Dringend
Technisch - administratief medewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen:
Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten.
Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer:
Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad.
Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:
Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Logistiek Bediende
Genk
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend
Hulpboekhouder
Harelbeke, België
Vivaldis Finance is samen met haar klant (gelegen in Harelbeke) op zoek naar een hulpboekhouder (A-Y).
Een overzicht van jouw takenpakket:
Verkoop: wekelijkse verkoopfacturen doorgeven aan factoring en verwerken in de boekhoudingen van de verschillende vennootschappenVerwerken & boeken van aankoopfacturen en digitale leveranciersfacturenInboeken bankuittrekselsVoorbereiden en indienen van de btw-aangiftes
FinanceHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Temse, België
Spreek jij een goede basiskennis Frans?
En heb je ervaring in administratie? Dan hebben wij een super toffe job voor jou binnen een familiale bouwbedrijf in Temse Om hun team te versterken zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je hebt een diverse takenpakket:Je verwerkt en maakt offertes, contractstukken en facturen (ERP) op.Je kijkt de tekorten na en plaatst bestellingen. Je staat ook in voor het boeken van hotels en het beheren van sociale media.Ontvangen van bezoekers en verwerken van poststukken en goederen.Opvolgen van telefoons, e-mails en andere correspondentie.Je bent in contact met de klanten en leveranciers (zowel Nederlands als Frans).Je archiveert administratieve documenten en gegevens.
Nog geen ervaring met bovenstaande taken? Maar ben je wel een administratieve duizendpoot? Solliciteer dan snel!
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Beveren, België
Ben jij op zoek naar een tijdelijke job als technisch administratief bediende? Neem dan snel een kijkje hieronder!Taken
je regelt de check-in voor de mensen op de werfopleidingen voor collega's plannenje verwerkt de administratieve kant van de mensen die technisch werkloos zijnarbeidsongevallen doorgeven en administratief verwerkenmedische onderzoeken plannenprestaties doorgevenofferteaanvragen en projecten in het ERP-systeem zettenservice- en bestelbonnen verwerkeninkomende en uitgaande facturatie verwerkenrappels van de leveranciers behandelenje bent het telefonisch aanspreekpuntstockbeheer van de werkkledijtest- en onderhoudsverslagen verwerkenagenda beheren
InterimBouwVoltijdsTijdelijk
Administratief bediende
Waasmunster, België
Wij, Vivaldis, zoeken een administratief bediende voor een bedrijf in de tuinbouw.
In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:
HR-taken: Voorbereiden van lonen, doorgeven van prestaties en weerverlet. Je staat in nauw contact met het sociaal secretariaat.Facturatie: Koppelen van binnenkomende facturen aan projecten, controleren van facturen en nakijken van werkbonnen.Algemene administratie: Verantwoordelijkheid voor het wagenpark (verzekeringen, keuringen, onderhoud), algemene verzekeringen (arbeidsongevallen), en het bestellen van werkkledij.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Administratief bediende
Verrebroek, Beveren, België
Een bedrijf uit Verrebroek📍 is opzoek naar een Administratief bediende in Logistiek
Wat kun je van de functie verwachten⬇️
dagelijkse registratie en opvolging van logistieke bewegingenopstellen van de benodigde documenten 📋 voor verzending en retouradministratieve ondersteuning 📝 van maandelijkse doorfacturatieJe zorgt mee voor een goede en efficiënte operationele werking op de afdelingJe opstellen als contactpersoon📞 voor de werven en andere afdelingenVerwerken van uurprestaties en afwezigheden📈 van de medewerkers van de logistieke afdeling
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Administratief medewerker-Partner Press
Anderlecht, Belgique
Als administratief medewerker maakt u deel uit van de afdeling die zich specialiseert in het beheer van abonnementen.
Partner Press centraliseert en vereenvoudigt het beheer van alle persabonnementen voor bedrijven en particulieren, zowel voor papieren kranten en tijdschriften als voor digitale persproducten.
Als dossierbeheerder bij Partner Press - de specialist in abonnementsbeheer - bent u het administratieve aanspreekpunt voor het beheer van abonnementen op kranten en/of tijdschriften voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.
U zorgt voor het administratieve beheer en de opvolging van bestaande klantaccounts door middel van regelmatige contacten per e-mail en telefoon.U bent verantwoordelijk voor de volledige administratie van het klantenportefeuille dat aan u is toegewezen.U stelt commerciële offertes op, op basis van de bestekken, en zorgt voor de administratieve opvolging hiervan.U bent verantwoordelijk voor de registratie en verwerking van bestellingen.U behandelt klantklachten.U zoekt informatie over het abonnementsaanbod op verzoek van de klant.U bent verantwoordelijk voor de opvolging van de facturatie.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende douaneafdeling
Antwerpen, België
Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen (Haven) zijn wij op zoek naar een Administratief bediende douaneafdeling.
Als administratief medewerker op de douaneafdeling ben je samen met je team verantwoordelijk voor de afhandeling van alle douaneformaliteiten binnen het logistieke proces, waaronder invoer-, doorvoer- en uitvoeractiviteiten. Je onderhoudt nauwe contacten met operationele medewerkers, klanten en diverse douanediensten voor het uitwisselen van informatie.
het aanmaken van een dossier door registratie van ontvangen gegevens in het softwaresysteem;het controleren van de juistheid van de aangeleverde gegevens, douanecodes en -tarieven;het opstellen van documenten ter voorbereiding op en het doorsturen van de douaneaangifte;het opvolgen en afronden van opdrachten met betrekking tot de douanetransacties.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Antwerpen, België
Voor een technisch bedrijf gelegen in Antwerpen (2030) zijn wij op zoek naar een Administratief Bediende. Ze zijn gespecialiseerd in het onderhouden en reinigen van tankcontainers.
Je takenpakket bestaat uit:
Het registreren van reparatie aanmeldingen en aanmaken van werkordersHet doorzenden van foto’s van eventuele schades aan containersHet inbrengen van bestekken in de computer en het doorzenden naar de klantHet registreren en verwerken van de goedkeuringenHet opvolgen van de reparatie planning in samenspraak met de werkplaats teamleaderHet up to date houden van de status van containers in alle systemenHet contacteren en opvolgen van surveys
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Juridisch administratief bediende
Berchem, Antwerpen, België
Voor een advocatenkantoor gelegen in Berchem zijn wij op zoek naar een Juridisch bediende voor 2 dagen in de week.
Telefonische oproepen aannemenDoorverbinden naar de gevraagde gesprekspartnersKopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documentenGegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)Kleine defecten op kantoor oplossen (vb: lampen bestellen)Kantoorgerief bestellenEen gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspectenBriefwisseling registreren, sorteren, frankerenDossiers van Advocaten opvolgen Agenda beheren
OfficeDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Mortsel, België
Voor een bedrijf gelegen in Morstel zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Ben jij een administratief talent met een hart voor klantenservice? Heb je zin om een belangrijke rol te spelen in het beheren van onze zakelijke klanten en bij het dragen aan hun succes? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Administratief Medewerker ben jij de spil binnen ons team en het vaste contactpersoon voor een portfolio van Proximus zakelijke klanten. Samen met een Accountmanager zorg jij voor de dagelijkse opvolging en ondersteuning van deze klanten.
Je takenpakket is allround en gevarieerd:
Je onderhoudt uitgebreide klantencontacten, zowel telefonisch als via e-mail.Je bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor de administratieve opvolging van mobiele diensten en hardware bestellingen.Nauwkeurige en efficiënte administratieve afhandeling, zodat alles op rolletjes loopt.Je werkt nauw samen met onze logistieke en boekhoudkundige afdeling.Je beheert en volgt het volledige proces op.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Alle administratie en behandeling van vrachtwagens en containersOpsturen van stalen met sneldienstTelefoon en mail verkeer beantwoordenOndersteuning van de veiligheid op administratief vlakDienst planning bijstaan voor ordersOpmaken werkinstructiesCommunicatie onderhouden met de medewerkers in de fabriekNieuwe projecten mee opstartenAfwezigheid collega’s overnemen waar mogelijk
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Administratief bediende onmiddellijk vast contract Gent
Gent, België
Voor onze klant in de 📍Gentse zeehaven, een bedrijf dat internationaal actief is, gaan we op zoek naar een administratief bediende!
Een greep uit jouw takenpakket als administratief bediende:
Ondersteunen bij het ingeven en opvolgen van verzekeringsdossiers;Contact onderhouden met verzekeraars, klanten en interne afdelingen;Documenten voorbereiden, controleren en archiveren in kader van schadegevallen;Up-to-date houden van de verzekeringspolissen van onze voertuigen;Administratieve ondersteuning bieden bij verzekeringsclaims en -processen;Invoeren en bijhouden van gegevens in onze systemen;Bijdragen aan het optimaliseren van administratieve procedures.
