Jobs

Jobs

241 Jobs found
Urgent

Hulpboekhouder

Harelbeke, België

Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y). Een overzicht van jouw takenpakket: Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Veelzijdige Office assistant - projectadministratie

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek   Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning logistieke administratie

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/logistiek proces   Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Ondersteuning planning / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, inplannen nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopen      
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant NL-FR

Halle, Belgique

Op zoek naar een veelzijdige functie? Dit is misschien iets voor jou!   Voor een engineering bedrijf in HALLE, zijn we op zoek naar een Office Assistant NL-FR om het team te versterken in 1052 Halle.   Ontdek een typische werkdag als Office Manager: Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze hun werk efficiënt kunnen uitvoeren.Je houdt toezicht op afwezigheden en aanwezigheid en zorgt voor de correcte invulling van de timesheets.Je bent het eerste aanspreekpunt aan de receptie, waar je klanten verwelkomt en verder helpt.Je hebt ook wat beweging: je regelt catering, brengt en haalt pakketten op (met een bedrijfswagen ter beschikking).Je maakt de vergaderzalen klaar voor zowel interne als externe evenementen.  
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant / onthaal/ customer service

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.   Waar moet je zijn? Turnhout   Specialisatie: Productie Wat moet je doen? Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management    
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeConstructionFull-timeFixed contract

Management assistant garage/verantwoordelijke aflevering (parttime- 25-28u)

Hoogstraten

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve duizendpoot/Management Assistant/aanspreekpunt en verantwoordelijke afleveringen.  Waar kom je terecht?Bij een garage met een familiale sfeer, te Hoogstraten.Deeltijdse tewerkstelling: 25u- 28u (uren/ werkrooster onderling bespreekbaar)Je zal instaan voor volgende taken:Als spilfiguur tussen klant, bureau en werkplaats sta je in voor de administratieve ondersteuning van de collega's + afleveringOnthaal + aanspreekpunt van de klant mbt correcte en zorgeloze afleveringen wagensAgendabeheer + planning afhalingen (nieuwe en tweedehandswagens)Opbellen van klanten na levering (klanttevredenheid, klantenbinding)  Administratieve afhandeling (papieren doorsturen, vragen beantwoorden, klanten dossiers en onderhoudscontracten aanmaken, bestellingen zowel voor kantoor als materialen voor werkhuis, opzoeken artikelnummers mbt accessoires, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, postverdeling...)Foto’s maken van tweedehandswagens + beheer website en social mediaOrganisatie keuringenAansturen werkhuis mbt nazicht en schoonmaak/reiniging wagens + opmaak/verwerking werkordersAuto's afleveren en je zorgt ervoor dat de klant perfect wordt geïnformeerd en dus met een tevreden gevoel zijn wagen in ontvangst neemt.   Ondersteuning aftersales  
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Tessenderlo, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in productie en verdeling van tegels, zoeken we een hulpboekhouder in regio Tessenderlo.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van facturen en bankuittrekselsOpstellen en afwerken van de betaallijstenLonen maandelijks inboekenVoorbereiden van de btw-aangiftesOpstellen en indienen van wettelijk verplichte enquêtes en listingsGlobale rapportering van de financiënJaarrekening invullen in FIRSTFiscale aangiftes invullen
FinanceMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende toonzaaladvies bouw/afwerking

Turnhout, België

 Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur commerciële binnendienst (balie-toonzaaladvies)   Waar moet je zijn? Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, hvac Takenpakket FOCUS= Jij bent het aanspreekpunt voor ECHTE vakmensen en verschillende partijen + Selectie leveranciers  De balie/toonzaal is jouw terrein (advies, begeleiding)Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander (analyse vraag, controle bouwplan, kostprijsberekening, nacalculatie, ...)Contact met leveranciers Afronden verkoopsdossier en ervoor zorgen dat deze administratief in orde isJe beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenAdministratieve ondersteuning collega's buitendienst, order entry, balieDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende toonzaaladvies interieur/bouw

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende spilfiguur balie-toonzaaladviesWaar moet je zijn? Regio TurnhoutSpecialisatie: Bouw, sanitair-cv, loodgieterij, badkamers, afwerking, renovatie, interieur Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatieOp termijn en na intensieve opleiding kan je zelfs met de klant een volledige badkamer samenstellen indien nodig (ontwerp met PC)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, nacalculatie, klantendossiers beheren ...Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding mbt de voortgang van het projectKlachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenDoorgroei kansen tot calculator, vestigingsverantwoordelijke, ... 
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder mét wagen

