Jobs

Jobs

414 Jobs found
Urgent

Bediende In De Boekhouding

BEVERLO

Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Onze klant is een snelgroeiend bedrijf dat tijdloze designverlichting ontwikkelt.   We zijn op op zoek naar een Customer Service Officer in Zeebrugge... Jouw nieuwe functie?   Op zoek naar een veelzijdige functie? Staat klantentevredenheid bij jou op nummer 1? Dan is deze vacature iets voor jou!   Als Customer Service Officer ben jij het vaste aanspreekpunt van de klanten. Je zorgt voor de verwerking van order tot levering van A tot Z.   Takenpakket   Orderingave in ERP systeem. • Transportingave. • Prijsaanvragen behandelen en offertes opmaken in ERP systeem. • Aankopen bij leveranciers en nauwe samenwerking met onze productafdeling en R&D. • Regelmatig telefonisch contact onderhouden met klanten/leveranciers en je houdt klanten- en leveranciersdossiers up-to-date. • Vragen en klachten van klanten behandelen en zoeken naar de beste oplossing voor alle partijen.
OfficeElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Administratief bediende bouw regio Aalter

Knesselare, Aalter, België

Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair. Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.   Jouw takenpakket: Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende

Zedelgem, België

Voor onze klant in Zedelgem, actief in de technische sector, zijn we op zoek naar een allround administratief bediende.   Je functie omvat: Administratief ondersteunen van de projecten in uitvoeringOpvolgen van vorderingsstaten in het ERP-pakketOpmaken van facturenOpvolgen van betalingenAdministratief beheren van de tak onderaannemingenOpvolgen van contracten en prestaties van onderaannemersWerfmeldingen volgens de werkplanningOrganiseren van bedrijfsevenementen (congé inzet, teambuilding, ...)Regelen van attenties bij jubilea, geboortes en andere gelegenhedenVerzorgen van interne communicatie, o.a. beheren van lokale vestigingspagina op IntranetVerwelkomen en communicatie met externe bezoekers (onthaal, mailverkeer, telefonie)  
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Deinze, België

Voor een bedrijf in Deinze die specialist is in gereedschappen, machines, werkkledij, gereedschappen en zo veel meer, zoeken wij een administratief bediende om ons team te versterken. Jouw takenpakket  Je verwerkt de bestellingen in ons ERP Systeem Je beheert mee de master data van onze webshop Je maakt rapporten op ter ondersteuning van onze verkoopmedewerkers en zone-verantwoordelijken Je analyseert prijzen en past deze eventueel aan in ons ERP Systeem Je zorgt voor algemene administratieve ondersteuning  Ben jij de administratieve duizendpoot die wij zoeken? Solliciteer dan snel ! 09 381 91 95 of deinze@vivaldisinterim.be 
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Eke, Nazareth, België

Voor onze klant met vestiging in Eke-Nazareth zijn we op zoek naar een Operations Support Officer: Je wordt verantwoordelijk voor de operationele en administratieve afhandeling van leveringen Hierbij werk je nauw samen met je collega's!Je neemt telefonische bestellingen op en registreert de bestellingen die per mail binnenkomen in het ERP-systeemJe helpt de klant verder met hun vragen omtrent keuzes producten, prijzen, leveringen, facturen,..Je verwerkt en controleert met grote nauwkeurigheid de rittenbladen van de chauffeurs Je zorgt voor een nauwkeurige en foutloze facturatie Bijkomend spring je met de glimlach bij als er andere administratieve taken moeten gebeuren zoals bv. de dispatch-afdeling ondersteunen Interesse in deze boeiende en gevarieerde administratieve functie? Stuur dan snel je CV naar deinze @vivaldis interim.be! 
InterimEnergyFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Commercieel administratief bediende

Lo-Reninge, België

Sales Ondersteuning: Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen Orderverwerking: Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie Coördinatie: Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen Offertes en Rekeningen: Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes Interne Administratie: Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner Ondersteuning Zaakvoerder: Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland  
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

