Receptionist garage
Aarschot, België
Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimCarFull-timeFixed contract
Receptionist garage
Aarschot, België
Vivaldis Office zoekt een receptionist voor een garage te Aarschot.
TAKENPAKKET:
Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot.
InterimCarFull-timeFixed contract
Administratief Bediende/receptionist
Lier, België
Vivaldis Office, is op zoek naar een Allround Administratief Bediende!
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Lier, gespecialiseerd in verpakkingen in alle soorten en maten!
Als Administratief Bediende, sta je in voor een zeer gevarieerd takenpakket.
Telefoon-en mailverkeerReceptieDossierbeheer....
InterimVariousFull-timeFixed contract
Administratief bediende/receptioniste garage
Herentals, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht?
Bij een garage te Herentals.
Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken:
Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook
InterimCarFull-timeFixed contract
Receptionist garage
Herentals
Voor onze klant, een A-merk garage te Herentals, zijn wij op zoek naar een receptionist!
Takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel fysiek als telefonischJe plant onderhoud/herstellingen aan hun wagen inJe bent verantwoordelijk voor de planning van de werkplaatsJe beantwoordt de vragen van klantenAllround administratieve taken
InterimCarFull-timeFixed contract
Receptionist
Zaventem, België
Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers.
Taken:
Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefonische oproepen en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimte
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en punctuele Managementassistent.
Wat wordt er van jou verwacht?
Je bent de rechterhand van de directeur, je plant zijn afspraken in, beheert zijn agenda, je helpt bij beslagleggingen, regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen, ...Je bent steeds een stapje voor bij het beheren van de workflow van de directeur, je anticipeert op behoeften en taken van de directeur, idealiter nog voor de vraag gesteld wordtEen deel van je taken zijn administratief maar er komt ook een gedeelte HR aan te pasBen je financieel onderlegd? Geweldig! Dan zal er ook een deel financiële administratie bij komen kijken
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Machelen, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar een georganiseerde en nauwkeurige Administratief Bediende;
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat in voor de verwerking en opvolging van bestellingenJe biedt administratieve ondersteuning aan het commerciële team, opstellen van offertes, creditnota'sWanneer één van de techniekers ter plaatse is langs geweest, sta jij in voor de administratieve verwerking van het technische rapportVia het ERP systeem volg jij het klantenbestand verder opJe neemt inkomende oproepen aan en schakelt door indien nodigJe maakt onderhoudscontracten op
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief medewerker bouw (Halftijds)
Ever
Je komt terecht bij een familiebedrijf in de bouwsector met één belofte: betrouwbaarheid.
Regio : EVER
Takenpakket
Checkin@work: Controleren of alle medewerkers aangemeld zijn en de benodigde papieren in orde zijn.Ontvangst van onderaannemers: Nieuwe medewerkers ontvangen en van de juiste informatie voorzien.Communicatie voor buurtbewoners: Papieren kopiëren en verspreiden voor buurtbewoners bij polierwerken (ongeveer 500 stuks per stort).Documentcontrole: Nakijken van leverbonnen, vorderingsstaten en facturen.Leverbonnen digitaliseren: Digitaliseren van leverbonnen via een digitaal platform.Bestellingen plaatsen: Broodjes voor de werfvergadering voorzien, kantoormateriaal en klein materiaal bestellen.Afvalbeheer: Organiseren en opvolgen van afvalbeheer.Urenregistratie: Registratie van de werkuren van medewerkers.Plannen afdrukken.Vergunningen en signalisatie: Vergunningen aanvragen en werfsignalisatie inplannen.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist garage
Geel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist(e).
Waar kom je terecht?
Een garage te Geel.
Wat zullen je taken zijn als Service Advisor?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel aan het onthaal, als telefonisch of per mail.Je behandelt alle vragen betreffende onderhoud en herstellingen, en je plant vervolgens een afspraak in.Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant en de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.Je staat in voor allround administratieve taken, zoals het opmaken van facturen.Bij teruggave van de wagen, overloop je samen met de klant het opgemaakte factuur.
OfficeCarFull-timeFixed contract
Receptionist garage
Knokke-Heist, België
Voor onze partner een bekende garage te Knokke zoeken wij een receptionist(e).U bent het eerste aanspreekpunt. Met een vriendelijk woord, de juiste taal en een gemeende glimlach neemt u hun wagen in ontvangst.Een doordeweekse werkdag:
Je staat in voor het onthaal van de klanten van de werkplaats en toonzaal, zowel telefonisch als aan de balieJe plant de werken voor onderhoud en herstelling.Je ontvangt de klanten bij ophaling van hun voertuig en ontvangt de betalingenJe plant via pc de agenda in betreffende de werken voor onderhoud en herstellingenJe kan overweg met een computer en programma'sJe bent stressbestendigJe bent een teamplayer
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Front-office medewerker
BRUGGE
Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn:
Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeLeisureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist garage
Beringen, België
Vivaldis Office is op zoek naar een after sales advisor / service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een autogarage.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als after sales advisor / service advisor bestaat uit:
Je ondersteunt de receptie op drukke momenten; Je helpt klanten met het zoeken naar het juiste onderdeel; Je verwittigt de klanten wanneer de bestelde onderdelen zijn toegekomen; Bij een ongeval ontzorg je de klanten en zorgt mee voor de afhandeling via de verzekering; Je bent verantwoordelijk voor het magazijn; Je houdt het overzicht over de inkomende en uitgaande onderdelen; Je bestelt, controleert en verwerkt onderdelen.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Receptionist garage
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een garage. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als service advisor bestaat uit:
Je beantwoordt telefonische oproepen van klanten; Je plant afspraken in voor uit te voeren werken; Je staat in voor het ontvangen van klanten en werkt samen een werkkaart uit; Je stelt indien nodig ook een werkplaats offerte op; Je blijft op de hoogte van de werken en informeert klanten; Je stelt een factuur op en legt deze technisch uit; Je formuleert voorstellen om de klant tevreden te houden;Je staat in voor de klachtenbehandeling en stelt gepaste oplossingen voor; Je voert alle taken uit met respect voor de opgelegde procedures.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Voor een bedrijf, te Machelen, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een Klanten adviseur/ Medewerker Onthaal
In deze functie maakt u deel uit van een 5-koppig team dat dagelijks met onze Volkswagen en
Skoda klanten in contact treedt om hem op een professionele manier te helpen. U begeleidt en
adviseert hen omtrent het onderhoud en herstelling van hun voertuig. Het opmaken van de
nodige facturen hieromtrent en het verwerken van de garanties met de invoerder behoort
eveneens tot het dagdagelijkse takenpakket.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en plant op een professionele wijze afspraken inSamen met de klant analyseer je de nodige werkzaamheden aan de wagen en kan je deze duidelijk vertalen richting werkplaatsJe maakt duidelijke afspraken en bespreekt op een klantgerichte manier de voortgang van de activiteiten met de klant alsook de manier waarop deze verder wenst op de hoogte gehouden te wordenJe weet een commerciële en klantgerichte instelling te combineren met een stevige administratieve werkorganisatie, waarbij de volledige verwerking tot uw verantwoordelijkheidsgebied zal behoren
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Collaborateur Administratif
Etterbeek, Belgique
Collaborateur administratif en Assurance
Bureau situé à Etterbeek
En tant que courtier indépendant, notre client conseille et propose une formule d'assurance adéquate, sur mesure, qui répond aux besoins et réalités des acteurs du secteur social.
Votre mission :
Vous traitez le courrier au jour le jour afin de garantir un échange de courrier rapide;Vous recevez, identifiez et tirez les demandes entrantes via les différents canaux de communication(email, téléphone et courrier postal)Vous répondez aux différentes questionsn entrantesVous offrez du support administratif aux équipes Production et SinistresVous êtes en charge de l'archivageVous effectuez des tâches administratives : mailing, scanning, photocopies, envoi de documents...
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Vilvoorde, België
Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
De wellness waarvoor we iemand zoeken zijn op zoek naar een dynamische, enthousiaste en flexibele receptiemedewerker.
Hun centrum is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Je staat dus open voor vroege en late shiften en vindt het niet erg om in het weekend (3 op 4) en op feestdagen te werken.
Je zal zowel in Grimbergen als Steenokkerzeeel ingeschakeld worden.
Na een inwerkperiode krijg je één of meerdere administratieve verantwoordelijkheden. Je bent dus flexibel, hebt zin voor nauwkeurigheid en kan zowel zelfstandig als in team werken. Je vindt het belangrijk om gemaakte afspraken na te komen, zowel naar het bedrijf als naar onze klanten toe.
Taakomschrijving
Klanten vriendelijk en met de glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privésauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Vilvoorde, België
Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de logistieke sector, zoeken we naar een stressbestendige Administratief Bediende.
Wat wordt er van jou verwacht?
Je staat in voor de ontvangst van de chauffeurs en de controle van de laad- en loslijstenJe verwerkt de vrachtdocumenten in het systeem en verzorgt de input van de gegevens in het operationele IT-systeemJe controleert de douanedocumenten die je van de chauffeurs ontvangtJe stemt de losplanning van de containers af met de Warehouse SupervisorJe assisteert bij de aankoop- en verkoopadministratie
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Onthaalmedewerker halftijds
Vilvoorde, België
Ben jij iemand die graag onthaal combineert met administratieve taken? Sta je open voor flexibele beschikbaarheid en is klantentevredenheid jouw grootste prioriteit? Gastheer/-vrouw voor de bedrijven en hun bezoekers in het center; je zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt.Telefonisch onthaal en eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers.Algemene administratieve taken zoals postbehandeling, bestellingen, mailings, en archivering.Beheer van vergaderzalen en ondersteuning bij de organisatie van evenementen, zoals de jaarlijkse BBQ, ontbijtsessies en nieuwjaarsrecepties.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.