Jobs

Jobs

41 Jobs gevonden

Administratief medewerker receptie

Leuven

Een job met veel afwisseling, veel contact met klanten en een passie voor automobiel...Klinkt dat als muziek in je oren? Dan staat deze job jou op het lijf geschreven! Een garage in Leuven zoekt een administratief bediende / baliemedewerker. Je bent verantwoordelijk voor enkele administratieve taken, namelijk: Je staat in voor het vriendelijk onthaal van de klanten;Daarnaast sta je in voor allerlei administratieve taken zoals facturatie, behandelen van mails...;Als administratief bediende ondersteun je het supportteam en volg je de vervangwagens en -fietsen op;Je biedt ondersteuning bij het opmaken van de planning.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Zaventem, België

Als Administratief Bediende/Onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je staat in voor een correct onthaal en een professionele ontvangst van onze klanten en bezoekers. Taken:  Verwelkomen van klanten en bezoekersAannemen van telefoongesprekken en doorverwijzen naar de juiste personen (in drie talen)Registreren van binnenkomende voertuigenBeheren van de agenda voor afspraken en herstellingenOpvolgen van de administratieve processen voor herstellingen en schadegevallenOndersteunen van de carrosserie-afdeling bij diverse administratieve takenZorgdragen voor een nette en ordelijke receptie en wachtruimteWerken van maandag tem vrijdag
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Receptionist

Machelen

Voor een bedrijf, te Machelen, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een Klanten adviseur/ Medewerker Onthaal   In deze functie maakt u deel uit van een 5-koppig team dat dagelijks met onze Volkswagen en Skoda klanten in contact treedt om hem op een professionele manier te helpen. U begeleidt en adviseert hen omtrent het onderhoud en herstelling van hun voertuig. Het opmaken van de nodige facturen hieromtrent en het verwerken van de garanties met de invoerder behoort eveneens tot het dagdagelijkse takenpakket.   Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en plant op een professionele wijze afspraken inSamen met de klant analyseer je de nodige werkzaamheden aan de wagen en kan je deze duidelijk vertalen richting werkplaatsJe maakt duidelijke afspraken en bespreekt op een klantgerichte manier de voortgang van de activiteiten met de klant alsook de manier waarop deze verder wenst op de hoogte gehouden te wordenJe weet een commerciële en klantgerichte instelling te combineren met een stevige administratieve werkorganisatie, waarbij de volledige verwerking tot uw verantwoordelijkheidsgebied zal behoren
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalmedewerker

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een onthaalmedewerker / administratief bediende voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is een garage, gespecialiseerd in een A-merk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als onthaalmedewerker / administratief bediende bestaat uit: Je verwelkomt de klanten aan het onthaal op een warme en professionele manier;Je helpt klanten verder bij vragen aan het onthaal, telefonisch en per mail;Je verstuurt de facturen per mail;Je beheert de mailbox van de chauffeurs en regelt de transporten;Je vraagt bestelbonnen op;Je sorteert de post;Tot slot ondersteun je de collega's administratief waar nodig.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist Wellness

Vilvoorde

Voor een wellness center zijn we op zoek naar een dynamische, enthousiaste en flexibele Receptiemedewerker,   Hun centrum is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts. Je staat dus open voor vroege en late shifts en vindt het niet erg om in het weekend (3 op 4) en op feestdagen te werken. Je zal zowel in Grimbergen als Steenokkerzeeel ingeschakeld worden. Na een inwerkperiode krijg je één of meerdere administratieve verantwoordelijkheden. Je bent dus flexibel, hebt zin voor nauwkeurigheid en kan zowel zelfstandig als in team werken. Je vindt het belangrijk om gemaakte afspraken na te komen, zowel naar het bedrijf als naar onze klanten toe.   Taakomschrijving:   Klanten vriendelijk en met de glimlach verwelkomen en wegwijs maken in de thermenKlanten informeren over de diensten van het center en antwoorden op vragen tijdens hun verblijfBeantwoorden van telefoons en e-mailsDe receptiedesk en –omgeving ligt er altijd netjes bij, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privésauna klaar te zetten voor de volgende klantJe bent stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief. Wanneer zich een probleem voordoet weet je gepast te reagerenDe kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalmedewerker/Steward