KORTRIJK

Voor onze klant regio Kortrijk actief in de IT zoeken we een tijdelijk administratief bediende (al zeker tot 12-2025)   Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie. Je verwerkt inkomende bestellingen van onze klanten en vertaalt ze naar uitgaande bestellingen voor onze leveranciers.   Je volgt de uitgaande bestellingen op en stuurt ze in overleg met de Office Manager bij. Je volgt de binnenkomende leveringen op en informeert de andere teams over de verwachte levertermijnen. Je zorgt voor de correcte registratie van de gegevens in ons ERP-systeem.   Daarnaast controleer je de binnenkomende facturen, neem je bij problemen contact op met de leveranciers, volg je het proces op (vb. opmaak kredietnota’s). Ook help je de Office Manager bij de opstelling van uitgaande facturen naar klanten.   Je werkt mee in een beurtrol voor het onthaal van onze bezoekers en de telefonische receptie. Hierbij dispatch je vragen van onze klanten voor technische interventies op een efficiënte manier naar de collega’s van de servicedesk.   Je rapporteert aan de Office Manager van het administratief team. Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Oudenaarde, België

Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie administratief bediende.   Na opleiding door jouw collega, sta je in voor een leuk en uitdagend takenpakket als Administratief Bediende binnen de afdeling Aftersales. Je staat in voor het volledige administratieve proces binnen de afdeling Aftersales;Offertes en verkooporders correct ingeven in het ERP-systeem;Aanmaken van artikelen in ERP-systeem, het opmaken van inkooporders;Verwerking van orderbevestigingen die binnenkomen via leveranciers;Service offertes aanmaken en opvolgen;Service opdrachten administratief verwerken en controleren;Bij springen administratief voor de Service Parts & Sales.
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende - Regio Tongeren

Tongeren, België

Voor een klant, gelegen te Tongeren en gespecialiseerd in bouwmaterialen, zijn wij op zoek naar een technisch administratief bediende.   De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?Dat is waar jij als technisch administratief bediende elke dag naar streeft!Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!  Als technisch bediende heb je volgend takenpakket:  Technische helpdesk ter ondersteuning van het sales team;Uitwerken van offertes in nauw overleg met onze technische mensen;Order processing via ERP softwarepakket ‘Profit Online’ (Afas Software);Technische aankoop van goederen en diensten en opvolging van de bestellingen;Beheer en up-to-date houden van prijslijsten;Onderhouden en updaten van website, samen met de webshop;Algemene administratieve ondersteuning.
Technics EmployeesWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Bediende

Pelt, België

De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?  Dat is waar jij als werkvoorbereider elke dag naar streeft! Solliciteer vandaag nog via lommelbedienden@vivaldistechnics .be of 011 15 37 29!   Voor onze klant in Pelt, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende met volgend takenpakket: telefonisch opsporen van defecten en advies geven in verband met reparaties aan pompen etc. Na het advies ga je ook de opvolging per mail doen.bonnen verwerken in een ERP systeemde garantieclaims behandelenbinnenkomende besturingssystemen reparerenassistentie bieden voor de buitendienst
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

MOEN

Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:   Werkinhoud:  ·         Verantwoordelijke receptie: o    Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …) o    Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...) o    Telefonie ·         Logistieke assistentie: o    Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.) ·         Overige administratieve taken: o    opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen + registraties en opvolging voorraadregister o    controle en verwerking transportfacturen o    voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …) o    datacontrole ERP-pakket  o    opmaak en controle verkoopfacturen     Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