Paal, Beringen, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder om het team in Paal, Beringen te versterken. Taken die je als boekhouder zal uitvoeren: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAlgemene administratieve taken
FinanceServicesFull-timeFixed contract

Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw/interieur

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw Waar moet je zijn? Beerse. Specialisatie: Bouw, Interieur   Takenpakket Opbouwen van vertrouwensrelatie met de werknemers (operatoren, techniekers, montage, ...)Planning transporten en leveringen tot klant alsook herstellingen/onderhoud en keuringen machinepark + aansturen en begeleiden en bijsturen waar nodig en indien nodig een externe firma inschakelen (goede werking waarborgen!) en opvolging hiervanOrganisatie logistieke flowDe werkzaamheden opvolgen en ervoor zorgen dat alles tijdig wordt afgeleverd (waarborgen budget, kwaliteit)Algemene administratie: Bestelling van de nodige materialen + staat en herstellingen van materialen/gereedschap, inschatten juiste werkuren/materialen, opvolgen voorraad/stock, contact leveranciers mbt offertes voor eventuele herstellingen... Waarborgen veiligheid, dragen PBM'sTelefonie en mailverkeerOpmaken verslagen, meetings bijwonenCollega's ondersteunen met orders, controle facturen ...
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende- rechterhand afdelingsverantwoordelijke bouw

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief duizendpoot bouwsector- rechterhand afdelingsverantwoordelijke.Belangrijk: ervaring en/of opleiding als technisch admin. bediende  Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de afdelingsverantwoordelijke (deeltje aankoop, werkplanning, operationele administratie, ...) Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, de technische bijstand en de wettelijke controles van het machinepark, contractbeheer, ... Ondersteuning planning werkhuis en offertedienst: kostprijsberekening, offertes opvolgen/opmaken, contact leveranciers, ...Werkplanning in samenwerking met de meestergastenRapporteren
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een bedrijf actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y voor verschillende automerken.Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenBoeken van financiële verrichtingen Opvolgen van crediteuren Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting Btw-aangiftes voorbereidenRapporteringen 
FinanceCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Hulpboekhouder

Hasselt, België

Voor een projectontwikkelaar in regio Hasselt zijn we op zoek naar een hulpboekhouder. Spreekt dit jou aan? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat verwachten we van een boekhouder A-Y? Betalingen uitvoerenVerwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturenBtw-aangiftes opmakenLoonverwerkingen inboekenVoorbereidend werk treffen voor de jaarafsluitingSamenwerking met de CFOAd hoc taken
FinanceReal estateFull-timeFixed contract

Management assistant

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende / management assistant voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een projectontwikkelaar. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als administratief bediende / management assistant bestaat uit: Je ondersteunt de directie in dagelijkse taken;Je beheert de agenda en plant afspraken in;Je organiseert reizen zoals het boeken van vluchten en hotels;Je beantwoordt e-mails en telefoons;Je sorteert de post en bestelt bureaumateriaal;Je houdt de verkoopinformatie in het CRM-systeem up to date;Je verzamelt facturen en stuurt deze door naar de boekhouder;Je bereidt online betalingen voor zodat deze door de zaakvoerder kunnen worden getekend.
OfficeReal estateFull-timeFixed contract

Hulpboekhouder

Antwerpen, België

Voor een verzekeringskantoor gelegen in Antwerpen zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.    Inboeken aankoopfacturenInboeken van de banken op dagbasis (via Codabestanden & uitzoeken verschillen)Ingeven van manuele betalingen aan verzekerdenContact met makelaars/verzekerden per telefoon/mailAfpunten van R/Cs met tegenpartijen en opvolgen van de verschillenIn een later stadium – opvolgen van rappels/aangetekende zendingen/advocatenbrieven.In een later stadium – opvolgen van algemene boekhoudkundige zaken of deze wel correct verlopen
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistent

Wetteren, België

Voor een bedrijf dat mobilhomes verkoopt en verhuurt zoeken we een management assistent. Heb jij een bachelor of relevante ervaring? Ben jij een administratief talent? Dan is deze job in Wetteren misschien wel dé job voor jou!   Wat is jouw takenpakket? Je maakt transportplanningen op tussen de filialen van Geel en Wetteren.Verwerking en controle van de aankomende wagens in Wetteren.Chauffeursplanning en communicatie met HR.Opmaken en verspreiden van de wekelijkse afleveringslijst.Inplannen van keuringen en documentencontrole.Overlopen van de planning aan de poetsdienst en showroomonderhoud.Bij drukte of afwezigheid help je jouw collega bij het uitvoeren van afleveringenVerwerken van aankoopfacturen en bestellen van kantoorbenodigdheden.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter