Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(11)
Deeltijds
(1)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(9)
Vast contract
(3)
Taal
Nederlands
(12)
Niches
Office
(12)
Sector
Machinebouw
(4)
Materialen
(2)
Bouw
(2)
Voeding
(1)
Marketing
(1)
Hout
(1)
Auto
(1)
Toon meer
12 Jobs gevonden
Dringend
HR Officer
Nieuwerkerken, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Assistent voor onze klant in Nieuwerkerken. Onze klant is gespecialiseerd in het ontwerpen en vervaardigen van machines die elektriciteit opwekken.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw toekomstig takenpakket als HR assistent / HR medewerker bestaat uit: Je bent het aanspreekpunt voor de collega's bij vragen over HR;Je behandelt personeelsdossiers van A tot Z;Je staat in de voor de rekrutering en selectie van nieuwe collega's en rapporteert hierover aan je leidinggevende;Je verzorgt de opstart van nieuwe medewerkers waarbij je instaat voor de onboarding en het wegwijs maken;Je geeft de prestaties van de collega's in en houdt hierbij ook contact met de externe partners;Je bestelt op tijd de nodige werkkledij en organiseert de leukste personeelsevents;Tot slot ondersteun je bij het fleetbeheer.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR assistant
Bekkevoort, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / Payroll Officer voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / Payroll Officer bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor het tijdig en correct begeleiden van het payroll proces;Je staat in voor de loonberekening en opvolging van alle sociaal administratieve verplichtingen;Je staat in voor het beantwoorden van vragen rond arbeidsvoorwaarden;Je werkt mee aan de gegevensverzameling en- verwerking ter ondersteuning van het HR beleid;Je gaat op zoek naar nieuwe collega's;Je bent actief bezig met operationele HR zaken;Tot slot sta je nauw in contact met alle medewerkers en leidinggevenden.
Office
Hout
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
HR Generalist
Oudsbergen, België
Voor een bedrijf te Oudsbergen zijn we op zoek naar een HR generalist. Je krijgt de kans om een cruciale rol te vervullen in het dynamische HR-team, dat zich met passie inzet voor het welzijn van onze 900 medewerkers.Samen met 4 toegewijde collega's ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van een optimale dienstverlening op het gebied van payroll en HR.Deze verantwoordelijkheden omvatten een breed scala aan administratieve processen, waaronder de maandelijkse loonverwerking, tijdsregistratie, beheer van sociale documentatie, verzekeringsdossiers, contractbeheer, verzuimbeheer en ondersteuning van expats.Daarnaast zul je de sociale wetgeving toepassen op onze personeelsdossiers en de maandelijkse verwerking coördineren.Je fungeert als het primaire aanspreekpunt voor medewerkers voor vragen met betrekking tot payroll en HR.Naast deze kernverantwoordelijkheden speel je een actieve rol in projecten zoals het beheer van het cafetariaplan, het vormgeven van ons verzuimbeleid, implementeren van nieuwe HR tools,..Je zult nauw samenwerken met gepassioneerde HR-professionals, waaronder Payroll Specialisten, HR Business Partners en een L&D Specialist, om de HR-processen en tools voortdurend te verbeteren.
Office
Auto
Voltijds
Vast contract
HR officer
Genk
Voor een contactcenter te Genk dat staat voor een warm en persoonlijk klanten- en patiëntenonthaal zijn we op zoek naar een HR Officer - part-time. Je belangrijkste troef? Een glimlach bij alles wat je doet! Wat is jouw functie… Administratieve ondersteuning op HRWerving en selectie doenOnboarden van nieuwe medewerkersVerwerken van de lonenOndersteunen in HR projectenPreventietaken
Office
Marketing
Deeltijds
Vast contract
HR Officer
Tessenderlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een HR Officer / HR medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in betonelementen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als HR Officer / HR medewerker bestaat uit: Je bent verantwoordelijk voor diverse administratieve processen binnen de HR;Je staat in voor de onboarding en offboarding van de werknemers;Daarnaast sta je ook in voor de loon- en personeelsadministratie;Je ondersteunt bij de opzet en opvolging van de recruitment flow samen met je leidinggevende;Je staat in voor het inplannen en opvolgen van diverse opleidingen;Je verzorgt en neemt deel aan algemene HR-processen en projecten;Je zorgt samen met je collega's voor een optimale ondersteuning van de organisatie.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR Officer
Heverlee, Leuven, België
Passie voor recruitment? Ook kennis van generalistische HR? Zet jij werknemers op de eerste plaats? Een toonaangevend bedrijf in heftrucks te Heverlee is op zoek naar een HR Officer om hen te helpen de juiste collega's te vinden. Dit is alvast een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Je verzorgt het selectieproces van begin tot eind: vacatures opstellen, wervingskanalen selecteren en coördineren tot loononderhandeling en onboarding;Tijdens alle activiteiten bewaak je de employer brand en bouw je mee aan het imago. Denk aan scholen, stages, jobbeurzen en sociale media;Medewerkers kunnen bij jou en je collega terecht met al hun HR-vragen;Je bent actief betrokken bij de onboarding, werkt mee trainingsplannen uit en ondersteunt de HR Director met projecten: absenteïsme, welzijn, werkregimes...;Samen met je collega en het loonsecretariaat verzorg je de loonsverwerking;Je zorgt ervoor dat de personeelsadministratie in orde is;Als HR Officer stel je maandelijks HR-gerelateerde KPI's op;Tot slot rapporteer je aan de HR Director.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Hr manager
Brugge, België
Op zoek naar een job als hr officer? Wil je graag werken in Brugge 📍? Heb je affiniteit met de wetenschap 🧪? Dan zijn wij op zoek naar jou! Zo ziet jouw dag eruit. Je verwerkt de wijzigingen op personeelsniveau.Je voorziet rapportering.Je bent de service waar medewerkers terecht kunnen in verband met sociale wetgeving, arbeidsreglement, policies.Je ondersteunt de HRBP in het up-to date houden van de processen en procedures.Je kanaliseert vragen van medewerkers naar de juiste personen of tools.Je coördineert het wervings- en selectieproces.Je doet screening van kandidaten.Je verzorgt de communicatie met uitzendkantoren.Je geeft een onthaal aan nieuwe werknemers.Je ondersteunt externe audits. Zie je het al zitten? Lees gerust verder.
Office
Voeding
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR manager
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn wij op zoek naar een HR-Manager. Jouw taken zijn: Je zorgt voor een correcte en volledige loonverwerking, inclusief alle bijhorende administratie. Je werkt hiervoor nauw samen met het sociaal secretariaat en bent het centrale aanspreekpunt.Je beheert en optimaliseert alle HR-processen (werving & selectie, onboarding, training, HR rapportage,...)Je fungeert als vertrouwenspersoon voor alle medewerkersJe bent een strategische partner voor het management inzake HRJe draagt zorg voor de professionele ontwikkeling van de medewerkers en zet het opleidingsprogramma verder uit.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR Manager
Ieper, België
Wij zijn op zoek naar een ervaren HR Manager om ons team te versterken in Ieper. Als HR Manager ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder payroll, selectie en rekrutering, en het bijwonen van ondernemingsraadvergaderingen. Je hebt ook regelmatig contact met syndicale afgevaardigden.Als HR Manager is het van groot belang dat je uitgebreide ervaring hebt met payroll. Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig verwerken van de salarisadministratie en het beheren van alle gerelateerde dossiers. Daarnaast ben je bekend met selectie- en rekruteringsprocessen. Je hebt de vaardigheden om kandidaten te beoordelen, interviews te voeren en de juiste match te vinden voor onze organisatie.Daarnaast ben je ook betrokken bij de ondernemingsraad. Je zetelt in deze belangrijke vergaderingen en vertegenwoordigt het HR-perspectief. Je beheert de communicatie met syndicale afgevaardigden en zorgt ervoor dat de belangen van zowel het bedrijf als de werknemers worden behartigd.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vast contract
Hr Officer
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een HR Officer.Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor het volledige personeelsbeleid van +/- 228 personen (122 arbeiders, 88 bediende en +/- 18 uitzendkrachten) Als HR Officer ben jij het aanspreekpunt en de drijvende kracht achter de volgende taken: Recruitment en Selectie: Je verzorgt het volledige wervingsproces voor zowel arbeiders als bedienden, van sollicitatie tot aanwerving. Hiertoe beheerst u de Franse en de Engelse taal (buitenlandse arbeidskrachten).Medewerkerondersteuning: Je bent een vertrouwd aanspreekpunt voor medewerkers, luistert naar individuele bezorgdheden, en voert exitgesprekken om waardevolle feedback te verzamelen.Evaluatie- en opvolgingsgesprekken: Samen met leidinggevenden begeleid je de evaluaties en coaching voor medewerkers, inclusief startgesprekken voor nieuwe medewerkers.Onthaal en Onboarding: Jij zorgt ervoor dat nieuwe medewerkers zich snel welkom voelen en goed worden begeleid in hun eerste weken.Beheer Gsm-abonnementen en Budgetten: Verantwoordelijkheid voor de administratieve opvolging van gsm-abonnementen en bijbehorende budgetten voor alle medewerkers.Persoonlijke Attenties: Of het nu gaat om verjaardagen, jubilea of andere speciale gelegenheden, jij regelt de attenties.Schoolstages en Jobbeurzen: Je coördineert stages, vertegenwoordigt het bedrijf op jobbeurzen en neemt deel aan andere wervingsactiviteiten.Gastlessen en Sollicitatietrainingen: Je deelt jouw expertise door het geven van sollicitatietrainingen en gastlessen op o.a. jobexpo's.Verzekeringen: Jij bent het contactpunt voor alles omtrent verzekeringen voor bedienden.Opleidingsplannen en Interne Trainingen: Je voert opleidingsplannen uit en je organiseert interne trainingen, alsook zorg je voor een vlekkeloos verloop door alles van zaal tot catering te regelen.HR-advies: Je biedt HR-ondersteuning aan leidinggevenden en geeft advies over HR-gerelateerde kwesties.Verzuimbegeleiding: Het uitvoeren van verzuimgesprekken behoort ook tot je verantwoordelijkheden.HR-projecten en Externe Leveranciers: Je begeleidt HR-projecten en onderhoudt de samenwerking met externe leveranciers van HR-diensten.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende HR/ Payroll - Personeelsadministratie
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve krak- personeelsadministratie- HR/ Payroll bediende met de nodige afwisseling! Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: techniekBelangrijk: Talenknobbel= Ned, Frans Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen bureau en werknemers ben je HET aanspreekpunt mbt personeelsadministratie en dit specifiek voor de verschillende vestigingen. Je staat er zeker niet alleen voor. Je komt terecht in een hecht teamDagelijks sta je in contact met het sociaal secretariaat, collega's, werknemers, uitzendkantoren, ... Loonsverwerking/ uitbetalingHet beheer van de personeelsverzekeringen, sociale documenten (rekening houdend met procedures, wetgeving, + opvolging)Verwerking sociale documenten om maandelijks de payroll correct af te sluitenTijds- uurregistratieAdministratieve opvolging van personeelszaken VB. creatie van nieuwe medewerkersSociale wetgeving volg je op de voetJe bent het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en syndicale partners voor vragen inzake sociale wetgeving, payroll, ziekte, verlof, ...Registratie en verwerking VB. afwezigheden door ziekte, verlof
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker personeelsdienst
Roeselare, België
Je bent medeverantwoordelijk voor de prestaties van bedienden.Je stelt contracten op, stuurt de voorschotten door, maakt simulaties en kijkt voor alles administratief in orde te brengen.Je bent medeverantwoordelijk voor het wagenpark en de fietsleasing.HR rapporteringen naar de finance afdeling.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Ik heb de
privacyverklaring
gelezen en ga akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt om mij jobs voor te stellen.