Mechelen

Onze klant, een toonaangevend bedrijf in de live entertainment en productie-industrie, gespecialiseerd in videoapparatuur en technisch projectmanagement voor grootschalige evenementen en theaterproducties wereldwijd. Ter ondersteuning van hun team van projectmanagers zijn ze op zoek naar een gedreven Administratief Bediende die helpt bij uiteenlopende administratieve taken. Als Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende ondersteunende administratieve taken, waaronder:   Aanmaken van aankooporders, facturen en activa in onze ERP-tool.Verwerken van zendingen en pakketten via koeriersdiensten zoals FedEx.Zorgen voor een tijdige en efficiënte afhandeling van bestelling en apparatuur voor projecten.Ondersteunen van projectmanagers, zodat zij zich kunnen concentreren op hun technische taken.Actief deelnemen aan training en leren werken met nieuwe systemen en tools.Je helpt af en toe actief mee in ons magazijn, goederen scannen, een bestelwagen inladen,...
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende Bouw

ZELE

Functieomschrijving Algemene administratie - Beheer van contacten in ERP, administratie rond erkenningen en erkenningsdossiers, opvolging van prijsherzieningen en looptijden van grote projecten en raamcontractenOndersteuning Diensthoofd Verkoop & Calculatie Voorbereiding commerciële vergaderingen (offertegegevens, prestatiecijfers), en ondersteuning bij administratieve analyses en vragen rond bestekken en prijsherzieningen.Offerte administratie - Opmaak en beheer van offertedossiers in ERP, aanvragen en plannen van plaatsbezoeken, administratieve voorbereiding (documenten, attesten), vormgeven en uitsturen van offertes via diverse kanalen, opvolging en rapportage van offertedossiers.
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende boekhouding

Overijse

Werk je graag met cijfers? Ben je nauwkeurig? Kan je vlot werken met Excel?   Onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, is op zoek naar een Administratief bediende boekhouding.  Benieuwd hoe je dag er zal uitzien?    Dagelijks beheer je de mailbox en handel je correspondentie af.Je beantwoordt vragen van leveranciers en collega's over betalingen en facturen.Binnenkomende facturen verwerk en registreer je in het systeem.De betalingen van leveranciers bereid je voor en voer je uit.Je controleert en verwerkt banktransacties, waarbij je zorgt voor een nauwkeurige boekhouding.Als administratief bediende afdeling boekhouding stel je financiële overzichten en rapportages op.Je biedt ondersteuning aan het team bij de maand- en jaarafsluitingen.Om de financiële processen te verbeteren en te optimaliseren werk je samen met collega's van verschillende afdelingen.
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende DEELTIJDS

SCHOTEN

Ben jij een administratieve duizendpoot met een gezonde dosis gezond verstand? Werk je graag in een klein en hecht team binnen een familiale sfeer? Dan ben jij misschien wel de administratief bediende die wij zoeken!   Jouw Functie: Als administratief bediende sta je in voor een breed en gevarieerd takenpakket. Je zorgt ervoor dat onze administratieve processen vlot en efficiënt verlopen.    Concreet betekent dit: Opstellen en verwerken van orders, facturen en boekingen (aankoop en verkoop)Voorbereiden en opvolgen van dispatch naar klantenWerken met logistieke klantensoftware en ERP-systemenOndersteuning bieden aan collega’s, zowel administratief als praktischBeantwoorden van mails en opstellen van bestelbonsBestellingen opvolgen bij leveranciersGoede opvolging van zendingen en duidelijke communicatie naar klantenWerken met verschillende klantenportalenContact onderhouden met het magazijn    
OfficeMetalPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een administratief bediende Facturatie.   Als administratief bediende facturatie werk je mee aan een vlotte en correcte verwerking van onze facturen.Jij zorgt er samen met jouw twee collega’s voor dat alles op rolletjes loopt.Invoeren van prestaties van medewerkers en gebruikte materialen in het ERP systeem (Salesforce)Opstellen, verwerken en versturen van facturenTelefonisch contact met klanten en samenwerken met collega’s van de commerciële dienst, planning, personeelsdienst en werfleidingNauwe samenwerking met de boekhoudingControleren van proforma facturen en ingrijpen waar nodig
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende

MERKSEM

Voor een bedrijf gelegen in 2170 Merksem zijn wij op zoek naar een administratief bediende.   📍 Locatie: 2170 Merksem 💼 Sector: Maritiem / Logistiek   Als dossierbehandelaar ben jij de spilfiguur in de administratieve afhandeling van onze verpakkingsdossiers van A tot Z.Jij zorgt ervoor dat elk dossier volledig, correct en tijdig wordt opgevolgd. Je staat in voor de opstart en opvolging van klantendossiers Je verzamelt en controleert alle nodige informatie en documenten (offertes, transportgegevens, klantinstructies, enz.) Je onderhoudt nauw contact met klanten, leveranciers en interne afdelingen Je verwerkt gegevens in ons ERP-systeem en zorgt voor een vlotte administratieve flow Je bewaakt deadlines en zorgt dat alles tijdig klaarstaat voor productie en/of levering Je signaleert knelpunten en werkt actief mee aan optimalisaties van processen
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief financieel bediende

Kampenhout

Ben jij nauwkeurig, klantgericht en geïnteresseerd in administratieve en financiële processen? Heb je daarnaast een commerciële instelling, ervaring met het opmaken van offertes en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie wellicht iets voor jou! Als Administratief Bediende ondersteun je de dagelijkse administratieve en financiële activiteiten van het bedrijf. Je speelt een belangrijke rol in het stroomlijnen van processen en draagt bij aan een efficiënte en accurate administratie. Daarnaast help je bij het opstellen van offertes, waarbij jouw commerciële vaardigheden goed van pas komen.   Finance & Facturatie:Verwerken van facturen op basis van werkbonnen en opvolgen van openstaande facturen. Ondersteunen bij betalingsherinneringen en behandelen van disputen met klanten en leveranciers.Klantencontact en Telefonie:Professioneel beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste afdelingen.Mailboxbeheer:Beheren van de algemene inbox en zorgen dat e-mails tijdig worden afgehandeld.Contractbeheer & Registratie:Registreren van nieuwe servicecontracten en opvolgen van wijzigingen en verlengingen van bestaande contracten.Systeembeheer:Beheren van klant- en installatiegegevens in het ERP-systeem. Kennis van Business Central is een pluspunt.Opstellen van Offertes:Ondersteunen bij het opmaken van offertes en zorgen voor een correcte en tijdige verzending naar klanten.Algemene administratieve taken:Verwerken van binnenkomende en uitgaande post, archiveren van documenten en ondersteuning bij rapportages.  
InterimConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Flexibele bediende Projectadministratie (eerste ervaring aanbesteding + Frans)

Dessel

Vivaldis Office zoekt ....... Projectadministratie (bouw, werfopvolging ter ondersteuning van werfteam) = Eerste ervaring met aanbestedingen + frans!   Waar moet je zijn? Flexibel naar plaats werf/ project - hoofdzetel Dessel Taken Verantwoordelijk/ondersteunend voor de projectadministratie van complexe werven/projecten zoals riolering (beheer en verwerking data in ERP (Navision), Excel, opmaak getuigschriften, rapporten, mailing/telefonie, ...Beheer raamcontractenMet een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen VB. projectleiding, werfteamRapporteren afwijkingen + invoer en verwerking dataProjectadmin: Rechterhand projectleiding, opmaak vorderingsstaten, beheer bouwdossier , voorbereiding facturatie, inschatten (tijd, prestaties, materiaalkost, ...), maken van presentaties, opvragen en opvolgen opleveringen, opvolgen / verwerken betalingen, verwerking meetstaten, opzoeken prijsherzieningen, opmaak bonnen, ...Nauw contact met overheden, notarissen, ...Beheer werfdagboekOpvolging bestellingen tot facturatie, controle werfdocumentenOnthaal, opstarten nieuwe collega's/ werf VB. veiligheidsprocedure
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!