Urgent
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw-herstellingswerk
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (zaakvoerders)
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Bouw, herstellingswerken, reparatie, schade, ...
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma (aanspreekpunt klant: nieuwe en lopende projecten over heel België VB. Schade aan poorten, herstelling inbraakschade, herstelling aan douches, ... ) Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de zaakvoerders (man/vrouw)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (dossiers administratief in orde brengen en ervoor zorgen dat geen document ontbreekt)Algemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen die de techniekers/arbeiders nodig hebben, contact leveranciers, contractbeheer, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes opmaken en opvolgen, organisatie medische keuringen/VCA opleidingenOndersteuning planning arbeiders (4-5 mensen)Rapporteren
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaal- office assistant/ aanspreekpunt garage
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt...... Receptie - administratieve allrounder automotive - ondersteuning Aftersales- Service Advisor.
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Automotive
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opBrug tussen klanten en werkplaats/magazijn om een nauwkeurige diagnose en effectieve reparaties te waarborgenOndersteuning planning- coördinatie werkhuisAdministratie : Ondersteuning Facturatie, klantendossiers aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, opmaak bestek... Samen met de zaakvoerders ondersteuning Naverkoop en customer service
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant / onthaal/ customer service
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder/Administratief bediende facturatie
Mol, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende die graag bezig is met cijfers.
Waar?
DesselSpecialisatie: reissector
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenSpilfiguur op Facturatie afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen/debiteuren opvolgen, boeken aankoop-verkoop facturen, verwerking transportdocumenten, verwerking orders + controle adhv factuurVerantwoordelijke orderproces en veelzijdig klantencontact, boeken van banken/bankuittreksels/kasverrichtingen, aanmaningen, crediteuren opvolging, klantenboekhouding...Telefonie/mailing
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- management assistant (Ned, Eng, Frans!)
Waar moet je zijn?
Beerse
Takenpakket
Database up to date houden + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenRechterhand management teamKlanttevredenheid waarborgenOrganisatie vergaderingen, evenementen, zakenreizen ...Vertalen van documenten (Ned, Eng, Frans)Externe en interne communicatie organiseren: Nieuwsbrieven, verslagen, ... + verwerkingAdministratie all day long: bestellingen, postverdeling, mailing, aankooporders...Ondersteuning bij onboarding nieuwe collega's
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT!
Waar kom je terecht?📍
Een bouwbedrijf te Herentals
Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit:
Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract
Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime- 25-28u)
Hoogstraten
Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen. Waar kom je terecht?Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u- 28u (uren/ werkrooster onderling bespreekbaar)Je zal instaan voor volgende taken:Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de collega's + afleveringOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding) Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringenAansturen werkhuis mbt nazicht en schoonmaak/reiniging wagens + opmaak/verwerking werkordersAuto's afleveren en je zorgt ervoor dat de klant perfect wordt geïnformeerd en dus met een tevreden gevoel zijn wagen in ontvangst neemt. Ondersteuning aftersales
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Tessenderlo, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in productie en verdeling van tegels, zoeken we een hulpboekhouder in regio Tessenderlo.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van facturen en bankuittrekselsOpstellen en afwerken van de betaallijstenLonen maandelijks inboekenVoorbereiden van de btw-aangiftesOpstellen en indienen van wettelijk verplichte enquêtes en listingsGlobale rapportering van de financiënJaarrekening invullen in FIRSTFiscale aangiftes invullen
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder mét wagen
Paal, Beringen, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeFixed contract
Management assistant
Wommelgem, België
Voor onze klant in Wommelgem, een dienstenchequeskantoor, kijken we uit naar een management assistant.
Als management assistant zal je deel uitmaken van een enthousiast team medewerkers, waar je de administratie tot in de puntjes doorgrondt.
De functie:
Inkomende calls beantwoorden, events organiseren, bezoekers ontvangen, meetings opvolgen, stock- en patrimoniumbeheer, dataverwerking, ..Je laat de interne werking van het kantoor op kruissnelheid draaien.Je ondersteunt de zaakvoerder en je zet enthousiast je tanden in uitdagende taken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Hasselt, België
Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Antwerpen, België
Voor een verzekeringskantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Inboeken aankoopfacturenInboeken van de banken op dagbasis (via Codabestanden & uitzoeken verschillen)Ingeven van manuele betalingen aan verzekerdenContact met makelaars/verzekerden per telefoon/mailAfpunten van R/Cs met tegenpartijen en opvolgen van de verschillenIn een later stadium – opvolgen van rappels/aangetekende zendingen/advocatenbrieven.In een later stadium – opvolgen van algemene boekhoudkundige zaken of deze wel correct verlopen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder (Brugge)
Brugge, België
voor onze klant, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een ambitieuze hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt je collega's met boekhoudkundige taken: inboeken van facturen, verzorgen van de financiële verrichtingen, debiteurenbeheerJe helpt mee met het indienen van btw-aangiftesJe werkt en denkt actief mee bij het ontwikkelen en implementeren van procesverbeteringenJe bent het aanspreekpunt bij audits
FinanceNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Finance: 050 15 21 00
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceLeisureFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Voor onze klant in Harelbeke, importeur van hout en platen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder.
Jouw taken:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenFranse boekhouding: boeken aan- verkoopfacturen + financiële & diverse boekingenJaarafsluitingen van de verschillende vennootschappen voorbereidenMaandelijks de Excel files lonen en wedden bijwerkenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenAankoopfacturen inplannen in betaalagendaInboeken bankuittrekselsOpvolgen huurbetalingen en indexeringenMaandelijkse loonboekingenMaandelijkse afschrijvingen en provisies
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een logistiek bedrijf te Kallo zijn we op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.Taken:
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de aankoop- en verkoopfacturenJe helpt mee met het opmaken van aangiftesJe boekt de banken dagelijks bijJe controleert de verkoopprijzen van de verwerkte orders van onze binnendienstJe helpt bij het opvolgen van de debiteuren en het versturen van aanmaningen
InterimTransportFull-timeFixed contract
Management Assistent
Tongeren, België
Voor een klant in Tongeren, actief in transport zijn we op zoek naar een Management assistent. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
HR Administratie: Contacten met sociaal secretariaat, hulplijn personeel, sociale documenten opstellen, opmaak arbeidsovereenkomsten, loonadministratie, etc.Ondersteuning financiële administratie: Afhandelen betalingen, verwerken verkoopfacturen, debiteurenbeheer, etc.Office management: Voorraadbeheer, agendabeheer, organiseren van bijeenkomsten, etc.
OfficeTransportFull-timeFixed contract
Hulpboekhouder
Kruisem, België
Voor onze klant te Kruisem, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder:
Je staat in voor het inboeken van facturen, creditnota'sJe stemt de leveringsbonnen af met de facturenJe staat in voor de opvolging van het debiteurenbeheerJe maakt af en toe manuele facturen opJe klasseert de facturen en maakt klanten- en leveranciersfiches aanJe springt bij bij allerhande administratieve taken
Heb je al zin om erin te vliegen? Solliciteer dan snel!
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.