InterimHoldingsVoltijdsVast contract
Boekhoudkundig/ administratief bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Dessel, België
Vivaldis Office is op zoek naar een Boekhoudkundig/ administratieve bediende (afdeling debiteurenbeheer)
Leuk om te weten: Onze klant hecht veel belang aan collegialiteit, een fijne teamgeest en professionele communicatie.
Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen + update klantdossiersSpilfiguur op debiteuren afdeling: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, bewerken en beheren openstaande facturen, opvolging betalingen/aanmaningen/openstaande vorderingen, bewaken betaalafspraken/achterstanden, verwerkingen bankuittreksels, crediteuren, ...Telefonie/mailing Meedenken aan verbetering
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende (AP)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Kandidaat die graag bezig is met cijfers, analyse, accountancy, BOEKHOUDING EN CORRECTE ADMINISTRATIE.
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus op financiële analyses, boekhoudkundig en cijfermatig werkControle, boeken en verwerken facturen (zo correcte betalingen te realiseren VB. leveranciersboekhouding)Ondersteuning/voorbereiding voor controller/ CFO mbt jaarrekeningen, financiële administratie verzorgen + tijdige oplevering cijfers, BTW aangifte, financiële verslagenBeheer discrepanties/ vragen mbt facturen + status van betalingenDataverzameling + meedenken aan digitalisering + assisteren bij audits en verwerking in ERPAlgemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVast contract
Administratief bediende
Kapellen, België
Voor een bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je staat dagelijks in contact met onze klanten voor alles wat betreft service en onderhoud van hun fotovoltaïsche installaties;Op dagelijkse basis check je op ons monitoringplatform de verschillende installaties op storingen en uitvallen;Je bent verantwoordelijk voor het opmaken van de korte en lange termijn plannen waarbij je onze service techniekers optimaal inzet rekening houdende met hun kennis en kunde;Je volgt de uitvoering van de service opdrachten op en waakt erover dat alle interventies terechtkomen in ons service management systeem;Indien nodig zorg je ervoor dat de juiste materialen en werkmiddelen voor handen zijn om de geplande interventie tot een goed einde te brengen;De planning houdt rekening met de afspraken die we hebben met onze klanten, de bestaande werkinstructies en veiligheidsmaatregelen;Je houdt onze klanten op de hoogte en voorziet ook in de rapportering hierover;Je werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen het bedrijf, sales, projects en finance;Je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke van de service-afdeling van het bedrijf.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Kapellen, België
Voor en bedrijf gelegen in Kapellen zijn wij op zoek naar een Administratief bediende.
Beantwoorden van telefoons Orders ingeven in het softwaresysteem Briljant en Exact Contact opnemen met Leveranciers om details van leveringen kort te sluiten Ingeven van aankoopfacturen Opmaken en opvolgen van offertesJe kunt grootboekreningen opmaken, proef en saldibalans;
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Brusselsesteenweg 290, Asse, België
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde
COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE - ADMINISTRATIEF BEDIENDE TECHNIEKEN
Het bedrijf is een studiebureau dat haar diensten verleend in de bouw, meer specifiek technieken-bouw.
Taken:
Ontvangen van bezoekers en leveranciers.
Beantwoorden van telefoongesprekken.Onthaal van nieuwe werknemers.Beheren van de logistiek voor verschillende kantoren.Plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, dranken, meubels, IT hardware, etc.Voorbereiden van vergaderzalen.Organisatie van interne events zoals personeelsfeesten.In- en uitschrijven van voertuigen.Beheren van verkoop, verzekering, herstellingen en banden.Beheer van tankkaarten.Indienen van EPB-aangiftes in Vlaanderen en vernieuwen van de erkenning van EPB-verslaggever.Samenstellen van dossiers en verzorgen van printing.Coördinatie van opleidingen en subsidieregelingen zoals KMO-portefeuille.Verzenden en afhalen van post.Organisatie van reizen voor de directie inclusief hotelboekingen, vluchten, huurauto's, treinreizen en restaurantreserveringen.Bijwerken van organigrammen.Beheren van kandidatuurdossiers voor publieke wedstrijden.Uitvoeren van marketingtaken zoals het verzenden van nieuwjaarskaarten, publicaties in vaktijdschriften.Vertalingen van documenten tussen Frans, Nederlands en Engels.Up-to-date houden van projectfiches en bedrijfspresentaties.Controleren en vergelijken van de planning van collega's met de timesheets.Beheren van software zoals Ionbiz voor nieuwe projecten en medewerkers.Aanmaken en versturen van verslagen na werfcontroles via Aproplan.Beheren van sociale media-accounts.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.