Zemst, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een onthaalmedewerker/Steward voor onze vestiging in Zemst Taken: onthaal van de klanten op de parking van het keuringsstation.Verwijzen van de klanten naar de juiste keuringslijn.Nakijken of de klanten een afspraak hebben geboekt.Je staat in voor de organisatie van de parking.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Front-office medewerker

BRUGGE

Voor onze partner, een luxe hotel in Brugge, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde front-office medewerker.Jouw taken zijn: Je checkt de mensen in/uit op een steeds klantvriendelijke manier. Je maakt reserveringen.Je staat de gasten te woord en helpt hen verder met hun wensen.Je neemt telefoons aan en assisteert jouw collega's....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalmedewerker automotive / Onthaal

Ekeren, Antwerpen, België

Voor een garage in Ekeren, zijn wij op zoek naar een Onthaalmedewerker.   De receptie maakt deel uit van de service/naverkoop.   Samen met je collega's zorg je voor volgende receptietaken: Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken.Je bent het eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop en je gaat klanten adviseren en begeleiden.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Je beantwoordt telefonische oproepen op een klantvriendelijke manier.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Horecamedewerker

Deinze, België

Voor een horecazaak in Deinze zijn wij op zoek naar een student.   Je zal klanten bedienenHelpen afruimenIndien nodig spring je ook in de keuken bijVoornamelijk zal je wel in de zaal werken
InterimVrije tijdVoltijdsStudentenjob

Administratieve duizendpoot / onthaal garage (4/5de tewerkstelling)

Turnhout, België

Vivaldis Office  zoekt...... Administratieve duizendpoot - onthaal garage + Rechterhand zaakvoerder   Waar moet je zijn? Turnhout Specialisatie: Automotive Extra: 4/5de tewerkstelling   Takenpakket?    Als spilfiguur aan het onthaal/telefoon/mail ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken Je bouwt een vertrouwensrelatie op Ondersteuning EN rechterhand zaakvoerder: Uitvoeringsplanning voor het werkhuis , bestellen onderdelen/accessoires, contact leveranciers, opvragen offertes, facturatie, opmaak en controle werkfiches van techniekers/carrosserie, ...Auto's verplaatsen + eventueel naar carwash rijdenSchadecontroles + foto's makenKlachtenbehandeling 
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist automotive

Herentals

Vivaldis Office is op zoek naar een receptionist(e) voor een vrachtwagengarage in Herentals.Heb je commerciële flair en is de automotive helemaal jouw ding?Zoek dan niet langer verder, want jouw droomjob wacht op jou!Ben jij de onthaalbediende die wij zoeken?  Geef jij klanten graag een warm onthaal met oog op het verlenen van een topservice?Ben jij goed met het opmaken werkplaatsfacturen a.d.h.v. een ingevulde werkopdracht? Ben jij goed in het opmaken van werkorders?  3 maal ja? Bingo! Dan is dit de ideale job voor jou! 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende/klantenadviseur

Herentals

Voor een garage te Herentals zijn we op zoek naar een onthaalbediende / klantenadviseur.   Samen met je collega's zorg je voor de receptietaken: Je bent het gezicht van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken; telefonie, mails, enquêtes, ....Als centrale aanspreekpartner in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je ontvangt de klanten aan de receptie en bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten. Kortom als onthaalbediende steek je graag de handen uit de mouwen en ben je flexibel ingesteld naar taakinhoud toe.  
InterimAutoVoltijdsVast contract

Horecamedewerker

Puurs, 2870 Puurs-Sint-Amands, België

Job alert 🍽️   Ben jij gepassioneerd over kwalitatief hoogstaand eten en wil je deel uitmaken van een dynamisch en ondersteunend team? Voor onze klant, een gezellige bistro te Puurs, zijn we per direct op zoek naar een zaalmedewerker.   Jij zal:   De klant adviseren bij het kiezen van gerechten op basis van zijn smaak en de dagsuggestie.De bestelling opnemen van de klant.Mise-en-place uitvoeren in de zaal en bijkeuken.Tafels klaarmaken voor de dienst.Gerechten serveren in de zaal.Klanten verwelkomen bij aankomst in het restaurant, ze naar een tafel begeleiden en de menukaart aanbieden.Tafels afruimen na de maaltijd.De zaal van het restaurant schoonmaken.  
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

horeca medewerker

Olen, België

Voor een horecazaak te Olen , zoeken wij een zaalmedewerker : je ontvangt de gasten en wijst ze naar hun plaatsje bereidt zowel drank als eten met oog voor detail en hygiëneje doet de mise-en-place en bereidt de zaal voor, om een vlotte service te garanderen je zorgt ervoor dat de gasten in een propere omgeving terechtkomen en kuist waar nodig
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je staat in voor het onthaal en de kassaJe bent verantwoordelijk voor de verhuring van de bestelwagensTelefonisch contact met klantenOpenen en verdelen van inkomende postDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de bestellingen van onze klanten  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Horecamedewerker

Bree, België

Zin om te werken in de horeca? Dan ben jij de geschikte persoon die wij zoeken! Voor een horecazaak in Bree zijn we op zoek naar een flexi- horecamedewerker.  Als horecamedewerker sta je in voor:  Je werkt in het restaurant en aan de kassa en/of je werkt voornamelijk in de keuken en aan de grillBestellingen aannemenKassa opmaken en afsluitenBetalingen voor bestellingen innenBestellingen afleverenTafels schoonmakenAfwassenEten en dranken klaarmaken... Heb jij interesse in deze vacature? Contacteer ons via bree@vivaldisinterim .be of telefonisch via 089.76.61.66.
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Brugge, België

Spreek jij vloeiend Nederlands, Frans en Engels? Is klantvriendelijkheid je tweede natuur? Wil je aan de slag als hotelreceptionist? Check, check en nog eens check? Lees dan zeker verder!   Voor onze klant, een hotel in regio Brugge, zijn wij op zoek naar een receptionist. ( Je zal instaan voor de check-in van de klanten, hen te woord staan op een steeds uiterst vriendelijke manier.Je bent het visitekaartje van het bedrijf, hun eerste contact met het hotel ben jij verantwoordelijk voor. 
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hotelreceptionist

BRUGGE

Ben jij een doorgewinterde hotelreceptionist(e) met de magische gave om gasten te betoveren met jouw service? Heb je ervaring in het betoverende rijk van de hotelindustrie? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je jouw ervaring kunt laten stralen als nooit tevoren? Dan hebben wij dé perfecte vacature voor jou!Functieomschrijving:Als ervaren hotelreceptionist(e) ben je de ster aan onze receptie. Je staat aan het frontlinie van onze gastvrijheid en zorgt ervoor dat onze gasten een onvergetelijk verblijf hebben Met jouw ervaring weet je precies hoe je elke situatie met flair en professionaliteit moet aanpakken.
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Onthaalbediende

Mechelen Noord.

Voor onze klant in Mechelen Noord zijn wij op zoek naar een onthaalbediende/receptiemedewerker.Je staat in voor het onthaal en het verwelkomen van de bezoekers. Dit met een zeer grote glimlach. Beantwoorden van telefoons.De uitvoer van de algemene administratie behoort ook tot je takenpakket: postbehandeling, mailings, klassement, ...Je zal mee ondersteunen met de facturen, deze zal je inboeken in het systeem. ( Zal worden aangeleerd)Vergaderzalen beheren en boekingen hieromtrent.Mee instaan bij de organisatie van events.Het kan dat je nodig bent in een van onze andere filialen in de omstreken.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende/receptioniste garage

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor het onthaal!Waar kom je terecht? Bij een garage te Herentals. Als administratief bediende/receptionist, ben jij verantwoordelijk voor volgende taken: Je zorgt samen met de collega's voor de receptietaken Je geeft de klanten advies en begeleiding omtrent de dienst naverkoop Als er iemand binnenkomt ontvang je hen met een smile en bespreek je hun vragen Je stelt de werkorders op Naar aanleiding van het type vraag beslis je welke collega of dienst hen het beste verder kan helpen De administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen doe je ook 
InterimAutoVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief