Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning logistieke administratie
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning admin/logistiek proces
Waar moet je zijn? Dessel
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Ondersteuning planning / logistiek proces op administratief vlak (nakijken routes chauffeurs, rij- rusttijden, CMR's, opmaak rittenbladen/vrachtbrieven, inplannen nieuwe klanten, ...)Personeelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, motivatie chauffeurs, meedenken aan verbeteringen zoals nieuwe routes, ...Ondersteuning algemene admin, telefonie/mailKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopen
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief/logistiek Bediende
Heist-op-den-Berg, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek/Administratief bediende die instaat voor ondersteuning van de logistieke verwerking van goederen.Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te Heist-op-den-Berg
Als Administratief Bediende, zal jij instaan voor:
Je zorgt voor de administratieve support mbt de logistieke verwerking van goederen (e.g. picking lijsten, boeking transporten etc...)Je beheert de diverse douane-vergunningenJe optimaliseert de douane-modaliteitenJe beheert de douane-documentenNaar de toekomst toe, ondersteun je de warehouse activiteiten (boekhouding en afsluitingen + administratieve ondersteuning)
OfficeMetaalVoltijdsVast contract
Technisch administratief bediende
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt .......Technisch Administratief bediende, ondersteuning verschillende afdelingen. (techniek) Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Metaal, machinebouw, machines op maat van de klant
Wat moet je doen?
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen zoals service engineering, logistiekJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot leveringAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve onderhoud, contractbeheer, offertes tot volledige orderafhandeling... Opvolging projecten en service orders tot oplevering/inwerkingstellingOndersteuning planning service techniekers voor nationale en internationale projectenRapporteren
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie bouw
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Veelzijdige Office assistant - projectadministratie
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Veelzijdige Office Assistant- projectadministratie (rechterhand projectmanagement)Waar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Bouw, HVAC, techniek, installatie, energie
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firmaJe rol bestaat uit het administratief ontlasten van de verschillende afdelingen (aanspreekpunt klant/leveranciers, operationele administratie, werfadministratie...) Ondersteuning HR/personeelsadministratieJe staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot facturatieAlgemene administratie: Opvolgen materialen/bestellingen, contact leveranciers, stock- voorraadbeheer, organisatie preventieve contracten opmaken, aanmelden en selectie onderaannemers, verzorgen van vergunningen/onderhoud wagenpark, offertes, verwerken facturen, ... Ondersteuning planning installateurs, techniekersRapporteren
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig bediende- rechterhand finance team
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve boekhoudkundige duizendpoot- rechterhand finance team!
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Logistiek
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/projecten mbt transport/vrachtenAlgemene administratie + finance team ondersteunen met boekhoudkundige takenOpvolgen, registreren en rapporteren opvolging financieel dagboekBoekhouding: Opvolging facturen, boeken aankoopfacturen, boeken banken, voorbereiding en ondersteuning maand-jaarafsluitingDebiteuren- crediteurenbeheerTelefonie/mail
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief bediende
Verrebroek, Beveren, België
Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek
Wat kun je van de functie verwachten⬇️
dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw/interieur
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- Supervisor machinepark bouw
Waar moet je zijn? Beerse.
Specialisatie: Bouw, Interieur
Takenpakket
Opbouwen van vertrouwensrelatie met de werknemers (operatoren, techniekers, montage, ...)Planning transporten en leveringen tot klant alsook herstellingen/onderhoud en keuringen machinepark + aansturen en begeleiden en bijsturen waar nodig en indien nodig een externe firma inschakelen (goede werking waarborgen!) en opvolging hiervanOrganisatie logistieke flowDe werkzaamheden opvolgen en ervoor zorgen dat alles tijdig wordt afgeleverd (waarborgen budget, kwaliteit)Algemene administratie: Bestelling van de nodige materialen + staat en herstellingen van materialen/gereedschap, inschatten juiste werkuren/materialen, opvolgen voorraad/stock, contact leveranciers mbt offertes voor eventuele herstellingen... Waarborgen veiligheid, dragen PBM'sTelefonie en mailverkeerOpmaken verslagen, meetings bijwonenCollega's ondersteunen met orders, controle facturen ...
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mortsel, België
Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.
Je takenpakket is allround en gevarieerd:
Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder Tijdelijke Signalisatie
Berchem, Antwerpen, België
Ben jij op zoek naar een administratieve functie waar je jouw planningstalenten kan inzetten?
Heb jij interesse in technische plannen tekenen?
Werk jij het beste in een klein maar hecht team?
Dan is deze job de ideale match voor jou!
Als technisch dossierbeheerder tijdelijke signalisatie ben je verantwoordelijk voor vergunningsaanvragen van werken met inname openbaar domein.
Maken van signalisatieplannen via AutoCad, steeds zoeken naar de beste oplossing.Adviezen vragen aan verschillende instantiesKlantencontact en opmaak offertesRetributiekosten beherenPlanning van het logistieke team.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
Verrebroek, Beveren, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de logistieke wereld? Ben je woonachtig in regio Waasland en heb je kennis van voorraadbeheer en operationele planningen?
Lees dan snel verder! 🤩
Voor een bedrijf in Verrebroek 📍 zijn wij op zoek naar een Administratief medewerker 💻
Als Administratief medewerker 💻 sta jij in voor:
Het aannemen en verwerken van nieuw ordersAssisteren bij de dagelijkse taken en planningHet afhandelen van afgewerkte ordersHet eerste contact met klanten
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Merelbeke, België
Voor een technisch bedrijf in Merelbeke, zijn we vandaag op zoek naar een nieuwe collega.Als administratief bediende ondersteun je de algemene administratie zoals boekhouding, aankoop en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van facturen. Daarnaast koop je standaard artikelen aan, controleer je de aankoopfacturen en registreer je de stock artikelen. Ook de nacalculatie van een project of installatie kan tot je takenpakket behoren. Je deinst niet terug om telefonische oproepen door te schakelen of bezoekers te onthalen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Grimbergen, België
Onze afdeling support operations ondersteunt als back office de afdelingen saneringsprojecten en exploitatie (vast grondreinigingscentrum en de tussentijdse opslagplaatsen).Je werkt in een klein team mee aan de logistieke en administratieve opvolging van alle grondbewegingen op onze vaste sites en op de werven.Dat kan bijvoorbeeld het aanmaken van transportdocumenten zijn, de opvolging van administratie rond grondverzet ; kortom, een bonte afwisseling in je dagelijkse taken.Je coördineert verder nog met externe transporteurs, en zorgt voor de opmaak van de bestelbonnen.Je verzorgt algemeen en gevarieerd administratief werk voor de afdelingen projecten en exploitatie (prijsvragen, voorbereiding facturatie, nutsleidingen opvragen, werfmeldingen uitvoeren, up-to-date houden van verschillende databanken).Je bent één van de back-ups voor de weegbrug bediening (loketfunctie / receptie).
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Vilvoorde, België
Voor een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Commercieel administratief medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balieHierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opDe bestellingen breng je in het ERP-systeem in met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert tevens de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
administratief bediende planning
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij stressbestendig, planmatig en flexibel ingesteld? Heb jij een vlotte talenkennis? Ben je sterk computermatig?
Lees dan zeker verder, want misschien ben jij wel administratief logistiek planningsbediende voor onze klant te Zeebrugge die we zoeken.
Jouw planning:
Dagelijks controleer je de uit te voeren orders.Je volgt dit doorheen de dag mee op.Je lost logistieke problemen op en rapporteert ze aan de manager.Opvolgen van schade bestekken en het aanleveren van parts.Je put alles correct in het systeem in.Je assisteert bij het opmaken van de schadebestekken.Je put de werkuren van het personeel in en hanteert de juiste kostenplaats.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office Assistant NL-FR
Halle, Belgique
Op zoek naar een veelzijdige functie? Dit is misschien iets voor jou!
Voor een engineering bedrijf in HALLE, zijn we op zoek naar een Office Assistant NL-FR om het team te versterken in 1052 Halle.
Ontdek een typische werkdag als Office Manager:
Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze hun werk efficiënt kunnen uitvoeren.Je houdt toezicht op afwezigheden en aanwezigheid en zorgt voor de correcte invulling van de timesheets.Je bent het eerste aanspreekpunt aan de receptie, waar je klanten verwelkomt en verder helpt.Je hebt ook wat beweging: je regelt catering, brengt en haalt pakketten op (met een bedrijfswagen ter beschikking).Je maakt de vergaderzalen klaar voor zowel interne als externe evenementen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Management Assistant / onthaal/ customer service
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ......Management assistant /onthaal/customer service specialist.
Waar moet je zijn?
Turnhout
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Onthaal en verwelkomen bezoekersTelefonie/mail, postverdelingBeheer customer service proces: veelvuldig contact met klanten, polsen naar wensen/behoeften, verwerking/beheer orders, aanpassen klantendossiers, opvolging bestellingen tot levering, SAPProblem solving bij foutieve leveringen, laattijdige levering, ...Jij denkt graag mee over optimalisatie, verbeteringenBeheer sponsoraanvragen + meedenken aan promo's, actiesAlgemene administratie ter ondersteuning management
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.