschappen, vacuümoplossingen,..., op zoek naar een Commercieel Customer Service Medewerker. Wat dat betekent? Ontdek het hieronder: Je fungeert als aanspreekpunt voor de klanten (dit zowel telefonisch als via mail).Je contacteert spontaan klanten en doet aan cross- en upselling.Aanvragen vertaal je in offeres, indien nodig schakel je een sales collega in voor een bezoek.De offertes maak je aan en communiceer je met de klant.Als Customer Success Responsible verzamel je de nodige informatie en offerte zodat de sales engineers een commercieel voorstel kunnen opmaken.Je bent de schakel tussen Sales, Tech support, logistiek en andere departementen.Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager Aftermarket.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Deinze, België

We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:   Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen  
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!